Sunt si eu o ticalosa?

Aflat intr-o vizita  printre sinistratii de la Dornesti, presedintele Traian Basescu a declarat ca nu situatia tarii este dramatica, ci cea a fondului de pensii, pentru ca „un deficit de 3,6 miliarde de euro nu este joaca”, acuzand ca ” ticalosii care au cumparat voturi pacalindu-i pe pensionari ca le pot dubla pensiile tipa acum”.

Nu stiu cum a ajuns deficitul de la fondul de pensii sa ajunga de la 500 de milioane la 3.6 miliarde intr-un interval de cateva luni.

S-a mintit atunci sau se minte acum?

Din spirit de solidaritate doresc sa imi asum si eu calificativul prezidential de ticalos.

Sunt o ticaloasa pentru ca, din septembrie 2009 pana astazi, am scris zilnic pe blogul meu despre pericolul pe care il reprezinta Basescu Traian si clica lui pentru poporul roman.

Sunt o ticaloasa pentru ca mi se pare normal ca batranii nostri sa poata duce un trai decent.

Sunt o ticaloasa pentru ca vreau ca profesorii, medicii, cercetatorii, artistii, politistii sa fie respectati si bine platiti.

Sunt o ticaloasa pentru ca vreau ca tinerii sa nu mai fie nevoiti sa plece din tara.

Sunt o ticaloasa pentru ca vreau ca intreprinzatorii romani si straini sa nu isi mai mute afacerile in alte tari.

Nu, nu am cumparat voturi si nu am pacalit nici un pensionar.

Cei care au cumparat voturi si au pacalit nu doar pensionarii ci cinci milioane si ceva de votanti sunt politicienii din PD-L, cei care i-au facut campanie electorala mincinoasa lui Traian Basescu si Basescu insusi.

Nu o sa inteleg niciodata cum a reusit actualul ministru de externe sa organizeze alegerile de la Paris. Un vot la 3-5 secunde nu se poate explica.

Sunt ingijoarata de lipsa de perspectiva.

Ma ingijoreaza faptul ca nu stiu care este adevarata situatie economica a tarii mele.

Ma ingijoreaza faptul ca din ce in ce mai multi oameni se gandesc sa foloseasca forta pentru rasturnarea actualului guvern si demiterea presedintelui.

Sunt unul dintre oamenii  care au participat la Revolutia din decembrie 1989. Nu vreau violenta si victime pe strazi.

Multi  dintre cei care comenteaza aici  imi spun ca Basescu nu o sa renunte de buna voie.

Voi ce credeti?

Merita vazut. La arme –  pe blogul Starea Natiunii


50 de gânduri despre „Sunt si eu o ticalosa?

        1. Ne mint cu sange rece. Am vazut-o pe Anastase ca nu avea nici o tresarire cand justifica mojiciile pe care le face. Ne rad in fata dar si cand vor pleca vai si amar de viata lor.

  1. Suntem, nu ticalosi/se, ci dusmani ai poporului si DA, acesta este raspunsul referitpr la plecarea marinarului. De buna voie nu pleaca.
    Legat de bani si visteria tarii …. pai s-a sesizat ca la BNR ceva nu e prea in regula, prea mare rezerva nationala (prea frumos sa fie adevarat) si bine inteles ca si PIB-ul prea a crescut cat altii-n 10 ani.
    Asa ca ….

      1. Asa-i, de astazi inainte Starea NATIUNII este declarat un DUSMAN al POPORULUI!
        Fireste in viziunea pupinbasestilor, ca doar ei ne doresc binele, al tuturora, al lor pe pamant iar al restului natiunii romane pe marte sau pe luna, sau de ce nu la 2 m sub pamant?

  2. Aveai dreptate cu virusii…a detectat avastul si mi-a intrerupt conexiunea,dar se poate accesa ,,starea natiunii”…cat despre tine,chiar esti o ticaloasa…cum de-ti permiti sa lupti pentru tara ta? cei mari au decretat ca trebuie sa fie colonie si tu te opui…cata ticalosie…

      1. am dat clik pe llink de la tine si cand am ajuns la pagina lor(Starea Natiunii)mi-a zis de ceva virusi html…dar mi-a dat optiunea de : intrerupe conexiunea si nu am patit nimic,am putut viziona filmuletul…concluzie:sa aveti antivirus cand accesati starea natiunii(care merita rasfoit macar)

        1. @Gebelezis
          Sigur ca am antivirus.
          Nu este unul foarte bun dar merge.
          Blogul este foarte bun.
          Eu il citesc zilnic.
          Multumesc pentru avertizare!

