Ce trebuie sa faca PSD

Acest articol este scris ca raspuns la articolul scris de domnul Adrian Nastase Vreti sa participati la un efort de echipa?

  1. PSD-ul trebuie sa isi recuceresca electoralul de stanga pe care l-a pierdut si care a inceput sa voteze PDL. Ma gandesc in primul rand la electoratul de la sate care a fost in marea majoritate electotatul PSD-ului si la electoratul urban sarac adica muncitorii care si-au pierdut locurile de munca si care au votat in mod cu totul ilogic cu Basescu si PDL.
  2. Schimbarea echipei de conducere. Asa se intampla dupa un esec.
  3. Promovarea unor lideri inteligenti, cinstiti, educati, oameni apreciati de popor.
  4. PSD-ul trebuie sa atraga in electoratul sau intelectualii de stanga. In tarile din occident intelectualii voteaza stanga.
  5. Nu trebuiesc pastrati in partid tradatori de genul : Puscas, Dancu si Rus
  6. Promovarea in partid sa se faca cu mult mai multa atentie. Stiu ca acum votul este uninominal dar partidul nu trebuie sa sustina decat oameni de incredere si nu tradatori care la prima ocazie trec in tabara adversa.
  7. Trebuie explicat electoratului ca PSD-ul  nu este un partid comunist ci un partid social democrat singurul partid de stanga din Romania capabil sa sustina si sa protejeze oamenii saraci.
  8. Recomand  liderilor PSD sa fie cat mai des prezenti in teritoriu in cadrul organizatiilor teritoriale.
  9. Recomand  liderilor PSD sa fie mai populari, daca nu intelege cineva termenul de popular sa il intrebe pe domnul Presedinte Ion Iliescu
  10. Recomand  liderilor PSD sa nu mai afiseze un lux exagerat. In teritoriu nu este obligatoriu sa se faca deplasarea cu toate masinile disponibile la centru. Nu este rau ca liderii PSD sunt oameni bine situati material dar nici nu este cazul sa afiseze insistent luxul. Electoratul tinta este sarac, nu trebuie sa uitati asta.
  11. Liderii PSD cu situatie materiala buna si foarte buna, oameni de afaceri  pot face gesturi caritabile (cum ar fi crearea de azile de batrani si/sau case de copii sustinerea materiala a tinerilor inteligenti si saraci de la sate care  doresc sa isi continue studiile, sustinerea tinerilor olimpici etc)
  12. Promovarea interesului national si evidentiarea acestui fapt in media
  13. Discursul liderilor PSD trebuie sa fie un discurs clar si usor de inteles pentru electoratul tinta.
  14. Prezenta zilnica in media a tuturor liderilor PSD.
  15. Campanie elctorala continua, vizite in Republica Moldova si in tarile din Europa Occidentala unde lucreaza multi romani. Intalniri cu diaspora.
  16. Castigarea nehotaratilor, a electoratului care nu a iesit la vot
  17. Promovarea in functiile de conducere pe merit.
  18. Liderii TSD sa mearga mai des la emisiuni televizate si sa explice tinerilor din Romania ca PSD-ul nu este un partid comunist.

18 gânduri despre „Ce trebuie sa faca PSD

  1. Sint sigura ca Puscas ,nu poate fi numit tradator. Sint aproape sigura ca Rus si Dincu nu pot fi numiti tradatori. Nu inteleg de ce puneti asa usor eticheta .Nu cred ca d-na Andronescu nu a vost un ministru bun ,chiar daca multi dintre pfofesori nu au votat Geoana; mai degraba cred ca acestia nu pot urca pe scara intelectualului.

    1. @Viorica Buda
      Doamna Buda,
      Cu tot respectul, asta este parerea mea despre cei trei lideri PSD. Eu nu pun etichete, eu imi exprim parerea pe blogul meu. Este parerea mea si am dreptul la o parere. Rezultatele obtinute de acestia sunt foarte slabe.
      Stiu sigur ca la Cluj organizatia PSD ( mai exista?!) conlucreaza ( citeste este subordonata) perfect cu organizatia PDL. Pai cum naiba sa mai obtina rezultate??!! Nu este vorba numai de rezultate ci si de pozitiile luate de acesti domni in diferite momente, pozitii care au fost pro Basescu si anti PSD
      NU am spus niciodata ca doamna Andronescu nu a fost un bun ministru.
      Daca multi dintre profesori nu au votat Geoana atunci probabil ca isi vor primi rasplata. Dupa pensionari, profesorii vor fi cei mai afectati.
      Sa nu ma intelegeti gresit nu ma bucura raul nimanui. Am parintii pensionari cu niste pensii de mizerie (pensii care probali vor mai scadea anul asta) si eu sunt somera.

  2. Doamna Theodora, eu locuiesc aproape de Cluj ,m-am interesat cum stau lucrurile acolo, va spun sincer ,eu cred ca ar fi o pierdere mare pt. PSD ,acesti oameni in Ardeal.E drept ca sint cam multe de pus in discutie vis-a-vis de de situatia de la Cluj. Va multumesc, cu mult respect.

