ALOOO DOMNUL ENEL BUCURESTI?????

ALOOOOOOO ……..DOMNUL ENEL BUCURESTI!!!!????

DE CE NU RASPUNDE NIMENI LA NUMARUL DE TELEFON 9291?

DE CE SUNA IN CONTINU OCUPAT????

CAND IN SFARSIT RASPUNDE ROBOTUL SI APESI PE NU STIU CATE BUTOANE ASCULTI 5 MINUTE O MELODIE SI ….. SURPRIZA…. UN ROBOT ITI SPUNE CA TI-A EXPIRAT TIMPUL!!!!!!  FARA SA APUCI SA VORBESTI CU NIMENI!!!!

AM FACUT O RECLAMATIE AZI

DE IERI (12 februarie 2010) NU ESTE CURENT ELECTRIC IN BULEVARDUL CAROL I, NR 64B, SECTOR 2.

IN BLOCUL ACELA CU 8 ETAJE  LOCUIESTE SI UN PRIETEN OPERAT DE CURAND CARE ZACE IN PAT.

BOLNAVUL NU ESTE TRANSPORTABIL!!!!!!

AM SI UN NUMAR DE INREGISTRARE AL RECLAMATIEI!!!!

CE SA FAC CU NUMARUL DE INREGISTRARE?


41 de gânduri despre „ALOOO DOMNUL ENEL BUCURESTI?????

    1. @black angel
      Sistemul implementat de ENEL este o MIZERIE.
      Inebunesti sunand la ei….. suna ocupat…. cand in sfarsit raspunde robotul…. apesi pe cateva butoane… iti raspunde alt robot… te lasa sa astepti, in timp ce asculti o muzica enervanta… dupa 5 minte …. afli ca ti-a expirat timpul
      Parca este facut sa te faca sa renunti

        1. @black angel
          Nu se poate…. nu am cum sa renunt ca in casa aia este un care a suportat o operatie grava.
          Nu il ptem transporta 6 etaje pa scari in bezna.
          Avem nevoie de lumina … e o nebunie.

  1. juridic un nr. de inregistrare nu valoreaza nimic!
    In instanta poti dovedi ca ai inregistrat ceva, dar nu si ce ai inregistrat!
    Cel mai bine trimite cu posta rapida o scrisoare cu continut declarat.
    Si atunci poti sa bagi mitocanu’ in tribunal!

  2. ai ce ai cu Emil Boc. lasa-l Doamne iarta-ma ca poate se sperie si cade iar de pe platou. eu unul nu pot spune ca am vreo placere injurand trompeta. Emil Boc este doar un aparatcik de partid comunist, slujbasul perfect, omul de tip nou al ideologiei comuniste. dar cei care au privatizat cum au privatizat sistemul energetic…. tov Nastase, liberalii si portocaliiii! aude cineva????

    1. @olimpiu65
      Unde vezi tu Olimpiu dara ca am ceva cu Emil Boc???
      Nu am scris nimic de el.
      Articolul este serios nu e la misto…. chiar am un prieten operat ramas fara curent de ieri.
      Familia lui suna continu la ENEL asta care anunta expirarea timpului!!!!!!

  3. draga mea, suna la protectia consumatorului, poate rezolvi mai repede. La cita nesimtire s-a adunat, poate le explica cineva ca traiesc pe banii nostri…

  4. b’zua!apropos de banii publici,ai vazut ce miting au tras aia in Vancouver?
    mi-a ramas in minte vorba unei mitingiste”unni platesc taxele ,altii beneficiaza de ele”!si asta vis a vis de constructiile si investitiile megalomanice de la olimpiada care vor fi utilizate foarte rar sau deloc dupa olimpiada,pe cand sunt oameni care traiesc si acolo in mizerie crunta ,izolare sociala,homeless cat china si e o societate visata de multe alte parti ale lumii!

