A fost ziua lor de nastere

Update 1: Pentru cine nu a aflat domnul Victor Ponta si-a deschis blog AICI

Din motive tehnice nu am putut sa le urez LA MULTI ANI!:

Tatalui meu care a implinit pe 20 septembrie 76 de ani, caruia ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine si ii urez multa sanatate.

Domnului Raducanu Virgil, actionarul majoritar al CNDPI Romsoft-Depozitul de Calculatoare care si-a serbat ziua de nastere pe 20 septembrie. Am fost onorata sa fac parte din familia Romsoft.

Domnului Victor Ponta, presedintele PSD, care tot pe 20 septembrie si-a sarbatorit ziua de nastere. Domnului Ponta ii urez sa ne scape cat mai repede de Boc, PDL si cel mai important de Basescu Traian.

Domnului Crin Antonescu care si-a sarbatorit pe 21 septembrie ziua de nastere. Domnului Antonescu ii urez deasemenea sa ne scape de Boc, PDL si Basescu.

Domnului ALM, prietenul acestui blog care si-a sarbatorit in aceste zile ziua de nastere. Vreau sa ii multumesc pentru ca are rabdare sa imi citeasca articolele si pentru calitatea comentariilor. In ultimul an, prin intermediul blogului, am avut ocazia sa cunosc un grup de oameni minunati. Domnul ALM este unul dintre acestia.

46 de gânduri despre „A fost ziua lor de nastere

  1. Va multumesc pentru urarea anticipata. Ca sa repunem adevarul in tiparele lui, trebuie sa stiti ca eu sunt cu un picior si un deget de la celalalt in Balanta, celelalte degete ramanand in Fecioara. Oricum, gestul conteaza si trebuie apreciat!

    1. @ALM
      Am inteles… deci inca nu ati sarbatorit.
      Informatorul care a transmis gresit data dumneavoastra de nastere o sa fie pedepsit. 🙂
      Cred ca amandoua zodiile sunt foarte bune
      Tata este in fecioara si este ordonat si perfectionist. Pentru el nu exista decat PERFECT si are aceleasi pretentii si la cei din jurul lui. Mama care este balanta este genul de om cu care am curaj sa zbor si pe luna.
      Sa zicem ca…. nu am vrut sa va scriu data nasterii pe blog.

  2. Wellcome!ma da’ cat il lauzi pe @ALM ,parca ar fi mos Iliescu!ma tem ca iti va insela asteptarile candva!?
    am intrebat de mai multe ori pe acest blog de ce o cheama pe mademoiselle Anastase,ALMA!?si nimeni nu mi-a raspuns considerand ca am vreo fixa de repet intrebarea,asa ca mai intreb inca ,pana voi primi un raspuns si asta vis-a-vis de ce s-a intamplat de cand nu ai mai putut publica.Eu il rog pe domnul ALM daca are disponibilitatea sa incerce sa imi raspunda la aceasta intrebare si poate sa ne spuna dupa ce criterii functioneaza selectia pentru functia de presedinte in parlamentul Romaniei!?
    „My name is Roberta Alma Anastase and I’m from Romania,I want to be a politician!”si asta spusa la doar 15 ani?!de asta ce zici?
    Vreau sa fie bineinteles ca nu nu doresc sa intru in conflict cu niciun vizitator al acestui blog ci din contra doresc largirea discutiilor din alte puncte de vedere,din alte unghiuri ale subiectelor care ne ard rau de tot!

    1. @brankardierul
      Sesizez putina invidie?
      Nu are cum sa imi insele asteptarile.
      Ce sa faca? Sa treaca la PDL? 🙂
      Gandim aproape identic doar ca dansul se exprima mult mai frumos.
      Scuze ca scriu cu greseli, folosesc un notebook si ma descurc ffff greu.

  3. @ Brankardierul

    Adevarul este ca si eu ma simt putin jenat, fiindca tocmai de astfel de reactii mi-e teama. Sigur ca s-ar putea sa insel asteptarile Theodorei, deoarece dânsa cunoaste putine despre mine si, modelul pe care l-a creat mental, s-ar putea sa nu corespunda realitatii. ALM reprezinta initialele numelui meu, desii corect ar fi fost A.A.L.M. (fara initiala tatalui, caz in care ar fi fost A.A.A.L.M.). Ca sa vedeti! Daca mutati prima litera s-ar putea sa cadeti pa ganduri. Alm, in norvegiana inseamna „ulm”, iar prin Austria, cuvantul „Alm” sugereaza râu de munte.

