Deputatii din alianta guvernamentala au votat DIN GRESEALA un proiect de lege depus in Parlament in 2009 de PC, PSD si PNL si anume TVA de 5% pentru alimentele de baza (VOTAT IN UNANIMITATE – 290 de voturi PENTRU) si neimpozitarea pensiilor mai mici de 2.000 (cu 286 de voturi favorabile, doua voturi „impotriva” si doua abtineri)
„A fost o eroare de tehnica legislativa. Se mai intampla in Parlament, o sa vedem cum o sa reglam. Au fost foarte multe legi care au venit cu raport de respingere sau de aprobare si a fost efectiv o eroare de tehnica legislativa, se mai intampla. Am vorbit cu toti colegii, nu sunt foarte bucurosi, dar aceasta situatie o s-o reglam tot printr-un vot in Parlament. A fost o eroare de tehnica legislativa, se mai intampla„, a spus Gelu Visan.
Sase ministri – Udrea, Botis, Ialomitianu, Oprea, Vreme si Borbely – au votat pentru. Vinovatul de acasta data este Mircea Toader
„Conform principiilor separatiei Puterii in stat, Executivul trebuie sa puna in practica ce decide Legislativul. Parlamentul a decis si noi, ca Executiv, va trebui sa punem in aplicare”, a spus Botis.
In acest caz, Camera Deputatilor este camera decizionala . Traian Basescu poate sa nu promulge legea si sa o intoarca in Parlament pentru reexaminare.
„A fost o eroare, s-a stiut ca este raport de respingere si de aceea s-a votat pentru. Acum fie presedintele Traian Basescu retrimite actele in Parlament, fie Guvernul sa corecteze printr-un act normativ. Atat timp cat s-a pus problema unui vot de respingere, votul a fost pentru”, a explicat si Ialomitianu care s-a intalnit astazi cu cu membrii delegatiei FMI.
„Iata ca deja unul din obiectivele din programul nostru de guvernare prezentat la Congres a fost atins”, a declarat miercuri presedintele Comisiei de buget finante din Camera Deputatilor, social-democratul Viorel Stefan.
Dupa parerea mea:
ACESTI DEPUTATI SUNT NISTE ERORI SI NISTE ORORI.
CUM RASPUND ACESTI OAMENI PENTRU „EROAREA” LOR?
SUNT IN STARE SA VOTEZE UN PROIECT DE LEGE IN CARE ROMANIA DECLARA RAZBOI SUA, FRANTEI SI RUSIEI.
TREBUIE SA SCAPAM DE EI CU CAT MAI REPEDE CU ATAT MAI BINE.
HAI CA SE POATE!!!!!
As vrea sa citeasca si ei: Corina Cretu, Alex Mazilu, Popa Teapa, Rox, ALM, Brankardierul, Olimpiu, Aliosa, Ana Usca, Caius, Basarica, Dispecer Blogosfera, Elisa, HAI CA SE POATE!, Vania, Ioan Sorin Usca, Plano 10, Natasa, Orfiv, Supravietuitor, Transildania, World of Solitaire, Starea Natiunii, Teo, Daniela – aripi de inger, Mirela, Anca Florea, Societate, Simion, Mihnea,
Poate se mentin erorile(dupa base-n boci) votate in parlament daca perlamentarii PDL fac inca o confuzie pe 27 oct. Poate voteaza Da, crezand ca este o angajare a raspunderii guvernului si nu o motiune de cenzura. 🙂
@plano10
Si eu m-am gandit la asta.
Chestia ramane discutabila. Nu vezi cat de imprevizibili sunt. Romanul e pasnic si indura mult. Ei speculeaza asta si au mai ponderat lucrurile din greseala.
@Rox
CAT DE PASNIC ROX?
CAT DE PASNIC?
AI VAZUT LA FRANCEZI?
Nu-i slabiti, nu-i lasati sa doarma! Sunt terminati!
http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/10/da-te-jos-din-corcodus-ca-iau-pusca-si.html
@KinR
Doamne Ajuta!
am scris pe alte bloguri ceea ce cred despre noua isprava a celor care sunt alesii cetatenilor romani. nu mai comentez ipocrizia si proasta educatie (7 ani de acasa, pregatire profesionala, etc) a multor parlamentari si lideri PD-L! ma bucur( culmea) ca sunt cetatean roman, daca as trai in patria unora din stramosii mei zau ca m-as plictisi
refuz sa ma mai enervez si cum sunt convins ca motiunea nu va trece, imi ramane destula vreme de amuzament. si stii ceva??? de murit de foame sunt convins ca vor muri 90% din votantii pro Basescu si da-mi voie sa fiu cinic: nicio paguba!!!
