Presa vulnerabilitate si risc pentru siguranta nationala?

VIDEO PRELUAT DE LA  BASARICA

Campaniile de presa la comanda cu scopul de a denigra institutii ale statului, diminuarea capacitătii de aplicare a legii de catre unele institutii si presiunile exercitate de trusturi de presa asupra deciziei politice sunt stipulate ca vulnerabilitati în Strategia de Aparare discutata marti în CSAT.

CSAT-ul considera ziaristii la fel de amenintatori ca teroristii, traficantii de droguri, extremistii si ultra-nationalistii, corupti, evazionisti, membrii retelelor de crimă organizata.

Ne intoarcem de unde am plecat acum 20 de ani?

O sa ajungem sa scriem ode si imnuri prea iubitului conducator?

O sa ajungem sa aplaudam la comanda cuvantarile celui mai iubit fiu al poporului?

O sa ajungem sa ne uitam din nou la bulgari, la sarbi si la unguri?

Vor sa ii aresteze pe toti ziaristii care nu ii lauda?

Pot ei sa ii aresteze pe toti cei 5 milioane de romani care nu l-au votat pe Basescu?

O alta solutie ar fi redeschiderea postului de radio Europa libera.

Este un atac la libertatea presei, o restrangere a dreptului la libera exprimare, un atac la democratie.

Ne indreptam cu pasi repezi spre DICTATURA.

Ne ramane internetul. Ne raman blogurile.

Aveam 20 si ceva de ani la Revolutie. Am trait 20 si ceva de ani in frig, foame si teroare.

Acum, dupa alti 20 de ani prefer sa mor cu ei de gat decat sa mai traiesc in totalitarism.

Strategia Nationala de Aparare vezi aici

Sa nu uitam ca maine Curtea Constitutionala trebuie sa  raspunda sesizarilor depuse de Inalta Curte de Casatie si Justitie si de PSD cu privire la neconstituţionalitatea masurilor de austeritate ale Guvernului Boc 4.

Consilierul presedintelui Traian Basescu, Sebastian Lazaroiu, a declarat la Realitatea TV, ca:

“Presa nu a castigat pe 6 decembrie, ci doar democratia. Presa falsifica democratia si prezenta lucrurile altfel decat erau cu sapte luni inainte de campania electorala. Mai rau este ca presa nu a invatat nimic din toate astea”.

Sper sa aflu ce parere au prietenii mei despre asta:

Aliosa, Ana Usca, Atitudini, BASARICA, Basescul, BIBLIOTECARUL, Caius, CEPECA, CONSTANTIN GHEORGHECorinaDaniela, Florin Matei, Dispecer, Kinr, George Serban,   IOAN USCA, Ioan Sorin, Lilick, Marcus, Mihnea, Mircea, NATASA, Nea Costache, Nedumeritul, Octav, ORFIV, Plano 10, Pro Atitudine, Razvan, Rusu GigiToni, Simona Ionescu, Starea Natiunii, Supravietuitor, Victor, World of  Solitaire, Ipu

37 de gânduri despre „Presa vulnerabilitate si risc pentru siguranta nationala?

  1. Internet-ul si blogurile ?:))) Pai cat crezi ca mai dureaza pana vor fi asimilate ca fiind agitatori care doresc raul statului ? Daca pot face rau presei, noi cat crezi ca vom cantari ?:) Va fi rau. Foarte rau. Si nu sunt dramatic, asa cred eu.Si mai am una. Nu mai ai ce sa ii faci lui basescu. The game is over. Tot ce mai poate face omul pentru el in romanica este sa plece. Oriunde, oricum. Nu oricand. Acum, pana nu e prea tarziu.

    1. @Basarica
      Nu plec nicaieri.
      Niciodata nu este prea tarziu.
      Sincer, ai crezut ca Ceausescu o sa crape?
      Eu atunci nu mai aveam nici o speranta.
      M-am intors in 1982 acasa desi reusisem sa ajung intr-o tara care nu era din blocul comunsit.
      M-am intors pentru mama si pentru bunicii care m-au crescut.
      Acum chiar ca nu mai plec.
      Raman aici si mor cu ei de gat.

        1. @Nea Costache
          Stiu de lista aia.
          Eu am inceput mai tarziu sa scriu pe blog, prin septembrie 2009.
          Probabil ca sunt pe lista actualizata.

    2. @Basarica
      „Tot ce mai poate face omul pentru el in romanica este sa plece. Oriunde, oricum. Nu oricand. Acum, pana nu e prea tarziu.”

      Stiu ca s-a dovedit a nu fi om dar eu, cand ai zis „omul”, m-am gandit la „domnul” presedinte. Lozinca „tovarasului” presedintelui Ceausescu era „totul pentru om”, „omul” fiind el. Indemnul de mai sus putea fi valabil si pentru el. Poate chiar la primit dar nu l-a ascultat. …si uite ce a patit. Asta o sa pateasca si „domnul” daca nu dispare (treaba lui cum – mai are de ales) la timp (adica ACUM). Daca el crede altceva se inseala. Cineva – nu conteaza cine, n-are rost sa ne incaieram intre noi pentru asta, primul sosit/primul servit – va muri cu el de gat.

