In atentia telespectatorilor Antena 3 – In atentia a directorului postului de televiziune Antena 3 Mihai Gadea – In atentia presedintelui PC Daniel Constantin

Claudiu Craciun portavoce Arhitectura striga "PDL- USL aceeasi mizerie"

Claudiu Craciun portavoce Arhitectura striga lozinici impotriva USL

Update 1

Revoltator, Antena 3 l-a invitat iar pe Claudiu Craciun, desi sunt martori care l-au vazut strigand “pdl-usl aceeasi mizeie” … ma intreb de ce fac asta? … de ce continua sa il promoveze pe acest tanar ca pe un lider al Pietii?
Sigur ca este un tanar inteligent si ca a avut un discurs interesant la PE dar omul asta a strigat imptriva USL
Suntem 20 – 30 de martori, bloggeri liberali, de stanga, monarhisti … suntem diferiti dar suntem impreuna in Piata Universitatii impotriva coalitiei de la guvernare, toti strigam Jos Basescu si Alegeri anticipate.
Se intampla ceva ce nu pot sa inteleg.
Cine este in spatele acestui tanar si ce urmareste de fapt?
A iesit PC din USL si nu am aflat eu?

_____________________________________________________________________________________________-

In atentia telespectatorilor Antena 3 – Claudiu Craciun nu este ceea ce incearca el sa ne spuna ca este.

In atentia a directorului postului de televiziune Antena 3 Mihai Gadea – De ce nu  ii verificati pe cei pe care ii invitati in emisiunile de la Antena3? Stiti ca acesta persoana pe care o tot invitati la postul de televiziune pe care il conduceti a strigat in Piata universitatii „USL si PDL, aceeasi mizerie” si acum striga „PDL și USL fură prin rotație!”?

In atentia presedintelui PC Daniel Constantin – Mai este PC in USL? si daca raspunsul este pozitiv de ce postul dumneavoastra de televiziune, Antena 3 promoveaza falsi lideri ai Pietii Universitatii, persoane care striga lozinci impotriva USL?

„Eroul protestatar” Claudiu Craciun, cel care de cateva zile este invitat permanent al postului de televiziune Antena 3 si care ieri a facut practic turul televiziunilor, este unul dintre cei care, la Arhitectura, cu o portavoce, mobiliza galeriile sa strige „USL si PDL, aceeasi mizerie.

L-am vazut cateva zile la rand, la Arhitectura, unde ma intalneam cu pritetenii din Clubul bloggerilor, stand cocotat pe suportul ceasului (vezi poza) cu o portavoce in mana strigand „Jos Capitalismul!” si „Jos inflatia!”,  mesaje anti-partide, desfiintarea clasei politice. Noi eram la 5 metri de e,l auzeam tot ce striga si incercam sa il acoperim cand striga impotriva USL.

Acum sloganul „eroului protestatar” promovat cu insistenta de postul de televiziune Antena 3, este putin schimbat dar mesajul este acelasi „PDL și USL fură prin rotație!”

PDL ul nu mai poate creste in popularitate, este total compromis.

Ce fac specialistii in strategii si diversiune?

Incearca sa convina oamenii ca USL e la fel ca PD-L.

Daca PD-L nu poate sa ma creasca atunci sa scada si USL.

Intrebarea este CINE si IN CE SCOP il promoveaza pe Claudiu Craciun?

La intrebarea CINE il promoveaza pe Claudiu Craciun avem un posibil raspuns.

Cristian Pârvulescu este cel care l-a invitat pe Claudiu Craciun sa vorbeasca la PE.

Ramane intrebarea IN CE SCOP?

Nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Nu sunt invidioasa pe „gloria” lui Claudiu Craciun, nu ma intereseaza sa apar la televiziuni. Nu sunt reprezentativa. Din cauza gravelor probleme de sanatate, tripla hernie de disc si o operatie la un rinichi, nu am fost zi de zi in Piata Universitatii. Sunt insa in Piata cel putin 20 -30 de oameni pe care ii cunosc si care ar putea sa ii reprezinte la Antena 3 pe cei care protesteaza in Piata.

Problema este ca pe mine si pe multi dintre cei care protesteaza in piata Universitatii acest domn Claudiu Craciun NU NE REPREZINTA.

Nu inteleg insa e ce DOAR EL este invitat zi de zi sa vorbeasca la Antena 3?

De ce promoveaza Antena 3 o singura voce?

Este Mihai Gadea chiar atat de naiv sau face jocurile cuiva?

Piata Universitatii nu are nevoie de un lider.

De ce incearca Antena 3 sa il impuna ca lider pe Claudiu Craciun?

Mesajul Pietii este foarte clar: ”Jos Basescu!

Se inceraca diluarea mesajului Pietii Universitatii prin aberatii de genul „Jos partidele”, „Jos capitalismul”, „Jos inflatia”, etc.

Noi cei din Piata Universitatii NU AVEM NEVOIE DE EROI INVENTATI, pentru linistea lui Basescu Traian si a politicienilor din Coalitia de la guvernare.

143 de gânduri despre „In atentia telespectatorilor Antena 3 – In atentia a directorului postului de televiziune Antena 3 Mihai Gadea – In atentia presedintelui PC Daniel Constantin

  1. Gâdea s-a mai păcălit de două ori… Când cu locotenentul şi, mai nasol, cu o puştoaică înţepată, avidă de demoraţie, care nu era decât o stupidă feministă sau, cel puţin, aşa zicea ea.

  2. asta arata cit de nepartinitir este mihai gidea.
    omul striga ce il doare iar antena 3 nu este politizata ,
    este o televiziune adevarata unde poate veni guvernul si opozitia in acelasi timp,chiar si cei care nu apartin vreunui partid adica claudiu craciun……
    antena 3 este televiziunea poporului recunoscuta de noi toti.

        1. @marian
          Parca a fost cu Cernea dupa care s-a despartit si nu prea … unii spun acum pe facebook ceva de PPDD … asta este greu de crezut

  3. Nu vrea nimeni USL, nu và faceti iluzii, probà e cà nici un lider USL n-a avut curaj sà calce prin Piata Universitàtii . Ponta & Antenescu ar avea gàtul rupt în 10 minute, dacà ar càlca pe acolo. Ei stiu bine asta, nici nu încearcà sà se apropie .
    USL trebuie sà sfàrseascà la pàrnaie alàturi de PDL !

    1. @Antiprosti
      Asa .. si ce sa facem … sa il aspteptam pe iubitul vostru basescu sa vina sa hahaie la noi?
      Canta in alta parte
      Iar au navalit postacii portocalii aici
      Sunt disperati … sunt platiti la numarul de comentarii 😀

      1. Theodora, v-a luat valul pe dinainte pe multi. Daca eu pur si simplu nu cunosc pe nimeni care-l simpatizeaza pe Ponta asta inseamna ca sunt postac. Nu cunosc nici macar un PDL-ist cu carnet, dar toti oamenii din jurul meu cred ca Ponta e mai degraba infantil decat intelept iar Basescu e singura alternativa viabila in momentul de fata.
        Ar trebui sa intelegeti ca nu toti romanii au aceeasi parere ca voi. Asa cum eu am o optiune si voi aveti una chiar daca e diferita. E treaba voastra, dar sa creati impresia ca 99% din tara e impotriva lui Basescu e complet fals. Daca ar fi asa Piata Universitatii ar trebui sa fie plina, ca sa nu zic ca ar trebui sa se fi gasit macar 40-50 oameni de pe fiecare strada din Bucuresti care sa vina la proteste. Dar voi ati strans cam 50 pe sector. Asta ca sa nu numaram curiosii si cei cu de la servicii, presa etc care isi fac de lucru pe acolo.
        In concluzie, nu va faceti iluzii prea mari ca sa nu aveti deziluzii si sa picati in depresie dupa ce se schimba puterea.

        1. Daca toti oamenii din jurul tau cred ca Basescu este singura alternativa viabilla in momentul de fata, inseamna ca esti inconjurat numai de cretini.

        2. cititor 9 mai du-te ba in penisul meu! N-o fi toata lumea impotriva marinarului dar nu uita ca jegosul tau sef a ajuns acolo datorita furtului iar felul cum reformeaza/deformeaza el statul ne-a lamurit, se vede in educatie, in sanatate, institutii politizate maxim, justitie, armata, politie iar zapezile ne-au alungat orice urma de indoiala. Nu confunda prostia si indolenta poporului roman cu stima fata de presedintele cu nume de basina! Si stai linistit sper ca vom avea ocazia sa va luam la suturi pe toti si pe chior si pe postacii lui cit de curind, pina la urma s-or mai trezi citiva romani calcati pe bataturi!

  4. Domnul despre care scrii face parte din ONG-istii pregatiti de SAR si Alina Mungiu-Pipidi, dar acolo a fost pepiniera de basisti cel mai notoriu fiind Sorin Ionita
    ma rog dreptul oricui sa fie anti actualele partide politice si sa-si promoveze mesajul si sa-si doreasca una alt fel de politica. asta o vreau si eu dar inca mai sunt convins ca voi putea ca cetatean sa impun unui partid ca PNL de ex la a carui doctrina am aderat!
    Antena 3 nu este CNN la care e afiliata, dar sper as ajunga..pana atunci adventistul mai are mutle de invatat pt ca deja el, amicul lui Badea si altii se cred jurnalistii nepereche!

      1. Sti ca ce spune Olimpiu 65 este posibil sa aiba o noima ? Ma refer la Claudiu Craciun ce ar putea fi un produs al asa numitei ” Societati academice ” a lui Mungiu Pipidi…ca prea avea accent britanic 100% tipul ori asta nu se invata in …cativa ani de scoala sau de liceu , si-n plus de asta prea avea ” verb ” tipul ! Alina Mungiu -Pipidi a cam „supt-o”{ vorba lui Traian Basescu } atunci cand s-a asteptat ca dupa castigarea mandatului Basescu sa-i dea si ei vre-o slujba de consilier ceva pe la Cotroceni sau chiar ministru al culturii. In orice caz gurile rele spuneau in acea perioada ca asta-si dorea ea…ca doar n-ai impresia ca a mancat atata rahat pentru Basescu…asa pro bono ?

