Emil Boc prim-ministru pe viata SAU Tupeul hotului pe care il prinzi cu mana in buzunarul tau si tot el tipa ca il violentezi

Astazi, consilierul lui Albu ca Zapadu, piticul Sebastian Lazaroiu a mai facut o declaratie naucitoare:

„Deci, cine reuseste sa echilibreze intr-o perioada atat de scurta bugetul nu cred ca ar trebui sa-si dea demisia din partid, ar trebui sa fie declarat erou, dupa parerea mea, pentru ca asta s-a intamplat, cu sacrificii mari. In special premierul, partidul nu a fost tocmai solidar cu premierul in privinta asta, dar premierul si presedintele au tras tot poporul dupa ei, cu forta, pentru ca oamenii au fost nemultumiti, nu vroiau sa inteleaga. Era si greu sa intelegi intr-o atmosfera creata de trusturile de presa (…) Pe fondul asta de zgomot si de minciuni, totusi Romania a mers inainte si a fost salvata de la dezastru. E usor sa spui acum ‘se putea face si altfel’. Cum? Toate tarile europene au facut la fel”

Deci, dupa parerea piticului Sebastian Lazaroiu, ar trebui ca, pentru „victoriile” obtinute in lupta cu criza, Emil Boc, CEL MAI PROST PRIM-MINISTRU DIN ISTORIA ROMANIEI MODERNE, sa fie numit prim-ministru pe viata.

Sigur ca, pentru a fi siguri de rezultate si Basescu ar trebui numit presedinte pe viata.

Este ingozitor ca am ajuns atat de rau. Sincer nu mi-am imaginat niciodata ca este posibil sa ne intoarcem la totalitarism.

Nu, nu avem voie sa acceptam o noua dictatura, daca nu din alt motiv macar din respect pentru toti cei care au murit in decembrie 1989.

Presedintele si premierul nu au tras dupa ei decat pe cei apropiati lor….. pe popor l-a imbrancit in groapa deznadejdiei.

Astia au un tupeu fara limite, tupeul hotilor pe care ii prinzi cu mana in buzunar si tot ei tipa ca in gura de sarpe ca ii violentezi.

Pe Lazaroiu il dispretuiesc….. si pe sefii lui…. si pe toti cei care ii ajuta.

Dupa parerea mea, om care a trait mai mult de 20 de ani in comunism, cei care sunt acum la conducerea tarii sunt MULT MAI RAI DECAT conducatorii din perioada comunsita.

Voi  ati observat felul in care Basescu Traian anunta poporul ca se reduc pensiile, salariile si ajutorul de somaj?

I-ati observat ranjetul de pe fata si bucuria pe  care o are in ochi atunci cand anunta reduceri de personal?


Eu zic ca nici comunistii nu aveau atat tupeu… sau poate nu imi mai aduc eu aminte.

Va invit sa cititi si aici:

Comoara – Vania

Inocentul – 21 – Caius

Va rog scapati-ma de basescu ! – Basarica

Din ciclul ministri de colectie : Daniel Funeriu – Basescul

Ceva ce aşteptam de mult timp – Bibliotecarul

Aşteptacii vechi şi noi… – Dispecer Blogosfera

România sfâşiată – Gabriela

Guvernarea maghiaro-portocalie si AVO conduc Romania ? – Plano 10

Nu-l mai injuraţi pe Băsescu şi PDL – Popa Teapa

O lume perfectă –Per aspera ad astra

Motiunea de cenzura – Razvan

LĂZĂROIU, APOTEOTIC. DEMONSTRAŢIA CĂ BOC RĂMÂNE – Roxana

Stapanul STAPANILOR – Starea Natiunii

Elena Farago (9 martie 1878 – 4 ianuarie 1954), poetă româncă – Supravietuitor

O palmă românească – Teo

GHICI LA CE FACEM RECLAMA 🙂 ? – Vlad

Culisele unei înțelegeri secrete – Zalmoxys

97 de gânduri despre „Emil Boc prim-ministru pe viata SAU Tupeul hotului pe care il prinzi cu mana in buzunarul tau si tot el tipa ca il violentezi