  2. „Ne ramane internetul. Ne raman blogurile.”
    Întrebarea e… până când?!? Nu m-ar mira ca blogurile să fie asimilate cu presa, iar măsurile care vor fi luate pentru contracararea acestor vulnerabilități să vizeze și blogurile. De abia atunci ”Să trăiți bine!”

  3. Nu-mi place patetismul, nu-mi place habotnicia, dar nici nu stiu ce cuvinte sa folosesc pentru a nu parea habotnic si patetic.

    Daca am fi fost mai aproape de invataturile lui Cristos am fi avut si pilda:

    Domnul a spus: Feriti-va de omul dracului, cel rau si viclean! …Iar oamenii au intrebat: …Dar cum doamne sa-i deosebim? Iar domnul a spus: Vi-l insemn eu! Feriti-va de omul insemnat fiindca e omul dracului.

    Semne am avut. Ce-ati vrea mai mult? Intotdeauna va fi mai costisitor a repara decat a preveni. Eu cred ca inca mai putem reduce din costuri, mai sunt lucruri de prevenit. Trebuie numai sa fim hotarati si uniti.

    Va invit la
    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/06/kalugarul-teofil-spus.html

  4. Regret ca am ajuns sa emit parerea asta. Pe astia numai pamantul ii mai vindeca altfel nu vom scapa de ei. Pe net au aparut blesteme la adresa lor numai ca fierul rau nu piere usor….dar si cand piere…
    Astazi o „mitza” pdl-ista, o cunostinta, cam dusa cu capul ce-i drept, a venit in vizita si a gasit de cuviinta ca musafir primit si omenit, sa ma insulte, sa-mi spuna ca noi astia vom fi haituitzi din toate partile si ca trebuie sa ne respectam presedintele (desi el insusi nu respecta demnitatea functiei sale, adaug eu) si ma anunta ca Udrea e ministru. Lucruri pe care a gasit necesar sa mi le comunice desi cunoaste parerea mea si evit sa discut cu ea pe tema asta. daca si cunoscutii vechi isi permit sa vina in vizita pentru a emite amenintari, pentru a ne descuraja si a ne face sa ne simtim oameni tocmai buni de haituit….. ce sa mai credem despre halul in care a ajuns societatea. Cei „tushati” de pdl au un comportament Natzi’ pe fata. Intra la tine in casa trantind usa de perete, iti pune cizma pe grumaz si iti spune exact cum trebuie sa gandesti, cine e Udrea si ce gunoi esti tu. De parca fiecare dintre noi am fi in competitie personala cu madama si nu ca doar avem niste asteptari de la fiecare guvernant in parte. Mai sa fie, m-a intors pe dos o …..N-am sa-i mai permit. La mine in casa nu mai intra.

    1. @Rox
      Ma surprinde cat de asemanator gandim. 🙂
      Bine faci ca nu ii mai primesti la tine in casa.
      Si eu am rarit cat am putut de mult discutiile cu oamenii astia.
      De BLESTEMAT ma abtin sa blestem.
      Am blestemat o singura data si i-a ajuns blestemul pe cei care mi-au facut rau.
      Am facut un atac de panica.
      Ma si vedem la judecata de apoi dand explicatii.
      De atunci ma abtin. 😀

  5. off topic. diferente intre Romania si tarile EU.(UE)
    de multe luni caut un job. printre aplicatii au fost si adresate unor companii din EU. o firma franceza dintr-un mic principat mi-a raspuns trimitandu-mi un dosar de candidatura in limba franceza. eu vorbesc scriu si inteleg trei limbi europene. una foarte bine doua la nivel mediu dar franceza nu este printre ele asa ca sceptic fiind am completat dosarul in limba romana. mi-a venit raspunsul ca sunt acceptat si asteptat sa incep jobul( eu scrisesem ca-s disponibil din septembrie) cand doresc si bineinteles oferta financiara. ma gandesc acum, inainte de a pleca, oare pt nicio firma romana nu am fost interesant???
    sunt trist ca plec si sunt trist ca pt Romania nu mai insemn nimic si nici ea (nu ca tara doar ca populatie) nu mai inseamna mare lucru
    mi-a facut placere sa comunic cu voi dincolo de mici suparari, va las cu bine si va doresc sa invingeti

    1. @olimpiu65
      In primul rand vreau sa iti spun ca iti inteleg trisetetea.
      In al doilea rand vreau sa te asigur ca ma bucur din tot sufletul pentru tine.
      MA BUCUR CA AI REUSIT SA ITI GASESTI DE LUCRU chiar daca este departe de casa.
      Faptul ca cei de acolo te-au acceptat inseamna ca ti-au recunoscut VALOAREA.
      La noi nu VALOAREA este importanta ci PILA.
      MULTUMESC PENTRU URARE!
      RAMANEM IMPREUNA!
      NOI SUNTEM AICI SI PRIN INTERNET PUTEM COMUNICA IN CONTINUARE.
      STIU CA RAMAI ALATURI DE NOI CU GANDUL.
      DRUM BUN OLIMPIU SI SA NE AUZIM CU BINE!
      DUMNEZEU SA FIE CU NOI TOTI!