        1. chiar Alina Mungiu scria intr-un articol ce am afirmat mai sus, nu am scos-o de la mine
          e regretabil ca jurnalisti din trustul Intact au reactii nervoase si impotriva principiilor pe care chipurile le propovaduiesc, dar mai ales e pacat ca taman in an electoral sa indeparteze din audienta datorita autosuficientei si arogantei unor realizatori de emisiuni

  5. STIMABIILILOR ,PT CEI CARE VETI CITI ACESTE RANDURI ?CEATI UITAT CA SI PE TIMPUL GUVERNARI PSD-UDMR-PC ,LA FEL A FOST SI ACEA GUVERNARE A FACUT CAM CE IA TAIAT CAPUL,IN MARE MASURA TOTI AU FURAT PRIN ROTATIE,VA ROG AMINTITIVA,INCERCATI SI VA GANDITI PE CINE TREBUIE PROMOVAT LA ALEGIRILE URMATOARE ,HAI SA FACEM CUMVA SA INCERCAM SA PROMOVAM OAMENI CAPABILI SI ACEIA SA FIE PE CAT POSIBILUL TINERI PT CA SANT MULTI SI CAPABILI DAR EPAVELE BATRANE NU LE DA NICI O SANSA,CE CREDETI CA POLITICA NUMAI EPAVELE SI HOTI ASTIA CE SANT IN ACEST MOMENT STIU SA FACA ,INSEAMNA CA NU GANDITI DELOC.SPER CA ROMANULUI SAI VINA MINTEA CEA DE PE URMA…DOAMNE AJUTA.

      1. @MIHAELA
        Te rog sa ma ierti … am crezut ca acel comentariu imi era adresat.
        Imi pare rau, sincer.
        Blogul a fost sub atac (multe comentarii ale postacilor portocalii) si in nebunia aia am inteleg gresit.

        1. @ Theodora
          Imi pare rau, nu stiu ce s-a intamplat pe acest blog, dar comentariul meu , cel cu PPDD si „agramat”, era adresat lui TEO,(vad ca acum a disparut) si vad ca apare alt comentariu, pe care eu nu l-am scris (si nici nu l-as fi scris niciodata unei asemenea agramate) :”Teo – Felicitari!”.
          Iar mamica mea sa stii ca nu este o agramata, pentru simplul motiv ca nu mai este. A fost o rautate gratuita din partea ta, rautate care m-a durut foarte mult si m-a facut sa plang.
          Imi pare rau ca nu mi-am vazut de treaba si m-am apucat sa postez un comentariu pe blogul tau.
          Scuze, nu se va mai intampla.
          Si ca sa uit intamplarea, am sa trec si peste comentariile tale facute pe blogul lui Dan Voiculescu, fara sa le mai citesc.

        2. @MIHAELA
          Te rog nu te supara … blogul a fost sub atac … imi cer scuze!
          Am primit injuraturi sa imi ajunga pentru 3 luni
          Te rog!
          Revin cu explicatii
          Comentariul tau nu mai pot sa il pun inapoi pentru ca l-am editat.
          Am crezut ca imi este adresat mie … sigur ca mama ta nu este agramata.
          Imi pare rau ca te-am facut sa plangi.
          Caut acum comentariul ala nenorocut si il sterg.
          Nu ma supar ca nu mai citesti comentariile mele … merit asta … inca o data te rog sa ma ierti … sper sa poti

        3. @ Theodora
          Gata, ne-am impacat. Am inteles confuzia pe care ai facut-o.
          Cat despre mesajul meu pentru Teo, nu-i nimic, ii scriu altul pe aceeasi idee.

    1. La cat de agramata esti, cred ca esti fan infocat al lui Dan Diaconescu-Direct. Mai pune si tu mana pe gramatica limbii romane.
      Cat despre mesajul din 5 febr.ora 9;56 pm care apare sub numele meu, nu te umfla in pene, nu l-am scris eu, nu ti-as fi transmis in viata mea un mesaj de felicitare pentru un comentariu atat de idiot.
      Numai un cretin basist ar fi putut sa te felicite pentru asa ceva!

      1. @ Teo

        P.S. La cat de limitata esti in gandire, s-ar putea sa nu intelegi, asa ca am sa specific cat se poate de clar: mesajul din 7.02, ora 3:08 pm iti este adresat tie, TEO.

  6. Dacă-ţi aminteşti, s-a cerut confirmarea Armatei că locotenentul este ceea ce pretinde. Iar dreptul la opinie al oricărei persoane nu este îngrădit de antene.

  7. Theodora
    Nu fii suparata !

    La Budapesta se stie ca „SARPELE” de la Cortoceni are zilele numarate !

    Multa sanatate iti doresc.
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

    1. @Una la curent
      Sigur ca nu ai habar cine sunt … dar vrei sa iti versi si laturile pe undeva …. te simti bine cand arunci jigniri … esti la fel ca basescu si ai lui.

      1. Nu-ti face sange rau …” nenorocito sufletista cu instructie si capacitate de intelegere limitata ” ! Tu m-ai invatat ca in ” lumea blogarilor ” ma pot astepta…la orice! Sti vorba lui Emmanuel Kant : ” @ Una La Curent …Date-n mortii ma-ti de jigodie portocalie!!!”

        1. Imi pare nespus de rau ca nu te-ai prins de figura! Chiar nu sti ca in limbaj de…” santier” , sufletist inseamna …altceva ? Ce dracu mai fata….esi si bucuresteanca si mai presus de toate esti si ” FOST CHIOSCAR” !

  8. Păi, dacă e să ne luăm de Gâdea, atunci….
    S-o zic pe şleau: e cel mai slab dintre moderatorii antenei 3. N-are ritm şi e capabil să transforme în somnifer cel mai interesant subiect. Gândeşte încet şi tot aşa îi vin şi cuvintele. Când lansează o întrebare, construieşte atâtea paranteze ajutătoare, face atâtea trimiteri la alte chestii, încât e de mirare că cel care răspunde îşi aminteşte ce a fost întrebat.
    Se emoţionează şi se entuziasmează în stil otevistic din orice rahat…
    Să mai zic? 🙂

    1. @renata
      Victot Cuitacu a gasit ca este normal sa ma sterga din lista de prieteni .. pentru ca mi-am permis sa scriu ceva de dl Gadea :
      De la Victor Ciutacu:
      Auzi, frate, „clubul bloggerilor liberali” e indignat de invitaţii noştri în emisiunile de la A3. Avea şi Udrea bucăţica ei de dreptate. Dacă-i ţinea munca ocupaţi, nu mai aveau timp să facă pe producătorii de televiziune şi să producă scrisori deschise către Mihai Gâdea şi…Daniel Constantin. Mare ţi-e grădina, Doamne!

      1. FB e o prostie. Întâi, fiindcă deformează noţiunea de prieten. Eu am fost banată pe blogul lui Ciutacu vreo 4-5 luni. La modul neelegant: a tras fără somaţie. Altora măcar le spunea că le taie accesul la blogul său. După multă vreme am revenit şi n-am mai făcut comentarii decât atunci când rezonez cu opiniile lui. Un jurnalist bun nu trebuie să fie neapărat un om de caracter, care admite polemica, admite că n-o fi el unicul şi cel mai inteligent om de pe planetă.
        p.s.: suferi foarte tare că nu mai eşti etichetată la „prieteni” cu Ciutacu? 🙂 Fie şi numai ideea de LISTĂ de prieteni mă scoate din fire. Prietenii, mulţi, puţini, sunt unicate, nu faci liste cu ei, că nu urmează să-i inviţi la botez! „Prietenii” de FB sunt ca vecinii din bloc. Le zici vecini, colocatari, dar e o caracterizare strict… geografică. Stai uşă lângă uşă, îi saluţi, da’ poate nici nu ştii cum îi cheamă.

        1. @renata
          Ai dreptate … am ajuns la 3000 de prieteni pe facebook … sigur ca unii nici nu stiu ce cauta in lista mea
          Curios este ca Vitacu a raspuns desi nu l-am intrebat nimic pe el … eu l-am intrebat de Gadea si pe Daniel Constantin .. este avocatul lui Gadea? … sau este invidios ca nu m-am luat si de el?!
          Adica dupa el, eu care sunt un nimeni in comparatie cu el jurnalistul valoros nu am voie sa intreb nimci … trebuie sa stau si sa ma uit ca prostul la jocurile pe care le fac ei … s-au obisnuit sa poata sa prosteasca asa cum vor ei …. cineva a insistat sa il faca pe tanarul asta liderul Pietii … uite ca nu se poate 😀 … oricat de genial si arogant ar fi Ciutacu
          Mare este gradina lui Dumnezeu si totusi unii ziaristi au sarit gardul

  9. Dragii mei, toti cei care ati scris pana acum :
    Nu are rost o astfel de galceava, intre o buna parte din personajele acestei tari ce doresc schimbarea in bine a patriei cu tot cu populatie. Parerile sunt impartite si la acest nivel. Trebuie sa aveti calm, intelepciune si peseverenta. Toti cei ce au protestat si vor mai protesta, toti ce au luat pozitie impotriva actualei guvernari au adus rezultate notabile, aceasta guvernare dand pasi buni inapoi. Este bine si atat. Trebuie continuat pana la victoria finala. Este de inteles ca lumea este dezgustata de practicile, in ansamblu a intregii clase politice. Numai cine este rauvoitor nu poate recunoaste acest lucru. Este adevarat ca actuala guvernare a adus hotia, impostura si aroganta la cele mai inalte cote. Dar sa nu uitam ca uitandu-ne in urma avem suficiente motive sa fim cu adevarat ingrijorati. Mi se pare normal sa se faca rotatia puterii, dar cu personaje si obiceiuri cu totul noi, cu aplicatii altruiste si nu partinice sau individuale.

    1. @Florin Stefan
      Poate nu am reusit sa exprim ce gandesc.
      Nu inteleg de ce Antena 3 incearca sa il prezinte pe acest tanar ca fiind repezentativ pentru Piata Universitatii.
      Nu este reprezentativ.
      Nu este liderul pietii.
      Treaba lui ce vrea … eu stiu ca in Piata s-a strigat si se striga JOS BASESCU … el striga si altceva … pai daca el striga „pdl si usl fira prin rotatie” .. atunci poate vreau sa strig si eu „SUS PNTCD” sau „SUS PRM” sau „SUS USL” sau SUS PNG
      Intelegi ce vreau sa spun Florin Stefan?
      Ce este surprinzator este ca DOAR EL este invitat … de ce doar el? … de ce doar o voce?
      Repet , nu este vorba de mine … sunt destui in Piata care ar putea sa mearga sa isi spuna parerea
      Mi se pare mai mult decat suspect

      1. Parerea mea este ca orice iesire impotriva actualei puteri discretionare este binevenita. Eu nu m-am adresat individual cuiva, este adevarat. Dar ma infioara sa fiu solidar cu o pleiada de personaje cu un comportament anterior cel putin suspicios. Cat priveste acel tanar ce a fost in Piata Universitatii apoi in PE, si in cele din urma la Antena 3 (aveti toata libertatea sa actionati telecomanda si sa comutati pe alt post), este bine venit ca toti ceilalti din Piata Universitatii dar si din alte multe piete din provincie care sunt uitate de cei de la majoitatea televiziunilor nationale. Vom merge pana la capat, speram cu oameni mult mai cinstiti si corecti, mai modesti si mai onesti. Sa nu uitam ca guvernarea Basescu din 2004 a venit pe fondul unui vot negativ dat guvernarii anterioare, iar in anul 2009 acelasi presedinte a facut o majoritate parlamentara folosind parlamentari social-democrati si liberali santajabili. Este adevarat ? Eu nu prea mai am ce comenta, sunt un tehnocrat convins, politica nu ma pasioneaza cu toate ca imi influienteaza negativ atat activitatea cat si viata.