  1. Asemenea declaratii ca si cea de astazi, dovedesc pentru a nu stiu cata oara, ca acest domn traieste intro lume a lui, nu in realitate, ca si cei pentru care lucreaza.
    Suntem condusi de niste oameni care ar trebui sa se afle intrun sanatoriu de boli psihice, din pacate. 😦

      1. Ce dragutz! Au fost alegeri in PDL Constanta. Afara, sindicalistii huiduiau! In sala, pedeleii cantau si se hlizeau ca proastele cand trece ciobanu’ pe ulita.
        Personal, nu mai inteleg nimic. Cat de josnic poti sa fi, ca sa nu-ti pese de ce se intampla cu cei care te-au votat (de ceilalti nu mai spun)? De unde s-au adunat atatea lichele in PDL? Azi, ex liberalul Berca se realege la Bacau. Nicio emotie, homunculusii voteaza dupa deget. Evident, intr-o veselie.
        Daca pentru fascistii lui Hitler exista o explicatie logica, pentru ascensiunea PDL nu exista nimic logic, decat daca admitem ca o parte importanta a romanilor e compusa din prosti si/sau masochisti.
        Eu mi-am luat „adio” de la speranta ca putem scapa de lacustele portocalii. Vor guverna atat timp cat vor avea chef. Exista indicii ca si la urmatoarele alegeri vor castiga. Si nu prin fraude masive. Vor pune bani la bataie, nu pentru mita vizibila, ci pentru cresterea salariilor si pensiilor. Credeti ca degeaba Boc „bate seaua sa priceapa iapa”? Iesim din recesiune!? Pe dracu’, bagam banii luati de la populatie, prin reducerea drepturilor, inapoi in bugete! Mai pe la vara, dupa ce o sa desfacem „centura de siguranta” a FMI. Si FMI-ul o sa inchida ochii, fiindca stiu ca numai astia sunt in stare sa le puna Romania pe tava.
        Dezastrul din Japonia mi-a atras atentia la caracterul si solidaritatea japonezilor. La noi, este care pe care! Daca nu mai prezinti interes, nimeni nu te mai baga in seama. „Principiu” verificat de curand intr-o „relatie” cu Electromagnetica.

        1. @ALM
          1. Am preferat sa nu ma uit la alegerile astea.
          2. PDL-istii au adunat tot ce era mai rau din poorul roman.
          3. Berca este un mare NIMIC.
          4. Si eu cred ca o parte importanta din poporul roman este compusa din prosti si masochisti.
          5. Eu inca mai sper ca vom sacapa de ei.
          6. A fost o mare greseala ca ne-am incurcat cu FMI-ul…. au facut jocul lui Basescu si pentru asta sunt si ei vinovati.
          7. Dezastrul din Japonia a reusit sa ma faca sa vad altfel viata. Inanite imi era frica de moarte, eram speriata…. deabia acum am inteles ca ea poate sa intervina oricand, indiferent de varsta, ca nu depinde numai de mine si cel mai important lucru NU IMI MAI ESTE TEAMA DE MOARTE. VA ROG SA NU RADETI DE MINE
          8. Solidaritate? Noi, poporul roman, nu prea cunostem intelesul acestui cuvant dar ne place sa facem caz de asta …. sa ne prefacem ca suntem solidari….. sa vada lumea ca suntem solidari.
          9. Regret cazul cu Electromagnetica…. as fi preferat sa nu aflati asta.
          10. Va multumesc pentru felul in care sunteti si ma bucur ca am avut ocazia sa va cunosc.

  2. Emil Boc erou? Pentru ca in cel mai scurt timp a echilibrat Bugetul? Pai l-a echilibrat la fel de repede cum l-a dezechilibrat.

    Intai, a ciordit dintr-o miscare (fiscal) de pe talerul cu venituri tot si brusc au inceput s-atarne greu cheltuielile; apoi, tot dintr-o miscare a ciordit si cheltuielile.

    Pai, orice balanta cu talerele goale ar fi echilibrata.

    As vrea sa-l vad cat de erou va fi cand o-ncapea pe mana noastra.