@olimpiu
Si eu m-am bucurat ca strabunicii mei au plecat din Voievodina si au venit sa traiasca langa Bucuresti atunci cand Sebia a fosxt bombardata de avioanele americane,
M-am bucurat pentru ca aici eram in siguranta. Mama este romanca 100%.
Acum nu ma mai bucur.
Dna Udrea cu siguranta a fost dus in eroare.
@Rares
In ce sens? 🙂
Basescu e cea mai mare eroare a natiunii romane!
@olimpiu
Daaaaaaaaa
daca vreti sa va bateti cu jandarmii,sa fiti udati cu apa,sa va usture ochii si nasu de la lacrimogene ,sa luati suturi in posterior de la SPP isti,atunci deja inseamna ca ati evoluat,guvernu si Boc nu pleaca de bunavoie si cred ca i doare undeva de parerile voastre scrise pe bloguri.Visatorilor!!
Si daca citesc toti corifeii astia ai blogosferei romanesti: Corina Cretu, Alex Mazilu, Popa Teapa, Rox, ALM, Brankardierul, Olimpiu, Aliosa, Ana Usca, Caius, Basarica, Dispecer Blogosfera, Elisa, HAI CA SE POATE!, Vania, Ioan Sorin Usca, Plano 10, Natasa, Orfiv, Supravietuitor, Transildania, World of Solitaire, Starea Natiunii, Teo, Daniela – aripi de inger, Mirela, Anca Florea, Societate, Simion, Mihnea, ce se intampla???
@peticila
Vino si tu cu noi ca sa vezi 🙂
Nu sunt erori, astia sunt pur si simplu imbecili. Imi asum duritatea termenului.Si sunt aidoma alorlati 5 milioane de imbecili care i-au votat. La asa tara, asa guvernanti!Noi, restul suntem doar „collateral damage”.
@Cristina
5 milioane de victime colaterale? cam multi 😦
Circul este de zile mari. Imi place tot mai mult. Pacat ca nu este gratis si trebuie sa platesc din buzunarul meu…
@Pro Atitudine
Da… mare pacat 😦
@ Theo,
De unde se vede foarte clar pe mâinilie cui a ajuns destinele ROMÂNIEI ! Mai multe pe http://aliosapopovici.wordpress.com /2010/05/27/cu-orice-pret-la-putere.
@aliosa
DIN CAUZA CELOR CARE I-AU VOTAT SI A CELOR CARE NU AU IESIT LA VOT
@ Theo,
De unde se vede pe mâinile cui a ajuns soarta ROMÂNIEI !
Bine ar fi să se-ntâmple așa cum spune plano10 dar, atunci vor fi atenți ipocriții .
Mai multe pe http://aliosapopovici.wordpress.com/2010/05/27/cu-orice-pret-la-putere
@Aliosa
Ar fi DEMENTIAL 🙂 🙂 🙂
Cine mai avea dubii că adunătura infracţională numită PD-L exemplifică răutatea ca pe forma cea mai agresivă de prostie s-a putut convinge azi.Prostia sinistră pe care a comis-o PD-L e ca în desenele animate cu dispozitivul de autotras şuturi în fund.Dementii acestia iresponsabili nu stiu si nici nu inteleg ce voteaza. Maine-poimaine, baga Romania in RAZBOI, fara sa-si dea seama!
@DANIELA
Doamne fereste!!!!
Astia sunt deosebit de periculosi.
Trebuie inchisi bine de tot, ca sa fim siguri ca nu scapa.
vin cu voi numai daca va organizati pe plutoane,companii si reusim sa formam macar un batalion,nu ies io la lupta cu trei amarati USCAti.Visati,visati,somnul adanc ,improspateaza tenul si l mentine ,in curand veti semana toti cu Frumoasa Adormita,naivi si nefolositori,intre timp Pekinezu’ si Old Buccaneer isi fac de cap.
@peticila
Suntem 20 de regimente pana acum 🙂
Si nu ne-am adunat toti.
