Avem tradatori printre parlamentarii USL.
VOTUL ELECTRONIC
Marţi, 21 iunie 2011, ora 14:11
Subiect vot: Vot final
Adoptare PL 158/2011 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.1/2011 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională
Centralizator: |
Total |
PD-L |
PSD |
PNL |
UDMR |
Minoritati |
Indep. |
Neafiliaţi |
– prezenţi: |
292 |
117 |
67 |
52 |
19 |
17 |
15 |
5 |
– voturi pentru (DA): |
168 |
117 |
2 |
1 |
12 |
17 |
15 |
4 |
– voturi împotrivă (NU): |
116 |
– |
65 |
50 |
– |
– |
– |
1 |
– abţineri: |
7 |
– |
– |
1 |
6 |
– |
– |
– |
– nu au votat: |
1 |
– |
– |
– |
1 |
– |
– |
– |
Tradatorii din Opozitie:
PSD: Eduard-Stelian MARTIN (vot DA), Doru-Claudian FRUNZULICĂ (vot DA)
PNL: Nini SĂPUNARU (vot DA), Mihai-Aurel DONŢU (Abtinere)
6 parlamentari UDMR s-au abtinut
Cititi cine este Eduard -Stelian MARTIN
http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=173&leg=2008
Cititi cine este Doru-Claudian FRUNZULICĂ:
http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=112&leg=2008&cam=2
Cine este Nini SĂPUNARU
http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=229&cam=2&leg=2004
Cine este Mihai-Aurel DONŢU
http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=91&leg=2008
Ii intreaba cineva de ce au votat altfel decat s-a hotarat?
Eu ii intreb ACUM si AICI.
Intrebati-i si dumneavoastra va rog.
Va invit sa cititi si aici:
Programul USL privind Agricultura si dezvoltarea satului romanesc
Geometrie neeuclidiană – Caius
Festivalul Internaţional Opera Nights la Castelul Corvinilor, 3 – 10 iulie 2011. – Supravietuitor
Poate ati observat ceva interesant in Camera Deputatilor. FRUNZULICĂ a fugit la UNPR dupa votul de marti!!! Marti, votul lui a fost contorizat la PSD, astazi, pe pagina personala, apare ca … independent! Caldura mare moncher!
De ce trebuie sa acuzam niste oameni obisnuiti ca nu se unesc si nu dau de pamant cu guvernul, cand niste NESIMTITI, ajunsi in Parlament cu sprijinul unui partid, defecteaza pentru a vota un proiect de lege care n-ar fi trebuit sa-l voteze? Nu numai fiindca Opozitia trebuie sa franeze toate miscarile guvernului antinational. Aceasta FRUNZULICĂ este membru in Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională!!! Adica nu este un tâmpit in domeniu, este cel care trebuie sa urmareasca buna functionare in domeniile apărare, ordine publică şi siguranţă naţională!!! Rusine Dinu Patriciu!
@ALM
Aveti dreptate domnule ALM
Multumesc ca mi-ati atras atentia asupra tradatorilor
Este o vorba: Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga in traista! V-am atras atentia la UDMR. Ei au vrut sa ajute USL-ul, dar USL-ul si-a dat cu stangul in dreptul! Sase abtineri nu-s de ici, de colo, fiindca acum nu mai putem discuta de voturi gândite. Fiecare supunere la vot este de fapt un sondaj al majoritatilor! Si ungurii au zis: Hai ca se poate! Da’ USL-l a raspuns: Ba NU!