    De Lazaret nici nu mai zic.

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/poveste-de-lazaroi.html

  3. Buna seara, am vazut ca dumneavoastra m-ati avut trecut in Blogroll-ul dumneavoastra. cererea a venit din partea mea, dar asteptam un raspuns. Imi pare rau ca nu v-am trecut si eu, va inteleg ca ati scos blogul meu din blogroll. Acum l-am trecut si eu pe al dumneavoastra. Va multumesc si imi cer scuze.

    1. @costin comba
      Nu raspund niciodata prin e-mail, nu am timp
      Prefer sa comunic aici pe blog prin comentarii.
      Nu asta a fost motivul pentru care ati disparut din blogrollul meu ci pozitia pe care ati avut-o despre biserica ortodoxa.
      Eu una regret dar ……

  4. Buna Theo,
    Tot incerc sa intru pe ziarul Tricolorul si vad ca a fost declarat privat si trebuie invitatie de la administratorul site-ului ca sa poti intra. Sti cumva cum se procedeaza?

    1. @mgabim2009
      Nu, o sa verific si revin tot aici cu informatii suplimentare.
      Nu am reusit sa aflu ce se intampla.
      Am incercat sa contactez cateva persoane dar nu am primit inca raspuns…. macar sa stim ca daca au fost atacate cele doua site-uri sau este o masura de autoprotectie
      Insist.

        1. @Vlad Cel Groaznic
          Dun surse sigure am inteles ca sunt doar niste probleme tehnice (de 2-3 zile)
          Asa ca nu putem decat sa avem rabdare.
          Nu mor caii cand vor cainii.

  5. Pai mie mi se pare ca declaratiile lui Lazaroiu au legatura cu Congresul PDL. Ce se intampla? Grupul reformist – Cristian Preda, Monica Macovei, Sever Voinescu, TRU – au suferit o infrangere la Consiliul National de Coordonare, pe tema statutului PDL, privind criteriile de integritate. Or, acest grup este sustinut de Basescu. Lui Basescu nu-i convine ca Blaga sa castige sefia PDL si, astfel, BVB sa ajunga la putere in partid. In asemenea conditii se poate specula ca declaratiile lui Lazaroiu vizeaza sustinerea Presedintelui pentru Emil Boc, caci iata ce zice:

    „El a spus, ieri, la interviurile gândul, că ar fi o eroare ca PDL să nu-l mai aleagă pe Emil Boc pentru un nou mandat la şefia partidului, pentru că ar da senzaţia că se dezice de reformele premierului.
    „Cred că partidul n-ar trebui să arunce la gunoi ce-a făcut în aceşti doi ani Emil Boc ca premier, pentru că ce a făcut el ca premier practic a făcut cu sprijinul politic al partidului. Legea educaţiei, Codul penal, civil, Legea pensiilor, a salarizării unice, vorbim de legi fundamentale pentru modernizarea statului. Cred că partidul, dacă ar renunţa într-un fel sau altul, vorbesc din punct de vedere politic, şi nu vorbesc de Boc ca premier, ci ca lider important al PDL, dacă ar renunţa şi s-ar dezice de tot ce s-a întâmplat, ar da impresia că Boc a făcut singur reforma statului şi, eventual, cu preşedintele Traian Băsescu”, a spus Lăzăroiu. În opinia sa, dacă Boc ar intra în lupta pentru preşedinţia PDL şi ar pierde, semnalul ar fi prost pentru electoratul democrat-liberal: „Dacă Boc ar intra în competiţie şi ar pierde, semnalul pentru alegătorii, pentru bazinul PDL care e mult mai larg decât 15 la sută ar fi «ne dezicem de tot ce am făcut în aceşti doi ani». Şi s-au făcut multe lucruri bune, pe care PDL trebuie să şi le asume”.

    sursa:
    http://www.gandul.info/news/sebastian-lazaroiu-la-interviurile-gandul-boc-ar-trebui-declarat-erou-pdl-pierde-daca-nu-l-realege-plus-geoana-un-candidat-mai-bun-la-presedintie-decat-antonescu-8048651