USCAti… neUSCAti…. macar noi ne agitam 😀
A… am uitat sa iti spun… imi place lupul
USCATI?! Eu ma 160kg! Fac geno cu 300, daily basis! Sa vad jandarmu’ sau SPPistu’ care sta cu scutul in fata mea! OK, pe la SRI am vazut unu’ puternicut, facea impins la presa pentru picioare cu 1500kg (45′ inclinat). Dar daca e asa ciumeg, de ce nu face el genuflexiuni?! Ale dracului slugi securiste, d-aia il apara pe Incrucisator, ca-i tine blindati in kevlar, furajati si trasi de fiare sa ne terorizeze pe noi!
@Vlad Cel Oribil
Asta chiar nu cred ….. cum sa ai 160kg?
@Vlad Cel Oribil
Ramane de vazut!
PDL – Uriasa eroare a istoriei!
@Augustin
PDL + basescu
Personal sunt de acord cu micsorarea TVA-ului la produsele alimentare de baza. Chiar salaut modificarea!
Insa sa realizam ca ceva trebuie pus in loc.
@octaaa
Octavian draga, sigur ca si eu sunt de acord.
Problema este ca ei si -au dat seama ca au „gresit” si vor sa „repare” asa ziza greseala/
Da, stiu ca au „gresit”.
Dar tocmai la asta am refeream…ca le salut greseala 🙂
@Octavian Radu
Tu crezi ca a fost o „greseala”?
Eu chiar cred ca a fost o greseala.
Nu, a fost o greseala pe bune.
Am folosit ghilimelele pentru a repeta ca eu o consider un lucru bun.
@Octavian Radu
Sigur ca este un lucru bun Octavian dar nu o sa ramana asa.
Ceva se va pune in loc in mod firesc prin cresterea vanzarilor respectiv cresterea pietii. Singura diferenta este aceea ca oamenii vor putea cumpara cele necesare pe care un timp nu si le-au mai permis. Apoi se va realiza o anumita omogenizare a placintei pietei. Se spune gresit ca romanii cheltuiesc mult pe mancare. Formularea corecta ar fi ca ponderea cheltuita pe mancare din venitul romanului este mare. Ponderea aceasta va scadea prin scaderea TVA-ului fiindca romanului ii vor mai ramane cativa banuti si pentru a creste ponderea celorlalte felii din placinta pietei. Iti mai cumperi un cui, o pioneza, un pantof, celalat la anul daca iti iei unul de calitate, o hainuta la copil, etc. Se echilibreaza un mic dimensiunea feliilor din placinta. Acum demersul este unul strict necesar iar in timp efectul nu poate fi decat benefic.
@Rox
Nu o sa se intample asta Rox.
Vor face ei ceva si vor amana aplicarea acestei legi. 😦
si padurea se agita cand bate vantul,asta nu inseamna ca si ea padurea pleaca undeva,sau are un oarece folsitor din agitatie,agitai- va,agitati -va!!Cum zicea ala marele ganditor ,ala pe care nu mi l amintesc acum,era si este un ala celebru:))) si zicea ceva de jenu’,,frumosi nebuni ai marelor orase.
@peticila
Ce preferi, 50 de regimente de USCAturi sau 1 batalion de luptatori profesionisti?
prefer o duzina de creiere:)))
@peticila
Da… alegerea ta este corecta 🙂
nu trece motiunea! pot face orice imbecilitate portocaliii, ca tot nu se gasesc douazeci si trei sau sase voturi cat lipsesc opozitiei…. asta in cazul cand toti parlamentarii opozitie voteaza cu bile nu cu chewing-gum
totul e o batalie de imagine si rating al stirilor. una cu stenograme puncteaza Zeus, una cu prosti in parlament puncteaza opozitia si cam atat restul ramane cum am stabilit, pardon cum stabileste FMI si UE si Banca Mondiala, licuri mari si mici
opinia asta am exprimat-o si pe alt blog, am revenit aici pt a-mi exprima parerea ca este o amre eroara toata clasa noastra politica
@olimpiu65
MOTIUNEA TRECE, URMEAZA SUSPENDAREA SI DEMITREA LUI BASESCU TRAIAN.
sa te auda Dumnezeu , iar eu sa recunosc ca m-am inselat!
@olimpiu65
Ne intalnim cu totii , bloggeri si comentatori si sarbatorim
Regret ca nu pot fi alaturi de frenezia dvs. Sunt nevoit sa astept urmarile acestei aiureli. Daca legile vor fi promulgate si normele de aplicare a legii de reducere a TVA vor fi clare, in primul moment, bugetul va fi vaduvit de o suma enorma, suma care va trebui compensata prin taieri din alte capitole ale bugetului. Este adevarat ca un TVA redus va reduce drastic evaziunea fiscala in domeniul alimentar, dar rezultatele vor apare in timp, dupa parerea mea nu inainte de trei luni. Pentru un buget schiop, trei luni reprezinta o perioada enorma.