        1. @Florin Stefan
          Domnule Florin Stefan suspiciunea noastra, pentru ca suntem mai multi care am reactionat, este ca acest tanar NU PREA ESTE IMPOTRIVA lui basescu … sau ca este trimis de serviciile care inca il mai tin in brate pe cel care este presedinte

      2. Sint de acord cu tine, de ex eu vin in piata de 27 de zile, cind n-am venit am fost bolnav, asta e si pot sa spun ca vorbesc in cunostinta de cauza cind spun ca alegerea oamenilor care sa fie intervievati nu are nici o legatura cu mesajul lor ci mai ales cu fotogenicitatea sau felul cum arata, sau eventual daca sint cunoscuti. Mie de ex mi s-au adresat o singura data si atunci cred ca din greseala. La fel mesajele redate nu sint cele mai adinci ci mai degraba alea mari, usor de citit si cu impact emotional cum a fost si disperata aia cu I love democracy o chestie absolut banala gen catelusul care te face sa plingi si sa nu uitam ca gagica aia era sexoasa, adica exact ce ziceam. Eu sint urit, nu am decit creier iar frumusetea lui nu se vede, eu strig mesaje pornografice, eu sint un reprezentant al pulimii, ca atare atita ma duce liderul meu sa strig. Cu toate astea n-am dat like anti ACTA ca sa stau sa fac curul mare acasa, nu sint masochist sa pierd timpul in piata incercind sa aduc mesaje cu impact in piata in loc sa-mi vad de viata personala, ptr a vedea ideile si miscarea confiscate de un neica nimeni care mai si pozeaza in protestatar boem. Probabil trebuie sa pari revolutionar,eventual sa fii amendat/batut de jandarmi ca sa te poti impune pe viitor ca lider, politician, etc. Deci claudiu nu ma reprezinta se spune despre cei de la teatrul national ca sint pensionari, cine a verificat asta, ciudat e ca sint multi tineri, care mai au ani multi pina la pensie. Nu cumva cei care sint pe partea cu arhitectura sint din acelasi segment de virsta ca si noii guvernanti? Asa ca am si un mesaj ptr „povestitor” claudiu craciun/sluga unui nebun!

        1. @Costiputza
          Nici pe mine nu ma reprezinta … problema este ca sunt unii care vor sa il IMPUNA lider si ca noi trebuie sa reactionam intr-un fel
          Frumusetea creierului se vede 🙂 si darzenia si curajul si verticalitatea

  10. Fratilor, ne certam intre noi pentru lucruri marunte ?
    Theo, mesajul tau cred ca a ajuns unde trebuie.Acum nu trebuie sa lovim in aceasta televiziune care a luptat, SINGURA, LA BAIONETA, cu Regimul Basescu.Daca au mai gresit, sunt si ei oameni.Nici noi nu suntem perfecti.Dar nu trebuie uitata contributia Antenei 3 la ascensiunea USL-ului.
    Ganditi-va cat este de periculor sa fim dezbinati.

    1. @zincabeiu
      Da, a ajuns … efectul este ca Ciutacu m-a sters din lista de prieteni pe facebook … o sa supravietuiesc …. am scris si la domnul Dan Voiculescu pe blog … daca continua sa il invite DOAR pe acest tanar eu cand o sa il vad o sa schimb programul … asta este.

  11. Si daca te-a sters Ciutacu , ce? Paguba-n ciuperci ! Cred ca ai inteles care-ti sunt prieteni… cei care nu-s pe Fb…. care n-au notorietate… Tu nu te abate de la drumul tau.Te-am admirat intotdeauna pentru consecventa. Mergi inainte, ca;lauzita de valorile in care crezi. Si nu mai pune atata suflet in lucruri si in oameni carora le esti indiferenta. Imi cer iertare ca mi-am permis sa-ti dau un sfat.

    1. @zincabeiu
      Nu ma deranjeaza ca m-a sters … m-a deranjeazat ca dupa aia s-a apucat sa ma improste cu noroi …. la fel a facut si radu tudor … adica practic eu nu mai pot sa ii raspund … asta inteleg ei prin comunicare? ei vorbesc si eu ascult ca prostu si daca nu sunt de acord cu ce fac ei sau spun ei sa tac?

      1. Hai că îmi place. Puţin câte puţin începi să realizezi că toate se fac cu interes ! Manipularea din piaţă este cu interes , iar cine a priceput a părăsit scena. Încă o palmă de la vreun „prieten” şi te vei trezi. Spor

        1. @bazel09
          Bazel tu nu ai inghetat inca? 😀
          Chiar m-am gandit la tine ieri … Mangalia fara caldura …. Vai!!!! Ce o face prietenul meu Bazel?????
          Sigur esti tu sau doar un admirator de-al tau? 😀

  12. PARTIDUL UNIC AL SECURISTILOR ROMANI !

    PDL este pe cale de disparitie.
    Deci USL devine partid unic dupa alegeri.
    Dealtfel tanarul consomolist Ponta a anuntat ca conducatorii serviciilor
    nu vor fi schimbati.
    Deci partidul socialist si servicii secrete si ceva tovarasi de drum liberali si
    mogulieni asigura noua democratia romana.

    1. @ROBERT HORVATH
      Nici vorba … USL nu o sa ajunga partid unic
      Ponta a facut ceea ce trebuia sa faca … ce ai fi vrut sa spuna, ca ii schimba in prima zi duoa ce castiga alegerile? 😀
      Asta este PD-L o sa aiba soarta PNTCD-ului

  13. JOS CU CIUTACII SI MANIPULAREA DELA ANTENA 3

    TERMINAL TV NEW YORK : CINEASTUL ROBERT HORVATH ANUNTA DESCHIDEREA UNUI PROGRAM ANTI BASESCU LA NEW YORK !
    In cel mai scurt timp pe site-ul ROBERT HORVATH DEVA BLOG…… un video absolut senzational. El documenteaza vizual urmatoarele subiecte :

    ATENTIE ! ATENTIE ! ATENTIE !
    – ROBERT HORVATH ANUNTA UN PROGRAM TV DIN NEW YORK
    MANIPULAREA OPINIEI PUBLICE DE CATRE SERVICIILE BASESCU
    VA LUA SFARSIT !
    DESCHIDETI
    http://devanewyork.blogspot.com/

    http://www.devagallery.com/

    – GREVA FOAMEI IN APARAREA OFITERULUI EROU ALEXANDRU GHEORGHE
    SI DE SOLIDARITATE CU PIATA UNIVERSITATII IN FATA SEDIULUI ONU
    NEW YORK

    – DOCUMENT VIDEO TERMINAL !
    CINEASTUL ROBERT HORVATH REMITE CENTRULUI INTERPOL DELA
    ONU NEW YORK, DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM DAN VOICULESCU.
    BANII LUI CEAUSESCU AU FOST GASITI !

    Office of the Special Representative of INTERPOL to the United Nations, in New York.

    – STATUL AMERICAN PREIA PRIN HOTARIRE JUDECATORICEASCA CLADIREA
    DIPLOMATICA A ROMANIEI LA NEW YORK. CLADIREA DE 16 ETAJE PLINA DE SOBOLANI A DEVENIT UN PERICOL TOXIC PENTRU CARTIERUL DIPLOMATIC ONU !

    – EXPOZITIA ICR NY CARE A CREIAT SCANDALUL SCANDALUL CU ACELASI
    NUME RAMANE DESCHISA SI AZI DUPA 3 ANI DE ZILE

    -R.H DENUNTA REPRESIUNEA BASESCU DIN PIATA UNIVERSITATII. CONTACTACTAND AMNESTY INTERNATIONAL !

    ATENTIE ! ATENTIE ! ATENTIE !
    – ROBERT HORVATH ANUNTA UN PROGRAM TV DIN NEW YORK
    MANIPULAREA OPINIEI PUBLICE DE CATRE SERVICIILE BASESCU
    VA LUA SFARSIT !
    DESCHIDETI
    http://devanewyork.blogspot.com/

    http://www.devagallery.com/

  14. @Emil Vulcanescu a spus
    La Budapesta se stie ca “SARPELE” de la Cortoceni are zilele numarate !
    HUNGARIAN MANIFESTO- JOS BASESCU

    LA PUSCARIE CU UDMR !
    APEL ADRESAT CONCETATENILOR MAGHIARI, PENTRU A SE UNII CU ROMANII
    PENTRU A SALVA TARA DELA DEZASTRU, INAINTE DE A FI PREA TARZIU, PENTRU NOI TOTI!