    Boc e maleabil si supus, pe cand Blaga e un caracter foarte tare si puternic, ce s-ar putea opune in anumite conditii lui Basescu. Il priveam pe Blaga vorbind si numai cand il vezi constati ca degaja forta. Ce buldog… mie mi s-a parut un bivol – si nu e nimic peiorativ in asta, si inca un bivol nervos si suparat, care cu atat mai mult vrea sa mearga inainte!! Lui Basescu nu-i place asta. El are nevoie de oameni care sa taca si el sa vorbeasca, precum face Boc care tace doua ore, in vreme ce Basescu vorbeste! Basescu a mizat pe influenta lui in partid, la sustinerea grupului reformist, dar lucrurile nu au stat chiar asa. Au iesit prost. Acum se gandeste la o alta varianta si nu o are decat pe cea tot cu Boc in frunte. Pentru Basescu – chiar si in cazul unei suspendari, daca se va produce lucrul acesta – e foarte important sa detina controlul in partid si sa faca el jocurile. Nu i-au prea iesit pasientele in ultima vreme.
    Pe de alta parte, grupul reformist a iesit sifonat de la Consiliul de Coordonare. Deh, a dobandit cicatrici din lupta politica… Si iata ce pozitie are Cristian Preda, pe blogul personal:
    http://cristianpreda.ro/2011/03/10/omul-simplu/

    atacand subtil pozitia lui Lazaroiu, plina de „eroi”, care, la drept vorbind este o gafa mare de tot! Insa se poate specula ca e un semnal trimis de Basescu catre partid.

    Pe de alta parte este suspecta pozitia lui Lazaroiu de sustinere fata de Geoana, suspendat, din cate stiu, din PSD. Iata ce zice articolul din Gandul:

    „Geoană, cel mai bun prezidenţiabil al USL

    Conform consilierului prezidenţial, Mircea Geoană ar avea mai mult succes decât Crin Antonescu în calitate de candidat la Preşedinţie din partea Uniunii Social-Liberale: „Nu cred că asta îşi doreşte (Mircea Geoană – n.r.), să facă un nou partid mai bun ca celelalte, ci doreşte să-şi creeze o platformă politică. Într-un fel, nu pot să nu-i dau dreptate domnului Geoană şi să-i înţeleg raţionamentul. Totuşi, este candidatul care a obţinut milioane de voturi în 2009. În nicio ţară din lume, un candidat care pierde cu 49,7% nu este aruncat la gunoi de partid. Dimpotrivă, e scos automat, are candidatura asigurată la următoarele alegeri. Deci, nu arunci la gunoi 5 milioane de voturi. Din punctul ăsta de vedere, îi înţeleg raţionamentul şi probabil frustrarea că candidatura pentru Preşedinţie a fost practic cedată pentru liberali”.

    In aceasta privinta… te las pe tine sa speculezi. 🙂
    Totusi, nu ti se pare ciudata aceasta apropiere politica intre consilierul prezidential si suspendatul Mircea Geoana? Se poate specula si aici ca lui Basescu i-ar conveni un lider slab in USL, fata de impetuosul Crin Antonescu. Deci Geoana lider la USL si Boc lider la PDL – varianta ideala pentru Basescu!

  6. Pai uite-te si tu si pe alte bloguri, sa vezi cum sta situatiunea. Spre exemplu pe Madame Blogary 😉 :

    http://blogary.ro/2011/02/cine-v-ati-dori-sa-fie-in-conducerea-pdl/

    Si ghici cine sunt pe primele trei locuri: Monica Macovei, Sever Voinescu, Cristian Preda – adica grupul reformist. Care, ulterior, a iesit sifonat la Consiliul de Coordonare, pe probleme de statut. Ei, ghici cine e pe locul 4! N-ai ghicit? Pai chiar Boc! 😆
    Adica varianta actuala, cea propusa de Lazaroiu. Observa, daca ai sa citesti articolul, ca Frunzaverde nu e agreat – cica „L-am scos pe Frunzăverde din sondaj.”! 😆
    Articolul precizeaza ca: „Traian Ungureanu, Teodor Baconschi, Sever Voinescu, Cristian Preda şi Monica Macovei nu au dreptul de a candida la funcţia de preşedinte a PDL neavînd vechimea minimă necesară (cinci ani).” . Iar in fruntea listei – „pe cine v-ati dori in conducerea PDL” – se afla chiar cei care nu au vechimea necesara – i-am nominalizat mai sus!De aici discutiile despre vechime, adica s-o lase mai moale cu chestia asta, 5 ani vechime in partid.
    Acum locul 4 este preferatul, adica, da, tot Boc.

