A avut vreodata Cristian Diaconescu cojones si daca da cand le-a pierdut?

Vreau sa spun de la inceput ca omul poltic Cristian Diaconescu  nu mi-a inspirat niciodata incredere

Nu l-am votat nici la Primaria Capitalei unde l-am preferat pe doctorul Oprescu.

Nu inteleg cum a putut fi promovat in politica inalta acest om, alunecos, labil psihic, penibil, fara coloana vertebrala.

Un lider politic puternic emana echilibru, incredere, calm, siguranta.

Cristian Diaconescu are tradarea, lasitatea si labilitatea  in ADN?

Cum poate un politician intreg la cap, care acum un an il ataca pe Basescu Traian sa se transforme intr-un sustinator al lui?

Prestatia lui de dupa alegerile de la Congresul PSD, retragrea candidaturii, vaicarelile ca a fost santajat si culmea inscrierea lui in partidul tradatorilor neamului care se numeste UNPR,  au dovedit ca am avut dreptate sa nu cred in el.

Vineri, in emisiunea Vorbele Grele, Cristian Diaconescu, a declarat ca că UNPR îl sustine in continuare pe ministrul Gabriel Oprea, generalul chilotilor, in demersul sau privind recalcularea pensiilor militarilor, întrucat intentia acestuia este una buna, insa administratia statului nu este suficient de bine pusa la punct pentru a o pune în aplicare corect.

Diaconescu a mentionat ca această măsura, desi reduce din venituri, reprezinta o varianta optima, intrucat afecteaza doar o mică parte din cetăteni si într-o mod rezonabil.

Cristian Diaconescu a a declarat că erorile care s-au făcut până acum cu privire la această măsură sunt datorate unei proaste funcţionări a instituţiilor statului care acordă aceste venituri, erori care vor fi, în mod sigur reglementate în cel mai scurt timp.

Pentru cine nu stie inca, acest ins are grad de colonel.

Un colonel care isi tradeaza colegii si trece in tabara adversa?

UNPR-ul prin liderii pe care ii are in Parlament si in guvern este partas la dezastrul din tara si la distrugerea statului Roman.

Va recomand sa citi si:

Briza marină – Vania

Tenebre – 12 – Caius

Lup – Atunci când visele se intersectează – Cristian Lisandru

Numele proprii care apar în Evanghelia după Matei – Ioan Usca

Vrei să devii milionar? – Sau de ce să fii europarlamentar – Zalmoxys

Ziua Culturii Naţionale.15 ianuarie, ziua de naştere a lui Mihai Eminescu – Supravietuitor

Impiedicati de Constitutie ! – Starea Natiunii

Băsescu asmute haita: 22 milione de vinovaţi de eşecul guvernarii!– Popa Teapa

61 de gânduri despre „A avut vreodata Cristian Diaconescu cojones si daca da cand le-a pierdut?

  1. Doar un alt cretin basist, sub masca de gigoloi expirat.

    Daca il caracterizez si p-asta drept „securist imputit” va suparati pe mine? E dintre aia care au facut facultatea de Drept (pepiniera de viitoare cadre de nadejde ale sistemului ticalos) pentru ca „le place sa aiba intotdeauna dreptate” 😀 .

    Acelasi tip de discurs ca si al odiosului sau stapan: ala o dadea cu „sistemul ticalosit” (adica sistemu’ e bun, l-au stricat sabotorii pe parcurs – si, desigur, vine el, salvatorul si stimulatorul, sa-l revitalizeze), asta sustine ca „intentia este buna, insa administratia statului nu este suficient de bine pusa la punct pentru a o pune în aplicare corect” (sigur, si sa lasam haita basista s-o tot puna la punct, inca vreo 5-6 decenii d-acu’ incolo 😦 ).

    Lasa-i sa se dea in stamba, sa-i stim pe toti la mufe daca o veni vremea sa-i vanam pentru a-i baga in boxe la proces 😀

        1. @vladcelgroaznic
          Nu pot sa iti spun aici ce ar merita Branza 🙂
          Ai vazut cum clipeste cand vorbesti si ce aere are?
          Seamana un pic cu generalul chilotilor… si ala are o privire mai mult decat ciudata….. pe astia ii verifica pshiatrii?

    1. @renata
      Eu zic ca are rost Renata 🙂
      Cand ma gandesc la cum ar trebui sa arate un ofiter activ al unui serviciu de securitate, nici intr-un caz nu mi-l imaginez pe Cristian Diaconescu.
      Cum mi-l imaginez? Puternic fizic si psihic , echlibrat, serios, increzator in fortele sale, calm, curajos atinci cand trece prin momente grele, etc.
      Cristian Diaconescu nu are nimic din toate astea.