    Despre madam Anastase, nu prea stiu ce sa va spun. Banuiesc ca are doua prenume, Roberta-Alma, ambele romanesti neaose. 🙂

    Selectia? Pai este simplu. Partidele negociaza functia pe criteriul numarului de locuri in fiecare Camera, dupa care, „prostu’ ocupa postu'”. Nu conteaza „cum si cat gandeste”. In cazul Robertei a contat cat de lung a avut parul! Era greu sa se gaseasca asa o Boca perfecta …

      1. buna ,asta cu prostu’-postu’!eu cred ca nu parul era lung ci cracii,da’ ce ziceti de declaratia ei de la 15 ani?nu e cumva ceva ce se trage din bunici?eu mai sap dar nu am confirmari…sunt foarte multe cazuri pe care nu le descoperim ptr. ca numele s-a schimbat in timp din mai multe cauze!as incepe sa insirui pe cei care au similitudini de nume in breasla si din pakate nu sunt doar similitudini,nu suntem si nici nu ne putem informa total despre ce hram poarta fiecare din cei de la putere!vorbim despre transparenta prea mult-invocand internetul!?dar mai mult incurca si ne pune pe piste gresite.Ar trebui intrebat P.Roman putin despre ALMA!

        1. da’ ce nu stie si tace!si la televizor se da virgina batrana,golan batran si pensionar!daca nu ii convine de regim de ce nu se duce si el la miting ca doar e liber de sarcini??

        2. @brankardierul
          Ok … am inteles… il placi foarte mult pe Roman 🙂
          E tanar tatic si trebuie sa aiba grija de copil si de sotie 🙂 Na…. ca o sa imi pun toti liberalii in cap acum 😀

        3. @ Brankardierul

          Domnule draga, poate ati observat, poate nu, dar nu sunt interesat deloc de vietile particulare ale politicienilor. Habar n-am cine sunt bunicii Robertei si nici nu sunt curios. Si nici ce amanunte de alcov cunoaste Petre Roman. Pentru mine, Petre Roman este cel care a declansat dezastrul privatizarilor pentru comisioane, continuat de toate guvernele care s-au succedat. Chiar daca Nastase a inceput sa prinda curaj, eu nu pot sa uit cadoul facut lui Hayssam, perla electronicii romanesti, IPRS-Baneasa. In acel caz, chiar cunosc amanunte din culise, asa ca sunt greu de pacalit cand Bombonel se infoaie. Dar, tot asa, nu pot sa uit ca, sub guvernarea Nastase, microintreprinderile au avut parte de cea mai relaxata fiscalitate, fapt care a permis dezvoltarea lor. Portocaliii au dreptate cand spun ca dezastrul de astazi apartine tuturor guvernelor. Toate guvernele au vandut si au papat banii cu polonicul. Portocaliii au ramas cu leapsa in mana! Nu ca vreau sa-i scuz, dar nu cred ca au furat mai mult decat ceilalti. Ei sunt doar mai inabili si, in plus, sacul bugetului s-a dezumflat la ei. Fata de ceilalti, se dovedesc si impotenti in a umfla sacul la loc, masurile lor disperate grabind sfarsitul economiei nationale.

        1. @olimpiu65
          Asta este blogul meu darga Olimpiu pana una alta.
          Si cred ca am dreptul sa scriu ce gandesc.
          Cand o sa devina un altfel de blog o sa iti dai seama imediat.

  4. Am revenit pe aici si pe dincolo…Pai daca asa ai inceput,asa sa fie : LA MULTI ANI! TUTUROR celor pomeniti si poate si unora merituosi nepomeniti(asta e de siguranta daca se simte careva lezat 😀 ).Am din nou internet si de acum promit sa stresez lumea de pe blogul tau ca un bondar suparator…pe aici si pe dincolo ca sa ma autocitez 😀

    Gebelezis

  5. @theodora
    petre romanul numa’ liberal nu e!ca iti pui liberalii in cap ,nu cred ca pentru marele petrica cineva sa se supere pe tine.Cat despre mine ?!mie imi e foarte antipatic chit ca e contaran cu mine!cred ca s-a dus la pnl sa aiba motiv sa plece de acasa si sa isi lase muierea singurica pe acasa.

Lasă un comentariu