    1. Violatorul natiei romane, cel ce ne duce cu forta in balarii,la dreapta extrema si nu inainte pe dreapta, este unic si se numeste Traian cel Javra Ordinara. Ce-l face deosebit? Are trei cojones (care acum il cam dor; deh… excesele): BVB. Nedorind ca odraslele-i sa imparta prada agonisita intr-o viata cu vreun bastard, se protejaza (pe el, nu tara pe care-o violeaza) cu Boc, cel mai elastic, rezistent si refolosibil prezervativ.

      http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/03/poveste-de-lazaroi.html

  7. majoritatea cetatenilor din Romania merita cuplul de succes Basescu Boc. Acest cuplu va conduce Romania cel putin pana in 2014 pt ca nu avem o opozitie adevarata nici in randul politicienilor , nici in cel al societatii civile!

    1. @olimpiu
      Vor avea o soarta grea daca nu pleaca de buna voie….. ma gandesc la istoria recenta ….. rabdam, rabdam….. si cand nu mai putem radem tot in calea nostra.

      1. tu crezi ca toate generatiile din Romania seamana cu a noastra??? iti recomand sa ii cunosti macar un pic pe tinerii angajati in multinationale… doar sa nu te sperie fenomenul de spalare a creierului

        1. @olimpiu
          Nu am lucrat la multinationale….. am lucrat la o firma mare Depozitul de calculatoare – Romsoft dar acolo actionarul majoritar era roman….. un om de toata isprava pe care il respect….. am plecat eu de bunavoie la un salariu mai mare….. si imi pare rau ca am facut-o.
          Poate asta trebuie sa fecm noi Olimpiu, sa incercam sa le explicam acestor generatii care nu au apucat comunismul , sa le explicam RISCUL in care ne aflam.

        2. Voi ati observat felul in care Basescu Traian anunta poporul ca se reduc pensiile, salariile si ajutorul de somaj?

          I-ati observat ranjetul de pe fata si bucuria pe care o are in ochi atunci cand anunta reduceri de personal? Spui tu aici
          Pai cum Dumnezeu sa nu rada marinarul cand priveste gloata indobitocita pe care a pacalit-o la greu???
          Daca nu o s-o dea la pace cu propriul partid si totul nu a fost decat un joc pt prostirea inca odata a boborului, Base va asmuti toate institutiile de forta asupra portocaliilor iar el iarasi av apare pe cal alb in fata tuturortzatzelor care zbierau ca le ia Felix sarea si Nush posta
          Cat despre opozitie vezi ce e la PSD, la PNL(ce magarie pe Crin sa se enerveze pe o cucoana)iar Felix sa fie sanatos l-au facut un simplu turnator si eu care credeam ca fost ofiter acoperit

        3. @olimpiu
          Eu nu imi adic aminte nici un comunsit, oricat de nenorocit ar fi fost el sa apara la televizor si sa anunte RAZAND ca poporului o sa fie mai rau.
          Era unul rau … Ion Dinca zis Teleaga ala care a daramat toate balcoanele inchise din Bucuresti ….. care era se pare cel mai rau comunsist….. nici ala nu radea cand anunta o nenorocire. 😦
          Daca ar suferi doar cei care l-au votat pe Basescu …. ar fi foarte bine…. dar nu suferea doar ei.
          Nu stiu de cine s-a luat Crin… am lipsit de acasa p perioada de timp….
          ACUM AM VAZUT …. MI SE PARE CA A FACUT CEEA CE TREBUIE….. ADRIANA SAFTOIU NU ARE CE SA CAUTE IN PNL….. ESTE TRIMISA DE BASESCU …. NU AM INCREDERE IN EA NICI MACAR SA TREC STRADA… CAT DESPRE SULFINA BARBU ESTE UNA DINTRE PERSOANELE CARE VOR PLATI CU VARF SI INDESAT MINCIUNILE SI FURTURILE LA CARE A FOST PARTASA….. IMI ESTE GREATA DE EA.
          Despre Voiculescu chiar nu ma intereseaza daca a colaborat sau nu cu securitatea ….. pe mine ma intereseaza ca a infiintat Antenele …. nu imi pasa ce a facut inainte de Revolutie.