@ALM
Am pus link-ul si pe Facebook ..astept reactii de la liderii USL … am scris comentariu si la AN pe blog
Deci doi PSD si doi PNL….Ce vor face Victor Ponta Si Crin Antonescu ? Pai si daca-i intreaba cineva, ceva, ce folos ? Raul a fost deja facut. Scuzele…nu tin loc de …Asa cum am mai spus si cu alte ocazii USL- asii…nu se dezmint: si la ei ca si la…case mai mari exista…aiuriti suficienti., cit sa ” faca ” un alt partid….ca UNPR-ul.Deci e reletiv simplu in caz ca vor fi ” intrebati ” de ce au votat asa cum au votat : fie vor spune ca ” asa le-a dictat …constiinta” fie vor spune ca …vor sa plece in UNPR…Nini Sapunaru [ chiar asa-l cheama NINI ?] nu-i ala de era el pe la…vami ?Pai cine stie ce „dosar” mai are si asta ?Din acest motiv ma bucur ca n-am mai dat drumul la TV. Ce doresc , ” ce vreau eu ” sa aflu…aflu de pe NET. Poate cineva sa zica ca nu-s un tip modern ?Intrebarea ce se pune e : daca tot dintre ei sint si aceea din pricina carora au picat atitea motiuni de cenzura ? Dintre USL-asi…nu neeaparat din PD-Listi .Intrebarea e :daca se va vota pentru ceva …cu adevarat important …cum ar fi de exemplu cedarea Transilvaniei, statului vecin si ” preten ” Ungaria …tot asa vor vota ?Cu adevarat pe astia nu-i intereseaza nimic . Indiferent ca este vorba despre ” putere” sau ” opozitie”… Cum spunea prietenul meu :” Averea , marirea s-al lor bine !” Si se mai mira unii ca ” increderea ” in Parlament e la niste limite ce ar face alte parlamente sa-si dea demisiile …in bloc !
@Marian din…Berceni
Asta vreau sa aflu si eu …ce vor face liderii USL
Da Nini este ala de la vami
Eduard-Stelian MARTIN este nasul lui Prigoana
L-o fi ” invatat ” cumatru-su’ cum sa voteze…ca doar cu gologanii lui si-a facut campanie !Repet nu cred ca liderii USL-asilor mai pot face ceva . Ce ai uitat ca…” mortu’ de la groapa …nu se mai dezgroapa ” ?
@Marian din…Berceni
Eduard-Stelian MARTIN trebuie dat afara
Din pacate, Antonescu si Ponta sunt legati de maini si de picioare! Nu prea au ce sa le faca „defectorilor”. Si asa nu au majoritate, daca-i mai exclud din partide si le retrag sprijinul politic ingroasa randurile „independentilor”! Legea este proasta, fiindca permite migrarea parlamentarilor pe baza asa zisului vot uninominal.
@ALM
Daca sunt doar cu numele dar de votat voteaza aiurea la ce ne mai trebuie …. ne amagim singuri
Va salut cu mult respect stimate ALM si…nu ma pot opri sa nu constat [ a nu stiu cata oara]ca, parca-mi cititi gindurile . Chiar,La lo daca liderii USL-asilor ar lua ” atitudine ” [ am pus ghilimele deoarece termenul a devenit …de ras in ultimul timp ]deci daca vor lua atitudine s i cei vinovati vor fi „nevoiti” sa ” treaca ” la UNPR, USL-asii devenind minoritari evident,UNPR va putea sa si -si aiba chiar un candidat propriu la prezidentiale ?Deci acest shlep va devenii un….” transatlantic ?”Oare e posibil ?
@Marian din…Berceni
Mai … nu reusesc sa inteleg ….. de ce sa ii pastreze daca tot voteaza aiurea? ….. nu ne pacalim singuri? …. nu este mai bine sa ramana doar aia care voteaza ce trebuie?
@Theodora
Simplu! Ca sa nu ingroase randurile portocaliilor! Chestie simpla de aritmetica parlamentara …
@ALM
Pai ei sunt deja cu votul in randurile portocaliilor …. ma surpinde mutenia de pe Facebook …. intra pe blog citesc dar nu comenteaza nici aici nici acolo ….. le este frica simpatizantilor USL sa vorbeasca despre tradarile astea?! de ce?!
Theodora, nu le e frică, mai rău. Nu pricep şi nu-i interesează. Acum e vremea cârnaţilor fripţi pe la malul bălţii sau al mării, nu se mai gândeşte mai nimeni la politică…
@Zina
Oameni ca stia nu mai trebuie sa candideze din partea USL
Nu exista padure fara uscatura. Poate intelegeti cu ce sunt nevoiti sa lupte social-liberalii de buna credinta. …si mai trebuie sa lupte si cu „gura lumii-i sloboda” si „…n-o stupa decat pamantul” care la fiecare gainat picat din cer sare: „Uite! Uite! Ai vazut?”
Specific acestui neam este chestia cu scobitoarea din ochiul interlocutorului, invizibila din cauza barnei din propriul ochi.
Nici mie nu-mi place ca in gradina ce-o iubesc am gasit patru vreascuri uscate. Sa le arda focul!
