Ce jocuri face Adriana Saftoiu? SAU Cum sa faci rau propriul partid II

Dupa Constantin Balaceanu Stolnici inca un politician liberal face declaratii impotriva propriul partid.

Deputata PNL Adriana Saftoiu  s-a declarat din nou impotriva aliantei cu PC,  are rezerve fata de cea cu PSD si crede ca PNL ar fi trebuit sa ramana de dreapta ca sa nu provoace o dezamagire in randul electoratului.

Adriana Saftoiu declara ca,  daca se va concretiza alianta cu PSD va face opozitie din interiorul partidului.

Ca Adriana Saftoiu este impotriva aliantei cu PC si PSD pot sa inteleg.

Nu inteleg cum poate sa afirme ca prin aceste aliante PNL nu mai este un partid de dreapta.

Cine ramane pe dreapta dupa parerea Adrianei Saftoiu? Cumva PD-L?

Stim cu totii ca PD-L nu este un partid de dreapta ci un partid de incapabili si hoti.

„Practic, ar fi trebuit sa ramanem pe dreapta, sa incercam sa consolidam mesajul de dreapta si sa spunem ceva mai mult decat atat : „Jos Boc!”, „Jos Traian Basescu!” Eu n-am o problema cu oamenii, in mod clar, ci am o problema cu fundamentul si principiile construirii actului politic. Totusi, nu pot sa nu tin cont de istoria recenta a Romaniei, de 20 de ani si sa ma iluzionez ca politica asta inseamna doar atat: vreau la putere si toata lumea imparte cascavalul

Impresia mea este ca Adriana Saftoiu face exact aceleasi gen de declaratii ca Basescu, Boc, Flutur si Cristian Preda.

Intelege Adriana Saftoiu ca acest gen de declaratii fac rau propriul partid?

Face Adriana Saftoiu jocurile cuiva?

De ce nu a spus  care a fost motivul pentru care a  renuntat sa fie consilier prezidential?

Cand si-a dat seama aceasta doamna ca este liberala si cine a adus-o in PNL?

Constantin Balaceanu Stolnici declara si domnia sa  in 19 decembrie ca: „Din nefericire la noi, dreapta nu este unitara, este polarizata in 2 partide si imi pare rau ca aceste doua partide nu se inteleg pentru a promova o politica de dreapta coordonata, armonica si sa nu apara hibridari din astea ale unei aliante a unor partide de dreapta cu partide de stanga. Din punctul de vedere ale unei anumite deontologii politice pare un fel de compromis pentru a castiga puterea.”

Daca in ceea ce il priveste pe Constantin Balaceanu Stolnici pot sa inteleg ca, din cauza varstei, nu mai stie ce se intampla in tara, nu stie care este diperarea poporului saracit de Basescu si haita lui si nu il pot banui de tradare, in cazul Adrianei Saftoiu sunt mult mai circumspecta.

Nu pot sa uit ca, atunci cand era consiliera lui Basescu, a pus umarul serios la suspendarea unui ministru liberal.

Nu pot sa uit nici faptul ca din pozitia pe care a avut-o a contribuit la alegera lui Basescu Traian in functia de presedinte

Adriana Saftoiu a absolvit Facultatea de Litere, a urmat studiile postuniversitare la Facultatea de Jurnalism.

După absolvirea facultatii, Adriana Saftoiu a lucrat la agenţiile de presa Rompres si Mediafax (1993-1998), fiind apoi purtator de cuvant al Guvernului (1998-2000).

A fost numita sef de cabinet la Ministerul Transporturilor, pe vremea lui Traian Basescu, cel care o alinta „Pufulete” si care era, pe la inceputul primului mandat la Cotroceni, nedespartit de fosta jurnalista.
La alegerile din noiembrie 2004 a fost aleasa deputat de Bucuresti pe listele Alianţei PNL-PD, insa o luna mai tarziu isi da demisia din Parlamentul Romaniei. Imediat după aceea, este numita Consilier Prezidential, purtator de cuvant al presedintelui Romaniei, Traian Basescu.
Demisioneaza din această functie în martie 2007, la numai 10 zile de la demisia sotului ei, Claudiu Saftoiu din functie de director SIE.
Din 2008 este deputat al PNL, în Colegiul Urlaţi, Prahova.