Am observat insa o alta „chestie” interesanta: UDMR spune ca a votat in cunostinta de cauza, aceata fiind prima manifestare impotriva Guvernului sustinut de ei. Sa fie un semn ca „corabia nebunilor” a inceput sa ia apa si sobolanii se pregatesc de debarcare?
Oricum, PDL-ul (si „independentii”) i-a pregatit un cartof fierbinte Presedintelui Basescu. Trecerea peste vointa (in unanimitate) Parlamentului, prin refuzul promulgarii, creaza motive pentru initierii procedurii de suspendare. Intoarcerea legii pentru un motiv penibil, cum a fost la legea pensiilor (ce mare diferenta este intre 62 si 65 de ani?), s-ar putea sa-i creeze neplacuta surpriza ca UDMR-ul sa voteze iar alaturi de Opozitie si sa-l oblige la promulgare in forma initiala. Neplacuta situatie pentru ficatul Presedintelui.
Totusi, ceva se intampla daca Puterea a inceput sa lucreze dupa cum arata degetul conducatorilor de grup. Ma intreb ce s-ar intampla daca unul din conducatorii de grup ar suferi de Parkinson? Va dati seama ca portocaliii au renuntat sa mai lucreze in interesul alegatorilor si au devenit o simpla masina de vot a lui Basescu, fara sa-i mai intereseze ce voteaza?
@ALM
Da, interesanta pozitia UDMR-ului.
Cred ca tot timpul au lucrat asa….. dupa deget.
Da, eu imi dau seama. Cei care i-au voat ar trebui sa inteleaga si ei.
Dupa ce am urmarit singurul serial care-mi place, „Legendarul Doctor Hur”, m-am intors la PC si am accesat „Antena 3 Live”. Am crezut initial ca am nimerit pe ProTV, la o emisiune a Divertisului. PDL-ul critica guvernul si spune ca Boc trage partidul in afara Parlamentului! Apoi, de pe holurile Parlamentului, Boldea vorbea de debarcarea lui Toader si de faptul ca nu mai conteaza continutul motiunii: este suficient sa te uiti afara!
Vai, tare mi-e teama ca actualul Guvern va cadea! Vai, vai, vai, ce o sa ma fac dupa aia? Cine o sa-mi mai spuna ca am pensie nesimtita? Ma duc sa iau un Rudotel …
@ALM
Decat Rodutel mai bine o cupa de sampanie
Ma vait si eu impreuna cu dumneavoastra
Vai, vai, vai, ce o sa ma fac eu daca cade ( scuze pentru cacofonie) guvernuuuu
Cine o sa mai spuna mie ca nu vreau sa ma angajez si ca imi convine sa stau pe ajutorul de somajjjjj?
Cine o sa mai impoziteze pensiile parintilorrr?
Nu, sampania o tin pentru atunci cand economia se va urni din loc. Trecerea motiunii nu iseamna decat debarcarea Guvernului actual. Hai sa vedem, in situatia in care motiunea trece, compozitia viitorului Guvern si Programul de Guvernare. Ce facem daca Basescu o s-o tina gaia-matzu ca PDL-ul are ponderea cea mai mare si Premierul trebuie sa fie musai de la PDL? Alegeri anticipate? In plina iarna? Pai daca pe soare au furat portocaliii la patru maini, in iarna, la o prezenta la vot precara, le sunt suficiente doua.
Chestia cu Rudotelu’ a fost o gluma. Dar e posibil sa am nevoie, daca toate ipotezele noastre se vor parabusi ca un castel din carti de joc.
@ALM
Bine atunci aman si eu sampania 😦
Dumneavoastra sunteti de parere ca oamenii inca nu inteleg ca trebuie sa iasa la vot si ca ar fi mai bine sa se amane totul pentru ianuarie februarie?
Mi-am dat seama ca Rudotelul este o gluma 🙂
Eu insa mai inghit cateodata un DORMICUM cand DE NERVI, nu reusesc sa adorm.
Lupul este parintele spiritual al poporului roman, transcedental si genealogic romanii sunt urmasii dacilor.
Lupul ne e calauza, mentor, frate [sora]:))) Romanii se identifica cu lupul,animal totemic ce l desemneaza pe Marele Creator.