    Am crezut intodeauna ca romanii si ungurii pot trai impreuna in pace. Inainte de revolutie
    dupa absolvirea facultatii, am lucrat la televiziune si la principalele studiouri de film din Romania.
    Intre operatorul de film Horvath si ceilalti cineasti nu am simtit nici o diferenta. Ne certam intre noi, dar uniti prin ura impotriva lui Ceausescu,….. am fost impreuna si frati.
    Acum cateva ore un fost coleg ma sunat la telefon si mi-a spus un mare
    adevar. ” fiecare om ,fiecare natiunile are bune si rele dar nimeni nu a indraznit sa spuna vreodata despre unguri ca sunt lasi sau lipsiti demnitate …..dar m-am inselat…… Voi prin alesii dumneavoastra mentineti la putere pe Basescu !
    Parlamentarii vostrii cu 6% din voturi sunteti principalii vinovati pentru razboiul care sa declarat nu numai impotriva romanilor ci impotriva tuturot cetatenilor acestei tari.
    Da domnilor maghiari peste capul vostru mafia maghiara si mafia romana si-a dat
    mana . Asa numita autonomie nu va izoleaza sau rezolva problemele. Bugetarului ungur ca si bugetarul roman i se reduce la fel salariul . Pensionarii din Tinutul Secuiesc au ajuns cersetori la fel ca romanii . Nu cred ca este vreo deosebire intre copilul maghiar sau copilul roman, care plange……. de foame. Cu ce va ajuta daca istoria se invata in limba maghiara, cat timp ce prezentul si genocidul indreptat impotriva tuturor se invata in limbajul hotilor , manelistilor si vanzatorilor de neam.?
    Desi unii nu vor sa recunoasca voi sunteti cei care, cu un curaj nebun ati aprins la Timisoara, flacara revolutiei din 1989. Din pacate flacara sa stins si prin alesii vostrii faceti azi jocul comunistilor si securistilor impotriva carora v-ati ridicat impreuna cu romanii.
    Am citit nu demult un articol scris de George Serban in care se spune ” Dragi compatrioti, dragi romani, fiti unguri! ”
    …..aratati acelasi curaj si demnitate macar pentru o zi. Pentruca mi-a crapat obrazul de rusine nu ramane decat sa intorc foaia si sa va spun Dragi compatrioti, dragi ungurii, fiti romani! Sau cu alte cuvinte unitiva ,asigurand nu nimai painea de toate zilelele , ci si viitorul copiilor vostrii !
    Citesc sau urmaresc pe micul ecran sute de mii de solutii , frectii la un picior de lemn de a iesi din criza si prapastie. Solutia este simpla si unica : Pe langa romani un milion de unguri pe strada!
    Acum cateva minute am citit si recitit de zeci de ori un articol extraordinar care se termina spunand RIDICĂ-TE GHEORGHE, RIDICĂ-TE, IOANE!
    Nu ramane decat sa extrapolez spunand:
    RIDICA-TE GHEORGHE , IOSCA, ION SI PISTA !!! RIDICAT-VA ODATA PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU ,,,,,,,,,
    Robert Horvath DEVA Cineast USA
    http://devanewyork.blogspot.com/

    http://www.devagallery.com/

  15. @ Theodora
    PDL exista numai prin Basescu.
    In cazul castigarii alegerilor USL devine partidul unic in buzunarul lui Voiculescu.

    S.O.S ROMANIA S.O.S SECURITATEA ORGANIZEAZA TRANSFERUL DELA BASESCU LA VOICULESCU !

    Semnalul la dat Ponta anuntand ca USL va pastra conducerea servicilor dupa
    preluarea puterii. Vezi Antena 3 Punctul de Intalnire Radu Tudor.
    Acest mogul are sprijinul aripii dure ceaususte din servicii.
    Legaturile lui Voiculescu cu serviciul sirian prin departamentul Arab din SIE este
    in atentia serviciului american si israelian.
    In cursul acestei saptamani veti vedea ( video ) cu ochii vostri vizita mea la ONU
    unde exista un servici Interpol.
    Aici am predat DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM
    DAN VOICULESCU ! Furtul secolului.
    Banii lui Ceausescu trebue redati romanilor.
    URMATITI
    PRIMA TRANSMISIE A PROGRAMULUI
    ” TERMINAL TV NEW YORK IN CURSUL SAPTAMANII VIITOARE.
    http://devanewyork.blogspot.com/
    http://www.devagallery.com/

    1. @ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
      Nu ma uit la radu Tudor pentru ca si-a permis sa imi spuna ca eu sprijin dictatorii … nu era vorba de basescu
      Si eu sunt in relatii de neagresiune si respect reciproc cu serviciile … sper ca si cu cele siriene 😀
      Ei ma lasa sa scriu si eu ma fac ca nu stiu ca … ei stiu tot despre mine.

  16. @ Teodora
    Ciutacul este pe duca. Linsarea mediatica Antena 3 impotriva ofiterului Alexandru Gheorge este nepardonabila.
    Acest ciutac josnic la intrebat pe acest ofiter daca este……. securist . Acest individ merge cu josnicia prea departe.
    Sunt prieten al evreilor dar acest evreu este un mizerabil.

    In video-ul pe care al voi posta veti vedea cum pasesc in sediul Interpol unde predau dosarul Voculescu.
    Saptamana trecuta la insistentele mele Ambasada a transmis lui Voiculescu Vice Presedintele Senatului DOSARUL
    DE TERORISM BASESCU remis catre FBI.
    Acesta a refuzat sa semneze de primire/
    Concluzie ….Voiculescu terminat. Ciutacu ramas fara servici.

  17. @Theodora
    Pe bune.
    Cescent ( simbol arab) a fost o societate mixta romano palestiniana. Proprietar Ceausescu si colegul Arafat.
    Dupa revolutie omul de fatada al companiei ,un batran terorist arab face un testament . El nu lasa nimic femiliei, nevestei,si copiilor. Lasa aproape 2 bilioane dolari unui directoras pe care la vazut de doua ori in viata.
    Compania canadiana angajata de guvernul Roman cere imediat arestarea lui Dan Voiculescu.
    Este trimisa la plimbare. Din bancherul personal mogulasul devine bancherul securistilor.
    ……..Am promis ca aduc politia la ICR New York….Sunt un om care ma tin de cuvant.
    Cu Basescu nu fac niciun ban. Cazul Voiculescu este tare si senzational. Va aparea in celebra revista Vanity Fair
    serialul Averea Diavolului a fost gasita.
    Nimeni nu realizeaza ca asistam la cel mai mare furt din istorie.
    Punctul vulnerabil pentru D.V. sunt cateva intrepronderi cu capital mixt roman-american. Ele intra sub incidenta legislatiei US.
    Concluzie
    Am trecut pe la FBI. Se pare ca sunt hotarati sa ofere amicului nostru ….. masa,casa gratis.

    PS
    Te rog citeste : Don Quijote n-a fost prin Câmpia Turzii

    http://www.ciutacu.ro/articol/don-quijote-n-a-fost-prin-campia-turzii/
    În comparaţie cu acest militar…………… Băsescu arată a democrat cu ştaif şi tradiţii seculare.

    1. @ROBERT
      Robert te rog nu ma pune sa intru la Ciutacu pe blog … tocmai m-a blocat pe facebook … stiu povestea cu locotenentul … in ceea ce priveste Voiculescu s-au spus si s-au scris multe … sigur ca pe basescu il deranjeaza ca nu se supune … in rest sunt afirmatii … vezi ca poate sa te dea in judecata … eu zic sa ramanem la subiectul articolului … te rog

  18. Daca pentru ,,unii” considera Antena 3, un post de nimic, sa-l schimbe. DAR UN ADEVAR ce se spune, pe unii ii infioara la gindul ce ii v-a astepta – procesul populatiei – si fac parte dintre partidele anti populare, pe unii ii uneste pentru ADEVAR, DREPTATE si LIBERTATE, sa nu se uite, comunistii asa procedeaza. BRAVO ANTENA 3,- mergi inainte si arata poporului adevarata fata de azi a poporului roman.

    1. @Patrascu Danut
      Incearca in engleza ca in romana nu prea inteleg ce vrei sa spui.
      Ai citit articolul sau doar ai intrat ca sa iti faci numarul de comentarii ca sa iti iei salariul astazi?
      Iar au navalit postacii portocalii

  19. @Patrascu Danut
    Manipularea si frectiile de lemn prind de minune,
    M-am prins despre ce e vorba. Eu sunt „creiatorul” scandalului ICR New York.
    Fotografiile despre descinderea politiei le-am trimis la Antena 3.
    http://devanewyork.blogspot.com/2010/01/expozitia-patapievici-deschisa-dupa-doi.html
    In momentul in care am anuntat ca expozitia este araba ( Amwar Ambaki ) romanii fiin diversiunea Andrei Badin
    ma anuntat ca Voiculescu nu este interesat de caz.
    Va asigur domnule admirator al Antenei3 ca nu veti auzi nici-o o vorba despre mafia armamentului.
    Despre eliberarea a 250 membri Al Queda ( vezi cominicatul DICOT )
    Si bineinteles nimic serios care sa-i puna latul lui Basescu de gat.
    Despre Un Watergate romanesc, niciun piuit.
    http://devanewyork.blogspot.com/2009/11/atac-banditesc-ordonat-de-basescu-la.html
    Cu respect pentru opinii diferite cu exceptia despre Ciutacu. Cereti prea mult.

  20. @ Teodora
    Am citit cu atentia postarea ta. Incepi sa intrevezi adevarul.
    Vorbesti anca de Antena 3 ca un post independent si nu unul in buzunarul
    lui Voiculescu. El dicteaza in detaliu politica editoriala.
    Postez mereu pe blogul mogulului. Cand atacul devine priculos
    pentru marinarul mioritic….cenzureaza. La mijloc nu este iubire ci doar un pact
    de neagresiune si mimica pentru naivi. Hai sa fim seriosi si sa spunem lucrurilor mai pe nume.
    Respecte.

    1. @ROBERT
      Nu stiu cine dicteaza politica editoriala la Antena 3… habar nu am … dar iti spun SINCER ca daca as avea o televiziune eu chiar as hotara politica editoriala … la urma urmei ar fi banii mei acolo … si nu as lasa pe nimeni sa isi bata joc de ei.
      Nu este nevoie de iubire in politica … este suficient sa iti respecti cuvantul si sa ai aceleasi dorinte.