Un sfat pentru prietenii mei liberali:

ATENTIE MARE LA MISCARILE SI DECLARATIILE ADRIANEI SAFTOIU!

Va invit sa cititi si aici:

Daniela Crudu a fost data afara de la “Neata cu Razvan si Dani” – Hai ca se poate!

Armata presedintelui – Starea Natiunii

Excese – 1 – Ioan Usca

Tenebre – 10 – Caius

Smooth jazz, un saxofon şi o femeie în rochie verde – partea a doua – Cristian Lisandru

Nenea tata lu’ Emil – Nea Costache

Renault îşi acuză trei şefi de “spionaj industrial” – Motanul Filozof

Gura bate curu! – Popa Teapa

La început de 2011 – Gebelizis

“Sufletul Premierului” – KinR

Au venit sa salveze situatia! – Vlad cel Groaznic

68 de gânduri despre „Ce jocuri face Adriana Saftoiu? SAU Cum sa faci rau propriul partid II

  1. am si eu o intrebare??? trebuie pusi la zid cei care cred ca PNL prin conducatorul lor Crin Antonescu a gresit cu aceasta alianta???
    Tanti Saftoiu a fost colaboratorul lui Base si cea mai susceptibila de a fi interesata, dar Tariceanu , Orban sau Vosganian or fi si ei influentati macar de Base, ca spun aceleasi lucruri???
    Am vazut pe bloguri ,,talibani” gata sa te injure ca ai alta opinie, sunt si aici unii care se dau liberali dar au stampila portocalie in buzunar gata sa ti-o puna pe chelie…. despre psdisti nu mai vb, ei sunt macar educati la o scoala veche si buna de spalare a creierelor

    1. @olimpiu
      Nu, sigur ca nu dar este o mare diferenta intre ce au spus Tariceanu, Orban si Vosganian…. au spus ca nu sunt de acord cu alianta….. Saftoiu spune ca PNL a trecut la stanga….. sigur ca cei trei domni au tot dretul sa creada si sa afirme ca nu sunt de acord…. dar asta care l-a ajutat pe basescu sa castige…. care a daramat un ministru liberal …. si ea face afirmatii grave…. exact aceleasi pe care le face basescu, boc, flutur…. ca PNL-ul a trecut la stanga pentru ca a facut alinta cu PC….. hai ca nu cred draga Olimpiu ca nu sesizezi diferenta….. astia vor sa ramana ei singuri pe dreapta si Saftoiu face jocurile PD-L…. este omul lui Basescu infiltrat in PNL….. a fost o minciuna ca nu se mai intelegea cu el…. a trimis-o sa spioneze….. cum naiba din atatia liberali seriosi si vechi de cand a fost reinfiintat partidul a ajuns asta sa candideze si sa ajunga deputat PNL…. cand si-a dat seama ca este liberala…. gata m-am enervat …. TE ROG FRUMOS OLIMPIU…. OCHII MARI…. NU TOTI OAMENII SUNT CA MINE SI CA TINE…. UNII SUNT CAPABILI DE MULTE MIZERII.

      1. multi liberali nu considera nici macar ca e cazul de a fi sanctionata. de ce as fi eu mai catolic ca ei???? nu o suspectez pe Adriana Saftoiu(inca), mai mult decat pe socruletzul Sarbu
        Adevarat ce zici tu cu privire la ministrul liberal (Doamne, cel mai prost produs liberal dintr-un minister)si am scris pe un post anterior ce am auzit si cum imi explic actualul statut al acestei doamne, dar militez pt liberattea de opinie, fie ea si enervanta, altfel eu nu ma vad injurand regimul Basescu ca astupa gura prin orice mijloace celor care se opun si facand la fel. zau ca pot tace, am exersat nepermis de mult in comunism

        1. @olimpiu
          Eu aici am scris despre liberala Saftoiu si tu imi scrii despre Sarbu.
          Daca tu crezi in ea…. nu ai decat…. este dreptul tau…. mai vorbim.
          De fapt nici nu ma intereseaza cu cine este…. ma intereseaza ca spune prostii.
          Sau si tu crezi ca PNL o data cu alianta asta a devenit de stanga? Ca asta spune doamna deputat PNL…. despre asta vorbim aici….
          Este o mare greseala sa taci…. daca in comunism nu se purea acum INCA se mai poate…. nu se stie pana cand.

