Principalul obiectiv pentru 2012 al PD-L este o alianta cu PNL. Obstacolul principal este Crin Antonescu

Fostul ministru al Culturii, Theodor Paleologu a afirmat, vineri, într-o dezbatere, că principalul obiectiv al PDL pentru 2012 este realizarea unei alianţe cu PNL , pentru care trebuie „pregătite punţile” şi facute „compromisuri” cu PNL încă din 2010, avertizând că, în caz contrar, PSD va veni la putere.

„Pentru 2012, principalul obiectiv este să se realizeze o posibilă alianţă cu PNL. Asta este singura întrebare importantă: vom fi capabili să ne unim din nou? Pentru că, altminteri, vom avea PSD la putere. Dacă nu suntem în stare să fim fideli mandatului dat de electorat… Avem un mandat din partea electoratului foarte clar – majoritatea e PDL-PNL – şi nu suntem in stare să acţionăm în spiritul acestui mandat popular. Pentru noi devine o chestiune de supravieţuire politică, dacă nu suntem în stare să ne ascultăm electoratul, să ne împăcăm cu PNL, şi ei să se împace cu noi, vom aduce PSD la putere, vom aduce o minoritate de stânga la putere”

„Trebuie să negociem, să facem compromisuri cu PNL pentru a realiza acest lucru. Nu sunt cea mai fuzionistă personalitate, dar sunt foarte fuzionist faţă de întreaga dreaptă românească”

Deputatul PDL Sulfina Barbu a declarat, sâmbătă, că „principalul obstacol, în acest moment”, în calea refacerii Alianţei D.A. este preşedintele PNL Crin Antonescu.
Barbu a arătat că ea a susţinut printre primii că refacerea Alianţei DA este o problemă de timp, spunând că această declaraţie se bazează pe discuţiile pe care le-a avut în teritoriu, la nivelul organizaţiilor judeţene atât ale PDL, cât şi ale PNL.

„Sunt foarte multe puncte care ne apropie, decât puncte care ne despart. Problema este când va înţelege şi liderul PNL de la nivel naţional că acest lucru este iminent”

Parerea mea:

Orice alianta cu PDL-ul inseamna sinucidere politica.

As vrea sa aflu si parerea lor: ALM, Rox, Brankardierul, Maia, Plano 10, Gabi, Olimpiu, Vassyle, Vlad Cel Oribil, Aliosa, KinR, Augustin, Renata, Zina, Vania, Ioan SorinCaius, Ana Usca, Popa Teapa, Cristian Lisandru, ElisaHAI CA SE POATE!, Gica Contra, Dragon, Supravieţuitor, Cristian DimaStarea Natiunii, Madi si Onu, Teo NeguraMirela Pete, Chat Noir

35 de gânduri despre „Principalul obiectiv pentru 2012 al PD-L este o alianta cu PNL. Obstacolul principal este Crin Antonescu

  1. Venirea PSD-ului la putere nu mi se pare un pret prea mare platit vremelnic de PNL pentru distrugerea definitiva a PD-L-ului, mai ales ca si presedentia e tot putere, dupa cum se poate vedea. Mi se par mult mai scumpe libertatea si democratia ce riscam sa le pierdem intr-o cardasie (oricare ar fi ea – mica sau mare) cu javrele ordinare ce una spun si alta gandesc, ce una gandesc si „D-zeu cu mila” ce le iese.

    Va salut pe toti! Am un computer nou (adica altul – de-mprumut), ca pe celalalt, javrele ordinare mi l-au facut varza.

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/11/gabita-sau-cioara-vopsita-cu-care-umbla.html

      1. Duminica seara se misca greu iar luni dimineata serverul la care sunt abonat imi refuza accesul la internet pe motiv ca as fi virusat. Cum nu ma pricep la chestii d-astea l-am inchis si l-am deschis mai tarziu, cand am constatat ca ecranul ramane alb, fara imagine, fara icons. De micile (si marile) probleme ale computerului meu se ocupa de obicei fiul meu dar, cum era la un trayning in Olanda si cum aveam nevoie de computer pt. colaborarea de care ti-am vorbit (de care se pare ca tu ai uitat), a trebuit sa ma agit sa rezolv cumva situatia.
        Pana dupa Anul Nou cred ca n-am sa ma intorc la „batranul meu prieten”.
        Sper sa nu-mi fi afectat decat softul fiindca am auzit ca sunt virusuri ce ataca si hardul.
        Stiam ca imi cotrobaie prin foldere dar, atata timp cat nu faceau si alte prostii nu ma deranja fiindca n-aveam ce ascunde, ce-aveam de zis le zic verde-n fata, dar poate tocmai de-aia s-au gandit sa ma si deranjeze.
        Asta e!