        4. eu am scris altundeva o metafora: Base cu gasca lui stau in fata unui ventilator si arunca cu rahat in el. Ce ma nedumereste este ca si Crin cu Ponta se inghesuie acolo.Cum Dumnezeu sa inceapa razboiul intern in PSD, la liberali sa se perpetueze o stare conflictuala cand doleantele celor care vor vota sunt cu totul altele si in randul alergatorilor portocalii cati or mai fi dar mai ales dincolo unde nivelul de asteptare e mult mai mare , dar si siktirul sa fie egal????
          Eu unul mi-am manifestat rezervele si faptul ca nu astept nimic de la USL, dar imi pare rau ca sunt ff multi concetateni de ai mei care chiar cred si sper sa se mobilizeze exemplar, dar mi-e teama ca scarba lor sa nu fie la fel de mare si totul sa se duca de rapa

        5. @olimpiu
          NU ESTE NICI UN RAZBOI IN PSD…. APELE SE VOR LINISTI IN CURAND… NU POTI SA RAMAI FARA NICI O REACTIE ATUNCI CAND CINEVA TE TRADEAZA…. CHIAR DATA TRADAREA ESTE UNA MAI MICA.
          SI CE AI VREA SA FACA CRIN?
          SA SE UITE LA ADRIANA SAFTOIU CARE IL SAPA PE FATA SI SA II ZAMBEASCA?
          EU AS FI DAT-O AFARA DE MULT DIN PARTID.

        6. Crin s-a cam ingrasat..la propriu o spun..iar in al doilea rand Crin este presedintele PNL si e bine sa accepte si alte opinii, daca nu sa plece el nu Saftoiu, Vosganian, Orban si altii care gandesc altfel
          Iar Ponta si Dragnea intai sa demonstreze tradarea ca de vorbe suntem satui…ameninta Dragnea ca va spune el de ce a demisioant din ministru de interne??? pai sa spuna baronul lu peste nu sa arunce petarde
          Vai de capul nostru!!! votam sa scapam de Base sa ne procopsim cu astia!!!

        7. @olimpiu
          Nu s-a ingrasat din banii mei ci din banii lui.
          Este problema lui daca vrea sa revina la greutatea initiala sau nu.
          Eu il apreciez ca politician NU PENTRU ASPECTUL EXTERIOR.
          Cred ca glumesti! Sa plece Saftoiu care nu are nici o legatura cu liberalismul.
          Vosganian si Orban sunt liberali adevarati … ei au tot dreptul sa comenteze daca nu sunt de acord.
          In ceea ce priveste PSD-ul exista o inregistrare care dovedeste tradarea.
          Astia sunt Painea lui Dumnezeu in comparatie cu basescu si sleata lui.

        8. exista o inregistrare???? ai vazut-o tu?? sau e una gen cea care l-a convins pe Cristi Diaconescu sa paraseasca PSD????
          Iti spun cu durere: PONTA si CRIN sunt exact asa cum ii poreclesc nemernicii portocalii: un cuplu comic!!! Crin le are cu liberalismul cum le am eu cu limba chineza! el de fapt se apropie de doctrina crestin -democrata desi daca il intrebi habar nu are sa-ti explice…ii da Ludovic lectii si cred ca si Saftoiu(fosta) via Dinu Patriciu

        9. @olimpiu
          Da, exista o inregistrare…. nu nu am vazut-o…. nci nu ar fi necesar….. nu il banuisc pe Ponta de minciuna.
          Cristan Diaconescu este un NIMENI in care liderii PSD au avut incredere si care s-a dovedit a fi un om slab si santajabil.
          Nu imi plac oamenii santajabili.
          Eu nu sunt santajabila…. si sunt sigura ca nici tu nu esti 😀
          Daca tu incepi sa ai parerile lui basescu te indepartezi de liberalism si te apropii de basism …. sincer regret.