      1. multumesc Theo! stiu ca esti un om de stanga de buna credinta. sunt convins ca in 2012 PSD va avea cei mai multi parlamentari. iti marturisesc ca in cazul in care PNL va obtine mai mult decat PD-L imi doresc refacerea ADA cu prim ministru liberal. Basescu va merge la puscarie mai devreme sau mai tarziu. mi-e greu sa cred ca cetatenii romanii sunt atat de idioti incat sa nu ii condamne pe cei care merita. Romania fara clasa de mijloc nu are sansa. clasa de mijloc nu o va face PSD!

        1. @olimpiu65
          Si eu cred ca Romania fara clasa de mijloc nu are nici o sansa.
          Recunosc ca eu sper intr-un guvern PSD + PNL. 🙂
          Nici intr-un caz un guvern PSD + PD.
          Eu cred ca, CHIAR SI FARA BASESCU, politicienii din PDL NU MERITA INCREDEREA MEA.
          Cred ca PDL-ul trebuie sa dispara cu Basescu cu tot.
          Au facut prea mult rau poporului.
          IN CEI DE LA PNL AM INCREDERE chiar daca nu imi place ideea cotei unice.

    2. @Olimpiu65,
      n-am nici o rezerva in a-ti ura cu toata sinceritatea fericire si implinire pe unde ai sa mergi. De obicei urarea mea este NOROC (de bani, sanatate si dragoste). Rezerva pe care insa o am este cu dragostea. Deh!… departe de casa… mai greu. Sanatatea e sau nu e – nu se poate spune multa sau putina; banii si dragostea, impreuna umplu de obicei acelas spatiu si se compenseaza… Eu iti urez sincer NOROC!
      … Si ar mai fi ceva… Vei fi diaspora. Sa nu-ti inchipui ca de acolo vezi si-ntelegi ce se intampla aici. Ai putea sa intelegi ce ti se spune dar dupa campanii mincinoase traite life, aici, mai poti avea incredere in altceva decat in propriile simturi?
      Sa auzim de bine!

      1. @KinR
        Desi am avut si discutii aprinse cu Olimpiu nu inseamna ca sunt suparata pe el.
        Ma alatur si eu si ii urez MULT NOROC!!!!!
        SA AUZIM SI DE BINE CA DE RAU AM TOT AUZIT!

  6. Seria de postere din care face parte si cel de fundal, le-am pus „pe piata” in campanie. Putini le-au preluat. Ma bucur ca sunt reutilizate… Prelucrarea de fata, din pacate, este facuta prea finut pentru cat de dur se joaca azi. Cred ca reactii vom obtine doar in iarna si atunci vor fi un pic „necontrolabile”….

      1. Am gasit blogul Laviniei Sandru. Are un articol interesant pe tema libertatii de exprimare. Este ingrijorator. In cazul asta am s-o intreb si pe ea dar mai intai va intreb si pe voi. Nu cumva ar trebui sa stabilim un punct comun de reper pentru momentul in care doamne fereste „nu vom mai putea vorbi liber” sau vom fi lasati in berna ? Pana la urma sunt capabili de orice la cata transpiratie rece le trece pe sira spinarii. Ii supara orice si iau totul ca pe un atac personal de la caz la caz sau in general la propria lor propasire. Stiu ca suna SF dar mi-am pus intrebarea: „Daca nu vom mai putea comunica pe viitor?” Suntem in fapt o imensa mare de necunoscuti. Cum vom mai lua legatura ? Cum ne vom impartasi impresiile ? Eu propun Parcul Izvor ca reper comun in cazul in care astia vor incerca sa ne puna pumnul in gura tuturor. Sorry daca exagerez dar ma simt mai linistita ca am spus-o.
        Teo, vad ca nu o ai pe Lavinia in blogroll.

        1. @Rox
          O sa o adaug maine seara.
          Am o lista cu cei pe care trebuie sa ii adaug.
          Sunt multi pe care nu ii am in blogroll.
          Sunt multi care ma citesc si totusi nu ii am in blogroll.
          Propunerea este interesanta.
          Ar trebui sa ne gandim si la faptul ca este posibil sa nu mai putem comunica 😦
          Eu fac parte din Miscarea Violet.
          Noi ne recunoastem dupa culoare.
          Vezi pe blogul Nu Basescu de la mine din blogroll.
          http://nobasescuday.blogspot.com/

Lasă un comentariu