  2. Ce cred membrii de partid din teritoriu e treaba lor. Eu stiu ca electoratul liberal e covaristor de partea lui Crin, care ar trebui sa fie mai atent pe viitor ce oameni selecteaza pentru conducerea organizatiilor. Dupa parerea mea, cine vrea cu PD-ul sa plece la ei, sau sa fie dat afara.

  3. Buna Theo,
    Ai uitat sa adaugi frazele inteligente a le lui Videanu: „Cred intr-un guvern de dreapta autentic ca singura solutie de a rezolva problemele Romaniei”
    Videanu: Este foarte important sa rezolvi problema militantilor locali

    „Sunt discutii de tatonare dar in plan teritorial, la nivelul organizatiilor judetene, pentru ca este foarte important sa rezolvi problema militantilor locali”, a raspuns Adriean Videanu intrebat daca exista discutii cu privire la o apropiere intre PDL si PNL”

    De acord cu tine, daca PNL alege sa refaca alianta lui „peste prajit” (il citez pe Badea) cu nu stiu ce PDL reformat, in ideea neutralizarii PSD-ului, tipii se INGROAPA! Sper sa fie acolo oameni suficient de inteligenti sa nu faca acest lucru. Evident ca pentru PDL este NECESAR sa ramana la guvernare (nu conteaza in ce forma), ei stiu ca fara acest scut (guvernarea) puscaria ii maninca (si fara sa exagerez, cred ca si fetele lui Basescu, cea mare in special vor fi vizate)! Si pun un pariu cu oricine, Morar va fi primul cu dosarele PDL! Deci momirea PNL-ului este cu adevarat un imperativ pentru ei! Sper sa aibe intelepciunea sa nu se alature. Dar politica este curva si orice este posibil (din nefericire).

  4. in prostia si aroganta lor pdeleprele uita un lucru semnificativ: nucleul dur al votantilor PNL cca 12-15% din procentul partidului vor ca pdeleprele sa-si bage obiectivul in … trei litere!
    nu e vb doar de Crin Antonescu, pana si unii din liderii PNL care nu exclud colaborarea cu PD-L nici nu vor sa auda De Basescu, Boc, Udrea, Flutur &comp, ori tocmai cei enumerati muncesc la greu sa acapareze total PD-L
    asa ca R.I P. doresc PD-L, dar depinde de alegatorul roman, de cata demnitate are el sa nu se mai lase cumparat o zi pt a suferi apoi inca 4 ani

      1. uite ceva interesant. azi sunt alegeri intr-un colegiu din judetul Hunedoara. din partea PNL candideaza o persoana notorie fost ministru si propusa pt ministru: D-na Campeanu
        ghici cine a aterizat in colegiu cica sa testeze performanta unui nou server??? Generalul sef al STS!!!! comentariile si concluziile va apartin!

        1. @olimpiu65
          Stiu. Am urmarit cu atentie ce se intampla in colegiul ala.
          Imi place foarte mult doamna Campeanu.
          Am avut ocazia sa o vad personal.
          Este o persoana cu foarte mult bun simt, sociabila, fara arogante.

      1. majoritatea membrilor si simpatizantilor liberali nu moare de foame, adevarat vor mai mult, dar nu au atat pdeleprele cat sa-i cumpere

  5. Asa ceva este exclus pe moment. Sulfina Barbu l-a atacat in mod vadit pe Crin Antonescu cu acele declaratii. In Braila de exemplu, PNL are o intelegere cu PSD si nu par sa vrea sa se schimbe ceva in acest sens. Cei care au facut asta au mers pe premiza ca fiind la Putere, PSD poate sprijini anumite proiecte liberale pe plan local. Din ce am mai citit, in alte judete, unde PDL conduce, PNL s-a aliat intr-adevar cu el.

  6. Paleologul asta mic si caraghios este ultima otreapa in mafia personala a Udrei, iar Sulfina Barbu este ahtiata dupa parvenire in aceasta organizatie, intrucat am impresia ca atunci cand taia si spanzura la Mediu nu s-a achitat prea onorabil de datoria sa de a face rost cu orice pret de terenuri pentru specula imobiliara, si a fost retrogradata ca urmare a ceea ce Stapana a considerat un esec.

    Cine mai „pune botul” la prostia cu „dreapta” si „stanga” inseamna ca ori e FOARTE PROST ori este SLUGA SECURISTA. Deocamdata singura speranta este in DISTRUGEREA MAFIEI PERSONALE A UDREI, IN FRUNTE CU SEFUL EI, MURIBUNDUL NATIONAL, TRAIAN BASESCU!

  7. Pingback: despre 2012

Lasă un comentariu