Traian Basescu catre popor – România a iesit din recesiune, Suntem acolo unde trebuie, Stim unde suntem si ce avem de facut, Nu am ratat niciodata destinatia, Va trebui să cream locuri de munca prin crearea de intreprinderi mici si mijlocii, Un dictator pe care il injuri de dimineata pana seara nu imi pare a fi chiar un dictator, Revenirea societatii civile de buna calitate, partide reformate si responsabile

Miting Bucuresti, 25 ianuarie 2012, Piata Universitatii – Protestele anti Basescu continua pe o vreme ingrozitor de rea – este a treisprezecea zi de proteste – Basescu si sleata lui de hoti, mincinosi si incapabili continua sa ii ignore pe manifestanti. Nu am putut sa ajung in Piata Universitatii dar am trimis un prieten sa ma … Continuă să citești Traian Basescu catre popor – România a iesit din recesiune, Suntem acolo unde trebuie, Stim unde suntem si ce avem de facut, Nu am ratat niciodata destinatia, Va trebui să cream locuri de munca prin crearea de intreprinderi mici si mijlocii, Un dictator pe care il injuri de dimineata pana seara nu imi pare a fi chiar un dictator, Revenirea societatii civile de buna calitate, partide reformate si responsabile