Nu vreau sa geama posesorii de Q7

Radu Berceanu, ministrul transporturilor, nu este de acord cu majorarea TVA-ului sau a cotei unice si propune majorarea impozitului pe masinile cu motoarele de peste 2000 cmc, taxe marite pe a doua si pe a treia  proprietate precum si taxa pe terenurile nelucrate.

Nu inteleg cum vor ajuta aceste impozite si taxe marite bugetul statului.

Din cate stiu, dar poate gresesc, impozitul pe masini, case si terenuri ajunge la bugetul local.

Nu am Q7, sigur nu o sa am o asemenea masina in urmatorii 10 ani dar va asigur ca nu ma bucura deloc faptul ca posesorii de Q7 vor geme din cauza majorarii impozitului.

Durerea lor nu ma face pe mine sa ma simt mai bine.

Sigur nu o sa imi creasca mie ajutorul de soamaj si nici pensiile nesimtit de mici ale parintilor mei nu vor creste.

Romanii sunt inventivi. Acum se inmatriculeaza masini in Bulgaria.

Toti posesorii de Q7 vor avea masini cu numar de Bulgaria si cu asta basta.

Asta nu este decat o masura populista aruncata pe piata pentru prostime.

Nea Vasile din Vascauti, care a votat cu PD-L-ul si cu Basescu o sa zica:

Foarte bine le face…..Vezi domnule ca astora le pasa de noi.

Mai nea Vasile, adevarul este ca astora nu le pasa nici de matale si nici de familia dumitale.

Domnu’ Berceanu, primul pilot al tarii, piloteaza cateva avioane de agrement pe care nu vrea sa le impoziteze suplimentar.

„Sa creasca impozitul pe masinile cu motoare de peste doi litri (2.000 cmc), ca in Italia, ca sa ajungi in cativa ani sa mai platesti inca o data masina. O sa geama toti astia cu Q7 (…) Ar trebui sa punem o taxa pe a doua proprietate, pe a treia proprietate. Ar trebui sa punem taxa pe terenurile nelucrate”

25 de gânduri despre „Nu vreau sa geama posesorii de Q7

  1. Eu propun o taxa pe strambaturile lui berceanu,pe mutra lui care cere palme,pe aroganta manifestata in public si sechestru pe toata averea lui drept daune pentru ca nu a stiut sa gestioneze banii nostri.

    1. Sechestrul nu inseamna decat imposibilitatea de a face ceva cu ea (cu averea). Ar trebui confiscarea si trecerea in patrimoniul Romaniei, pentru a fi valorificata in vederea achitarii daunelor produse de rapacitatea lor. Atat de calati sunt pe furaciune ca nici nu poti sa-ti dai seama daca sunt competenti sau nu. …Si daca furtul nu poate fi dovedit, neglijenta in timpul serviciului e subminatoare a economiei nationale (ce minister videaza acum Adriean? cine e cel ce lasa berce – fara coada – autostrazile la noi pentru a pastra banii pentru noile alegeri? cine e cea mai cea la administrarea imprumuturilor si ajutoarelor venite de la UE si FMI? m?) si trebuieste judecata si condamnata.
      …desigur, neglijenta.
      Ei… si-au facut legi blande dar ar merita-o mai dihai ca Ceausestii.
      …Si cel mai condamnabil – desigur – Basescu seful gastii.

      Parerea mea.

      1. pai normal !! aia au impresia ca lumea e asa de proasta… . iar acum… pierd mai mult decat eu castigat… din cauza legilor europene… toti cei care au platit taxa aia, acum isi iau banii inapoi..prin procese..pe care statul le pierde,
        Iar banii statului…. ce sunt?de unde vin?tot din buzunalele somerilor.. care chiar daca nu au un loc de munca,trebuie sa plateasca taxele… ca doar oxigenul costa!

    1. Doamne, ce de bani s-ar face daca ASTIA ar fi judecati pentru subminarea economiei nationale, ar fi impuscati si li s-ar confisca averile. Da’, pe bune, nu ca dupa ’89…

  2. vom vedea cine va geme dupa TVA 25% si impozit 20%…la prima strigare desi sunt convins ca amandoua se vor mari
    oare cei cu Audi Q7 BMW X5 X6 sau VW Tuareg ca Berceanu????