  21. Am comentat la „basarica” pe blog referitor la parerea mea despre Claudiu Craciun . N-am vrut sa spun la tine ceva, de teama sa nu te superi .Ma mira ca nu-l sti pe tip. Eu l-am il stiu de sambata 14 ianuarie , cand am luat acea plasa monumentala ,de m-am rupt de cei din Piata Universitatii si am plecat cu acel grup spre Cotroceni .A fost primul ce a venit cu acea „plancarda ” pe care scria ” USL =PDL …aceiasi …”insa pentru ca fiecare venea cu ce-i traznea prin cap chiar nu s-a luat nimeni de el…nici chiar cand a venit Diaconescu pe acolo, sau Orban . La Petre Roman…crapa fierea in mine ca n-am fost acolo sa-i fi spus si eu ce ma ardea la lingurica.Iar Mihai Gadea …este a nu stiu cata oara cand face o astfel de gafa {?} monumentala.Am vaga senzatie ca cineva al sapa pe Gadea si mare minune daca chestia nu este chiar din interiorul postului Antena 3.Nu de alta dar prea au fost una dupa alta …si chestia cu ” locotenentul” , acum asta si…au mai fost.Intrebarea mea { zic eu de bun simt} cum dracu un student { ca asa s-a recomandat } si-a permis , nu numai sa ajunga { cu banii din bursa ?} la Bruxelles dar a fost si invitat sa ia cuvantul si sa exprime ” necazurile ” din Romania ? Nu zic ca engleza pe care o vorbea…era desavarsita cu un accent BRITANIC 100% , or fi si studenti eminenti , intreb doar CUM ? Plus de asta , oare Mihai Gadea n-a observat ca nimanui dintre cei ce au fost ..mai mult decat o data in Piata Universitatii, nu este ahtiat sa apara pe sticla ? Eu n-am fost interesat si am intzepent de frig de nenumarate ori, am facut cura de gaze si mitocanii jandarmeresti, tu la fel si altii zeci de tipi si tipe ca si noi care n-au fost niciunul incantati de ideea de a fi invitati la Antena 3 sa exprime ceva referitor la…ce ne doare pe noi , ce ne-a scos la vremea asta in strada in loc sa stam dracului in casa la caldura asa cum s-ar cuvenii din partea unor oameni ce nu mai avem…. 20 de ani.Mi s-a parut oribila ideea pe care incerca moderatorul Gadea s-o insinueze ca acest Claudiu Craciun ar reprezenta ” grupul ” din piata. Nu frate ! Ala se reprezenta pe el si punct!Atunci cand jandarmii au lansat gaze fiecare a inghitit portia sa de gaze numai pentru el…si-n plus de asta in piata s-a strigat de la bun inceput : JOS BASESCU , JOS GUVERNUL { nu Boc …atentie !} LIBERTATE !Asta s-a strigat si asta se striga : nu…USL=PDL .Cat despre Daniel Constantin…am mai spus eu de cateva ori { si te-ai suparat } ca nu se duce nici la WC fara aprobare …de sus. Pai faptul ca Mircea Banias a trecut la PC sau ca Piedone este inca membru PC…asta chiar nu spune nimica despre PC si mai ales despre ” presedintele de conoare ” ?Tu l-ai cunoscut ? Eu ….da .

    1. @marian
      este profesor nu student si da, engleza este buna … ai dreptate … majoritatea celor care sunt in Piata nu se prea ingramadesc sa mearga la tv … si eu fug cat pot … si nici prietenii mei nu vor … ca nu ne ducem acolo ca sa ne invite Gadea la Antena 3 … ne ducem sa strigam .. jos basescu! … foarte bine … daca dl Constantin cere voie … atunci i-am scris chiar sefului … sa vedem ce se intampla … eu am fost primul blogger care a reactionat in 29 ianuarie 2010 atunci cand dl Voiculescu a lansat ideea unei aliante intre PSD+PC si PNL
      http://danvoiculescu.net/blog/2010/01/scrisoare-deschisa-alianta-social-liberala-acum/
      eu am scris asta
      https://theodora0303.wordpress.com/2010/01/29/alianta-social-liberala-este-posibila-si-necesara/
      Intelegi Marian … in 29.01.2010
      Adica dl Voiculescu (sau cine ii modereaza blogul) stie de partea cui am fost … sunt curioasa ce se va intampla … daca o sa mai aoara acest tanar la Antena 3
      Nu, nu l-am cunoscut

    2. Antena 3 si implicit voiculescu sint convins ca nu au aceeasi agenda cu mine, eu fiind pulimea, ala care vine aproape in fiecare zi in piata si incearca sa-l jigneasca pe base si gasca lui maronie. Cit despre petre roman stai linisit am avut privilegiul sa il injur personal ptr toate chestiile incepind cu taticul neulander venit cu tancul, dec 89, distrugerea economiei, marirea tuturor preturilor, pierderea mostenirii financiare a lui ceausescu si mineriade. I le-am strigat pina a plecat cu jandarmii dupa el, desi le-am spus ca nu vreau sa-i fac rau ci doar sa-l scuip. Oricum ei cred ca piata este doar impotriva lui base si ca problema noastra ar fi ca nu avem lideri. Asta îi omoara pe ei ca nu stiu cum sa ne ia si atunci inventeaza metode, baga ultrasi care sa arunce cu pietre, baga filmatori civili, baga tot felul de zvonuri, creeaza lideri ai pietei (vezi marioneta craciun), creeaza liste in care cica trebuie sa te inscrii ca sa poti reprezenta piata, etc. Banuiesc ca le stiti daca ati fost in piata asa ca nu mai insist. Singura mea speranta este ca desi sintem maxim 200 ei totusi nu pot respira de noi, desi astazi cu concedierea celor de la cfr parca au mai rasuflat cumva usurati. O fi din cauza ca craciun (cacofonie voita) merge spre acapararea miscarii de la arhitectura? Sau din cauza ca desi caldura a venit oamenii nu? Inchei cu un mesaj… ce vrem noi/e si ptr boi rima era cu voi dar chiar m-am enervat!

      1. @Costiputza
        Asta este problema … se inceraca confiscarea … doar ca noi nu suntem chiar asa de friaeri sa ne lasam pacalisti si nici lipsiti de curaj nu suntem ca altfel stateam in casa

  22. @
    Theodora
    Eu postez aceste randuri din fata sediului ONU. Greva foamei. Este un gest simbolic
    de solidaritate cu Piata Universitatii in apararea eroului meu Alexandru Gheorghe,
    Spui ca ofiterul nu a fost linsat la Gadea …..Oare cand vechea tinichea securista Nistorescu i-a cerut sa renunte
    la opiniile politice nu tine de inchizitie …
    Cu parere de rau….. dar acest ofiter ai are in buzunarul mic de la vesta uniformei, pe liderii politici Ponta si Antonescu, si bineinteles Voiculescu
    Uitate la fata frumoasa si inteligenta a acestui ofiter si fetele useliste. Primul fata de contabil iar celalalt de chelner.
    Voiculescu de securan.

  23. @Ecaterina Barb
    Spuneti cu caldura si afectiune :
    „antena 3 nu este politizata ,
    este o televiziune adevarata
    antena 3 este televiziunea poporului recunoscuta de noi toti”
    Postarea dumneavoastra
    este adevarata doar daca este citita invers.

  24. @Theodora
    Cum nu stii cine cine dicteaza politica editoriala ? Serviciile romanesti de manipulare……..

    1. @ROBERT
      Atat de rau stam?!
      Adica serviciile „e” peste tot?
      Hai mai Robert ca nu cred
      Gata! eu ma duc la culcare .. te rog sa nu imi blochezi comentariile in asteptatre 🙂

      1. @ marian
        Nu tot ce zboara se mananca! As fi crezut asta, daca ar fi venit de la oricine altcineva, nu de la RH-ul cineast. Sufera de scenarita si de mania persecutiei.

  25. @ Theodora
    Adica serviciile “e” peste tot?
    Citez pareri diferite. Americanii sunt de parere ca Basescu este stapan
    pe servicii. Bitanicii ca este comandat de servicii.
    Iar francezii ca este parasit de servicii.
    Un lucru este sigur ca ele nu pot juca pe un cal pierzator.
    Ca sa se hotareasca am facut un apel catre ele.

    MOMENT AL SOLIDARITATII NATIONALE , APEL CATRE SECURITATE !
    SERVICIILE SPECIALE IN SLUJBA ROMANIEI ,IMPOTRIVA DICTATURII.
    MOMENT AL SOLIDARITATII NATIONALE
    Romania se afla int-un moment prerevolutionar similar cu cel ce prevestea caderea lui Ceausescu. Elementul hotaritor in caderea lui Ceausescu la reprezentat reorientarea securitatii in favoarea dezideratului national. Elementele pragmatice au dus la caderea dictatorului. Securitatea nu poate sa joace pe un cal pierzator pentru ca a-si va frange gatul. Singura ei sansa de supravitui furiei care vine ,este sa se alinieze vointei populare.
    APEL CATRE SECURITATE !
    Nu am nici-o simpatie pentru aceasta organizatie ci dimpotriva. Am scapat de infernala ancheta securitatii dupa un an jumate de an fiind invinuit de inalta tradare, pentru transmiterea in occident a unui material filmat despre Ceausescu. Imediat dupa terminarea facultatii am fost trimis sa fac un film la Scornicesti . In sat a avut loc o nunta unde unde Ceausescu a vorbit in fata unor tovatasi despre …..o bomba atomica. Am scapat cu viata printr-o scrisoare adresata de Presedintele SUA. Carter. In ancheta ( securitatea era divizata din 1977 ) am cunoscut ” securisti buni ” care au incercat sa-mi salveze viata ” si cei rai ” care se pregateu sa-mi puna streangul pe gat. Cu alte cuvinte am cunoscut securitatea pe pielea mea atat la figurat cat mai ales la propriu. Cu toate acestea ma simt moral obligat sa spun doua mari adevaruri, fara de care socitatea romaneasca nu poate merge inainte, – Securitatea a reusit sa cuprinda cu anumite exceptii elita societatii romanesti. Fiecare valoare a cestei tari a avut intr-un fel sau altu relatii cu securitata. Acest lucru sa intamplat atat in Germania lui Hitler sau Rusia lui Stalin. – Securitatea a fost elementul hotarator in caderea si lichidarea lui Ceausescu. In aceste zile istoria se repeta, Basescu ca si Ceausescu a declarat razboi poporului roman. Asistam la o atmosfera prerevolutionara asemanatoare cu cea din …1989. In serviciile romanesti se gasesc oameni de tote felurile….Gasim patroti si oportunisti, oameni tineri care nu au cunoscut comunismul alaturi de ” vechea garda care are sansa de a-si sterge pacatele. Cunosc de la sursa faptul ca ” securistii ” sunt nemultumiti de faptul ca nu sunt lasati sa-si faca datoria devenind un fel de garda pretoriana a clicii Basescu. In concluzie ma adresez fiecarui om de bine din servicille romanesti sa arate demnitate si sa se alature poporului mereu jignit si acum infometat, exact ca in… 1989. .Cetateni acestei tari va vor recunoscatori si va vor strange mainile mainile iar copii vostrii vor fi mandrii de voi ! Dumnezeu sa va ajuta sa gasiti calea cea dreapta .

