Saracii candidati. Cum se sacrifica ei pentru bine poporului? Cum sa nu ii votezi?!

candidat si alegatori

Gata! A inceput circul.

Legal campania electorala ar trebui sa inceapa pe 9 noiembrie dar din ce vad pe la posturile de televiziune a inceput deja.

De fapt noi romanii suntem intr-o campanie electorala permanenta

Cand ma uit la bietii candidati ….  cum se sacrifica ei pentru binele poporului?! …  ma apuca greata.

Cum isi abandoneaza ei afacerile proprii ca sa ajunga deputati si senatori?!  ….  nu, nu pentru bine lor, al familiilor si prietenilor lor cum ar spune oamenii rai …. ci pentru binele nostru, al alegatorilor.

Cum sa nu ii votezi?!

In ceea ce ma priveste sunt un alegator fericit.

La Senat se pare ca il voi vota pe politologul Daniel Barbu …. nu toti alegatorii sunt asa norocosi ca mine.

Nu stiu cine este candidatul USL pentru Camera Deputatilor in colegiul meu. Sper ca pana la data votului imi va oferi ocazia sa il cunosc si ma va convinge ca merita votul meu.

Sa auzim SI de bine!

30 de gânduri despre „Saracii candidati. Cum se sacrifica ei pentru bine poporului? Cum sa nu ii votezi?!

  1. Daca as avea un post de televiziune, acum as incepe sa difuzez doar scenete din Caragiale si pamfletele lui Tanase.
    Nu cred ca s-ar baga de seama ca e diferenta de epoca. Toate discursurile au aceeasi tema, dar cu alti actori.
    Orientati-ma si pe mine catre un discurs care sa ne arate o singura solutie pe care o vede „catindatul” respectiv pentru o problema actuala.
    Nu ma intereseaza sigla sub care vorbeste, ci doar continutul discursului. Un discurs care sa nu refere la „ce au facut ailalti” ci doar la „ce voi face eu”. Din pacate, de cate ori aud sau vad un discurs, ma duc cu gnadul la opera lui Conu’ iancu:

    „Farfuridi (interpretat de orice politician roman):
    Atunci, iată ce zic eu, şi împreună cu mine trebuie să zică asemenea toţi aceia care nu vor să cază la extremitate, adică vreau să zic, da, ca să fie moderaţi… adică nu exageraţiuni!… Într-o chestiune politică… şi care, de la care atârnă viitorul, prezentul şi trecutul ţării… să fie ori prea-prea, ori foarte-foarte… încât vine aci ocazia să întrebăm pentru ce?… Da… Pentru ce?… Dacă Europa… să fie cu ochii aţintiţi asupra noastră, dacă mă pot pronunţa astfel, care lovesc soţietatea, adică fiindcă din cauza zguduirilor… şi… idei subversive…şi mă-nţelegi, mai în sfârşit, pentru care în orce ocaziuni solemne a dat probe de tact… vreau să zic într-o privinţă, poporul, naţiunea, România… ţara în sfârşit… cu bun-simţ, pentru ca Europa cu un moment mai nainte să vie şi să recunoască, de la care putem zice depandă…precum, – daţi-mi voie – precum la 21, daţi-mi voie la 48, la 34, la 54, la 64, la 74 asemenea şi la 84 şi 94, şi eţetera, întru cât ne priveşte… pentru ca să dăm exemplul chiar surorilor noastre de ginte latine însă! Daţi-mi voie! Termin îndată! Mai am două vorbe de zis. Iată dar opinia mea. Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale… Din această dilemă nu puteţi ieşi… Am zis!”

    Pai vedeti vreo deosebire? ba vrem in Europa, ba Europa sa-si vada de treburile ei. Ba vrem sa schimbam ce au stricat ceilalti, ba le lasam asa ca nu putem sa le schimbam.
    Ce votam pana la urma? O forta politica ce na va conduce cu cap penrtu urmatorii 4 ani, sau votam niste politicieni verosi, care nu au alt plan decat vendeta politica? Vrem un Guvern si un Parlament care sa se preocupe de scoaterea, sau inceracrea de scoatere, a Romanaiei din colaps, sau unii care sa se preocupe de lupte politice fara sfarsit?

    1. Domnule Sorin
      Dar, dvs sunteti Rica Venturiano.
      Pe dvs. nu trebuie sa va orienteze nimeni. Cum stati cu amusinarea? Eu cred ca bine. Daca nu va mai place Basul puteti sa va luati dupa Coco Chanell al lui MRU. Ce naiba ?! Trebuie sa va orientam noi? La scoala de marinari – ca doar ati fost coleg de flota cu Basescu – nu v-a invatat si tehnici de orientare si supravietuire? Eu chiar as vrea sa vad ce s-a ales de dvs. dupa „noaptea furtunoasa” din 9 Decembrie.

  2. Theo, aș contribui și eu cu un răspuns mai consistent, dar nu cunosc niciun candidat – citesc pe ici pe colo, nu pot să am nicio opinie. Or fi și unii mai cumsecade – adică, așa cum se cade să fie un candidat, nu? – printre ei. Ce poți scrie despre Dan Barbu pe care îl votezi, să-l cunoască și alții? Și să nu vină nimeni să-mi replice că pot căuta în Google. Mă interesează o opinie nu din media. În rest, s-auzim de bine.

    1. Clujul saluta Canada !
      Nu te imbata cu apa rece !
      Schimbari vor fi dar ” Mai este mult pana departe” .
      Sa fii iubit ..
      Cu stima Emil

  3. nu a trecut multa vreme de cand in Parlament se duelau pdeleprele cu uslamistii pe paternitatea legii cu 300 parlamentari.in viitorul parlament vor fi si mai multi decat exista azi asa ca URA de 3 ori!!
    printre epitetele folosite de cei care ne vor votul se afla: mahala inepta si viermi din partea portocalie si imbecili din partea de top a liberalilor asa ca din nou URA de 3 ori pt politicienii nostri
    cei mai sacrificati raman tot mercenarii lui DD care fug de mizeria pdeleprelor in bratele circarului national cu sacii doldora de… in fine URA de 3ori!!!
    mai am si eu ceva sperante nedemocratice, caci de alea democratice mi s-a acrit: mai doresc sa nu intre nici ARD nici UDMR in parlament macar sa avem partidul unic sa putem striga fericiti URA de multe, multe ori!!!!!!

  4. Draga Theodora
    Sa stii ca ma pot apara si de acei lupi imbracati in piele de oaie ( Lupus ) care ma fac sectant !
    Tot ce depaseste puterea lui de intelegere inseamna secta !
    Un sfat dezinteresat : ” Tine totusi cont de parerea prietenului nostru @Incognito ”
    Multa sanatate iti doresc tie si familiei.
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

  5. Pingback: MFC 44 « Ana Usca
  6. Pingback: MFC 44 | Caius
  7. Pingback: MFC 44 « Ilarie
  8. După părerea mea, ar cam trebui să ştim ce trebuie să votăm. Pe buletin, vorba unui cântişel moldovinesc, „avem di tăte, intraţi şi cumpăraţi”. De asemenea, ar cam trebui să ne întoarcem cu faţa spre viitor şi să lăsăm ideile preconcepute sau inoculate de mass-media portocalie. Nici nu ştiu cine sunt candidaţii USL pentru colegiul meu, dar îi gasesc pe buletin şi le incredinţez votul meu. Trebuie să întoarcem foaia, că prea mulţi s-au vopsit şi acum încearcă să se prezinte ca „prospături” …

Lasă un comentariu