Tot ce se intampla pe aceste pamanturi se afla sub zodia lupului,asa cum e viata lupului ,asa e si viatza poporului roman,cu suisiuri si coborasuri [se pare ca de la o vreme numa coboram si numa coboram:))]
Se stie ca in haitele de lupi, vechiul conducator, senil, obosit de viatza, neputincios si epuizat e devorat de intreaga haita ca intr-un banchet ritualic, incarcat de semnificatii transcedentale. Asa au patit si multi conducatori ai romanilor,au fost jertfiti,pentru ca haitei[poporului] sa i mearga mai bine,pentru ca in locul lui sa vina lupul cel tanar, noul conducator, nemilos si siret, inteligent si aspru cel care impune legea coltului si a ghearei,cel ce aplica nepartinitor legea.
Se pare ca de 20 de ani, zodia lupului se estompeaza, dispare, lupii conducatori nu sunt decat niste javre de duzina hamaitoare,niste netrebnici cotei[cotei=caine de talie mica, dispretuit de tarani ,care vad in caine un ajutor si iubit de orasenii efeminati,cotei=sinonim la tara al neputintei]
Fratilor ne aflam zub zodia coteiului, Boc este un superb reprezentant al acestei rase inutile,care nici nu poate musca, nici nu poate latra incat sa trezeasca stapanul din somnul betieii, nici nu poate lupta cu ursu’, lupu sau talharul, e un caine cu atributii pur decorative, Boc e arhetipul coteiului,se gudura in preajma stapanului ca sa primesca o bucata grasutza de carne, face sluj, face mumos, face tumbe, sta culcat la comanda, sta si in cap, pen’ ca fara bucatica de carne aruncata de stapan ar muri de foame, el nu e in stare nici sa vaneze [sa vanatoreasca 🙂 ] nici sa pazeasca. Boc Javra perfecta.
@peticila
Nu pot sa spun altceva decat ca IMI PLACE CE AI SCRIS.
Sper ca nu te superi ca am aranjat un pic textul si am bloduit cateva fraze. Nu am modificat nimic in text.
Nici nu aveam de ce. Este superb!
Unde e lupul cel tanar??
@peticila
Nu stiu, Si eu il caut si sunt sigura ca nu numai eu.
Cine e lupul nou,vreau un lup nou noutz!:)
@peticila
M-am gandit ca poate este Ponta.
Si varianta Crin Antinescu este posibila.
Altul nou care nu a fost vizibil pana acum. Cine ar putea sa fie?
lupulPonta,lupul Crin, astia nu sunt lupi,eu unul nu vad nici un lup la orizont,vad sacali, hiene,struti,cameleoni,maimute,serpi cu limba despicata,papagali.
@peticila
Trist 😦
Si ce facem?
Chiar avem nevoie de un LUP.
Dar chiar nu se poate sa avem OAMENI?! Primitivismul ne-a adus aici, si ne-a lasat inafara lumii civilizate.
Nu exista oameni de talia lui Franz von Papen, dar care sa nu mai faca gresala de a aduce un Hitler la putere, de exemplu?! Unde sunt Konrad Lorenz, Irenaus Eibl-Eibesfeldt sau Nikolaas Tinbergen?! Oameni care sa intelega sursele comportamentului uman si sa poata concepe terapii si strategii in raport cu acesta?! Ignoranta este raul absolut!
nu ma supar ca nu am de ce,,shi pe viitor il poti aranja ,corecta,,sterge, posta, desfiintza,fiecare face pe blogu’ ce vrea
@peticila
Corect!
Nu „modific” decat textele in care primesc injuraturi si care ma enerveaza foarte rau.
Cele care ma enerveaza dar nu exagerat 🙂 le trimit la gunoi.
De curiozitate: Tu ai un caine lup? 🙂
nu,,am un caine care nu e lup.E maidanez ,lup sunt eu,nu incap doi lupi in aceiasi vizuina:)prafrazare la,,nu incap doua sabii in aceiasi teaca:)
@peticila
Ce frumos 🙂
Eu am doua catele. Una este chiar lup si cealalta este corcitura de lup.
Lupoaica vrea sa ma domine.
NU tine smecheria…. culmea este ca ea nu reunta 🙂
Corcitura este mai intelegatoare. Am salvat-o de la moarte.
Si eu sunt un lup…. cred ca putem sa ne imprietenim 🙂
in lumea lupilor e posibil orice:)
@peticila
Bine atunci 🙂 Sa incercam
Multumesc pentru sugestie.