      2. nu am spus ca am incredere in ea doar ca nu o supectez pana la proba contrarie ii acord prezumtia de nevinovatie
        Adevarul e ca tov Crin Antonescu de la inaltimea sondajelor se comporta ca un vataf in PNL nerespectand nimic. sigur iar voi auzi : am incredere in el, nu poate fi dictator ca Base, dar nici Base nu era in 2004 ca acum
        cand te frigi cu ciorba sufli si-n iaurt… plus ca alianta asta va fi fff dificil de realizat si digerat de electoratele partidelor, bafta portocaliilor. Sa nu mai zic ca deja baronii PSD doresc alianta doar pt parlamentare, pe mosiile lor nu vor sa se amestece nimeni. asta e tara astia sunt nenorocitii pe care ii votam si ii mai si aperi pe blog. UUUUFFFFFFFFFFFF!

        1. e un punct de vedere afirmatia. cred ca am mai repetat ca in Parlamentul European grupul ALDE e de centru chiar spre stanga si aliat al social-democratilor la multe proiecte. in PNL au fost si sunt destui care doreau(doresc)trecerea la PPE, cum desigur exista voci care se opun aliantei cu PSD. care e marea tradare si nenororcire??? nu mai exista libertate de exprimare???? adica ma agit sa scap de nemernicul de Basescu si regimul lui mafiot ca sa-mi puna botnitza CRIN cu aplaudacii lui????

  2. Nici nu ţi-am citit postarea, în totalitate, Teo!
    Vreau să te concentrezi asupra informaţiei pe care ţi-o comunic: Adriana a afirmat „…şi m-am gândit să trec la liberali!” Nu pot să-ţi citez sursa, fiindcă nu există o sursă. Eram acolo, la 40 de cm de ea.
    Înţelegi?

    1. @renata
      Da, inteleg.
      O sa incerc sa scriu mai succint.
      Chiar m-am enervat cand am citit ce a mai declarat astazi.
      Cine se crede de fapt acesta persoana?
      Crede ca PNL moare daca nu este ea acolo sa isi exprime parereile? Pareri care fie vorba intre noi sunt identice cu cele a lui basescu in situatia asta

      1. :)))
        Teo, nu ziceam să scrii tu mai concentrat, ci să fii atentă la ce-ţi spun eu, mai sus: persoana a ales pnl la întâmplare, ca să-şi continue carierea politică. I s-a părut cool să fie liberală şi-atât. N-are nicio treabă cu doctrina, principiile liberale, bla, bla…

      1. @Lilick
        Ma bucur ca ai trecut pe la mine draga Lilick.
        Deci nu este cool? 😀 Este vorba de bani… la naiba.
        Lilick, uite vreau sa te intreb pe tine pentru ca stiu ca esti liberala convinsa si din tot sufletul tau….. CE NAIBA CAUTA ACESTA DOAMNA ASA SE SUS IN PNL….. FARA SUPARARE DINTRE TOTI LIBERALII CARE AU PUS UMARUL LA RECREAREA PARTIDULUI NU S-A GASIT NIMENI SA CANDIDEZE PENTRU CAMERA DEPUTATILOR?

      2. Exact la asta ma gandeam si eu. o fi dat la pace cu tabara lu’ sefu’. E pe bani grei si „e de unde”. Le merge ca-n branza….

        1. @Rox
          Aceasta doamna este deputat PNL 😦
          Nu cred ca isi permite PNL-ul sa piarda un deputat…. asa ca, cei din conducerea PNL vor rabda sa isi faca dumneaei toate fitele

  3. Nu stiu ce jocuri face dar mie nu mi-a inspirat nici o data incredere. Eu o stiu cu cita nonsalanta pleda „cauza Basesciana” cind ii era purtatoare de cuvint. + Barbatasau (fostul) este bagat pina in git in afacerea cu ziaristii ceea ce ii face pe amindoi santajabili.
    Aseara am vazut-o si pe cutra fara git (Mungiu Pipidi) care ii dadea lectii de moralitate lui Crin Antonescu! Pai nu facea ea turnatorii cind era la medicina? Cum isi poate permite sa mai iasa in vazul lumii si sa mai faca si pe deontoloaga ma lasa fara grai!
    Sti ca am avut rezerve (si inca mai am) legat de alianta PNL-PC (legat de cit de favorabil este aceasta alianta PSD-ului), dar cind ii vad cum au luat foc toti „ziaristii” de la EVZ, Romania Libera si Adevarul incep sa cred ca poate va iesi ceva bun si din chestia asta (ca altfel nu s-ar da astia de ceasul mortii). Oricum eu astept sa vad alianta cea mare cu PSD-ul. Daca se va merge pe programul prezentat puntual pe plogul lui Ponta, cred ca vor fi posibile realizari. Eu zic Doamne Ajuta!

