Atentie mare!!!! – Theodor Baconsky vrea ca la viitoarele alegeri procentul votului diasporei sa se ridice de la 4,7% la 50%

De pe blogul prietenei mele Lilick am aflat  cu surprindere ca Teodor Baconsky, actualul ministru de Externe, fost ambasador, cel care in 2009 la Paris a reusit performanta mondiala de neegalat – un vot la 3 secunde, a declarat intr-o vizita la Montreal, ca spera ca prin noul sistem de vot, procentul votului diasporei sa se ridice de la 4,7% la 50%

Pentru declaratia „campionului mondial” la votat viteza Teodor Baconsky cititi AICI

Pentru ca in tara este clar ca nu mai au cum sa castige, PDL-ul se pregateste serios sa fure la votul prin corespondenta.

Cat pot fura la acele voturi?

ATAT CAT ESTE NEVOIE CA SA CASTIGE ALEGERILE

Ce facem noi ca sa evitam acest furt masiv?

Deocamdata nimic.

Pe aceeasi tema:

Cu cine se invecineaza Uniunea Sovietica? – Augustin

Baconschi propune vot prin corespondenta pentru romanii din diaspora – Tanya

Va invit sa cititi si aici:

Pisikalia – 5 – Vania

Grafică şi Design – Vania

Indicii anatomice – 19 – Caius

Romanul, credinta si POMANA – Daniel Urda

Vând căpşuni remontanţi (care fructifică toată vara) – Elisa

Arta stradala 3D ! Galerie Foto… – George Valah

Mircea Rusnac – Fotbalista din Ineu – Mircea Rusnac

Parfumul prinţeselor de ieri şi de azi – Mirela Pete

Guvernul maghiaro-roman Boc, al presedintelui Basescu, a deschis 67 de cimitire – Plano 10

Acum voi cobora! – Popa Teapa

Moda – Per aspera ad astra

Dorinte – Razvan

Doi oameni au murit in fata spitalelor desfiintate – Starea Natiunii

Maria Banuș(10 aprilie 1914 – 14 iulie 1999), poetă din România – Supravietuitor

Poveste de vis (30) – Teo Negura

SCELERATUL TUSAC DIN MANGALIA A INCEPUT GENOCIDUL! – Vlad

NEGOCIATORUL – Madi si Onu

Talmacean – Michael Jackson de romania – Basarica

Talmacean – Michael Jackson de romania – Horia Dumitru Oprea

În Luceafărul – Lucia Verona

57 de gânduri despre „Atentie mare!!!! – Theodor Baconsky vrea ca la viitoarele alegeri procentul votului diasporei sa se ridice de la 4,7% la 50%

  1. Frauda va fi masivă, iar dacă opoziţia nu-şi va trimite oameni capabili în secţiile de votare şi reprezentanţi vigilenţi la BEC, va fi vai de noi !!!

  2. 50 % si fiecare sa voteze in mai putine secunde ca in 2009. ei si??? ce merita Crin si Ponta altceva decat sa fie trasi pe sfoara???? dar fraierii de cetateni????
    Abia m-am obisnuit cu Boc, Base si Udrea, eu pe urma pe cine mai injur????

      1. Ponta si Crin sunt niste nenororciti! adevarat ca nu la fel de mari ca Base&comp. Ponta nu a fost cumva ministru in guvernul Boc??? nu si-a angajat o fina adica nu a facut trafic de influenta??? dar listele pt europarlamentare de cand este cabinetul 2 in PNL cum au fost facute??? sunt multe de zis!

        1. @olimpiu
          Nu, nu este adevarat…. NENOROCITI SUNT CEI CARE L-AU VOTAT PE BASESCU…. LA FEL DE VONOVATI SUNT CEI CARE NU AU IESIT LA VOT.
          VINOVATI VOR FI PESEDISTII SI LIBERALII CARE NU VPOR IESI LA VOT PENTRU USL.
          De multe ori ma ingrozesc ca traiesc impreuna cu asemenea oameni

      1. Theodora!!Eu zic sa nu ne dam batuti,pana in 2012 ma avem ceva timp,sper ca lepadaturile astea de pedelisti sa se tavaleasca in chinuri pana atunci,in 89 mai pe la inceputul anului aproape nimeni din Romania nu-si inchipuea ca va cadea mitocanul analfabet,cizmar,iata ca sa putut,asa si acum eu am speranta ca se va duce P––i de suflet si acest strigoi cu numele de cel mai oribil organ al corpului omenesc,scuze pentru limbajul neortodox, nu trebuie sa disperam ca poate nu-o fi murit D-zeu,ca daca mai reusesc acesti vampiri sa mai acceada la putere inseamna ca ne-a lasat D-zeu din brate,ori a murit.Sa auzim de bine,asa de o mica suspendare.