@societate
Ea trebuie sa iti multumeasca pentru viteza de reactie si amabilitate 🙂
Nişte erori şi nişte orori, cum le zici tu, Theodora, fac – din păcate – furori.
@Florin Matei
Ca la noi la nimeni, draga prietene.
Este ceva foarte ciudat in toata greseala asta, zau… Adica sa se voteze ceva, cand sunt 6 ministrii acolo, ca, pe urma, sa constate ca au votat gresit??!!! Erau 3 ministrii de la PDL acolo!! Concluzia finala: Executivul sa spuna dupa aia ca strategia fiscala nu include reduceri de TVA sau scutiri la impozitarea pensiilor… Tare de tot, ce sa mai… !! Am evidentiat si eu aspectul: http://motanulfilozof.wordpress.com/2010/10/20/duios-parlamentarii-votau-duios-parlamentarii-greseau-cu-ministrul-finantelor-acolo/
Problema: cum vor vota motiunea de cenzura…? Ca greseli, daca e s-o luam asa, se pot face oricand.. :))
@Motanul Incaltat
Imi pare rau ca nu au votat asa ORBESTE la motiune.
Mai stii..poate le vine 💡 😀 . Apropo de motiune, uite ce pareri circula prin blogosfera:
http://www.realitateamea.ro/2010/10/nu-va-fie-frica-motiunea-pica-spre-supararea-lui-oprisan-zis-si-io-vreau-internele.html
http://www.realitateamea.ro/2010/10/nu-va-fie-frica-si-nastase-zice-ca-motiunea-pica.html
Ce parere ai?
@Motanul Incaltat
Eu zic ca MOTIUNEA TRECE, GUVERNUL CADE, CADE SI BASESCU ….. SI POPORUL ROMAN SUPRAVIETUESTE
Crezi ca vom avea alegeri anticipate?
@Motanul Incaltat
DA… SI PARLAMENTARE SI PREZIDENTIALE.
In legatura cu motiunea si alegerile anticipate ramane de vazut… Dar ziceai ceva de poporul roman. Iata un articol din Adevarul:
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Romanii_inghit_umilinta_de_la_locul_de_munca_0_356365102.html
care descrie o realitate ce, din cat se pare, nu are vreo conotatie, neaparat, politica. O realitate ingrijoratoare, bineinteles. Este foarte interesant articolul, merita citit, cred eu. Crezi ca ceea ce scrie in articol are vreo legatura cu politica? Sau are legatura, mai mult, cu noi…? Oricum, articolul da de gandit…
@Motanul Incaltat
Ai atins un punct inca sensibil pentru mine.
Sunt somer din martie dar pana sa ajung in situatia asta am „ingitit la umilinte” cat pentru 10 vieti.
Stiu ca este greu de inteles dar intr-un fel ma bucur ca nu ma lucrez acolo.
Sigur faceam atac de cord sau cine stie ce altceva.
Te inteleg.Doamne fereste sa te imbolnavesti!! Sanatatea este, desigur, mult mai importanta.
@Motanul Incaltat
Sanatatea este cea mai importanta.
Fireste ca da.
@Motanul Incaltat
Daca esti sanatos fizic si psihic mai poti sa incerci sa faci ceva in binele tau.
Daca esti bolnav…. ALELUIA…. MORI CU ZILE IN SPITALELE ROMANESTI.
Defapt foarte grav este tot ce prezinta articolul. Pai sa ne gandim putin. Daca asa se lucreaza in Romania, atunci chiar ca exista riscul sa te imbolnavesti… si… vorba ta… Fereasca Dumnezeu! Stresul permanent si spun permanent pentru ca la servici stai o buna bucata de timp din viata ta (cred ca se poate spune asa) poate, din cate am mai citit si din cate stiu, provoca tot felul de boli, nu numai boli de natura psihica. Adevarul e ca e rau, asta e! Nu este deloc in regula ce se intampla la noi! Pai gandeste-te ca asta, ce scrie in articol, poate sa conduca, la limita (care nu mi se pare imposibil de atins, date fiind realitatile de azi) la imbolnavirea populatiei. In timp ce medicii ne pleaca peste hotare, ca sa lucreze acolo, pentru ca acolo se castiga mai bine si au acolo conditii mai bune de munca si de realizare profesionala…
@Motanul Incaltat
Sunt constienta de risc.
Multi sunt constienti.
Actualii conducatori nu constientizeaza sau se prefac ca nu inteleg.
