La multi ani, Romania! La multi ani, romani!

 

 

elicopter cu steag

Elicopterul a trecut chiar pe deasupra blocului meu

Va invitam sa cititi si aici:

Ziua naţionala – Vania

un bărbat – Mesterul Manole

Iarna Naţionala – Teo Negura

Stiati ca…? – Luna patrata

Mâncare de măsline – RETETE CULINARE –  Zinnaida

Imagini istorice cu Unirea romanilor – Basarica

La multi ani, Romania! Oare unde te-oi afla? – Augustin

Nişte chestii – Carcotasu

La Mulţi Ani, România! La Mulţi Ani, români! – Coltu’ de muzica

La multi ani Romania! – Daniel Urda

Haita de lupi din PDL Băsescu-Boc-Blaga-Anastase spurcă tot – Vlad

De 1 Decembrie! Cum a fost şi cum nu mai este! – Popa Teapa

La mulţi ani, România! _ Matilda

1 Decembrie… – Sibilla

34 de gânduri despre „La multi ani, Romania! La multi ani, romani!

        1. Aaaa… intru totul explicabil atunci!! 😀
          E dura faza – sa mergi la o petrecere si sa saluti, cu zambetul pe buze, asa: „La toţi de faţă şi viitori, sănătate !” 😀

      1. Ha, ha, ha, nu sunt ungur…doar nevasta mea… sunt german , nu mi-e rusine, am fost injurat pt asta si facut hitlerist pe timpul comunistilor!!!
        Iubesc Romania si apropos de mandrie: nu sunt mandru ca sunt roman , dar sunt mandru de ce am facut in decembrie 1989!!!

        1. @olimpiu65
          Ha ha ha … nu era nici o problema daca erai ungur … sper ca doamna nu mai voteaza cu UDMR …. noi doi oricum ne intelegem ca soarecele si pisica … eu am ceva sange sarbesc 😀 … si eu sunt mandra de ce am facut in decembie 1989 dar .. cu ce folos?!

Lasă un comentariu