  26. Da… El vrea sa fie altfel, cam asta e ideea. Iata ce relateaza presa despre Claudiu Craciun, spre exemplu Evenimentul Zilei:
    PROTESTE ÎN ROMÂNIA POLITIZAREA PROTESTELOR. Remus Cernea, renegat de Verzii lui Claudiu Crăciun

    Uite ce a scris el pe Criticatac:
    Scurt ghid pentru un protest paşnic!
    Citez:

    „Nu uitaţi:

    Dacă vom ieşi în stradă 5.000 de persoane, poliţia ne va aresta! Dacă iesim 50.000, poliţia ne va păzi! Dacă vom ieşi 500.000, poliţia ni se va alătura!”

    Auzi, vrea sa i se alature Politia!!

    Iata si un articol din Jurnalul National:
    Când vom fi o sută de mii de oameni s-ar putea ca politicienii să ne asculte, fie din admiraţie, fie din respect sau poate chiar din teamă. Veniţi în Piaţa Universităţii!

    Ai acolo si discursul rostit in fata Parlamentului European. Observa ca el a demisionat din functia de copresedinte al Miscarii Verzilor pentru ca Remus Cernea, celalalt copresedinte, a participat la mitingul organizat de USL. Si acuma el, Claudiu Craciun, e promovat de Antena, adica de PC, care face parte din USL!!! Hai sa fim seriosi! Mie mi se pare ca ceea ce vrea el este urmatorul lucru: sa fie un fel de reprezentant nu al cetatenilor, ci al maselor – observa ca el vrea sa iasa in strada sute de mii de oameni pentru ca asa „s-ar putea ca politicienii să ne asculte, fie din admiraţie, fie din respect sau poate chiar din teamă”, un lider autentic nascut dintr-un soi de „revolutie”. Un om de care nu a auzit nimeni si provenit dintr-un partid (miscare, ma rog) anemica, aproape inexistenta. Nu stiu cati au auzit de Remus Cernea, dar de el!! Dupa pulover amintea de Petre Roman ( si Roman era asistent, el e lector…). Deci el vrea, cu alte cuvinte, sa capteze masele si uite asa el sa fie „emanatul” noii „revolutii”, chipurile. Uite si prin ce mijloace: practicand discursul antisistem, care prinde la unii oameni, dar cu accente democratice, punand centrul de greutate pe „cetatean”. E posibil sa fie o manevra pentru anihilarea PP-ului , a lui Dan Diaconescu, care creste tare in sondaje. Intreb si eu: Remus Cernea de ce nu i s-a alaturat? I se alatura, in schimb, PC-ul lui Voiculescu… Iar ceea ce a facut in PE mi se pare un balci tipic dambovitean: marele revolutionar care rosteste, neprotocolar, un discurs in fata distinsei audiente! Discurs plat, totalmente neconvingator si batator la ochi. Tipului care conducea sedinta ii venise sa rada. Macar sa fi zis si el, ca odinioara Joseph Cambon: „Pace bordeielor, razboi palatelor”. Daca zicea asa mai iesea si PE din letargie, vorba lui Cristoiu. Poate ar fi gasit repede, repede si o solutie la criza din Zona Euro. 😆
    Ca eu asa le ziceam:
    „Distins Parlament al Europei, mesajul transmis de Piata Universitatii este: Pace bordeielor, razboi palatelor!”. Numai asa, ca sa vad ce figura ar fi facut aia p-acolo! Ia sa fi zis asa!! 😆
    N-a avut baiatu’ inspiratie! 🙂
    E scuzabil: baiat tanar, n-are experienta! 😆

      1. @Theodora
        Si sa nu te mire daca ai sa-l vezi intr-o zi pe „liderul mondial” angajat ca moderator de talk-show la Antena 3! 😆 . Dandu-si cu parerea despre evenimentele interne si internationale! 😆

        1. @Motanul Incaltat
          Ma doare capul 😦 … eu m-am hotarat sa schimb programul cand mai apare asta la antena 3 … in semn de protest … mai mult nu pot sa fac … am incercat … am scris si pe blogul domnului Voiculescu …. tanarul „erou protestar” este invitat din nou

        2. @Theodora
          Am vazut si eu ca a fost din nou invitat. Problema neclara este daca ceea ce spune el reprezinta (sau este reprezentativ) pentru punctul de vedere al USL. Lucrul asta e neclar. Am vazut ca si bloggerii liberali au protestat. Sau e punctul de vedere al PC? Adica o noua diversiune pusa la cale de Voiculescu. Reduce increderea in USL, si eu am aceasta impresie. Insa s-ar putea sa fie o stratagema a PC, pentru a realiza o crestere in sondajele de opinie. Acest partid, PC, a fost dintotdeauna unul mic. Daca nu e intr-o coalitie cu un partid sau cu partide mai mari, nu poate sa intre in Parlament. Protestele din Piata Universitatii sunt o ocazie pentru mai multi ca sa creasca in sondaje. De ce n-ar folosi si PC o astfel de ocazie, avand si o televiziune! Interesant este ca PC nu creste, dar creste celalalt partid televiziune, PP, care are toate sansele sa intre in Parlament, fara sa fie nevoie sa fie intr-o coalitie! Poate reprezinta o dejucare a unui astfel de scenariu. Cu alte cuvinte, PC, care face parte din USL, sa capteze electoratul cu atitudini antisistem, si nu PP-ul lui Dan Diaconescu. Ma gandesc si la o asemenea posibilitate…

        3. @Motanul Incaltat
          Sigur ca si bloggerii liberali au protestat … ca doar nu mi-a venit mie asa dintr-o data … am fost impreuna la Piata Universitatii … am vazut toti bloggerii ce striga Claudiu Craciun … nu cred ca Dan Voiculesc ar putea sa faca asa ceva …
          O sa ma gandesc la ultima fraza

        4. @Theodora
          Insa hai sa-ti spun suspiciunea mea… Tare mi-e ca sa nu fie vorba de o reflexie a „flacarii violet” in toata treaba asta si ca o frumoasa doamna din PDL, ministru, sa aiba un anumit rol in toata tarasenia…

        5. @ Motanul Incaltat si @ Theodora
          Nu va aprindeti prea tare, va fi si asta un balon de sapun, dezumflat la fel de repede ca si in cazul locotenentului!

  27. Acest individ care incearca sa se impuna (sa fie impus) ca si lider, este o persoana extrem de bine pregatita, a urmat foarte multe training-uri de Leadership de comunicare de persuasiune si negociere.
    Personal, am aceasta abilitate de a identifica acesti oameni instruiti, deoarece am instruit timp de 12 ani indivizi ca acesta.
    Pentru a verifica capacitatile mele profesionale va dau numele meu complet: Ciucurita George Daniel.

  28. @ Theodora

    Am deschis site-ul dvs şi am căzut pe spate: 68 de mesaje, vreo 50 de ieri şi până astăzi!!! Când am văzut că animatorul este prietenul RH, prieten din „tinereţe”, devenit între timp RH-negativ, am înţeles totul. OTV a mai „câştigat” un adept! Dan Diaconescu ar trebui să trimită ceva bani şi să-l scoată din foame pe RH.

    După cum bine ştiţi, securiştii mişună peste tot, controlează tot şi astăzi au hotărât să dărâme guvernul antinaţional. Or fi securişti răi sau buni? O să ziceţi că încă n-am sărit hopul. Cine vine în locul lor? Păi, după părerea dlui RH, nu poate să vină decât Partidul Poporului – Dan Diaconescu în Direct! Ponta e nepot de securist, Antonescu este stră, stră, strănepot de arnăut, iar Daniel este urmaşul lui Sinan Paşa. Nu e buni, e câh! Să vină DDDTV că e Albă ca Zăpada! Bagă şi legea Cojocaru şi o să ne scăldăm toţi în euroi.

    Am văzut ca s-a pomenit pe aici şi numele lui Remus Cernea. Pe oportunistul ăsta l-am cunoscut personal (dar întâmplător) încă de pe vremea când era şeful asociaţiei poponarilor şi cerea imperios să se scoată religia din şcoli. N-a mers bine şi s-a înverzit. Am văzut acum că s-a băgat printre uselişti, poate-i pică de o şaormă. O să am grijă ca să nu-i pice …

    1. @ALM
      Da, stiu ca securistii misuna peste tot 🙂 si controleaza tot si ma bucur ca astazi au hotarat sa darame guvernul antinational.
      Sper sa nu se opreasca aici … sa continue sa darame
      Eu zic ca sunt securisti buni 🙂
      Deocamdata mai periculos decat Cernea mi se pare acest Claudiu Craciun … unii trag tare sa fie impus lider al Pietii … eu, daca ajunge asta pe listele USL, NU IES LA VOT … am si eu limitele mele … nu pot sa stau si sa ma uit cum unii incearca sa isi bata joc de sperantele celor din Piata si a celor din casa care rezoneaza cu Piata

      1. RH ca RH, dar daca mai apar pe aici disperatii de Argusdre si Marcus eu zau ca nu voi avea decat varianta plecarii pt ca voi fi cenzurat cand ii voi injura
        Kalugarul Teofil e de preferat

    2. @ ALM
      Il cunosti pe RH de mai mult timp si stii cine este. Mie mi-a fost de ajuns sa citesc doar cateva comentarii ale lui pe alt blog (si bine-nteles sa fac si prostia sa intru cu el in polemica) si m-am lamurit ca ceea ce il caracterizeaza este paranoia (fara a uita si scenarita).

  29. Aseara am fost la protest , la Piata Universitatii si mi-au placut sloganurile domnului Craciun,pina cind am auzit „PDL si USL fura prin rotatie”.Noi am iesit sa protestam impotriva puterii,nu a opozitiei. Sigur este cineva in spatele acestui domn,Craciun.

  30. @ Theodora
    Claudiu mi-a părut un individ interesant. Ca să ajungă pe listele USL ar trebui să nege ce a spus despre USL şi să parcurgă o serie de paşi. Primul pas ar fi intrarea într-unul din partidele USL, moment în care va fi obligat să părăsească Piaţa Universităţii. Pasul mai greu este să învingă greii partidelor pentru a ciupi o funcţie. Greu de „ucis” membrii vechi ai PSD şi PNL. Aşa că, staţi liniştită, poate să fie lider şi al Pieţei Matache că nu-l va băga nimeni în seamă. Vine şi el la spartul târgului …

    Dacă mă mai ameninţaţi încă o dată că nu veţi ieşi la vot, vă dau cuvântul meu că stricam prietenia!