…Dar sa uit ca deshertul imi patrunde-n curte din cauza celor 165 de uscaturi ce ne-au napadit si sa sprijin prin comentariile mele actiunile lor de semanare si de consolidare a neincrederii derutatilor, nu poate fi din partea mea decat – in cel mai nevinovat caz – inconstienta.
Decat sa fi scris de tampenia celor patru tampiti, mai bine scriai despre trezirea celor astazi-treziti”:
Apelul de azi al regizorului lui Sorin Iliesiu, adresat lui Traian Basescu, de a demisiona. Interesanta e motivatia cererii dar mult mai interesanta semnarea apelului si de Th. Baconschi, care se pare ca regreta hotia de la Paris si renunta la presedintia ROManiei, presedintia Partidului Derbedeilor Lbgii si la cioara vopsita a basedintelui.
Deci: „Desteapta-te romane!”
http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/06/ude-mereu.html
@incognito
Serios?
Si ce ar fi trebuit sa fac?
Sa ma fac ca nu am vazut ca aia au tradat?
Fara suparare AICI scriu despre ce vreau EU ….. despre faptul ca s-a trezit in sfarsit si Sorin Iliesu au scris exagerat de multi blogeri
Oh! Dora,
Imnul nostru national tocmai la introducerea creerului intre ochi si laringe face imdemn. Serios!
De ce?
Am sa-ti explic dupa.
http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/06/ude-mereu.html
Cam tarziu a venit „revelatia” asta… MOARTE BASISTILOR!
Cu siguranta au fost cumparati. Pot sa pun pariu ca vor urma si altii. Banul isi spune cuvantul. Doar nu crezi ca aia merg in Parlamentul pentru binele poporului ?
@Daniel Urda
Asa ar trebui Daniel sa mearga in Parlament pentru popor nu pentru ei
citeam cu atentie acest blog,dar vad ca pe zi ce trece este tot mai COMUNIST…
@ruddyfoller
Daca faptul ca te opui ca tara ta sa ajunga o dicatura … daca faptul ca ii desconspiti pe cei care sunt cu 2 – 3 fete ….. daca faptul ca taxezi toate minciunile, arogatele, hotiile celui care este acum in fruntea tarii si a celor care il servesc, inseamna ca esti comunit atunci DA ….. dar daca citesti cu atentie sondajele cam 65 -70% din electorat este 😀 … un sfat prietenesc: paraseste corabia cat mai ai timp …. se scufunda si o sa mori inecat impreuna cu ei.
Ruddyfoller…date-n ma-ta ! Si eu sunt …comunist asa ca : date-n ma-ta ! Iti dai seama ce fericita ar fi ma-ta ca aia 65-70% sa-si bage…in ea ?
@Marian din…Berceni
Calm Marian … Ruddyfoller este unul dintre cei cuminti daca ai stii ce scriu altii ….
Citeste aici:
https://theodora0303.wordpress.com/2010/11/29/despre-amenintarile-cu-moartea-primite-de-tismaneanu-si-despre-amenintarile-cu-moartea-primite-de-mine/
https://theodora0303.wordpress.com/2010/12/02/pdl-istul-care-m-a-amenintat-cu-moartea/
Si daca tot ai intrat pe blog-ul Teodorei …citeste postarea lui TAR din 19 ac. si ai sa vezi ca si ala si-a permis sa acuze ” gazda” de….comunism…si vezi si replica de la…Punctul 11 !
@Marian din…Berceni
Probabil ca in mintea lor tulbure toti cei care nu sunt de acord cu mizeriile lui basescu sunt comunisti si daca sunt comunisti …. sunt dusmanii reformei …. nu-i asa? 😀
Bai astia…nu sunt sanatosi ! Cine frate pustiul ala ? Si a a vut atita singe in instalatie incat sa-si dea si ID-ul sau ma rog cum se spune la codul ala de va identificati voi blog-arii !!?Si de ce dracu nu l-ai dat pe mana politiei ? Dupa cite-mi amintesc politia din Cluj este suficient de dura incat sa-l faca pe pustiul asta imbecil sa-si inghita cuvintele cu….paiul.Si de ce dracu’ nu l-ai dat in judecata ? Te pricopseai…Ai avut macar atata minte incat s-o contactezi pe ma-sa [ nu sa-l bagi …in ma-sa ] si pe tat-su ?Am citit tot ce ai avut ” ca cadou ” de la niste neica nimeni ce in caz ca se va schimba conducerea in tara si ne va fi mai bine…vor traii si ei bine . Exact ca acei bucuresteni ce in dimineata zilei de 22 decembrie 1989 cind eu si Sabin coboram spre Magistrala unde se adunau din ce in ce mai multi oameni sa plece spre CC, ei se duceau …in sens invers cu bratele incarcate de cumparaturi….Ca aceia ce atunci cind strigam in ’90 ” Veniti cu noi ” ! preferau sa stea pe margine si sa priveasca…sa aiba ce povestii ” nepotilor „…Bai nenorocita lume !
