Rugaminte – Cine are grupa 01 RH negativ

Va rog, pentru un prieten care a suferit o interventie chirurgicala si care se afla internat la spitalul de Urgenta Floreasca din Bucuresti, avem nevoie de donatori de sanage GRUPA 01 RH NEGATIV.

Daca cineva vrea sa doneze sa imi lase un mesaj.

Multumesc!

Alexandru Marin, Alianta Dreptei, Aliosa, Ana Usca, Atitudini, Augustin Radescu, Basarica, Bibliotecarul, Caius, Corina, Cosmin Stefanescu, Madalina, Cristian Dima, Dispecer, Elisa, Epistole, Florin Matei, Gara pentru noi, Ioan Usca, Ioan Usca, Ioan Sorin, KinR, Marcus, Mihnea, Matilda, Mirela, Motanul Filozof, Natasa, Orfiv, Plano 10, Pro Atitudine, RAZVAN, Roxana, Sifilica, Societate, Starea Natiunii, Supravietuitor, Teo, Transildania, World of Solitaire, Ipu, LUCIA VERONA, Radio Smile Braila, Tavi

24 de gânduri despre „Rugaminte – Cine are grupa 01 RH negativ

  1. Eu am sange grupa 0 RH negativ.Insa nu pot dona, m-am interesat acum vreo trei-patru ani si mi s-a spus ca din cauza bolilor si a varstei nu pot dona.Intre timp, m-am mai pricopsit si cu diabet. 😦
    Sper sa se gaseasca donatori, iar prietenul tau sa se faca bine!

  2. 😦 Grupa 0 era „donator universal”… Si eu am 0 dar sunt, cica, „pozitiva” (in plus am mai avut si hepatita 😦 )

    Incearca sa dai un anunt pe FB!

    Succes!

  3. @ Theo,
    Imi pare nespus de rău dar nu te pot ajută pentru simplul motiv că nu am grupă O1 RH
    negativ ! Sunt convins că multi bucuresteni iti vor ajuta prietenul.
    Succes !

    1. @Dan Zaharia
      Domnule Zaharia va multumesc pentru informatii!
      Din pacate persoana pentru care ceream disperata sange a murit.
      Dar sper ca informatia o sa fie utila pentru altii.
      O zi buna!

Lasă un comentariu