    1. @mgabim
      Nici mie nu imi inspira incredere. Nu am cum sa uit cat de pupinbasista a fost… de ce a plceat? ca l-a dat afara Basescu pe sotul ei de la SIE 😀
      Mungiu Pipidi nu are nici un drept sa ii dea lectii lui Crin Antonescu …. dar uite ca isi permite.
      Asta este o mare problema a noastra Gabi, ca sunt o gramada de oameni care ar trebui sa taca dar nu o fac.
      Da, faptul ca sunt multi basisti care au simtit nevoia sa ATACE … inseamna ca este buna calea.
      Doamne ajuta!

  4. E asta de la Adevarul, Cartianu, ce se crede mare ziarist. In editorialul de astazi a lasat subiectul lui preferat: Iliescu &Revolutia + Mineriadele, si s-a apucat de next best choice: Antena3 si Realitatea (evident vorbim de Badea, Ciutacu, Gidea, si Oana, Adrian), zbierind cu patima bolsevica cum de si-au permis cei mai sus mentionati sa ii critice pe alde Liiceanu, Plesu si Patapievici (ma mir ca nu l-a pus in ecuatie si pe Tismaneanu, asta ca sa fie tacimul complet). Ca le ia acestor indivizi ( a caror intelectualitate, iertat sa-mi fie, dar eu personal nu o sesizez)apararea treaba lui, sug la acelasi popou si sti cum este cu solidaritatea de breazla…dar timpul pune semnul egal intre acesti tipi si (stai jos sa nu te ia si pe tine cu ameteala) Mihail Kogălniceanu, Nicolae Iorga, Titu Maiorescu!!!!! Ei aici am si eu limita mea! Tipul e la fel de plecat cu pluta precum primarul de ieri care ne povestea de Udrea si ce are ea (nu pot repeta, mi se pare prea obscena declaratia). Eu sper ca atunci cind vor prelua puterea PSD-PNL-PC sa mai faca un pic de curatenie chiar si printre asa zisi ziaristi. Stiu cum este cu democratia, dar unii apartin ori balamucului, ori puscariei!

    1. @mgabim
      Acest Cartianu este un NIMENI si ca om si profesional.
      Daca pune semnul egal intre iiceanu, Plesu si Patapievici si Mihail Kogălniceanu, Nicolae Iorga, Titu Maiorescu inseamna ca ori este IDIOT ori JIGODIE ori amandoua.
      Curatenie trebuie facuta dar nu se poate printre ziaristi…. astia vor disparea de la sine……daca au facut ceva grav vor ajunge la tribunal… sau daca sunt nebuni…. asa cum spui tu… la balamuc.

  5. Am comentat pe site. Sunt vremuri grele… Cearta intre sustinatorii diverselor doctrine ar fi asa, o chestie de cafenea in vremuri normala, in asteptarea alegerilor urmatoare. Am mai sustinut ideea asta si altadata, mai moderat sau mai virulent cu sau fara adresa directa (ca acum) pe blogul tau. Imi pare rau Dora dar pierzi prea mult timp cu unii ce se dovedesc a fi, fie impotriva a ceea ce ti-ai propus sa faci, fie incapabili sa se concentreze pe ideea acestui blog. E mare pacat, fiindca blogul tau are mare succes, aduna multi comentatori anti Basisti si – sunt convins – si mai multi cititori ce nu comenteaza iar doi, trei indivizi ce se dau asexuati, incolori, chiar transparenti, dar prin a caror transparenta razbate porcotaliul, strecoara perfid chestii ca „da’ ce aia sunt mai breji” sau alte chestii pe care le aud daca am chef de pe la invitatii PD-L-isti pe la televiziuni.
    Ideea de baza este JOS BASESCU! JOS PD-L-ul! MOARTE DICTAT(O)URILOR!