    1. @ALM
      Nu va amenint domnule ALM 🙂 si nu vreau sa stricam prietenia … mai cedez si eu nervos … nu pot sa ma uit linistita cum incearca unii sa ma prosteasca in fata … ca asta s-a incercat cu acest Craciun.
      Noi cei care facem parte din grupul bloggerilor (liberali sau de stanga) nu suntem idioti … nu putem sa fim asa usor pacaliti … avem in spate mai mult de 2 ani de demonstratii … la inceput ne intalneam noi cu noi 🙂 …. incercari de manipulare … jocuri distractive cu jandarmii care ne urmareau cu duba prin Bucuresti ….. si avem curaj sa spunem atunci cand nu ne convine ceva.

      1. Acum câteva ore Claudiu Crăciun, cum bine aţi observat, a fost invitat din nou la Antena 3. Omul este consecvent, vrea oameni noi în partide noi. Care ar fi „partidele noi”? UNPR nu, că este format din „oameni” vechi, fără coloană vertebală. Vrem, nu vrem, rămâne în discuţie partiduţu’ lu’ DDTV. Foarte bine, se pare că DDTV va lua mai multe procente decât PDL dar până la 50%+ e cale lungă. Cred că nea Claudiu vânează un post în PPDDTV, ca să intre şi el în Parlament. Un pas mare pentru el, un pas mic pentru Ţară.

        1. @ALM
          Nu cred domnule ALM, nu cred ca este vorba de PPDD … poate un partid nou care urmeaza sa se infiinteze … nu cred in varianta PPDD in legatura cu „eroul protestar” Craciun
          El este consecvent .. si antena 3 la fel … o sa ajung sa schimb programul cand il vad pe Craciun la Antena 3

        2. @ ALM
          Domnule ALM, baiatul asta o avea ceva in cap (el stie ce), dar mie mi-a fost dat sa vad la o emisiune pe Antena 3 (unde era invitat si Crin Antonescu) o tanara protestanta din piata, care sa ratoia toata la C.Antonescu, spunand mereu (chiar cu multa vehementa): „trebuie sa faceti ceva”, iar cand Antonescu, exasperat – si pe buna dreptate – a intrebat-o :” bine, bine, si ce vreti, concret sa facem?”, a dat un raspuns care m-a lasat cu gura cascata: „sa nu va mai certati in parlament”.
          Daca atat sunt in stare sa emita cei care urla peste tot trebuie sa faceti ceva”, este vai de capul nostru!

        3. @ Theodora
          Nu numai ca era obraznica, dar nici macar nu stia ce vrea. Parca era o placa stricata de patefon!

  31. Dragul meu prea Alm.
    Mentalitatea romanului e sateasca. Sus e ciocoiasca. Ei considera pe ceilalti viermi sau…….Jos este taraneasca. Taranul nu se bate pentru idea ci pentru pamant. Se rascoala cand ai ajunge cutitul la os.
    Vezi 1907……1989 si foarte probabil 2012.
    Voi reveni cu amanunte.
    ……….
    Nu stiu cine este Dan Diaconescu. Pare cam bronzat pentru gustul meu.
    Prefer
    pe Gheorghe Alexandru.

  32. @ Robert Horvath Imi pare rau ca sint nevoit sa va contrazic . Mentalitatea „romanului” este de fapt mentalitatea oricarui om de bun simt …chiar si a celor de acolo …de la New York sau din Chicago, sau Berlin : Traieste si tu si…lasa-ma si pe mine SA TRAIESC!!! Sa traiesc in …linistea pe care mi-a dat-o Dumnezeu, in linistea casei si a familiei mele ! Asta-i „mentalitatea ” …tuturor oamenilor de pe acest Pamant indiferent ca se numesc chinezi , francezi , americani sau …romani.Aia de „sus” incep sa inteleaga ca s-au cam rupt de …cei de „jos” si peste tot { chiar si la New York} incep sa-si regandeasca politicile referitoare la …cei de ” jos”. La noi din nefericire ” clasa politica” s-a format dupa ’89 din fostii activisti comunisti iar daca n-au fost ei…au fost copii lor care avand sprijin politic au ajuns peste noapte superbogati …chiar la nivelul unora din SUA. Donald Trump…ar pali de invidie sa auda cum Ion Nicolae sau Adriean Videanu sau madamme Udrea si sotul sau au acumulat in cativa ani averi ce alora din america le-au trebuit zeci de ani pentru asa ceva. Peste tot cei de ” jos ” sint considerati …” viermi „, peste tot si-n toate regimurile politice!In Romania , taranul s-a” batut ” pentru…pamant la ‘907, la ‘917 si daca doriti si ceva ani dupa ’89, insa, chesti asta a trecut. Oamenii stiu ca munca pamantului este mult mai grea decat toate muncile existene in lume si de aceea se lasa pagubasi …mai ales ca cei ce ar trebui sa-i sprijine n-o fac in nici un fel. Statul , adica cel ce trebuie { teoretic } sa-i sprijine stie numai sa mimpoziteze lucretorul pamantul;ui si atunci oamenii…renunta de buna voie. Deci slaba speranta sa se rascoale cineva pentru pamant. Asta era valabila pe timpul bardului de la Hordou { sper ca ati auzit de el…chiar daca sunteti cineast in…New-York} insa si atunci …era doar o poezie.Acum orice om normal isi doreste o munca cu program de la 6 la 17 si avand macar duminica libera , eventual si ceva concedii de odihna. La dumneavoastra la americani…este greu de priceput o chestie din asta insa noi romanii am muncit pana in’89 si duminica iar roadele muncii noastre au fost praduite de….cei de „sus” .Dan diaconescu este ” bronzat ” deoarece este din Caracal judetul Olt si asa ca toti oltenii este …mai bronzat cahiar daca nu-i pe gustul dumneavoastra desavarsit .Nu-i iau apararea insa …este totusi un roman.Alexandru Gheorghita { banuiesc ca despre el faceati vorbire} …este ori doar un naiv ori….Stiu ca este dificil sa intelegeti insa…nu-i problema , daca mai intrati va putem lamurii , oricare dintre ” viziitatorii ” blogului lui Teo, cam cum sta treaba.Asa ca a veti grije la ” preferinte” …pentru noi chestia asta ar putea fi fatala!O zi buna domnule ” Cineast New York!