      1. Theo, ai citit prea multe romane de spionaj şi ai văzut prea multe filme cu băietul zero-zero-şepte!
        Tipul zace într-un scaun cu rotile şi pute a pipi, din pricina pungii urinare.
        N-o să-l controlezi tocmai acolo, între picioare, să vezi dacă e un amărât de incontinent sau n-a găsit alt loc să-şi ascundă pistolul.
        Glumesc şi eu, desigur!
        Mai evadăm în mituri…

  2. nu a avut niciodata cojones! este produsul sistemului securist, este cadru activ si actiunile lui politice au fost si sunt comandate de acest sistem
    In rest este un tip inteligent, mi-aduc aminte ca a fost un ministru apreciat al cabinetului Nastase si ca pt multi a constituit o speranta…pacat ca stapanii lui din umbra au hotarat altfel, eu zic ca s-a incheiat cariera lui politica dar in Romania totul e posibil

    1. @olimpiu
      Eu zic ca este terminat.
      Toti cei care ii vad acum fata isi aduc aminte ce prestatie jalnica a avut in timpul congresului PSD si ce miscare rusionasa a facut dupa aceea prin migrarea la UNPR.

  3. http://www.listarusinii.ro/date/color/imagini.php?f=221.jpg&w=190

    Cristi Diaconescu, figura standard a tradatorului; jovial, cu zimbet in coltul gurii, a la Gioconda, adica misterios si atragator pentru handicapati. Securistul nu a facut altceva decit sa asculte de ordinile date. Tradarea lui e dubla avind doua capete de acuzare;
    1) Guvernarea alaturi de UDMR, formatiune ce revendica pe fata autonomia teritoriala si,
    2) Votul criminal din Parlament privind legea pensiei, legea educatiei si a salarizarii unice.
    Acceptarea tacita prin ignoranta a furtului din Parlament , a declaratiilor lui Boc prin care afirma ca hotaririle judecatoresti nu au nici o valoare, etc, etc.
    In concluzie ,o napirca, un caracter infect, deplorabil ce nu poate fi acceptat de alegatori. Sau mai stii ?

  4. buna!parca de foarte multa vreme ti-am spus ca asta e unul dintre baieti de salon si o demonstreaza pe zi ce trece!
    ma doare ca nu apar decat foarte rarbaietzi care au cojones in Romania,dar ii fac astia disparuti rapid,niciunul care e impins in fata de media nu are sange in pasarica.
    L-ai vazut pe profesorul coja ,un fost securist de marca,criticandu-l pe constantin barbu din craiova ca nu s-ar fi pronuntat corect despre eminescu in lucrarea lui”codul invers..”incepe sa arate ca e orientat sa il faca uitat pe eminescu.Emisiunile de ziua lui eminescu au fost palide si lipsite de realitatea vremurilor de atunci care seaman crunt cu realitatea de azi,ce zici?eminescu ,sunt indicatii ca sa fie aruncat la cosul de gunoi al romaniei si asta nu inainte de a fi trecut pe la masina de distrus valori romanesti incontestabile pe care babuinii de azi,nici macar epigoni nu merita sa fie numiti,s-ar scapa de el numa’ sa nu mai auda de el!
    cat despre militari cei care nu au stagiu intreg nu au dreptate ptr. ca in contractul de pensionare e mentionat ajutorul de pensionare…???asa ca mai zic odata ..le-a placut sa ia 20 de salarii si sa stea s-o frece la rece sau sa lucreze pe la banci sau administratie cumuland venituri neviste de ei!chiorul i-a cam terminat ca nu le mai da voie sa cumuleze pensia cu salarul!

      1. nu prea din pakate!situatia din provincie este dezastruoasa pe langa bucuresti si media forteaza in continuu atat sondajele cat si situatia din provincie pe care o neglijeaza!
        atat pot sa iti spun ca locuri de munca ptr. studii superioare si ptr.aia trecuti de 50 e zero total.Acum suntem 2 care stam pe acasa fara venit si asta nu e bine,da’ nici sa ma duk sa ling kuru la politicienii locali cu toate ca pe cei mai multi ii cunosc foarte bine si stiu cam ce le poate capul.
        Iti citesc postarile dar am o greata sa mai ma refer la japitele astea!da’ tu ti-ai gasit ceva?