  3. prosti mai suntem toti! stam pe bloguri, in media nu mai vorbesc, sa discutam abjectiile exprimate de un alcoolic dezaxat, complexat si cu reale probleme psihice.
    am mai scris si altundeva. lui Basescu ii trebuie replici pe masura gen : hai siktir si ba pe a ma-tii!

      1. E foate adevărat că n-o să mai treci prin dec. 89, decât dacă deţii maşina timpului. Logic KinR!
        Trist e că dec.2010 va fi un oarecare decembrie. Liniştit. Că aşa e românu, liniştit. Dacă nu-l împinge nimeni de la spate, el e liniştit, resemnat…

  4. Si eu sunt un ticalos ca vreau sa duc o viata decenta, imi doresc alt viitor pentru generatiile care vin, civilizatie, bun simt, respect, pregatire scolara si profesionala de calitate, curatenie, decenta…si lista poate continua, din pacate avem foarte multe LIPSURI! Suntem ticalosi pentru ca avem taria sa spunem lucrurilor pe nume! Eu nu fac parte din categoria lasilor, m-am saturat calitatea proasta a vietii actuale si nu-mi este rusine sa o spun, nu ma ascund dupa colt si astept sa treaca timpul. Imi plac lucrurile normale, dar ce mai este normal? Nu ma mai regasesc in societatea asta. Cand ma astept ca lucrurile sa se intample normal, chiar fiind vorba si de statul la coada la plata de taxe, ma lovesc de sfidare s incompetenta si ma intreb cum oare oamenii aia angajati acolo inca mai sunt angajati si incaseaza niste bani degeaba doar pe tigari, cafele si mers la toaleta de 10 ori pe zi? Este insuportabil sa vezi cum incompetenta este foarte apreciata, ba mai mult si remunerata! Asta e un subiect care merita dezbatut foarte mult: NEMUNCA ESTE PLATITA BINE!!! sa nu ne mai acuze domnul presedinte pe noi somerii ca nu vrem sa muncim, pentru ca nu este adevarat, dar nu avem locuri de munca tot din cauza incompetentilor, pilelor si relatiilor. Dar pana cand se va accepta asa mod de a lucra la stat? De ce li se permite unor inculti sa ocupe niste locuri de munca pentru care nu sunt pregatiti adecvat? Am auzit de primari cu 8 clase, de consilieri care nu au nici o pregatire. De ce mai fac studentii nostri facultate? La noi in Romania vad ca e „normal” sa ai bani de spagi si gata locul caldut este asigurat! Te rog sa comentezi si-i provoc si pe altii sa comenteze daca cred ca nu am dreptate sau vad altfel lucrurile.

      1. Iti multumesc pentru apreciere, dar oamenii ca mine sunt marginalizati, considerati prea „cu capul mare” si periculosi, adevarul doare, dar prefer sa-l spun raspicat, imi place dreptatea, imi plac lucrurile normale.

  5. @ Theo,
    ARMATA , nu vrei să fie respectată și bine plătită ?
    Tocmai ea, care pleacă prima LA RĂZBOI ,la salvarea celor de sub dărâmături in caz de cutremur, de la inec in caz de inundatii etc.etc.
    Sunt eu oare un ticălos că te intreb ?

    1. @Aliosa
      Sigur ca si armata.
      Am scris articolul repede ca trebuia sa plec si cand m-am inors nu mai functiona monitorul.
      Acum sunt cu un monitor de imprumut.
      O sa adaug acum in textul articolului.
      Scuze!

      1. @Theo,
        Nu trebuie să-ti ceri scuze ! N-am spus-o cu răutate ci doar asa ca să mai inviorez putin discutia. După cum se comportă seful ei, Gabriel Oprea, chiar că nu trebuia să te intreb asa că, nu-ti mai consuma timpul cu completarea articolului .

  6. Da dacar fi PSDu la putere ar face ei bani casa dea la politisti si la artisti. Ca doara cei asa de greu. Un pic de hartie si ceva cerneala nici nu costa chiar asa de mult. Plus ca le platesti dupa cu bani fara nici o valoare. Vezi, soluti exista, bunavointa sa fie.

Lasă un comentariu