        10. apropos: Crin e platit din bani publici, daca se ingrasa , se ingrasa din taxele si impozitele noastre!

        11. @olimpiu
          Daca nu mi-ar fi spus Roxana Iordache ca esti PNL-ist as incepe sa am banuieli 😦
          Crin mananca din salariul lui.
          De ce il vezi doar pe Crin?
          De ce nu te uiti ce face basescu cu toti aia care lucreaza la presedinitie.

        12. eu de la Basescu nu am nicio pretentie. este un ciripitor ordinar, un hot protejat de securitate si care a incalecat institutiile statului cu ajutorul prostiei romanesti. de la Crin care se vrea presedinte am pretentii: sa stie pe dinafara Constitutia, sa stie si sa aplice doctrina liberala si mai ales sa invete si sa munceasca pana cade lat in fiecare zi. Ori eu nu vad nimic din ce am scris mai inainte la acest domn catre care se indreapta in special aspiratiile celor tineri si care pana in 2009 nu au votat cu vreun partid
          si spun astea tocmai ca sunt liberal din propria voinat si gandire si nu ma intereseaza cum sunt catalogat

        13. Preşedintele Partidului Democrat Liberal (PDL), premierul Emil Boc, a declarat, duminică, la Bacău, că partidul pe care îl conduce are, în următorii doi ani, prioritatea de a „scăpa România de pacostea socialistă’
          A spus tovarasul Emil Boc fost secretar UTC si activist de baza comunist.Superba tara!!!

  8. Nu avem voie sa acceptam o noua dictatura…. Mie mi se pare ca e acceptata deja. Iar regimul se inrautateste pe zi ce trece, ca orice dictatura respectabila. Si mai cred ca sansele ca alegeri din 2012 sa fie castigate de ei sunt destul de mari. Datorita tupeului, datorita banilor si nu in ultimul lor pentru ca nu are cine sa le castige in locul lor.
    Din punctul meu de vedere razboiul l-am pierdut. Mai dau asa din gura dintr-o inertie profitand ca am inca voie sa o fac. Cat sa o ni se mai permita si asta.
    Comunistii de dinainte de 89 au fosrt mici copii. Aia se bucurau la un salam de Sibiu, o vila la Snagov si un concediu in mama Rusie. Si aia aveau si directiva de la partid sa nu afiseze opulenta. Incercau sa salveze aparentele. Astia fura intr-o zi cat furau aia intr-un cincinal probabil. Iar pentru banii pe care ii castiga asa sunt in stare sa te omoare. Multi bani in joc.

    1. @Basarica
      Am pierdut multe batalii
      Razboiul inca nu este pierdut
      Spune sincer, tu in noiembrie 1989 mai sperai sa se schimbe ceva? Eu nu …. si totusi a fost….. pacat ca nu am stiut sa folosim in interesul nostru ce am castigat atunci.
      Multumesc pentru comentariu!
      Doamne ajuta!

  9. Degeneratul de Lazaroiu MANANCA CACAT 😉 si eu IL BAG IN PIZDA MA-SII! Polonia si Germania AU FACUT EXACT INVERS.

    Da, si Djuvara spunea ca Boc „a avut curaj sa ia masuri…”! Ce „masuri” a luat Boc?! Boc nu exista – exista doar Basescu! De ce nu spun ca „Basescu a facut si a dres…”?! Doar „cel mai rezistent la bautura dintre toti bisnitarii din port” a aparut sa ‘comunice masurile de austeritate’, nu Boc! Mai ramane sa ne spuna ca Boc l-a pus pe Basescu sa faca x si y 😀

    Ca „tipa” nu-i problema, beleau mare cu astia e ca dau cu suriu’ 😦 ! Astia nu-s „hoti”, astia sunt talhari si criminali!