        1. @brankardierul
          Nici in Bucuresti situatia nu este prea roz pentru cei care are peste 40 de ani.
          Am studii superioare si nu imi gasesc de lucru nici macar cu studii medii.
          In martie expita si amaratul ala de ajutor de somaj.
          Nu am pile … nu am relatii…. cunosc o gramada de insi 😦 care o duc binisor sau chiar bine dar carora nu le pasa de mine.
          Cand imi gasesc ceva de lucru o sa anunt pe blog.

        2. iti tin pumnii!cauta sa oferi niste reclama pe blog de la firmulite mai mici fie ele de produse naturiste sau firme care livreaza pe net alimente bio sau raritati.Treb sa bati putin bucurestiul dar sa iti faci o oferta atractiva chiar daca ai blog politic.Nu stiu cum stai cu vizitele in ultimul timp dar trebuie sa reduci incrancenarea politica si sa mai pui in discutie si probleme de alta natura pe care presa nu are nevoie sau voie sa o dezbata!

  5. Intr-adevar, C.D., pe care candva il apreciam ca fiind un bun diplomat, m-a deziluzionat odata cu dezertarea lui din PSD si intrarea in solda lui Basescu. Cert este ca toti tradatorii care-au plecat din PSD si PNL au niste mizerii prin biografie iar Base a stiut sa se agate de ele, santajandu-i si atragandu-i de partea lui.

    1. @TANO
      Nu cred ca a fost un singur articol…. ai mai avut comentarii in care iti mirosea urat aici
      Mie cand nu imi place ceva il ignor…. vad ca tu urmaresti insistent blogul meu …. sunt si in blogroll 😀
      Vad ca ai bannere …. castigi bani din blog si ai nevoie de cititori si comentatori?
      Dupa numarul de afisari si pozitia din ZeList cred ca ai mare nevoie.
      Cum sa iti explic ca sa intelegi…. eu nu imi permit sa fiu aroganta cu cei care sunt in primii 100 in clasament…. imi convine sau nu sunt mai buni decat mine….. tu esti arogant si superior si din ce vad pe blogul tau … nu prea ai de ce.

      1. hmm, eu nu scriu pentru a face bani din blog. daca ati fii avut spirit de observatie eu am atat bloguri portocalii cat si rosii in blogroll. citesc ambele tabere. nu ma aflu la centru, sunt in tabara basesciana ( nu sustin si partidul, doar persoana)nu stiu la ce concurs m-am inscris sa ma raportez la numarul 100. arogant si superior?! aici as dori un exemplu daca se poate ?
        va dau o veste foarte proasta. il veti avea pe ”napoleon” (boc) pe cap pana-n 2015. si daca se parlamentul devine unicameral, sistemul bugetar se subtiaza, ar trebui sa emigrati. portocalii vor fii la ciolan pana-n 2020. de ce? fiindca victor ponta a facut o mare prostie ignorandul pe Adrian Nastase. de ce nu va ignor? incerc sa-i inteleg si pe nemultumiti. sa stiti ca-n prostia mea imi este foarte greu sa-i inteleg. daca imi aduc bine aminte la primul comentariu in ograda dumneavoastra, m-ati acuzat ca sunt platit sa scriu acel comentariu. ce ar fii daca acum va pun aceiasi eticheta? uite ca eu nu am sa o fac. eu va cred ca o duceti mai prost decat pe vremea lui nastase, asa cum si dumneavoastra ar trebui sa credeti ca 50% + 1, din votanti, cu traian basescu o duc mult mai bine decat pe vremea partidului rosu. daca tot nu sunteti in stare sa purtati o discutie incontradictoriu, banati-ma. nu aveti absolut nimic de castigat daca va aplaudati intre voi.

        1. @TANO
          As vrea in primul rand sa intelegi ca nu o sa iti permit sa raspandesti pupinbasimele pe blogul meu.
          Daca vrei cititori nu ai decat sa ii cauti in alta parte.
          Oricum cei care ar veni de pe blogul meu nu ar face altceva decat sa te injure. 😀
          In al doilea rand daca nu castigi bani de bannere de ce nu le scoti?… Stiu sigur ca blogspotul iti permite sa renunti la acesta facilitate.
          Dar de ce sa renunti daca poti sa castigi niste banuti?

  6. Trecerea brusca a lui C. Diaconescu, in doar o saptamana, de la candidatura la presedintia PSD in barca partudului de opereta UNPR pare sa indice ca omului i s-a aratat pisica. Probabil s-a scos de la pastrare un dosar si l-au santajat.

