Maine 7 iunie miting de protest in fata Parlamentului

In timp ce primul ministru Emil Boc isi va asuma raspunderea pe cele doua proiecte de lege privind restabilirea echilibrului bugetar si stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, sindicatul CNSLR Fratia va organiza un miting de protest în fata Parlamentului.

Asumarea raspunderii pentru cele doua legi va avea loc  incepand cu ora 16.

Ii rog pe acesta cale pe toti pensionarii si somerii din Bucuresti sa participe la acest miting.

Sa le aratam parlamentarilor de la putere care este parerea nostra despre politica lor.

Prezenta noastra, a cetatenilor din Bucuresti care suntem afectati de dezastruoasa lor guvernare, la miting este foarte importanta.

Nu este normal sa stam in casa, sa ne uitam la televizor si sa asteptam ca problemele noastre sa se rezolve singure.

Nu este normal sa ii lasam pe altii sa ne rezolve problemele.

HAI CA SE POATE!

34 de gânduri despre „Maine 7 iunie miting de protest in fata Parlamentului

  1. Este o acţiune care ar trebui să solidarizeze pe cei direct interesaţi în nivelul lor de viaţă. Să sperăm că situaţia economică se va îmbunătăţi!

  2. azi Base i-a convocat pe toti portocaliii la ora de dirigentie. cica le avspuen ff clar: ori sustineti guvernul , ori in opozitie cu voi
    tov Gh Flutur ( designerul cu oi pe dealuri) a afirmat ca PNL si PSD vor la putere pt ca le ghiorlaie matele de foame. deci in Romania doar daca detii puterea politica ai dreptul la mancare????
    eu cred ca deseara Base le va da tuturor pdleprelor o copie a unui dosarel, iar ei vor cadea in genunchi promitand credinta vesnica pt a nu fi ,,demascati” vb unui fost presedinte PD azi mare consilier a lui CRIN
    modul in care am votat si modul in care suntem ,,responsabili” ne va arata si ne arata ca ceea ce se intampla…. o meritam cu varf si indesat

  3. vad multe scrieri pe blog dar si discursuri de politiceni pline de vb: speram, ne rugam la Dumnezeu ..etc. poate daca am privi direct realitatea lumii din jurul nostru, am fi mai fermi si/sau cu idei concrete. asa, am senzatia ca facem dansul pinguinului ca sindicalistii in Piata Victoriei. doar vazand dezvaluirile de presa si pot avea convingerea ca nu merita niciun politician macar un dram de incredere. doar revolta populara va matura acest regim criminal!

    1. @olimpiu65
      Sunt de acord cu tine ca revolta populara este foarte importanta, de fapt cea mai importanta.
      Trebuie totusi ca miscarile poporului sa se coordoneze cu actiunile opozitiei politice.
      Trebuie sa recunosti ca PSD-ul PNl-ul si PC-ul in ultimul timp sa misca cu „talent”

      1. am rezerve cu privire la talentul opozitiei parlamentare. dar ai dreptate: avem nevoie pt democratie de partidele politice.

        1. @olimpiu65
          Basescu vrea doar 2 partide parlamentare din care unul PDL-ul cel mai puternic si celalat mai mic si fara putere.
          Trebuie sa evitam sa ajungem acolo.

        2. Basescu e istorie. scuze dar eu ma pis pe ce vrea Basescu. nu-l mai baga nici dracu in seama. s-a ales praful din proiectele lui stupide de ,,reformare” a statului. poate nu mai apuca nici sf propriului mandat. se duce dreak cu partidul lui de cacao cu tot

      1. Constiinta nu ma lasa sa ma duc altundeva.Si totusi,un gind nu-mi da pace.Basescu a fost votat si confirmat de doua ori ,inseamna ca ca astia sintem .Oamenii chiar au dorit asa ceva si ne meritam soarta.Sa zicem ca nu au stiut prima data cind l-au votat ce fel de om este.Atunci cum se justifica rezultatul referendumului,dar rezultatele la alegerile prezidentiale (din noembrie)

        1. @maia_home
          Se justifica prin prostia si/sau lipsa de informatie a multor romani.
          Acum, cand o sa le ajunga cutitul la os, cand nu o sa isi poata plati intretinerea care se va tripla, vor intelge

        2. Am fost,am stat doua ore, mi-a fost rau si-am plecat.Protestele anemice ,multa lume cu aparate foto,protestau si strigau doar cind vedeau aparate de filmat.Pe ici pe colo cite un pensionar (pensionara)patetici aratau spre camerele de filmat talonul de pensie.Oamnii astia ce pazeau in noembrie,scuze,cred ca sunt dusi cu sorcova.Nu neg ceia ce zicea Orban „Pe Basescu l-au votat betivi ,tigani si curvele”frate, dar ce multi sint !!!