        1. @cristofor.
          Nu ne dam batuti, Cristofor DAR trebuie sa deschidem ochii mari …. sa ciulim urechile ….. sa fim atenti la toate miscarile liderilor PD-L….. pentru ca de furat sigur vor vrea sa fure …. SA NU II LASAM
          Da, nici eu nu imi imaginam la inceptul lui ’89 ca o sa cada Ceausescu
          Sa auzim si de bine!

    1. @Ică Şt. O. Victor
      Asta trebuie sa preintampinam…. sunt sigura ca majoritatea celor plecati in afara tarii nu vor vota PD-L …… dar daca ei numara….. cine spunea ca: nu conteaza cine voteaza ci cine numara? 😦

      1. Ei, nici pe site la Basarica, nici pe Youtube?! Inseamna ca e o problema de soft 😦 Dar cu „domnu’ Pelican” l-ai vazut, nu?! Tot din seria aia este… doar ca acum danseaza, e profesionist baiatu’, se vede ca a fost promovat ca urmare a talentelor de saltimbanc… nas rosu’ ii lipseste, da’ presupun ca se rezolva cu ceva alcool.

    1. @Zina
      Buna observatie
      Multumesc!
      Pai daca se ingrijeste Baconsky de voturile din afara nici nu mai are rost sa ne ducem la vot …. ii lasam doar pe cei din afara tarii

    1. @vladcelgroaznic
      Imi pare rau ca nu pot sa ies si eu…. de fapt nici nu ies din casa …. se duce mama la cumparaturi prin apropierea casei
      Trebuie sa stau cu tata sa il ajut.

      1. LUNI 😉 venim iar…

        Azi am intrat in Camera Deputatilor, ca „vizitatori”… Parca eram din filmul ala, „Vizitatorii 2″… Unii dintre aia cu veste de chelneri, visinii, erau chititi sa ne provoace. Toti „trageau cu urechea” si sunt ferm convins ca au dat rapoarte detaliate. Ala de la SPP, de jos, un individ cu mandibula patratoasa, se credea foarte inteligent si spiritual; cred ca invatase recent sa dea „sterse” cu podul palmei (cum stiu ca-i placeau SPPistului-minune, ala care participa la concursurile stil K-1) si tot repeta miscarea, foarte incantat de propria lui persoana. Ma intreb daca s-o fi inregistrat tot ce am perorat eu pe culoarele alea – cine stie, poate i s-o deschide mintea vreunuia din „structuri” daca citeste si stenogramele alea. ORIBILE creaturi salasluiesc prin magaoaia aia, in care mai si ploua, colac peste pupaza 😦 De remarcat mi s-a parut si FRICA patologica a acelor functionari teoretic „alesi” fata de „dragostea” ale(r)gatorilor. Pute a FRICA tipica sobolanului incoltit in sandramaua aia 😉

        1. Da… Nu uita, totusi, ca sobolanu’ ataca cel mai rau cand este incoltit (eu voiam sa evacuez un sobo dintr-o magazie, ca sa nu-l omoare taranii, si nu m-am simtit prea bine cand mi-a sarit la mufa 😉 )

          Jegosii din mafia PDLprelor sunt extrem de aroganti, iar mercenarii lor de abia asteapta sa se faca utili stapanilor, si se cred foarte grozavi.

        2. Eu p-ala din hambar am vrut sa-l domesticesc… dar nu m-a iubit 😦 Ce s-o fi intamplat cu el?! Il botezasem Ernst, de la Ernst Röhm (ca semana cu el, tot asa, c-o cicatrice pe mufa si agresiv pana la dementa). L-am eliberat intr-o padure… I-am urat mult noroc in viata lui de rozatoare belicoasa 😀

Lasă un comentariu