    Sa nu credeti ca am vreo urma de compasiune pentru C. Diaconescu. Dimpotriva. Bine-i face cine-i face.

  7. Nu stiu ce sa cred, mie mi-a placut activitatea lui in MAE.
    M-a dezamagit mult dupa ce a plecat din PSD si s-a alaturat acelui partid.
    A pierdut si e pacat.Totusi, e un om educat, inteligent si nu cred ca face parte din categoria portocaliilor basescieni.Mai degraba a fost santajat ca multi altii care au facut greseli si le este greu sa si le asume.

    1. @supravietuitor
      Despre asta vorbesc si eu,,,,, a fost SANTAJABIL…. si nu a avut curaj sa isi asume prostiile pe care le-a facut.
      In locul lui as fi spus DA…. am facut asta ….. raman in partid si luot impotriva celor care m-au santajat.

  8. Scuzati am venit cu articolul;
    Nu mai cautati in Dex definitia nesimtirii, iat-o
    Baconschi, despre declaraţia sa privind demisia: A fost şi o autotestare, să văd că sunt dorit
    Ministrul de Externe, Teodor Baconschi, a declarat, duminică, la Realitatea TV, că declaraţia sa potrivit căreia este pregătit să demisioneze dacă i se cere a fost şi o „autotestare”, şeful diplomaţiei explicând că doreşte să rămână „liber pe dinăuntru” şi să vadă că este dorit acolo unde se află.
    „Vedeţi că suntem într-o epocă de exces retoric, de supralicitare a termenilor. Eu am răspuns atunci unui jurnalist care m-a întrebat dacă îmi dau demisia şi am spus procedural, instituţional: ţi-o cere primul ministru al Cabinetului din care faci parte. Nu e cazul, pentru că ministerul meu şi-a făcut datoria. Acest lucru se poate demonstra. Dar cred că a fost şi un fel de autotestare, pentru că vreau să rămân liber pe dinăuntru şi să nu socotesc că mă leagă ceva de o poziţie sau alta… Aş vrea să văd că sunt şi eu dorit acolo unde sunt”, a explicat Baconschi, întrebat dacă, atunci când s-a declarat gata să demisioneze, a avut „o mică conştiinţă vinovată”.
    Întrebat apoi dacă a fost certat de şeful statului sau dacă acesta, atunci când a spus că îşi asumă responsabilitatea pentru că nu o face altcineva, l-a vizat şi pe el, ministrul de Externe a amintit că şeful statului a arătat că problemele României sunt „în alte domenii”, nelegate de diplomaţie.
    „Nu fiţi maliţios, a fost un gest de responsabilitate, dar pe care l-a explicat într-un interviu ulterior, arătând că, sigur, problemele noastre din alte domenii ar trebui rezolvate, sau ar fi bine ca cei care nu le rezolvă să-şi asume ei responsabilitatea cu privire la acest lucru”, a spus Baconschi.

    Mediafax.

  9. Am senzatia ca Theo nu prea intelege ce vreau sa spun.
    …Nu mai cautati in Dex definitia nesimtirii, iat-o
    Baconschi, despre declaraţia sa privind demisia: A fost şi o autotestare, să văd că sunt dorit……etc
    ACUM SE ”VEDE” IRONIA ?

  10. Chiar daca este criza as dori sa mai aflu (din cind in cind), in ce stadiu se afla procesul de extradare in cazurle;

    Mihai Nicolaeciuc,cel decorat la propunera Ancai Boagiu, pe atunci ministru la transportului, cu Ordinul national „Steaua Romaniei” in grad de Cavaler.

    Nicolae Popa , fostul director Gelsor,arestat de autorităţile din Jakarta, Indonezia.

    Omar Hayssam, sirianul ce a fost condamnat la 20 ani detentie si eliberat la cererea procurorului Ciprian Nastasiu, procuror ce a fost ‘’aspru’’ pedepsit pentru fapta sa cu diminuarea salariului pe timp de trei luni cu 15%.

    P.S. Acest mesaj il voi relua din doua in doua zile pe toate blogurile pe care ”navighez” pentru a le arata maimutoilor portocalii ca nu toti au uitat.

    1. @Paul Snaider
      Subiectele astea sunt aduse in discutie doar atunci cand considera Basescu ca trebuie sa atraga atentia oamenilor de la adevaratele probleme ale tarii.
      Sigur ca nu o sa se intample nimic nici in cazul Omar Hayssam si nici in cazurile Mihai Nicolaeciuc si Nicolae Popa.

Lasă un comentariu