      1. nu reusesc dar macar bauna,noi nici macar atat nu facem,se profita de cheltuirea banilor din taxe intr-o veselie!adica platim toti dar cheltuie numai unii!?toata ziua aud ca nu sunt bani dar se cheltuie la bani intr-o veselie,la mine in urbe maresc impozitele si taxele si n-au bani pentru lucruri care is primordiale dar atunci nexam fonduri!cand e propusa cate o inutilitate sa vezi ce mobilizare de forte este,ce studii,ce presa au lucrurile inutile,poporul e facut sa creada ca sunt chiar necesare si urgente!tu cum procedezi?cumperi lucrurile de necesitate apropiata si de abia apoi te dai la macel de bani,daca ai ,pe prostioare!sau nu?

        1. @brankardierul
          Eu imi platesc intai datoriile. Asa am vazut la parinti. 🙂
          Si pe urma cumpar medicamentele pentru parinti si mancare.
          De obicei nu mai imi raman bani de „prostioare”

  5. nu te supara dar cred ca stii ce poti sa faci cu acel numar de inregistrare.
    il ei, il mototolesti putin si apoi il bagi stii tu unde. sau ca sa nu mai folosesti hartia de la baie te poti sterge cu el. oricum nu are nici o valoare. e normal pentru ei sa te lase fara curent si apoi sa te factureze pentru acele zile. e normal sa iti umfle factura cu pana la 200%.
    faci panarama¿ atunci ramai fara curent. deci ce alegi?

    1. @analfabetul
      Nu vreau sa il bag acolo 😦 si nici sa il folosesc drept hartie igenica.
      M-am alertat pentru ca acolo locuia cineva care iesise din spital si pe care nu putem sa il transportam in alta parte.
      Daca erau toti sanatosi ar fi rabdat altfel.

    1. @draivar
      Imi pare rau sa aud asta 😦
      Eu am insistat atunci pentru ca in casa era un om care deabia fusese operat si adus acasa de la spital.
      Aveam nevoie de curent ca de aer.
      Cred ca daca nu era problema asta m-as fi lasat pagubasa. 😦

  6. Buna ziua! Am a o problema de cand au fost montate contoarele electronice. Consumul meu variaza de la zi la noapte in conditiile in care consumul casnic este acelasi. Vreau sa cred ca este o defectiune a contorului. Nu ineteleg de ce trebuie sa platesc inainte de verificare? si daca este defect de ce trebuie sa platesc eu? Cine imi returneaza mie banii platiti in plus la factura de lumina? Un contor trebuie sa aiba acelasi consum sau cu mici variatii in functie de consum. Dar eu nu pot consuma intr-o zi 1kw, pentru ca in urmatoarele 2 zile sa consum 33 sau 14 kw, in conditiile in care am aceleasi obiecte de peste zi.
    Deci solicit si pe aceasta cale verificarea contorului care este montat de 17.10.2010.