      1. „O idee ar fi sa nu mai raspund la comentarii si sa le las libere.”
        Eu nu cred ca asta trebuie sa fie IDEEA! 🙂
        Un blog este o platforma de discutii, de idei, unde fiecare ar trebui sa-si poata exprima intr-un mod civilizat ideile sale. Cred ca este de prisos sa spun ca asta e un exercitiu democratic: lucrul este de la sine inteles. Daca dorim o societate cu adevarat libera atunci trebuie sa existe dialogul de idei, chiar daca acesta este, uneori, purtat in contradictoriu. Cum vrei sa-ti castigi propria libertate, daca tu nu o respecti pe a altora? In afara de orice schematism, obiceiuri sau convingeri. Iata de ce cred ca este necesara toleranta.
        Pe de alta parte nu cred ca este de ajuns sa fi doar anti PDL sau anti Basescu. Stiu ca il voi irita pe Kin si cine stie ce-mi va mai zice sau ce comentariu va pune pe blogul meu 🙂 . Dar daca numai (si subliniez numai) asta ar fi ideea, atunci blogul ar fi destul de limitat: s-ar desfasura doar in limitele acestor idei si nimic mai mult. Mi se pare ca, in acest caz, ar dezvolta un dogmatism extrem de sarac si precar care, in final, nu ar convinge pe cineva. Tu chiar crezi ca dogmatismul (in orice forma s-ar reprezenta el) ar fi un lucru pozitiv in zilele noastre, in lumea de azi? Sau tu ai vrea numai comentarii obositor de uniforme, pliate numai si numai, vesnic, pe aceeasi idee de jos Basescu, jos PDL, fara sa mai puna si alte probleme, fara sa mai puna si intrebari cu privire la anumite evenimente?
        Mai ales ca sunt evenimente ce nu-s chiar asa clare si usor de inteles. De asta ne dam cu parerea si incercam sa aflam parerea altora.
        Iata, chiar si despre subiectul acesta, abordat in postare, cred ca exista destule neclaritati. Sa nu uitam faptul ca Antonescu a zis deschis ca opteaza pentru monarhie. PSD este un partid social-democrat, de centru-stanga. Doctrinele celor doua partide sunt diferite. Mie, spre exemplu, nu mi-e foarte clar daca strangerea de mana dintre PSD si ACD are la baza o idee care s-a maturizat, sau e privita doar ca o ipoteza foarte plauzibila de catre ambele parti. Din partea PSD, in Agenda 2019, exista niste puncte care exprima obiective clare, ca si cele legate de functionarea aliantei PSD-ACD. Mie nu mi-e foarte clara pozitia liberalilor, dincolo de ceea ce afirma Adriana Saftoiu. Si ma refer la declaratiile lui Antonescu, calificate chiar de Ponta ca fiind derutante. Nu insist, dar chestia cu „nu ma duc pentru ca nu sunt comunist” (asta a zis-o pe 8 noiembrie 2010!!!) cum ti se pare? Si asta a zis-o Crin Antonescu, nu Adriana Saftoiu!
        http://motanulfilozof.wordpress.com/2010/11/08/relatiile-psd-pnl-fara-probleme/
        http://motanulfilozof.wordpress.com/2010/06/18/cine-l-a-adus-la-putere-pe-basescu/
        Ponta, defapt, conditioneaza formarea unei aliante PSD-ACD de ralierea PNL-ului la Agenda 2019. Mi se pare ca asta a vrut sa spuna cand a afirmat: „Dar, in acelasi timp, refuz sa cred ca doi oameni rationali si bine intentionati nu se pot intelege!”. Asta crede cu tarie Victor Ponta. Antonescu ce crede defapt?

        1. @Motanul Incaltat
          Blogul imi mananca fosrte mult timp…. de fapt cel mai mult timp imi manananca raspunsul la intrebari…. citesc toate comentariile si raspund aproapte la toate.
          Vom vedea…. eu sper sa mearga alianta PSD-PNL+PC…. … este singura nostra sansa…. tu mai vezi vreuna?