  3. SENZATIONAL ! SENZATIONAL ! SENZATIONAL !

    PROCURATURA FRANCEZA REDESCHIDE DOSARUL CRIMEI BASESCU
    DE LA ROUEN ANUNTA ZIARUL FRANCEZ PARIS SOIR.

    „Traian Basescu s-a integrat in UE inaintea Romaniei .Cum? A scufundat flota franceza (1981) inaintea celei romanesti. Aceasta mica poveste a fost ingropata cum trebuie de fosta Securitate (Serviciul secret Ceausescu ) inainte de 1989, iar apoi dupa 2004 necercetata. Povestea celor 37 de vase scufundate datorita unui ordin eronat a tanarului comandant de vase Basescu poate parea putin veridica. Problema este ca Basescu a recunoscut acest fapt într-un interviu la Prima TV, ca incendiul din portul Rouen a pornit de la vasul sau. Mai mult, Basescu a admis ca a falsificat probele pentru a scapa de sanctiuni.
In iarna 1981\1982 in portul Rouen (Sena maritima) a avut loc un incendiu devastator ce a produs pagube materiale uriase dar din fericire nu s-a soldat cu victime. Autoritatile portuare franceze au suspectat un vas romanesc “Arges” al carui comandant era nimeni altul decat actualul Presdinte a Romaniei. Era prima cursa lunga a viitorului Presedinte. Paguba produsa de Basescu se situaza undeva la peste 10 miloane de dolari. … Probabil acest eveniment nu era cunoscut de noi astazi daca Basescu nu recunostea in cadrul unui interviu propria greseala [„Starea de veghe – in spatele usilor inchise” a postului Prima TV (23/24 iunie 1998, incepand cu ora 23,30)] incercand sa explice de fapt relatia sa cu Securitatea: “Noi eram sub controlul organelor de Securitate toti, de la ospatar pana la comandant, prin aceea ca anual primeam un aviz de navigatie … Spre exemplu, sunt cateva episoade foarte interesante, as spune … care au facut obiectul de interes al organelor de Securitate din Romania in mod cert. Spre exemplu, cand eram comandant pe “Arges”, la 3 luni de cand imi obtinusem brevetul de comandant. Am luat foc in portul Rouen, nu numai eu, 38 de nave au fost in incendiul din Rouen in Franta. Nava suspectata ca a generat poluarea, care a facut ca tot bazinul portului Rouen si Sena sa fie tot o flacara pe o intindere de trei km, a fost nava mea, pentru ca era nava cea mai mare din zona si descarcam nafta in dana rafinariei “Sholfrancaise”. (n.r. – aici este posibil ca in textul tiparit sa se fi strecurat o eroare de transcriere a benzii, iar numele corect al rafinariei sa fi fost “Shellfrancaise”, ceea ce, in fond, nu schimba esential datele problemei). Am stat acolo 28 de zile in ancheta. Legislatia franceza functiona corect. Adica nu trebuia sa dovedesc eu ca nu s-a produs poluarea de la mine, ci autoritatile franceze trebuiau sa dovedeasca ca s-a produs poluarea de la mine. In cele 28 de zile m-am prezentat si la tribunal, am fost si in ancheta organelor de Justitie franceze si, dupa 28 de zile, instanta s-a pronuntat ca nu poate fi probata vina navei “Arges”. Am plecat, dar au ramas un litigiu, o acuzatie la adresa navei de circa 12 milioane de dolari, o cerere de daune … A fost un litigiu, am explicat organelor de Securitate ce s-a intamplat cu noi acolo si acum pot sa o spun public, nu mai e nici un secret, am schimbat ceva in instalatie inainte sa permitem accesul autoritatilor franceze la bord, ceea ce a facut imposibila demonstratia, demonstrarea vinei noastre … Acasa nu puteam sa nu-i spun care a fost realitatea macar armatorului, armatorul nu puteam sa mi-l mint, iar in echipaj erau destui care stiu ce s-a intamplat”, a relatat ex-comandantul Basescu.” In cursul zilei de ieri procuratura anunta redeschiderea dosarului crimei de la Rouen
Despre acesta investigatie in prezent se ocupa si dl. Robert Horvath, un distins ziarist american care locueste la New York ”
    AM TRANSMIS ACEST ARTICOL AMBASADORULUI FRANCEZ LA BUCURESTI
http://devanewyork.blogspot.com/

Lasă un comentariu