Craciun fericit!

ALM, Rox, Brankardierul, Olimpiu, Vania, Ioan SorinCaius, Theodora, Ana Usca, Cristian Lisandru, ElisaHai ca se poate!, Dragon, Starea Natiunii, Supravieţuitor, Teo NeguraPopa Teapa, Madi si OnuGica Contra, Vlad cel groaznic, Atitudini, Razvan,

26 de gânduri despre „Craciun fericit!

  1. Şi ţie, Theo, sărbători fericite, în continuare!
    Sănătatea şi banii sunt de primă alegere pe piaţă. Cerere mare, ofertă mică.
    Sper totuşi să ne descurcăm şi anul viitor. Îţi doresc şi îmi dorec.

  2. Capul-sus si speranta ca in 2011 vei rezolva problemele urgente (la cele de job ma refer)…caci, nu-i asa? la fel cum fara dragoste nimic nu e, nici fara bani multe orizonturi nu-s ! S-auzim de bine si sanatate multa! ……Salutati lui Gica-contra, pe al carui blog m-am uitat, dar nu stiu cum sa il gasesc direct ( mde, sunt novice intr-ale bloggurilor)

  3. @ Theo,
    Mai este inc-o zi de CRĂCIUN!
    CRĂCIUN FERICIT !

    Mâine când te vei trezi,
    Poate-n curte vei găsi
    Zăpadă multă ca-n povesti
    Ca pe blog să zăbovesti.
    Frumos colindul si l-as vrea
    Să-l am si eu in casa mea
    De-ai vrea ca tu să il postezi
    La mine unde comentezi !
    O seară magică-ti doresc !

  4. Pingback: Teste | Ioan Usca

Lasă un comentariu