      2. Pe de alta parte tu zici de Adriana Saftoiu cum ca ar fi omul lui Zeus. Inteleg ideea asta. Dar pun si eu o intrebare: de ce PC nu a ramas in alianta cu PSD-ul, ca si pana acum? Daca tot se vorbeste de o alianta PSD-ACD, ar fi putut fi, in cazul in care PC ramanea in alianta cu PSD, alianta PSD-PC si PNL. De ce nu? De ce trebuia sa mearga PC in alianta cu PNL, sa faca ACD-ul, ca, dupa asta, sa se vorbeasca despre o posibila alianta PSD-ACD? Pentru ca in ambele variante de aliante (largite) sunt defapt tot cele trei partide: PSD, PC si PNL.
        Uite ce zice Vasile Dancu (asta si legat de comentariul meu anterior):

        „Deocamdată fiecare dintre partidele din opoziţie caută mai mult să facă prima miscare pentru a arăta că celălalt nu vrea să facă ceea ce trebuie pentru ţară, nu accept conditiile impuse. Această prima alianta fără relevantă politică este bună mai ales să forţeze PSD ca să se grăbească. PNL a făcut o miscare organizatorică, tactica, de a-l aduce pe Ponta pe terenul lui. Ponta poate că a pregătit déjà un proiect de guvernare care să-i pună pe liberali şi pecisti să rezolve serioase exercitii de logică.

        Nu de alta, dar aşa-i în tenis!”

        Cu un dram de malitiozitate as putea zice ca tara arde si baietii „joaca tenis”…

        Recomand citirea intregului editorial:
        http://vasiledancu.blogspot.com/2011/01/aliante-c-asa-i-in-tenis.html

        1. @Motanul Incaltat
          De foarte mult timp nu mai pun nici o baza despre ce spune Vasile Dancu…. mai este in PSD?
          Nu imi dau seama de ce PC a preferat sa faca alianta cu PNL…. probabil pentru ca erau de dreapta si deci mai apropiati de PNL decat de PSD.

        2. Domnule „Incaltat”. Se vede de la distanta ca nu sunteti un „incaltat” la prima generatie. Sunteti un om „cultivat” (si puteti lua cuvantul „cultivat” in toate sensurile). Cultura e un lucru bun. Pentru romanul care tine mai mult la burta decat la suflet, cultura n-ar fi la fel de buna ca branza de burduf. Parte proasta e ca aceasta cultura (mare branza) acumulata in dvs. fara pretentia de a o creste (cum altfel cand sunteti adeptul guvernarii cu coasa) este varata intr-un burduf de caine.
          Un blog guvernamental sau prezidential care sa-i ameteasca pe fraieri ar putea fi platforma de care vorbesti. Ai si d-ta un blog atat de platforma civilizata de discutii incat, la prima mea postare m-ai bagat in spam si chiar m-ai anuntat ca ai facut asta. Ceea ce faci dumneata pe blogul acesta privat este ingurgitare cu mare eleganta (spre aburirea celor pe care-i credeti prosti) de dovleac porcesc redigerat.
          Blogul acesta, cum insasi proprietara sa-l decara e unul de lupta politica, deci limitat. El a fost creeat nu pentru a se lamuri sau a fi lamurita de d-ta ci pentru a actiona impotriva dictaturii pe care in mod direct, brutal, sau subtil (prin intermediul unora ca domnia voasta pe cale sa se duca), o construieste azi mintea bolnava a Zeus-ului basinos.
          Sigur, blogul ii apartine si moderarea lui asijderea. Eu doar i-am atras atentia ca a raspunde diversionistilor e timp pierdut (ca tot se plange de timp) iar a nu le raspunde inseamna sa-i aprobi tacit (cutuma de care stiti al dracului de bine sa va folositi). La stilul vostru de lupta, pumnu-n bot e lupta dreapta si asta meritati.
          …Si i-am mai sugerat (a cere e prea mult e totusi blogul ei) ceva.
          Nu indivizi ce vin si spun pe sleau ce au de spus, manjindu-se de unii singuri cu dovleac redigerat, fac rau acestui blog ci dimpotriva, acestia devoaleaza calitatea celor ce sunteti in fond si cei ce, ca domnia voastra actuala, ne-nseala cu forme micinoase menite sa ascunda fondul.
          Eu astora din urma le-as spune: „Marsh la dovleac redigerat!”

      3. Dora, eu chiar cred ca ar trebui sa ii treci in spam. Tu fa cum vrei, ca este blogul tau, dar a-i lasa sa iti faca rau cand ti-ai dat seama ca asta vor poate fi numit reflex masochist.
        Iarta-ma, dar stii ca sunt sincer. Chiar, cand sinceritatea mea ti se pare prea dura, poti sa ma treci si pe mine in spam.