@Marian din…Berceni
ID-ul este: Marian din…Berceni
IP-ul imi pare mie in partea de administrare … este un numar sa zicem cum este nr de telefon ….politia din Cluj este in subordinea PDL …. nu, nu am sunat sa vorbesc cu familia lui …. mi-a fost greata …. nu aveam nici timp si nici bani de judecata … oricum important este ca idiotul a renuntat sa ma mai atace …. ala crede ca basescu este Dumnezeu …. crezi ca pot eu sa il conving sa nu are dreptate? poate psihiatrii sa incere
Nici macar Iisus Hristos nu s-a lasat crucificat …pentru ” binele poporului” israel .A fost crucificat …din ” dispozitii superioare” !Cit de nebun poate fi cineva in anul de gratie 2011 sa creada ca cine vine in Parlament si ” se face ” parlamentar …o face …pentru binele cuiva sau din….patriotism !? Cum spuneam si cu alta ocazie draga Teodora… drumul spre Samara sau…Damasc unde sa ne intalnim cu moartea…tine de noi.De noi tine daca ne urcam pe cruce sa daca…batem cuiele.Zic doar atit : nu Basescu [ el in cea mai mare masura ] , toti cei ce au fost nu la guvernare ci in Parlament ne-au inpartit tara in cei ce stau pe cruce[ din pacata foarte multi ] si cei ce bat cuiele.Nici macar nu avem posibilitatea sa coboram de pe crucea respectiva iar cei ce bat cuiele [ printre ei se numara si Armata { cu ” pensionarii ei } Jandarmeria , Politia, profesorii, suficient de multi medici, foarte multi TINERI ] asa de mult s-au obisniut sa bata cuie incit au facut din asta ..o a doua natura .Multi din acest motiv ” se fac” parlamentari …sa bata cuie !
Mai spui tu draga Teodora sa mearga …Daniel. Care Daniel ca si la mine in cartier era unul Daniel …cam ” dus ” si care facea ce nici nu-ti da prin minte , basca ca atunci cind nu era prezent sa radea pe socoteala lui dar cind aparea…era…delir. Care Daniel? Fantosa aia din Dealul Mitropoliei ? Pai cind l-ai vazut vreodata de cand a fost ” uns” Patriarh…sa iasa si sa le zica ceva …de dulce parlamentarilor ? Pai multi isi fac vacante pe la manastiri …pe bani buni. Daniel de care vorbesti este doar un…slujbas ordinar.L-ai vazut sa iasa din barlogul de la mitropolie sa …”.binecuvinteze …animalele si copii „? Nici Teoctist nu facea prea multe dar …de bine de rau tot mai iesea cu cite o declaratie de ” presa „. Asta ? L-ai auzit tu vreodata sa zica ceva…pentru „oile ” pe care la ” pastoreste ” ?
@Marian din…Berceni
Este alt Daniel … nu ala care statea in cartierul tau si nici Patriarhul Daniel … despre ultimul si despre lipsa lui de reactie chiar ca as vrea sa scriu cateva articole ….
@Marian din…Berceni
Nu este chair asa …. Isus a stiut ca va fi crucificat …. a stiut si totusi s-a dus
Pai asta este problema …. ca ar trebui ca viitorii parlamenatri macar pentru 2 – 3 ani sa nu se mai gandeasca la ei … stiu ca este aproape imposibil
Imi cer scuze in fata lui Daniel Urda… am citit gresit si-ti cer scuze si tie. Abia acum mi-am dat seama despre ce era vorba. Nu uita ca sint totusi un incepetor in ale NET-ului si-mi vine [ inca ] greu sa urmaresc si blogurile si sa si comentez cite o data cind cred ca nu supar pe cineva prin ….
@Marian din…Berceni
Mi se intampla si mie foarte des la inceput … mi se intampla si acum
A si sti ce mai incerc sa fac ? Incerc sa tastez si sa nu ma uit la tastatura…incerc sa invat sa privesc numai la monitor …cum face nepotul asta al meu de a ramas corijent la …Limba Romana !E greu …foarte greu insa sper ca-n cel mai scurt timp sa ma dezobisnuiesc sa privesc tastatura.