    1. @Viorica Buda
      Doamna Buda, este posibil ca dumneavoastra sa stiti mai multe decat mine.
      Blogul meu va sta la dispozitie. Puteti lasa comentarii separate …. ce vreti sa ridic pe blog si ce nu.
      Sincer cand vad ce rezultate are PSD-ul la Cluj imi vine sa plang.
      Dumneavoastra spuneti ca domnii mentionati de mine sunt bine intentionati. Din Bucuresti se vede altceva.
      Va rog sa veniti cu argumente si va promit ca daca ma convingeti o sa imi cer scuze.
      Cu respect

      1. eu nu sunt de nici o culoare. ma duc acolo unde e echipa si se poate face ceva…
        de asta am fost si la pnl. era o echipa de tineri foarte activi cu care am realizat multe…
        apropo cine intra in ONG-ul meu? sa facem si aici o echipa…:D

        1. pai sunt cu state vechi la ei… dar asta nu inseamna ca sunt legat pe viata de ei. stii ca primul partid unde am fost a fost psd-ul . nu mai stiu ce nume avea prin `95. dar acolo am fost prima data.

          Un ONG de promoare a sprijinire si promovarea a tinerelor talente local, national si international…

  3. Comentam si eu pe acolo. Si puneam urmatoarea intrebare : De ce tinerii din mediul universitar nu voteaaza PSD-ul?
    E o intrebare grea si cruciala totodata. Mai cu seama pentru viitor. Caci, fara asemenea tineri, pepiniera partidului e aproape goala.

    Si mai ciudat este faptul ca tinerii in general si cei din medii universitare ar trebui sa fie adepti ai social-democratiei. Ori la noi PSD-ul nu e in stare sa atraga nici macar 20% dintre acestia.
    Si cu atat mai mult cu cat partidul dispune de numar maricel de intelectuali, din mai multe domenii.

    Eu am doua raspunsuri pentru aceasta problema :
    1 – Faptul ca anumiti lideri inculci si certati cu legea(sau cel putin la limita ei) cum ar fi Vanghelie sau Mazare monopolizeaza partidul. Acestia trebuie nu doar retroradati ci exclusi din partid. SI eu cred ca rezultatele vor fi fantastice. Desi se vor pierde cateva mii sau zezi de mii de voturi prin Ferentari si Rahova, la nivel de tara, PSD-ul va avea mult de castigat.
    Intrebare : Unde e Razvan Teodorescu? Cat de des aparea Mihai Tanasescu la tv in calitate de vicepresedinte PSD? Etc. Si cat de des il vedem pe Vanghelie?

    2 – Blocarea in presa a lui Iliescu. Desi aici lucrurile sunt mult mai complicate caci Iliescu este fondatorul partidului si prin urmare nu se pune problema unei excluderi din partid, cred totusi ca Iliescu ar trebui sa faca un pas in sapte. Si sa nu mai apara toata ziua pe la televizor. Sa se limiteze in aparitiile publice doar la vizitele prin mediul rural, printre batrani.

    1. @octaaa
      De ce tinerii din mediul universitar nu voteaaza PSD-ul? – Foarte buna intrebare.
      La raspunsul 1, nu sunt de acord cel putin cand este vorba de Vanghelie. Nu ma gandesc la voturi ci la faptul ca Vanghelie NU ESTE TRADATOR. Eu il respect pentru asta. Nu stiu daca cunosti povestea, partidul a sustinut pe altcineva la primarie… Vanghelie a castigat si a ramas in PSD. O vorbi mai frumos Ontanu, dar in comparatie cu Vanghelie Ontanu este IUDA. Vanghelie este devotat PSD-ului.
      De acord cu Razvan Teodorescu si cu Mihai Tanasescu.
      La punctul 2 chiar ca nu avem aceasi parere. Eu il respect si il admir pe domnul Presedinte Ion Iliescu si consider ca ar fi bine daca s-ar implica mai mult. Este deja cu un pas in spate. Nu inteleg de ce te enerveaza ca apare la televizor? Eu am avut ocazia sa il cunosc personal in decembrie anul trecut. Am scris un articol pe blog. Domnul Ion Iliescu te cucereste daca ai ocazia sa il cunosti. ESTE CEL MAI POPULAR din PSD, vorbeste cu toata lumea, nu este distant, este cel mai CINSTIT om din PSD. Eu sunt simpatizant PSD in primul rand pentru ca domnul Ion Iliescu este acolo.

  4. Buna Theodora!

    De acord cu măsurile propuse de tine pentru PSD. Dacă acesta e sau nu un blog de centru-stânga sau un pic mai încolo sau mai încoace vom vedea 🙂

    Eu sunt de puțin timp în acest mediu blogăristic – noroc cu o prietenă care mi-a făcut blogul. E sunt nu numai de stânga dar mai ales contra actualei dictaturi.

    Îți propun să vizitezi blogul meu și dacă este pe placul tău ce scriu, sa facem schimb de linkuri.

    Numai bine și succes!

    arteonblog.wordpress.com

    1. @Arte
      Bine ai venit pe blogul meu!
      Imi place blogul tau.
      Sigur ca te trec in blogroll.
      Vad ca tu esti membru PSD.
      Eu sunt doar simpatizanta dar asta nu inseamna ca blogul meu nu este de stanga. 🙂
      Probil ca te-a deranjat prezenta liberalilor in blogrollul meu 🙂
      Sigur ca si eu sunt impotriva acestei dictaturi.
      Ma bucur ca ne-am intalnit. Din pacate sunt prea putine bloguri de stanga. Ar trebui sa ne „strangem” si noi.
      Liberalii ne depasesc cu mult la bloguri.
      Cu drag

Lasă un comentariu