        1. Dora, nu ma plang dar – pentru Dumnezeu sau Skaraotsky – e mare pacat sa ai atata succes cu blogul asta si sa te irosesti in raspunsuri de complesance. Ori il lasi in comm. si ii dai zdravan acolo peste bot cu un comm adevarat, ori – oricat ti-ar fi de scarba – baga-i dovleacul porcesc pe gat cu pumnu-n gura si trimite-l in spam. Ma tem ca ramai mica pe langa cat ti-a crescut blogul.

        2. @KinR
          Chiar crezi ca are succes blogul asta?
          Nu conteaza numai numarul de comentarii…. conteaza si numarul de vizualizari…. sa zicem ca eu am cam 1000 pe zi…. sunt alte bloguri de literatura, fotografie, monden, in special cele de monden care au 5000 sau poate 10.000 pe zi.
          Si ce naiba fac cu succesul asta?
          Zbier de un an ca nu am serviciu si NIMIC. 😦

        3. Deci, cum spunea si animalul ala incaltat, blogul tau se limiteaza (e limitat) la lupta ta, personala, impotriva acestui regim politic in care nu-ti mai gasesti un serviciu. Daca te limitezi doar la a zbiera n-ai sa reusesti decat sa-ti iriti laringele. Ai reusit sa aduni langa tine si alte „zbierete” disperate – in asta sta succesul. Vrei o dovada? De ce crezi ca esti sicanata de Javrele Ordinare? DE ce crezi ca brute porcotalii sau indivizi parsivi de-aceeasi culoare se-nghesuie pe aici? Raspunde-ti! Constientizeaza! Astept sa-ti pui si sa imi pui intrebari adevarate.
          Acest blog l-ai facut tu si trebuie sa fie plarforma ta. N-o oferi celor impotriva carora lupti. Nu te trada pe tine insati.

        4. @KinR
          A nu… nu am cum sa ma tradez…. vezi tu…. cateodata este bine sa lasi unele comentarii cu care nu esti de acord…. asta nu inseamna ca ii dai dreptate…. in felul asta ceilalti care citesc afirmatiile unui basist au posibilitatea sa INTELEAGA MULTE….. ce parere ai despre asta? …. este doar un mod de a trata acesta problema…. sigur ca se poate si invers….. nici un comentariu cu care nu sunt de acord sa nu treaca.

        5. Dora, ma antrenezi sau vrei doar sa ma obosesti? Uiti de la mana pan’la gura sau ma citesti din doi in patru? Adresandu-ma Ïncaltatului incheiam comentariul cu:
          <>
          Sau poate exprimarea mea ramane neclara pe undeva?… Incep sa ma simt aiurea pentru timpul pe care il pierzi cu mine.

        6. Sorry! Intre era un citat copy-paste pe care blogul tau vad ca nu l-a luat. Am sa incerc imediat sa-l repostez separat.

        7. Nu indivizi ce vin si spun pe sleau ce au de spus, manjindu-se de unii singuri cu dovleac redigerat, fac rau acestui blog ci dimpotriva, acestia devoaleaza calitatea celor ce sunteti in fond si cei ce, ca domnia voastra actuala, ne-nseala cu forme micinoase menite sa ascunda fondul.
          Eu astora din urma le-as spune: “Marsh la dovleac redigerat!”

        8. @KinR
          Vreau sa te sigur ca nu am nici o dorinta sa te enervez.
          Poate gresesc si eu… din partea de administrare la un moment dat se rupe filmul atunci cand apare raspuns la raspunsul raspunsului.
          Se poate vedea doar din partea externa si probabil ca am sarit ceva … pe undeva…. nu a fost cu intentie.

  6. Din pacate, tante Saftoiu nu prea are viziune politica! Intr-o tara unde clasa de mijloc este subtire ca patura de ozon, unde majoritatea este la limita saraciei, unde extrem de multe persoane sunt sub limita saraciei si asa zisii capitalisti autohtoni sunt majoritatea niste hoti neprinsi (sau protejati), sa te ti cu coada sus precum capra raioasa cu coada sus (dreapta radicala), inseamna moarte politica. Cate procente poate aduna PNL-ul de unul singur? Vax Albina, Crema Puka! Daca vrea sa-si implementeze vreun punct din program, obligatoriu trebuie sa faca o alianta. Si, in acest caz, nu este bine sa faci anticipat o alianta cu doua partide care sunt agreate fara constrangeri de o mare parte a masei de alegatori? Mai mult, o alianta anticipata permite armonizarea unui program de guvernare pe termen scurt-mediu, cu rezultate benefice pentru tara. Raman la parerea ca avem nevoie de un program de guvernare care sa revigoreze economia prin masuri liberale si sa ajute populatia saracita prin masuri social-democrate. Talibanismul politic este o prostie! Faptul ca Alianta este pe drumul cel bun, e confirmat de degringolada instalata in tabara portocalie!