Insa articolul arata o realitate sociala ingrijoratoare… Iata ce spune: ” Aproximativ 8% din angajaţi sunt hărţuiţi psihologic de şefi, iar alţi 41% au şefi care ţipă sau care se poartă urât cu subalternii. Numărul celor care sunt terorizaţi la serviciu este mai mare, deoarece unor intervievaţi le-a fost teamă să spună adevărul, susţin sociologii care au realizat cercetarea.”. „Jumătate dintre români sunt stresaţi la job”. Este alarmant! Si, dupa cum se vede din articol, conflictele cu sefii sunt preponderente, sefii fiind primii factori de stres… Foarte grav mi se pare urmatorul aspect: „Specialiştii vorbesc de „mobbingul strategic”, cel care apare într-o firmă unde chiar managementul pune la cale acţiuni de persecuţie psihologică pentru a-i determina pe oameni să plece de bună voie. Se întâmplă când firmele fac restructurări, când fuzionează, când vine o conducere nouă. Această politică a managementului apare şi în vremuri de criză, când patronii nu doresc să plătească salarii compensatorii.”, precum si acesta: „Mobbingul înseamnă o presiune psihologică exercitată de şefi sau chiar de colegi pentru a-l determina pe un salariat să părăsească singur o firmă sau o instituţie. Cristina Tomescu atrage atenţia că nu este vorba neapărat de oameni ineficienţi: „Sunt salariaţi care deranjează, într-un fel sau altul. O persoană poate deranja pentru că este prea bună profesional şi şeful poate reacţiona astfel pentru că se simte ameninţat”. „
@Motanul Incaltat
Imi este cunoscut tot ce scrie in articol, din pacate pentru mine.
Eu una incerc ,zic, incerc sa-i inteleg pe cei care sant de partea puteri,vrea sa stiu ,DE CE ?asta este intrebarea care ma bantuie ,,,sau pur si simplu sant doar cretini,aaaa?
@maia_home
DA… SUNT SI CRETINI
Maia_home, asa e intr-o democratie. Nu pot fi toti (si subliniez toti) de partea unui singur partid, sau a unei singure coalitii. Daca ar fi asa, adica toti sa fie de partea doar a unuia (partid, coalitie, sau a unui singur om) atunci n-ar mai fi democratie, pentru ca democratia inseamna pluralism. Daca parerea cuiva este ca sunt „cretini”, asta e parerea cuiva. Dar, cred, obiectiv vorbind, explicatia este cea pe care am dat-o mai sus. Intr-o societate in care exista pluralism politic (intelegand prin asta mai multe partide politice), democratic, mi se pare ca si cauzele pentru care unii sunt cu partidul X, altii sustin partidul Y sunt, la randul lor, diverse. Acuma, sigur, existand mai multe partide politice, acestea trebuie sa se diferentieze cumva. In caz contrar, care ar mai fi diferenta? Ar fi toate cam la fel, sau la fel. Adica aceeasi ciorba. Ma gandesc ca este asa pentru ca si oamenii sunt diversi in felul lor. Chestiunea ar putea, deci, fi inteleasa ca o expresie a diversitatii.
@Motanul Incaltat
Romanii ar trebui sa alega ade fapr intre STANGA si DREAPTA adica intre PSD si PNL…. a sigur ca pot sa apara si alte partide DEMOCRATICE cum ar fi PARTIDUL CONSERVATOR, VERZII … CHIAR SI PRM-UL
Daca judecam asa, este ca si cum am spune ca noi stim ce trebuie sa aleaga romanii si, drept consecinta, ii judecam dupa rezultatele votului. Lucrurile nu sunt chiar atat de simple. Cred ca ar trebui sa ne intrebam daca o asemenea atitudine este una intr-adevar democratica. Churchill spunea, referindu-se la democratie, (citez din memorie): „Pentru dreptul tau de a nu fi de acord cu mine sunt in stare sa-mi dau viata”. Pe cand teoria ta ar fi ca oamenii sa voteze dupa cum ti-ar place tie. Care punct de vedere ti se pare „mai” democratic? 😀
@Motanul Incaltat
Ce vreau sa spun eu este ca dupa parerea mea, PDL-ul in acest moment NU MAI ESTE UN PARTID DEMOCRATIC.
Asta este parerea mea… si ca …. ar fi bine daca o perioada ar sta (tot partidul) pe tusa ca sa isi revina.
Da, stiu ce a spus Churchill.
PRM-ul ti se pare un partid democratic? Sau mai democratic decat PDL-ul?
@Motanul Incaltat
Mai democratic decat PDL-il de acum.