@Marian din…Berceni
Eu deja pot sa fac asta dar s-a intamplat incetisor . .. fara sa insist
Hai sa nu intram, in probleme de religie …intrucat eu am un mod…mai personal de a ” traduce” scrierile biblice.Ar fi pacat ca tocmai la noi doi sa se dovedeasca adevarata acea zicere [ nu mai stiu cine a spus-o si nici nu ma intereseaza ] : ” Religia desparte oamenii….Credinta ai apropie. ” Imi permit sa cred ca …noi cei ce avem o credinta …politica sau de alta natura si oarece bun simt sa nu ne despartim pe niste….dogme.Nu de alta dar ti-am mai spus: am invatat Scipturile …cu cei mai buni. Parintele Galeriu [ Dumnezeu sa-l odihneasca ] a fost unul dintre aceea si in 88 si ceva dupa ’90.
@Marian din…Berceni
Domane fereste! … Dar nu as indrazni sa scriu ceva impotriva religiei crestin ortodoxe ….. vroiam sa scriu doar un apel catre Preafericit … sa il anunt ca multi romani o duc rau si ca asteapta de la el un semn
Ma fata…scrie dracului apelul ala catre ” Prea fericitul „…Scrie ca am auzit ca si Mitropolia are blog . Eu nu l-am cautat deoarece cine stie ce mai ziceam si….Scrie frate si sa sti ca sunt curios nu numai care va fi raspunsul ” Patriarhiei ” dar si al Patriarhului Daniel. Sunt si al dracului de curios …in cat timp vei primii raspunsul…adica nu tu sa-l primesti: toata populatia acestei tari. Nu suntem noi ca…oile ?Nu este el …pastorul ? Fata tine-te de cuvint si SCRIE !
@Marian din…Berceni
Prietene … eu de scris il scriu ….. de citit sigur o sa il citeasca cei care se ocupa de site….. . ca pun legatura pe site-ul lor … nu bag mana in foc ca o sa il citeasca chiar Patriarhul :D… dar de raspuns nu o sa ne raspunda NIMENI ….. ba o sa mai primesc si o gramada de comentarii in care o sa mi se spuna ca sunt ateista … pentru ca oamenii nu inteleg ca daca faci un apel nu inseamna ca esti dusmanul lor ….. nu inteleg ca tu iti doresti de fapt sa provoci o recatie …. sa primesti un raspuns… sa provoci o modificare pozitiva
nu mai este presedinte de filiala tov Almanahe????
@olimpiu
Eduard-Stelian MARTIN este parlamentar de Constanta
ce psdista esti tu daca nu-l cunosti pe Almanahe??? sa-ti traduc: Vanghelie conform unei agentii de presa a fost inlocuit de la presedentia PSD Bucuresti de Victor Ponta care coordoneaza un comitet…. iar Vanghelie s-a exprimat acum cativa ani: ,,sa puna dracu mana pe carte , sa citeasca Almanahe””
@olimpiu
Il stiu pe Almanahe 😀 … asa este … a vorbit la Realitatea si a spus ca este adevarat
,, daca nu esti bun organizatia te ejaculeaza” Primarul care este dixit!!!
Se vede treaba ca ,,marele” consilier Cozmin Gusa desi l-a dus si in USA pe Van-Ghelie nu a putut sa-i cumpere materie cenusie, dar probabil ca nici nu conteaza in fata banilor promisi de la coana Nutzica
@olimpiu
Se mai intampla cateodata sa te si ejaculeze 😀
Excelent raspuns! La asa comment…asa raspuns!
Multi citesc putini pricep! Trist e ca Base are dreptate: scoala romaneasca produce idioti…cam multi!
mai Teodora,eu sunt plecat de multi ani din tara…practic nu ma mai atinge nimic…dar familia si sufletul meu sunt alaturi de voi…pacat ca sunteti atati de putini,ceiu care aveti curajul sa-l infruntati pe acest JEG PENAL,in rest……….