  7. MA NUMESC MICU GHEORGHE IOAN AM 33 DE ANI O SOTIE SI UN COPIL DE 2ANI..SI UN NECAZ CARE A VENIT PE CAPUL MEU ATUNCI CAND AM FOST BRANSAT LA RETEAUA ELCTRICA …POVESTEA MEA INCEPE DIN 4-05-2008 CAND AM FOST BRANSAT LA RETEAUA ELCTRICA SI MI SA MONTAT UN CONTOR ELECTRONIC(ENELLUX P 230 VOLTI)..CARE DUPA CATEVA LUNI MAI EXACT (7 LUNI )AFISA 16000KW..AM SUNAT LA ENEL OLTENITA CACI DE EI APARTIN AM SPUS DESPRE CE E VORBA AU VENIT DUPA CEVA TIMP DOI ELECTRICIENI AU DEMONTAT CONTORUL L-AU LUAT , AU MONTAT ALTUL NOU SI AU PLECAT EU RAMANAND SA ASTEPT REZULTATUL EXPERTIZEI. DUPA CATEVA LUNI BUNE AM PRIMIT O FACTURA SOC DE 60 MILIOANE LEI VECHI PTR ACEI 16000MII KW SI BINENTELES CA AM RAMAS TRAZNIT SI LOGIC CA NU I-AM PLATIT URMAND SA MA DUC DINOU LA ENEL OLTENITA SA LAMURESC SITUATIA CARE DIN PACATE DUPA O CONTESTATIE FACUTA AM PRIMIT IN SCHIMB O NOUA FACTURA IN VALOARE DE 71MILIOANE LEI VECHI CU TOT CU PENALIZARI LA FACTURA DE 60MILIOANE, SI UN SIGILIU PE CONTOR ASTA PTR A NU MAI AVEA CURENT EI VENIND SI LASAND SIGURANTELE JOS CONTORUL FIIND MONAT LA POARTA PE GARAJ, BINENTELE CA AM TAIAT SIGILIUL PTR A AVEA CURENT ELECTRIC PTR CA AM COPIL MIC SI AM NEVOIE DE APA , APA CALDA , FRIGIDER ETC..AM FOST DIN NOU LA ENEL AM FACUT FEL SI FEL DE PLANGERI SI NICI UN RASPUNS FAVORABIL DOAR CA CONTORUL A FOST DECLARAT ADMIS LA METROLOGIE SI CA SANT BUN DE PLATA SI ASTAZI 29-03-2011 AM PRIMIT O NOUA INSTIINATRE CA INCEPAND CU DATA DE 15-04-2011 VOI FII DEBRANSAT DEFINITIV SI IMI VA FI REZILIAT CONTARCTUL …CONSIDER CA SANT TRATAT FFF ABUZIV SI SANTT FFFFFFFFFFFFFFFFFFOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAARTEEEEEEEEEE DISPERAT CA VOI RAMANE FARA CURENT ELECTRIC CU COPIL MIC IN CASA , AM NEVOIE DE MARE AJUTOR VA ROG MULT SA MA AJUTATI SANT INTR-O SITUATIE DISPERATA NU MAI STIU CE SA MAI FAC …AM TOATE PLANGERILE FACUTE , AM COPII XEROX DUPA TOATE FACTURILE ESTIMATIVE CACI, EU PLATISEM DOAR ESTIMATIV PANA SA VINA SA IMI RIDICE CONTORUL CU PROBLEMA ACESTA FIIND SI PRIMUL DEALTFEL…AM CERUT EXPERTIZA LA DOMICILIU SI NIMIC , CEI DE LA ENEL OLTENITA AU SPUS CA EI NU FAC ANCHETE CA NU MAI SANT LA STAT CA SANT LA PATRON I-AU LUAT ITALIENII SI IN CAZUL ASTA SANT SI BUN DE PLATA..CA EI NU AU CE SA FACA..VA ROG MULT DIN SUFLET SA MA AJUTATI INTR-UN FEL AM COPIL MIC , RATE …SOTIA SOMERA ..ETC…VA MULTUMESTE MULT DE TOT ANTICIPAT FAMILIA MICU.!!RASPUND SI LA NR DE TEL 0768706003 SAU 0724319560…

  8. parintii mei sant in aceeasi situatie ca dnul Micu Gheorghe iar eu incerc sa intervin din Franta pentru a incerca sa rezolv problema. Declaratiile facute pe diverse site-uri nu sant deloc incurajatoare, incep sa regret „vechile timpuri”. Mult curaj tuturor si sper sa gasim o rezolvare.

    1. @talya
      Eu am scris articolul acum un an …. nu, declaratiile de pe bloguri nu sunt incurajatoare. 😦
      Din pacate nu pot sa va ajut decat cu incurajari
      Sa auzim si de bine!
      PS … va mai astept pe blogul meu la articolele noi … cat o sa pot o sa scriu zilnic
      Doamne ajuta!

  9. Buna ziua , nu vreau sa fac un comentariu ci vreau sa gasesc o rezolvare la nebuloasa programului in care ENEL toate distributie , furnizare si altele introduc date si colaboreaza intre ele .
    Sunt un abonat ENEL daca se poate numi asa ….. care are contrat de furnizare din 01.06.2012 a achitat taxa de putere dar inca nu beneficiaza de furnizarea energiei electrice …???…
    UNDE SI MAI DEGRABA CE TREBUIE SA FAC IN SITUATIA IN CARE MI SE SPUNE CA NU SE REGASESTE IN SISTEM OK PENTRU A MI SE MONTA CONTORUL ELECTRIC ?????

Lasă un comentariu