    Din punctul meu de vedere, Saftoaica este o cârtita basista infipta in staff-ul PNL. Noroc ca Antonescu stie ce vrea!

  7. Saftoaica este o securista imputita, si si-a gasit alti securisti si mafioti, fix la fel de imputiti ca si ea, cu care sa „puna de o” doctrina, combinatie, smenozeala, peste tot pe unde s-a invartit. Pe cealalta parte e esichierului (social), cei care nu-s conectati la „sistemul ticalosit” n-o sa mai aiba nici cu ce „s-o puna de mamaliga”. Dinspre partea mea, la cat de cretini sunt aia „jumatate si un pic”, chiar merita tot ce ne face mafia Udrei, si chiar mai rau de atat!

  8. Pingback: Caietul | Ana Usca
  9. Nu cred ca exista vreun partid de dreapta in Romania. Sau de stanga … Sau de centru dreapta sau stanga ! Asta e o tampenie. Fiecare politician are un singur directie in Romania : interesul propriu . (punct) Nu exista partide. Exista doar grupuri de oameni cu interese comune.

    1. @Dani
      Cam asa este …… dar din fericire mai sunt si politicieni care vor sa munceasca pentru popor.
      Este drept ca sunt foarte putini asa ca trebuie sa ii identificam cu grija si sa ii spijinim.

  10. De unde pana unde prin alianta cu PC, PNL-ul s-ar transforma in partid de stanga?
    Madam Saftoiu, ca si multi alti pupincuristi de altadata ai lui Basescu ce acum au schimbat tabara, ar trebui sa aiba acum macar decenta sa taca!

    1. @Nea Costache
      De asta am scris articolul Nea Costache…. mi s-a parut ciudat sa aud de la un deputat liberal ideile lui Basescu.
      Oare liberalii au inteles ca nu este normal ce spune acest deputat?

  11. Dragilor, problema e f. simpla:
    cei care vor ca PNL sa intre postelectoral, dupa 2012, in alianta cu PD-ul si sa „refaca dreapta” sub semnul basistilor, tuna si fulgera acum impotriva aliantei cu „mogulii”, „stanga” si „securistii”. Cinsi cine nu e. Crin a venit cu hartia de turnesol, n-a asteptat sa vina alegerile, sa prinda basecu PNL-ul indecis si sa-l sparga din nou, momindu-i liderii cu oferte de guvernare impreuna ca PD-ul si UDMR-ul. Cine vrea cu basecu si PDL sa plece ACUM din PNL.
    Toata chestia cu dreapta, anticomunismul, antinustiuce e o diversiune puturoasa a propagandei portocalii. Cine pune botul la ea n-are decat.
    Toate partidele au securisti, inclusiv PNL, nu e Voiculescu capo di tutti capi, si in orice caz nu-i mai rau decat basecu, colegul lui de la Comert Exterior. Voi nu vedeti ca telefoanele ne sunt ascultate azi la fel ca pe timpul lui Ceausescu? Cine le asculta, Felix?? Daca ne blocam in kkturi de-astea cretino-deontologice in loc sa ne interesam de chestii serioase, competente, legislatie, stat de drept, apararea parlamentarismului si a democratiei, se-alege praful de Romania si ne incaleca mafia portocalie de n-o mai da jos nimeni!
    La urma urmei, ce propun adversarii aliantei cu PC si PSD? Unificarea „dreptei” langa PD? Recunoasteti, dragilor, ce vreti, sa stim cine sunteti si sa va dam cu flit asa cum meritati! Va spunem pa de-acum, ca sa stiti cum sta treaba! Pentru PNL, PD-ul nu e un partener virtual, ci principalul dusman!

Lasă un răspuns către supravietuitor Anulează răspunsul