PASTE FERICIT ROMANILOR!

PASTE FERICIT CITITORILOR BLOGULUI MEU!

PASTE FERICIT CELOR PE CARE II CITESC!

ADRIAN NASTASE

ADRIAN

ANA USCA

ANCA CHISER

ARTE

BASARICA

BASESCUL

BIBLIOTECARUL

BLACK ANGEL

BRAD DAN

CAIUS

CHAT NOIR

CODEUS

CONSTANTIN

CORINA CRETU

DAN CHICHERNEA

DAN VOICULESCU

DANIEL CONSTANTIN

DIACRITICA

DUMITRU HORIA

ELISA

FLORIN MATEI

FRAGMENTARIUM POLITIC

GABRIELA SAVITSKY

FLAVIUS

GEORGE SERBAN

GHQ CONSULTING

IOAN USCA

IOAN USCA TEOLOGIE

ION ILIESCU

IOSIF BUBLE

LILICK

LUCIA VERONA

MAMININETA

MARIA BARBU

MARIA GRAPINI

MARIANA CIUTACU

MARIUS MINA

MATILDA

MESTERUL MANOLE

MIHAI MARIN

MIHNEA GEORGESCU

MIRCEA BADEA

MIRCEA RUSNAC

MOTANIL FILOZOF

NATASA

NEA COSTACHE

NEDUMERITUL

NO BASESCU DAY

OANA DOBRE

OANA STOICA MUJEA

OCTAV PELIN

OCTAVIAN

PHEIDEAS

PLANO 10

RAMONA

RAspo

RAZVAN

RAZVAN SERBU

ROXANA

RUSU GIGI

SFANTU’ SIMION

SIBILLA

SIMONA IONESCU

SUPRAVIETUITOR

TEO

VICTOR BABICIU

VICTOR CIUTACU

VICTOR IONESCU

WORLD OF SOLITAIRE

[D][S][N]

ALEX ROSCA

ALEXANDRU MARIN

ALIANTA DREPTEI

OLIMPIU

BRANCARDIERUL

ORGANIZATIEI PSD ILFOV



84 de gânduri despre „PASTE FERICIT ROMANILOR!

  1. Mantuitorul a avut o cruce de lemn si o inima de aur.Azi multi vrem cruci de aur si inimi de lemn.Fie ca in clipa vestirii, intr-un glas al Invierii Celui fara de moarte, sa renasca si puterea noastra de a iubi si a ierta.
    sarbatori fericite!

      1. astia cu negru suntem cumva intrusi?nu e o rautate e o realitate!ce/trebuie sa ai blog sa gandesti si sa simti romaneste?

        1. @ brankardierul
          Nuuuuu 🙂 🙂 🙂
          Cei care sunt in verde se coloreaza asa automat dupa ce pun link-ul la blogul lor.
          Nu i-am colorat eu.
          Dar pot sa va colorez si pe voi.

        2. nu ne colora ca nu suntem iarba!n-am apucat sa iti trimit ptr. hernia de disk dar promit pe luni!o seara frumoasa si sanatoasa!

        3. culorile nu influenteaza simtirea,astea sunt golanii ptr. ca unii sa se simta mai slabi,eu foloseam movul din tinerete cand nimeni nu avea habar de asa ceva!acum l-as folosi da’ nu imi mai sunt bune hainele pe care le purtam atunci…si am niste cravate violete de mori daca le vezi,imi e si frica sa le atarn de gat!

        4. cu ce drept?daca primeau unpumn in mecla simteau ca sunt amenintati asa cu frumusica nu vor simti nimik!oricum imi vei da dreptate candva!