  4. Voi fi acolo! La datorie. Nu ca mi-ar place, nici ca promisiunea e datorie curata. Ci pentru ca – intr-un fel sau altul, mai mult sau mai putin – e si vina mea (mica dar mic cu mic se face mare) ca astazi jigodii ce cred ca nu vor plati niciodata desi se lauda ca isi asuma responsabilitati, ne sufoca. Sunt dator asa cum suntem toti – nu fata de cineva anume – fata de mine insumi, fata de noi insine.

  5. Sper sa va esueze mitingul. Din simplul motiv ca nu exista alternativa la taierile bugetare. Si nu spun asta pentru ca o spune Guvernul. A divedit ca e unul slab. Spun asta pentru ca o spune Mugur Isarescu, un om a carui probitate si al carui profesionalism n-ar trebui contestate. Spun asta pentru ca o spune reprezentantul Romaniei la FMI, Mihai Tanasescu. Un pesedist, pentru cine nu stie.

    Singura mea rezerva..care cred intr-adevar ca ar fi motiv de miting…sunt taierile pentru cei cu pensii ori salarii foarte mici. Atat.

    1. @carbon14
      Speri sa ne esueze mitingul?
      Esti ori rau ori prost ori PD-L-ist. 🙂
      In primul rand ca nu conteaza mitingul de azi.
      Astazi nu se voteaza nimic
      Nici nu imi dau seama ce intelegi tu prin sa euseze un miting 😀

      1. Rau…posibil…PD-L-ist…nu…dar prost chiar te-as sfatui sa nu-mi zici vreodata. Repet, vreodata. Daca ai argumente de BUN SIMT, spune-le. Eu asa am incercat sa fac. Daca esti una din alea care cred ca doar ele au dreptate…e treaba ta. Dar pastreaza pt tine jignirile, ca astea nu aduc nimic bun. Si te-as ruga sa nu prinzi curaj din spatele calculatorului. Cel mult curajul sa ai bun simt si sa-ti ceri scuze.

        1. @carbon14
          Nu am de ce sa imi cer scuze.
          Nu ti-am zis ca esti prost.
          Am scris asa: „Esti ori rau ori prost ori PD-L-ist”
          Eu merg pe una din variantele RAU sau PDL-ist…. dar ce conteaza parerea mea.
          Parerea ta conteaza. Nu-i asa?

  6. Sunt alaturi de voi! Sper din suflet ca azi, romanii sa fie mai fericiti sa scape de acest guvern antinational!

  7. Pe o stanca neagra,într-un vechi satuc,
    chiar într-o casuta, langa un patuc,
    Plange si suspina o batrana mica,
    care are fiul, cat un pustiulica.
    Caci la guvernare, fiul ei iubit
    a plecat aseara si n-a mai venit.
    Celularul suna noaptea jumatate
    nu-i semnal, si totusi:
    -Oare cine-i, frate?
    -Eu sunt, buna maica, fiul tau dorit
    n-a mai mers Taromu’ si n-am mai venit.
    Sun din capitala, voi fi premier
    m-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
    Capitan e dansu’, e ca la armata
    mica mea ostire fuge sfaramata,
    Vine cr iza , foamea, oamenii ma-njur’
    l-am servit pe dansu’, m-a mancat in .

    -Ce spui tu, straine? Emil e departe,
    cica de Basescu nu se mai desparte.
    Am crezut ca-i gluma, dar era sa mor
    l-am vazut aseara la televizor.
    Emil e cuminte, nu e derbedeu
    de esti tu acela, nu-ti sunt mama eu!
    Lasa-ma cu Zeus, fiindca omul chel
    se joaca cu tine cum doreste el.
    Te-a numit pe tine dupa Stolojan,
    crezi ca e pe bune? te-a luat de fazan.
    Am vorbit cu tac-tu, asculta-l pe mos:
    dupa tine vine Leana lu’ Cocos.
    Du-te la Basescu, fa-i un ultim sluj
    apoi ia Taromu’, sa te-ntorci la Cluj!

Lasă un comentariu