@ruddyfoller
Nu am nici o apropiere de comunism …. deocamdata 😀 – glumesc…… nu am fost membra PCR …. nu am putut sa scap de UTC …. nu sunt membra PSD nu sunt membra a nici unui partid …. sunt pentru statul social … sau hai sa ii spunem statul Optimal ca este mai corect….. am fost o perioada de cativa ani patron de firma ….. imi place sa fiu propriul meu stapan…. nu suport sa fiu inselata sau furata ….. si ce au facut cei 4 parlamentari de care am scris in articol asta au facut …. mi-au inseat asteptarile …. unde vezi tu comunismul in faptul ca sunt revoltata de felul in care au votat aia? … poate te deranjeaza ca imi pasa de cei foarte saraci …. mereu o sa imi pese.
@Theodora
Da… dar aici e o chestiune ceva mai complicata. Nu ma refer (numai) la exemplu acesta, dat de tine in aceasta postare. Uite, iti dau si eu un alt exemplu. Cum iti explici urmatorul lucru:
Un deputat din Opozitie, a avut, in luarile de cuvant sau interventii, o pozitie foarte critica fata de Guvernul Boc si Presedintele Traian Basescu, tare de tot, nu asa intr-o doara. Iar numai dupa cateva luni (nici macar un an!!) a anuntat ca paraseste Grupul parlamentar al partidului de opozitie si se alatura Grupului Parlamentar al Partidului Democrat Liberal. Adica merge la cei pe care ii critica vehement in urma cu cateva luni!!
Cum iti explici asta? Chiar asa, de la o critica vehementa, sa treci in barca celui pe care il critici? In numai cateva luni ti-ai schimbat opinia ideologica, ai avut asa revelatii politice profunde astfel incat de la vehementa cu care criticai ai trecut in tabara criticatului? Eu stau si ma intreb cum se explica fenomenul asta.
Eu inteleg ca e vorba de vot uninominal, dar… E un „dar”, nu? Chiar si uninominal, daca esti membru al partidului X, esti un reprezentant al acestui partid. Lucru ce conteaza in alegerea facuta de catre oamenii care voteaza. In sensul ca cineva poate sa-l voteze, spre exemplu, pe Icsulescu pentru ca face parte din PSD si nu pe Igreculescu, ce face parte din PDL. Or, daca Icsulescu trece de la PSD la PDL in numai cateva luni, dupa ce, cata vreme a apartinut Grupului Parlamentar al PSD, a criticat cu vehementa PDL-ul, ce poti sa mai zici? (Evident, numele partidelor sunt aleatoare. Poti sa pui in locul PSD alt partid, in locul PDL, altul). Intr-un fel s-ar putea spune ca-si tradeaza chiar propriul electorat, cel care l-a ales, nu? Uite-te ce se intampla in Parlamentul nostru drag… Un alt exemplu: Cutareasca a fost membru al Grupului Parlamentar PSD din 2008 pana in martie 2010. Acuma urmeaza faza dura: din martie 2010 pana in mai 2010 a figurat ca independenta! 😀 . Dupa care, din mai 2010 a revenit la Grupul Parlamentar al PSD. Tu cum iti explici asta? Independentza a tinut 3 luni! Pai si pe urma te mai miri de absenteismul la vot! In felul asta se pot schimba majoritati pe parcurs, daca se circula asa de la un Grup Parlamentar la altul, de la un partid la altul… Destula inconsecventa. Sigur, se poate pune problema si cat ar fi de legitime majoritatile create in acest fel…
@Motanul Incaltat
Ce sa explic?
Sa explic eu de ce au ei un caracter infect?
Ai si dat o explicatie! 🙂
Deci chiar daca mai devreme sau mai tarziu se va ” da ” o Lege impotriva , sau care sa reglementeze ” migratia politica ” acesti ” parlamentari ” de carton vor face tot ce lise indica de catre seful de grup.Cest sef de …” grup” pe ce criterii o fi ales ? De catre cine ?Ma uit la Toader ala de la Galati parca….Ala parca-i lider de grup PDL si are in el o doza de nesimtire cat toti membrii PDL la un loc . Oare acesta sa fie …criteriul ?
@Marian din…Berceni
Da … asta este criteriul
@All
Nu e vorba de o tradare individuala ci, mai de graba, de o negociere intre liderii grupurilor parlamentare. Au votat atatia cat era necesar sa treaca legea. Daca opozitia era interesata sa nu treaca legea avea posibilitatea, numai prin liderii de grup, potrivit regulamentului, sa ceara verificarea cvorumului si sa invalideze votul. Sau sa nu participe la vot.
@PLANO10
Este grav