Sufletul meu, asa cum este el

Ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns.

Sunt inca tanara prieteni.

Nu am renuntat la lupta.

Nici nu o sa o fac vreodata.

Nu sunt in genunchi.

Asa sunt eu si asa au fost starmosii mei.

Murim in picioare si nu ne predam.

Sunt unul dintre participantii la Revolutia Romana din 1989, fara diploma, fara avantaje materiale.

Sunt unul dintre romanii care au sperat la o viata mai buna.

Inca  mai sper.

Inca mai sunt vultur. Inca mai sunt lup.

In putinele mele zile de liniste si bucurie sunt Coloana Infinitului si Rapsodia Romana.

De cele mai multe ori sunt Ganditorul de la Hamangia.

Nu ma pricep la cuvinte.

Va citesc pe toti cu multa bucurie.

De multe ori imi este teama sa comentez pe blogurile voastre.

Imi este teama sa nu stric cu balbailele mele frumusetea articolelor voastre.

Pentru toti cei care citesc blogul meu, pentru toti cei care isi fac timp sa comenteze articolele scrise de mine, pentru toti cei care m-au ajutat atunci cand m-am hotarat sa scriu pe blog, pentru toti cei care m-au ajutat atunci cand am ramas fara monitor si fara calculator, pentru toti cei care o duc mai rau decat mine,  stiu ca sunt multi, vreau sa dedic aceasta  melodie.

Pentru toti cititorii blogului meu care, sunt departe de tara, de familie, de prieteni:

Va recomand sa cititi:

Încă o victorie a Epocii de Căcat

Lupii moralişti din PD-L

SCRISOAREA UNUI PENSIONAR

Ziua in care a murit dolarul !

Singurul basist inofensiv este cel aflat in detentie!

Prietenii mei carora le dedic melodiile: ALM, Rox, Brankardierul, Analfabetul, Maia, Zincabeiu, Olimpiu, Vania, Ioan SorinCaius, Ana Usca, Cristian Lisandru, ElisaHai ca se poate!, Dragon, Starea Natiunii, Supravieţuitor, Marcus, Gica Contra, Cristian Dima, Madi si Onu, Vlad Cel Groaznic, Mirela PeteTeo Negura, Lilick, Link-PingPopa Teapa, Andi Bob, Plano 10, Nea Costache, Roxana Iordache, Sibilla, Vlad Cel Groaznic, Gabi, Gabriela, Vassyle, Atitudini, Yogoshima, Zina- Lecturi recenzate, Gebelezis, Matilda, Aliosa, KinR, Maria Barbu, Motanul Filozof, Lucia Verona, George Serban, Augustin, Renata, Basarica, Basescul, Bibliotecarul, BlackAngel, Brad Dan, Cepeca, Chat Noir, Chrystyan, Consiliul National al Blogosferei, Constantin 7 coline, Cosmin Stefanescu, Costi, Florin Matei, Sifilica, Epistole pentru Zeus, Flavius, Dispecer Blogosfera, Horatiu Buzatu, Lumina eului interior, Mario Ovidiu Oprea, Mesterul Manole, Mihnea Georgescu, Mircea Rusnac, Octavian, Tavi, Pro Atitudine, Razvan, Simion, Simona Ionescu, Societate, Transildania, Toni,

Sper ca nu am uitat pe nimeni 🙂  Daca totusi cineva observa ca nu este pe lista va rog sa imi semnalati.

57 de gânduri despre „Sufletul meu, asa cum este el

      1. multumesc Theo! inseamna mult pt mine blogul asta chiar daca ma cenzurezi cand injur liderii PSD… apropos l-ai ascultat pe tov Iliescu la pro TV????

        1. @olimpiu65
          Te-as cenzura si daca i-ai injura pe liderii PNL.
          Sa stii ca am multe comentarii cu injurii la adeesa PNL.
          Nu trece nici unul de moderare.
          Nu, nu l-am ascultat.
          O sa incerc acum sa gasesc pe net o ingregistrare.

        2. Ilescu a spus:„ PONTA e prea tânăr ca să candideze la presedintia ROMÂNIEI ”! „ Tara arde si baba se piaptănă ” ! In loc să UNEASCĂ OPOZITIA, „ bunicuta” o DEZBINĂ ! ( a spus de Antonescu că-i bun de presedinte ) !

  1. Stii poezia ” Cand totul se poate” de Adrian Paunescu ? Chiar asa…
    Combinatia asta romano-sarba este de speriat ! Si eu cred la fel, draga Theo, sunt aici, poti conta pe mine.

    1. @zincabeiu
      Multumesc!
      Te adaug chiar acum in lista de prieteni carora le dedic melodiile.
      Am vut sa scriu si de sangele meu sarb 🙂 dar mi-a fost teama ca nu cumva romanii 100% sa se simta nedreptatiti. 🙂

  2. Mulţumesc mult Theodora pentru dedicaţia muzicală, pentru expunerea crezului şi apreciez foarte mult lupta pe care o duci şi speranţa unei lumii mai bune. Ghandi spunea o dată aşa: „Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume” şi tu eşti!

  3. În picioare drugarica, aşa, ca noi, ca mine, ca tine, cum alţii ca noi…
    În ultimele săptămâni am fost şi sunt atât de supărată… dar în durerile, luptele şi tristeţile mele, mereu a rămas gând către voi, cei aidoma mie, şi ştiu că tăcerile mele pentru voi sunt grăitoare şi ştiu că tu ştii că am întâlnit atâtea putori ordinare de absolut toate coloraturile, că-mi urlă fiece por, celulă de neputinţa de-a nu putea să dau cu ei drept în iadul de unde să nu se mai întoarcă !
    Uite, eşti mai puternică decât mine, ai găsit resurse să ne zâmbeşti pe fiecare din noi, eu… tac, nu am avut tăria ta, dar vezi tu, Theo… precum vrăbiuţele zgribulite de prea mult viscol, ne-adunăm la căldura casei tale să ne ostoim setea cu apă vie… că aceştia sunt Oamenii, atâţi câţi mai sunt, ciuture, mereu pline cu apă vie pentru ceilalţi.
    Mulţumim pentru că… exişti, Theo, şi mai dă şi matale câte-un bobârnac la furnicile risipite-n prea multe gânduri, dă-mi câte-un şut să-mi revin, iară de te-oi boscorodi, să mă măscăreşti cât să te ciufulesc zâmbet.
    Şi scrie, Theo, scrie !!

  4. Mulţumesc mult pentru dedicaţie şi pentru că m-ai inclus in listă.Respect oamenii care au un crez pozitiv şi îl slujesc cu fervoare şi cu fruntea sus, indiferent de ce zic alţii.

  5. Sarbatori fericite la toti cei care doresc sa comunice ,sa afle nautati,sa-si faca o parere,sa-si exprime viziunea sa,doritori de o viata mai buna intr-o tara mai cinstita,si toti cei care sint in stare de dejamagire totala.Inpreuna se poat face mici schimbari de gindire si actiune Romaneasca.Aceast fenomen „Efectul fluturului” poate in timp relativ scurt sa schimbe natura,sperind ca natura umana in Romania sa aiba acest efect si sa-si ia vint spre binele comun.

  6. Mulţumesc pentru cântecul lui Grigore Leşe.

    Să ne lăsăm pătrunşi de magia sărbătorilor de iarnă şi să ducem vestea Naşterii micului Iisus în casele tuturor celor dragi.

    Să aveţi parte numai de lucruri frumoase şi să vi se împlinească toate dorinţele.
    Sărbători fericite !

Lasă un comentariu