  2. UN PASTE FERICIT ! NUMAI BUCURIE !

    BASESCU – CEAUSESCU – BASESCU
    ( UNIRE PRIN ASPIRATII SI DESTIN )

    DOCUMENTUL CARE A PECETLUIT SOARTA LUI CEAUSESCU !
    Ceasescu discuta cu un grup de tovarasi despre un proiect dement . In conversatie apar referinte la bomba atomica, bacteriologica, rachete, arme cu laser etc. Filmat inopinat in satul natal Scornicesti , materialul ajunge in occident. Cineastul Robert Horvath intra peste cateva luni in ancheta securitatii si este acuzat de inalta tradare . O scrisoare a presedintelui american Carter ai salveaza in ultimul moment viata si il trimite peste ocean in SUA. Scriitorul Victor Nicolae preia in serialul ” ” DACĂ TRECI PRIN CASA MORŢII ” aceste evenimente de un dramatism deosebit si incepe publicarea lor in editia de miercuri 7 Aprilie 2010 al revistei NEW YORK MAGAZIN.

  3. Draga Theodora iti doresc un Paste fericit! As vrea ca zilele ce vor urma sa-ti aduca implinirea cat mai multor dorinte, asa cum vrei, in ordinea pe care o doresti si pe care, in buna masura, o pot intui.
    Cu prietenie

    1. @George Serban
      Multumesc domnule Serban!
      Va multumesc pentru urari!
      In primul rand sanatate pentru familia mea si pe urma……
      Da, intuiti bine 🙂
      Paste fericit dumneavoastra familiei si celor dragi!

    1. @Vania
      Multumesc din suflet Vania!
      Sarbatori luminate si tie, doamnei Ana si tuturor celor dragi!
      Acum eram la tine pe blog ca am ramas in urma cu cititul.
      Am fost foarte ocupata in ultimile zile.

  4. Sărbători Fericite, Binecuvântate, în tihnă, alături de cei dragi, Teodora ! Hristos a Înviat !
    Sibilla

    @tuturor colegilor,
    Hristos a inviat din morti
    Cu moartea pe moarte calcand
    Si celor din morminte
    Viata daruindu-le!
    (Troparul Invierii)
    Sărbători în Lumină, Binecuvântate, în tihnă şi linişte sufletească ! Doamne Ajută !
    Христос Васкрсе! – Hristos a Înviat !
    respecte,
    Sibilla

  5. Hristos a Înviat, draga mea Theodora!

    BUCURIA vine din lucrurile mărunte,
    LINIŞTEA vine din sufletele noastre,
    CĂLDURA SĂRBĂTORILOR vine din inimă!

    Îţi doresc ca Sfintele Sărbători de Paşte să îţi aducă multă linişte, bucurii, senin şi zâmbete alături de dragii inimii tale, iar Lumina acestei zile să îţi fie în ficare clipă de-a dreapta sufletului, oriunde te vei afla!

  6. baga 2 liri de apa chioara,o sa intelegi dupa aia ce se intampla in lume.pot polua orice in lume apa nu se poate polua!intotdeauna orice sistem construit de maiestri se poate darama de la o chestie simpla !si asta e chestia simpla ,citeste printre randuri!

  7. Paste Fericit Theo. Cum a iesit actiunea de 2 aprilie? Am inteles ca ai fost prezenta. Pacat ca nu am putut fi si eu langa voi.

  8. Sarbatori fericite si linistite si tie!
    9mii de scuze dar nu am mai „intrat” pe blog de foarte mult timp – din lipsa de timp si de ..oboseala.
    se intampla atat de multe lucruri in jurul meu si am avut atatea ore de stat in fata calculatorului incat placerea si detasarea blogului si a facebookului au fost eclipsate de carti, reviste usurele cu multe poze si …lucrat in gradina la vopsit copacii cu var…ceea ce este atat de bine!!! ca nu pot sspune in cuvinte.
    sper sa imi fi refacut stocul de energie latenta pt viitor si m-am apucat, inginereste, sa refac legaturile intrerupte…

    multa sanatate si putere de munca, multa energie si speranta pentru viitor!
    (pastram legatura!)

Lasă un comentariu