Preacinstitul si neprihanitul Boc nu stia nimic

Basescu Traian, care a pierdut alegerile pe teritoriul Romaniei, a declarat ca primul-ministru Emil Boc, cel mai slab prim-ministru din istoria Romaniei moderne, nu a stiut despre stimulentele acordate la Ministerul Finantelor.

„Boc a aflat acum, o data cu scandalul, iar eu am aflat cu vreo doua luni inainte de acest lucru si l-am avertizat pe ministrul de Finante sa nu mai faca plati nediscriminatorii in asa-zisul sistem de stimulente si sa introduca criteriul de performanta. N-a facut-o

Deci mincinosul Pogea l-a mintit pe “neprihanitul” si “preacinstitul” Emil Boc care l-a dezinformat fara voia lui, fireste, pe Albu ca Zapadu zis si Basescu Traian.

Al cui om era mincinosul Pogea?

Era omul de casa al “harnicului” si “echlibratului” Adriean Videanu.

Stia “harnicul” si “echilibratul” Adriean Videanu de minciunile lui Pogea?

Oricum important este ca, deoarece Emil Boc este “preacinstit” si neprihanit” Basescu Traian nu are de ce sa ii ceara demisia.

Cum poate un om, fie el chiar si Emil Boc sa accepte fara sa se revolte sa fie pus in asemenea situatii …..

Daca este sa il credem pe Basescu Traian, Emil Boc a fost sabotat nu doar de ministrii PSD si ci si de ministrii PDL.

Si acum DOVADA ca Boc Emil stia de sporuri, premii si stimulente inca din 31 ianuarie 2009 cand de pe scena Casei de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca, le-a  cantat bugetarilor  „Puşca şi cureaua lată, ce premii, sporuri şi stimulente aveaţi odată”.

În privinţa bugetarilor de lux, care şi-au dublat sau triplat salariile, prin sporuri şi stimulente, am un mesaj clar şi se leagă de un cântec ardelenesc: puşca şi cureaua lată, ce premii, stimulente şi sporuri aveaţi odată„,

Si atunci cine minte?

Albu ca Zapadu zis si Basescu Traian decalara linistit ca nici el nu a stiu de stimulentele buclucase pana acum doua luni DAR DESI NU STIA, L-A AVERTIZAT PE PREMIERUL TARICEANU DESPRE ELE.

Oh, le-am transmis şi domnului fost prim-ministru Tăriceanu. Sunt decizii politice. Boc văd că încearcă să le rezolve. Încearcă. Sper că va reuşi”

Eu m-am saturat de mult de MINCIUNI.

Voi mai suportati?

As vrea sa citeasca si ei:  Rox, ALM, Brankardierul, Olimpiu, AliosaAna Usca, Caius, Basarica, Elisa, Gebelezis, HAI CA SE POATE!, Vania, Ioan Sorin Usca, Marcus, Plano 10, Natasa, Orfiv, Supravietuitor, World of Solitaire, Starea NatiuniiKinR, TeoMirelaPopa TeapaSimion,

26 de gânduri despre „Preacinstitul si neprihanitul Boc nu stia nimic

      1. Ei nu, ca daca ar fi vorba de prosti m-as inscrie primul a cuvant. Dar ca sa comentez ceva despre primii mincinosi ai Tarii, deja nu mai pot!

  1. Dora,
    Cum ii spuneam si lui Teaca, ieri dimineata Betivul Basinos a tinut sa se exhibitioneze pe un post tv mai adevarat dar, in loc sa isi puna poalele-n cap (erau la calcat, la Cocos), s-a apucat (cred ca de necaz) sa manance cacat. Ce sa-i faci? A ramas cu naravul asta… In fond, nu faptul ca mananca la o televiziune cu rating foarte mare ma deranjaza ci faptul ca o face, de 6 ani, in vazul lumii sau pe ascuns, cu tacamurile regale (desi, la o adica era de asteptat: inca de la botez, el l-a facut-el l-a mancat din scaldatoare); stii vorba aia…: „Tampit sa fii, noroc sa ai!”;
    Doamne! De l-ar lasa norocul numai 5 secunde!

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/cu-sau-fara-voie.html

    1. @KinR
      Sunt suficiente 5 secunde?
      Eu as zice trei zile…. ziua in care se voteaza motiunea de cenzura, ziua in care se voteaza in Parlament suspendarea lui si ziua in care voteaza poporul.

  2. Nimeni nu ar fi rezistat cu intreaga caracatita pe cap. A facut si el ce a putut, omeneste vorbind. Cu omul asta chiar nu pot avea nimic. E setat intr-un anumnit fel si mi-am dat seama cam tarziu. Il respect ca om dar la inceput aveam niste pretentii. Acum am realizat ce si cum. E om si el. Oricum e total nevinovat. NImeni nu ar fi rezistat vartejului in care a fost bagat.

      1. De Boc sarmanul….cu tot respectul. Ce sa-i faci ? Sa-i ridicam statuie ca n-a dat in apoplexie pana acum. Cum as putea vorbi asa de ala caruia nici numele nu-l mai pot pronunta. La cat de urati, saraci, meschini si ciuntiti vom ramane de pe urma carmuirii lui „oable”. Ii doresc numai crize de bila ca cele pe care le am eu frecvent. Nu e prea crestineste..dar dupa cum spuneam, ne-am slutit cu totii si eu sunt prima care recunosc. Am devenit un om slut. Sunt o sluta, o scarba, tai in carne vie si nu mai sunt in stare sa intind o mana de ajutor cuiva. Anyone ?

        1. @Rox
          Offf Doamne!!!!
          Nici acum nu te-a mai lasat?
          Te inteleg…de trei zile si eu am avut ceva probleme cu fierea dar suportabile.
          Eu nu inteleg de ce nu m-a lasat medicul de famile sa imi scot foerea ca sa scap o data 😦
          Sanatate multa!!!

Lasă un comentariu