Varujan Vosganian trage un semnal de alarma

Am participat ieri la intalnirea domnului Varujan Vosganian cu bloggerii liberali. Varujan Vosganian ne-a vorbit despre situatia procesului de calomnie pe care l-a intentat lui Liviu Turcu, Marius Tuca si Jurnalului National, si a tras un semnal de alarma ca, la 20 de ani de la revolutie, sistemul securist a ramas in picioare.

Procesul, care a durat peste trei ani si jumatate s-a desfasurat cam asa: Liviu Turcu a disparut de tot in SUA, iar Marius Tuca a tras de timp cat a putut, sustinand ca treaba lui era sa publice, nu sa verifice.

Ca actiunea mea ar fi nefondata pe motiv ca ce a spus Turcu ar fi fost adevarat, nu intra in discutie. Nici Turcu, nici Tuca nu au prezentat nici o dovada si, oricum, cele spuse de Turcu erau niste bazaconii cu tinta clara de a complica pozitia mea de candidat.

Nimeni pana atunci nu mai facuse vreo aluzie macar la o astfel de ipoteza si nici altcineva nu a reluat dupa aceea afirmatiile facute de Turcu. Desi, cum bine se stie, am destui adversari pe scena politica.

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca in timpul carierei mele m-am angajat, pe proprie raspundere, de vreo douasprezece ori, ca nu am fost de nici unele inainte de 1990 si, in pozitia de parlamentar, de presedinte al Uniunii Armenilor, de prim-vicepresedinte al Uniunii Scriitorilor, de candidat la postul de comisar, de ministru, de membru al CSAT, am fost verificat si rasverificat de SRI, de SIE, de CNSAS, de doi si un sfert, de ORNISS, primind chiar si calificativul COSMIC TOP SECRET, unul dintre cele mai puternice calificative de acces la informatii secrete ale NATO.

Daca ar fi existat macar o boare de suspiciune, as fi cazut imediat sub incidenta legii penale pentru sperjur si sunt convins ca nu s-ar fi ratat o asemenea ocazie minunata de discreditare a mea, a PNL-ului ori a Guvernului Tariceanu”

Inregistrarea intalnirii via Soim Press, Aici

8 gânduri despre „Varujan Vosganian trage un semnal de alarma

    1. @Corina
      Eu nu mai credeam ca este posibil asa ceva.
      Inseamna ca eu am avut noroc.
      Am castigat dupa 1 an un proces.
      Se intampla prin 1994 parca.
      Mi s-a cerut spaga…. nu la tribunal…. nu am dat nimic…. si acum imi pare rau ca nu l-am inregistrat pe ala.
      Merita sa ajunga in puscarie.
      Cum sa platesc daca nu sunt vinovata?

Lasă un comentariu