    Astept cu nerabdarea intrarea in incapacitate de plata totala, falimentul asa-zisului stat roman 😀 Ieri m-a sunat un… cunoscut, basist fanatic, sa-l ‘imprumut’ (eu!?) cu 100lei, ca n-are bani de telefon, curent electric 😀 I-am spus si eu sa-i mesaj lu’ Basescu 😀 Oftica-te, prostule!

    1. @vladcelgroaznic
      1. Da, mamanca CACAT
      2. Da, Boc nu exista
      3. Da sunt si crimnali.
      4. Sper sa nu ajungem atat de rau.
      5. Ai procedat corect…. sa nu le dai nimic basistilor…. sa moara de foame…. sa ii vedem ca se zvarcolesc.

      1. Pai, de unde sa-i dau eu?! „De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!” Dar uite ca un cacat basist cere… asta ca sa vedem, inca o data – poate nu ne lamurisem din prima – , cam cata minte au 😉 .

        😀 Nu m-am gandit sa-i spun ca i-am cheltuit pe o portavoce, ca sa-i injur pe Base si pe sclavii lui 😀

        1. @vladcelgroaznic
          Nici daca ai sa nu ii dai….. astia trebuie lasati sa se loveasca cu capul de ziduri.
          ha ha ha … iti dai seama cum ar reactiona daca i-ai spune ca ai cheltui banii pe portavoce?

        2. Iti dai seama ca o sa-i spun cu proxima ocazie 😀 Poate face apoplexie si crapa sau, si mai bine, ramane paralizat si se bucura de ospitalitatea sistemului sanitar romanesc, dupa atatia ani de „reforma” basista 🙂 Pe sistemu’ „ia de la Basescu!” 😀

          Una d-asta: http://www.military-shop.ro/imagemagic.php?img=ztDJyNPalMK%2FrJWuvpSanbyR0tHV&w=600&h=506&page=popup 😀 – de acum, un accesoriu obligatoriu traitorului in „democratia” din Carpathian Garden! Se si asorteaza cu mufa mea purpurie de demonstrant 🙂 Trebuie sa ies si eu in evidenta la miting prin ceva constructiv pentru cauza noastra, ca nu mi se vede decat fesul 😦 deh, daca sunt mai lat decat inalt, asta e…

  10. In noiembrie 89 nu speram sa se schimbe ceva.Atunci insa s-a schimbat de afara, nu de la noi. Ce se intampla acum la noi este perfect pentru cei de afara. De scapat putem scapa in 3 cazuri:
    1. Alora de afara nu le mai convine cu basescu
    2. Serviciile sunt nemultumite si ii dau pe undeva la gioale
    3. Minune divina.
    Altfel ne vom petrece viata asteptand. Motiunea, mitingul, primavara, vara, alegerile.. si tot asa. Fara sa se intample ceva. Pentru ca nu are ce sa se intample.

    1. @Corina Cretu
      Doamna Corina Cretu, eu chiar nu inteleg cum a fost posibil ca basescu si sleata lui sa ajunga la guvernare.
      Basescu a fost ales de doua ori!!!!!
      Cum facem sa ii trezim pe oameni?

      1. Basescu a fost ales de 2 ori primar al capitalei, dup-aia de 2 ori – „presedinte” (vb vine, asta numa’ presedinte nu e), bucurestenii avand o mare contributie la alegerea sa, cel putin impotriva lui Nastase, iar Videanu stiu ca a fost si el ales (de fapt, l-au votat din nou pe Base, ca n-om fi tampiti sa ne imaginam ca stia cineva de Videanu); Boc a fost ales la Cluj (practic, si aia l-au ales tot pe Base)… In toate zonele si la toate nivelurile unde masina de vot basista a promovat PDLpre, practic a fost „ales” Basescu!

        Ar trebui sa aducem in discutie si faptul ca a fost ministru in n-spe guverne, timp in care „si-a dat arama pe fata” de nenumarate ori!

        Imi vine sa ma dau cu capul de pereti! De fapt, chiar o fac 😦

Lasă un comentariu