De fapt nu prea mai stiu multe despre el de cand nu a amai intrat in Parlament
Ce-i PDL-ul…? Unii comentatori de pe bloguri au remarcat ca PDL nu are o doctrina clara, bine definita. Deci, din acest punct de vedere, el este un partid in formare… Uite, hai sa-ti zic de PDL o chestie. S-a vorbit mult de Monica Macovei, spre exemplu. Nu stiu daca ii urmaresti blogul, dar este interesant. Dar uite, spre exemplu, ce spune Kiseleff (http://kiseleff.ro/) intr-un articol scris de Mircea Marian:
http://kiseleff.ro/2010/09/20/pdl-are-nevoie-de-monica-macovei/
Articolul este scurt. Dar atunci pun si eu o intrebare: ce este PDL-ul? Uite si un altul, scris tot de Mircea Marian:
http://kiseleff.ro/2010/09/21/udrea-și-macovei-the-beginning-of-a-beutiful-relationship/
@Motanul Incaltat
Nu, nu urmaresc blogul Monicai Macovei dar daca zici ca merita … sa vad… cum imi fac timp.
Mai demult am pus si la mine pe blog o chestie interesanta pe care am citit-o in Adevarul, despre PDL:
http://motanulfilozof.blogspot.com/2010/08/despre-situatia-interna-din-pdl.html
@Motanul Incaltat
Cred ca este intelesant.
O sa citesc.
OK. Este interesant, sa stii. Bine, e tarziu acum. Noapte buna iti doresc! 🙂
@Motanul Incaltat
Noapte buna si tie!!! 🙂
Va dati seama ce deget are Nea Nicu daca un parlament intreg se inchina acelui deget? Eu, unul, chiar consider ca degetul lui Toader, dupa cum a votat aialalta ieri, ii este mult, mult mai destept decat bostanul (pe care – se pare – l-a golit Base de Halloween – nu de alta dar sa aiba „prajite de bostan” la bericioase – punand in loc, aprinsa, festila inmuiata-n seu de porc de caine) ce-l are pe umeri doar asa…, sa nu il ploua-n gat.
Valabil deget! Sa si-l bage-n… nas, sau gura, sau in ureche, de-o vrea sa faca-n viata si ceva cu capul.
Dar s-aiba grija ca bunicul lui Bula a murit din cauza ca l-a calcat tramvaiul pe deget. Nu glumesc. L-avea in nas.
http://oferta-kinr.blogspot.com
@KinR
SA SI-L BAGE IN FUND 🙂
La naiba…. de ce m-ai provocat?
O usoara clarificare: Au crezut ca e raport de respingere la votul final.
Tot un cretinism.
Bine ca a fost nevoie de porcaria asta ca sa putem vedeam gradul de seriozitate si functionalitate al „democratiei” si „institutiilor statului” din rahatul asta de tara!
Romania nu a depasit niciodata gradul de organizare specifica obstei satesti. Toate institutiile impuse ulterior au fost niste implanturi agresive, facute de un stat constituit in mod artificial (ba, securistilor, ofticati-va! Mai bagati un supliment la restaurante, poate va trece. Si sa stiti ca intotdeauna va scuipa si-si sufla nasul si bucatarii, si chelnerii in portiile voastre… asa, ca sa va fac pofta de mancare 😉 !) si devenit un stat opresiv, stat-agresor si in multe ocazii, stat terorist. Cine mai poate „pune botul” la mizeriile cu legea, institutiile, „structurle” si alte asemenea bazaconii propagandistice, inseamna ca ori e tampit ori a avut norocul sa traiasca sub un clopot de sticla/intr-un ‘turn de fildes’.
Acum s-a dat dovada clara a nesabuintei de a te entuziasma la ideea votului uninominal. Pe langa faptul ca, avand in vederea calitatea umana a populatiei de pe aceste meleaguri, era clar cam ce dihanii si lighioane spurcate vor erija in stapani ai destinelor si vietilor lor! Ca asa se pune problema intr-o societate primitiva: stapani si slugi.
„ROMANIA DECLARA RAZBOI SUA, FRANTEI SI RUSIEI”: nu se poate sa declaram razboi GERMANIEI?! Sau doar Institutului de Etologie de la Cambridge sau Ludwig-Boltzmann-Institute din Viena?! Ne predam, ne ocupa etologii si gata 😀 ! Va dati seama ce studii ar iesi cu Ciocanitoarea Woodrea si Basescu?!