  33. Va aducem la cunostiinta fapte de natura penala ce il leaga pe Stanescu Vasile, om de afaceri din Ramnicu Vâlcea, cu relatii si legaturi in mafia a orasului Ramnicu Valcea, fosta grupare GORUN, de conducerea CEC Bank SA Sucursala Ramnicu Vâlcea, si anume fostul director Dobrisan si actualul director Mariana BARBU, dar si de directorii FNGCIMM, sucursala Craiova, familia LAPADAT
    In fapt :
    Pe rolul Tribunalului Ramnicu Vâlcea se afla dosarul 3890/90/2010 in care Dobrisan Dorin si Ciogescu Ovidiu sunt acuzati de fapte de coruptie, luare si dare de mita si alte infractiuni.
    Dorim sa va aducem la cunostinta ca nu numai aceste doua persoane se fac vinovati de aceste fapta de coruptie, ci si actuala conducere a Sucursalei CEC Bank SA Ramnicu Vâlcea, Mariana Barbu impreuna cu Claudiu Ciocarlan, director Contencios CEC BANK SA Bucuresti si omul de afaceri Stanescu VASILE, administrator SC MAECLO SRL Ramnicu Vâlcea
    In anul 2007, Stanescu Vasile (C.N.P. 1690625384202, – nascut la data de 25.06.1969) si fostul director al CEC Bank SA Sucursala Rm. Vâlcea, Dorin Dobrisan s-au intalnit in prealabil in vederea negocierii comisionului pe care Stanescu trebuia sa il plateasca pentru banii pe care ii va accesa ca si credit
    Cateva saptamani mai tarziu, prin conturile SC ElectroVâlcea SRL au fost virati in contul SC MAECLO SRL pentru MATCON SA Bistrita in jur de 300.000 de euro pentru achizitionarea unor instalatii si echipamente de productie a materialelor de constructie.
    Transferul a fost aprobat de Dorin Dobrisan fara acordul celor de la Centrala Bucuresti iar banii au fost virati fara nici o garantie si/sau contract semnat in prealabil, ulterior urmand a fi semnate contractele de credit pentru MAECLO SRL de catre Directorul CEC Bank Suc. Vâlcea,
    Dobrisan Dorin si Administratorul SC MAECLO SRL Stanescu Vasile
    In continuarea anului 2007, dupa ce firma isi achizitionase materialele de productie, administratorul firmei decide, dupa discutii prealabile cu noul director Mariana, sa intre in insolventa pentru a nu mai fi nevoit sa returneze sumele de bani împrumutate de la CEC Bank SA. De mentionat ca Administratorul SC MAECLO SRL nu a participat nici macar cu 10% aport pentru obtinerea
    acestui imprumut.
    In Noiembrie 2009, Stanescu Vasile se intalneste cu directorul CEC Bank Sucursala Râmnicu Vâlcea, ii ofera 10.000 de euro si este aprobat pentru un nou credit in valoare de peste 400.000 lei, desi multi dintre consilierii bancii s-au opus.
    Noi nu am avut insa un cuvant de spus contra cuvantului directoarei bancii, Mariana Barbu, care ne-a explicat ca: „ este cea mai buna solutie si ca bancherii adevarati sprijina investitorii mici si mijlocii care acum in aceste momente de criza, au probleme” citand dintr-un discurs al dnei Iovu
    In contra, i s-a explicat dnei Mariana Barbu ca acesta firma a avut probleme din momentul in care i s-a acordat creditul initial si ca problemele acestei firme nu tin de criza financiara ci de prostul management al societatii. Administratorul este un tepar care ne-investind nimic in
    societate o va dori pana la urma in faliment.
    Aceste argumente insa nu au ajuns la timp iar Mariana Barbu a acordat societatii inca un imprumut.
    Directorul FNGCIMM este convins la randul sau de catre Mariana si Dlul Stanescu sa ii aprobe acest credit pentru o „spaga” mult mai mica, de doar 5.000 de euro. Suma oferita cadou de catre LAPADAT societatii MAECLO SRL este de peste 800.000 de lei (ron) in garantii de stat, chiar daca societatea era in acel moment in executari silite!
    Ce este foarte interesant este structura si destinatia acestui nou credit accesat de la aceeasi CEC Bank SA Râmnicu Vâlcea.
    Destinatia initiala a acestui credit este continua retehnologizare a fabricii in 2010, însa din cauza datoriilor si a zecilor de propriri pe conturi in favoarea Directiei Generale a Finantelor Publice, banii vor fi folositi in mare parte la plata datoriilor
    Acest nou credit este „împachetat” intr-o refinantare a vechilor credite, dar surpriza, cu aceleasi garantii, deoarece adm. societatii nu are de unde sa aduca noi garantii, si de fapt, in contul sumei platite ca mita directorului sucursalei CEC si a directorului contencios Ciocarlan, nici nu ii este cerut acest lucru.
    Tot statul roman este cel care este pacalit din nou, prin intrarea in joc a FNGCIMM, care cere in plus aceleasi garantii ca si CEC Bank SA
    BANII unei banci in care Statul este actionar majoritar sunt folositi pentru plata datoriilor unei firme private tot la stat iar garantia acestui credit este data tot de statul roman, prin FNGCIMM
    In total, paguba pe care a creat-o acest administrator, Stanescu Vasile societatii CEC Bank SA este de peste 40.000.000.000 de lei vechi (patru zeci de miliarde de lei vechi) sau de aproape un milion de euro
    Toate aceste sume pot fi verificate in contractele de credit acordate catre MAECLO SRL de catre Dobrisan si . Mariana BARBU
    Deci, modulul de actionare al lui Stanescu a fost urmatorul:
    1) Împrumuturi negarantate de la CEC Bank cu complicitatea Directorului de Sucursala si a celor din Centrala CEC BANK Bucuresti, in special al Directiei Contencios
    2) Garantarea cu un teren personal si cu o garsoniera a caror valoare nu mai acopera acum nici macar 5% din valoarea creditului initial, nu mai vorbim de creditele urmatoare
    3) Intelegerea cu functionari publici inalti, in special directori de sucursale sau de la centrala, in acest caz Dobrisan, . Barbu Mariana pentru accesarea creditelor
    4) Intelegerea cu director FNGCIMM Craiova, LAPADAT, pentru garantarea acestor credite
    5) Folosirea de contracte falsificate de catre administratorul firmei MAECLO SRL pentru a dovedi o sursa de venit care de fapt este inexistenta
    DOVADA: Societatea putea livra in 2007, in jur de 700mcb materiale de constructii/luna potrivit descrierilor in scopul si finalitatea contractelor de imprumut, iar contractele incheiate de
    societate si „depozite, distribuitori”, depuse la CEC Bank SA insumeaza peste 3000 mcb/luna. Aceste contracte au fost „verificate” de catre oamenii apropiati dnei Mariana Barbu
    6) Intrarea in insolventa apoi faliment pentru a nu mai rambursa creditele accesate
    7) Intelegere prealabila cu SC. Dinu Urse si Asociatii (administratorul judiciar) si vânzarea activelor societatii unor interpusi si lasarea pasivului in seama statului, adica in seama CEC Bank, FNCGIMM si a altor creditori
    Pentru verificarea a celor de mai sus, rugam organele abilitate sa verifice urmatoarele:
    1) Baza in care a fost acordat creditul initial pentru SC MAECLO SRL in vederea achizitionarii utilajelor de la SC MATCON SRL Bistrita, bani care au fost rulati prin contul SC ElectroVâlcea SRL
    2) Contractele fictive care au fost încheiate intre SC MAECLO SRL si respectiv alte firme de “distributie” pe valori si sume fictive pentru a dovedi o capacitate de plata mai mare decât o putea sustine firma
    3) Scopul pentru care au fost acordate aceste credite si maniera in care au fost folosite, adica in loc de extindere si retehnologizare fabrica in mod fraudulos si in numele administratorului Stanescu Vasile
    4) Garantiile oferite pentru aceste credite si care nu acopereau nici macar 30% din valoarea creditului acordat de SC CEC BANK Râmnicu Vâlcea
    5) Garantiile personale oferite de administrator/asociati
    6) Baza pentru care a fost aprobata garantarea acestor sume de catre FNGCIMM prin folosirea acelorasi garantii personale
    7) Motivele refuzului conducerii CEC BANK Suc. Vâlcea si Centralei CEC BANK Bucuresti de a verifica starea de solvabilitate a societatii SC MAECLO SRL, inainte de a acorda credite si/sau refinantare
    Motivele refuzului Dnei. Barbu Mariana din conducerea CEC BANK Suc. Vâlcea de a începe executarea silita a activelor MAECLO SRL in momentul in care era clar ca situatia societatii este dezastruoasa, dar înainte ca aceasta sa ceara protectie prin legea 85/2006
    9) Motivul pentru care nu i s-a cerut adm. Stanescu Vasile sa aduca un aport personal in acesta investitie, lasand tot riscul in seama CEC Bank SA si permitadu-i acestuia o perspectiva frumoasa in ceea ce priveste jafuirea statului de niste active in valoare de milioane de euro
    10) Motivele pentru care directoarea Barbu Mariana a acordat credite in continuare societatii MAECLO SRL, desi era evident ca societatea nu isi va putea plati creditorii care incepusera executari silite
    11) Motivele pentru care directoarea Barbu Mariana a ignorat notificarile executorilor judecatoresti din Ramnicu Vâlcea ce ii anuntau de inceperea executarilor silite impotriva MAECLO SRL si a continuat sa crediteze aceasta societate, adancind si mai mult paguba bancii noastre, CEC BANK SA
    12) Motivele pentru care Mariana Barbu nu doreste efectuarea de plangeri penale la parchet pentru toate biletele la ordin avalizate si fara protest pe care le are de la asociatii MAECLO SRL ?
    13) Jaful initiat in acele luni de zile premergatoare acordarii acestor credite de catre directorul societatii MAECLO SRL, Mitroi NICOLAE, care a luat sute de milioane de lei in avans pentru materiale de constructie, fara a da inapoi vreun metru cub de materiale de contructii

    Este evident ca administratorul societatii, Stanescu Vasile, a actionat cu rea credinta in intentia de a crea un mare prejudiciu creditorului principal al societatii MAECLO SRL, CEC Bank SA si a celorlalti creditori ai societatii
    Insa acest lucru nu se putea realiza decat cu sprijinul direct al Dnei Directoare BARBU Mariana si al Directorului Dep. Contencios Bucuresti, Claudiu Ciocarlan
    Dl Stanescu era dator fata de CEC Bank, datorita contractelor semnate, la urmatoarele actiuni preemptive:
    1) Sa informeze banca de orice actiuni deschise in instanta împotriva sa;
    2) Sa nu determine prin conduita sa actiuni judiciare si de alta natura care sa duca la prejudicierea CEC Bank S.A.
    3) Si multe altele mentionate in contractele incheiate cu CEC Bank in scopul prevenirii unor astfel de situatii, cum ar fi cecuri si/sau bilete la ordin fara acoperire
    CEC Bank SA era obligata in cazul incalcarii cauzelor contractuale la executarea silita a activelor societatii in termen de cel mult 7 zile.
    Însa, desi au fost deschise mai multe actiuni de executare silita împotriva SC MAECLO SRL, Stanescu nu a atentionat banca, a mintit si a dezinformat in continuare CEC BANK SA
    In schimbul anumitor favoruri, directoarea Mariana Barbu a acordat societatii un alt credit de “redresare” pe care societatea trebuia sa il foloseasca pentru a-si plati toate datoriile fata de creditori
    Stanescu a incalcat toate aranjamentele, contractele si obligatiile sale fata de CEC Bank SA si a folosit o mare parte din acesti bani in interesul sau personal si al directorului Mitroi Nicolae
    Dorim sa se raspunda la urmatoarele întrebari:
    Care este motivul pentru care Stanescu nu este anchetat alaturi de Dobrisan pentru aceste acte de coruptie, de mituire a functionarilor publici pentru obtinerea de favoruri personale?
    Faptul ca Stanescu are rezidenta in Paris, Franta desi domiciliul sau este in Ramnicu Valcea, i se poate permite sa infaptuiasca acte de coruptie care duc la pagubirea multor creditori si implicit a economiei romanesti?
    Care este motivul pentru care Directorul Sucursalei CEC Bank Barbu Mariana nu este anchetata pentru aceste fapte de mituire?
    De ce nu verifica nimeni conturile Societatii ELECTROVÂLCEA SRL pentru a vedea transferurile catre SC MAECLO SRL, ambele firme fiind protejate de Dobrisan Dorin?
    De ce nu este anchetat LAPADAT, care a garantat foarte multe dintre creditele neperformante ale bancii noastre si care a fost de acord cu toate conditiile cerute de . Directoare MARIANA?
    De ce nu se iau masuri pentru stoparea acestui JAF din banii CEC BANK SA, bani ai statului si poporului roman ?
    Lasam prin aceste fapte si manifestari ale raului sa ne patrunda in casele noastre pana si crima si nimeni nu zice nimic?
    Cine sunte acesti oameni care se cred d-zei locali: Mariana Barbu, Ciorcalan, Stanescu Vasile si Dobrisan ?
    Cine este in spatele lor? Este cu adevarat Radu Sterian GHETEA si/sau Mirela Iovu ?
    De ce nu anchetati moartea paznicului de la societatea MAECLO care se face vinovata de faptul ca dupa atatea credite si sume de bani primite in contul sau de la CEC Bank nu avea nici macar factura de curent electric platita la zi; ceea ce a dus la moartea paznicului, un copil de 19 ani din Lungesti, ce s-a incalzit intr-o cuseta de PVC si s-a axfixiat ? S-a scris putin despre acest caz, in click magazin, nu s-a mentionat nici numele societatii nici numele firmei de paza datorita anchetei, dar societatea vinovata este MAECLO SRL si persoanele care au impins societatea in aceasta groapa a datoriilor ce a dus la moartea unei pers. nevinovate
    Solicitam sa luati atitudine si sa investigati aceste fapte de coruptie deoarece prejudiciul adus Statului Roman si in mod special Sucursalei CEC Bank Rm. Vâlcea va fi foarte mare
    In acest moment se pregateste falimentul societatii MAECLO SRL prin Adm. judiciar DINU URSE SPRL si judecatoarea mituita Paicu Mihaela care va da pana la urma hotararea sa vanzare a activelor unei firme prietene a Stanescu si va lasa CEC Bank si alti creditori cu pagubele?
    Daca se va interveni intr-o maniera cat de cat rezonabila se v-a putea opri un prejudiciu de cel putin 30.000.000.000 (treizeci de miliarde de lei vechi) bani pe care societatea MAECLO SRL nu ii va mai achita datorita întelegerii cu directoarea CEC Bank Valcea, Barbu Mariana
    In acest faliment urmeaza vânzarea activelor catre o firma fantoma controlata prin Administratorul Judiciar Dinu Urse si Asociatii
    Dovada acestui lucru este simplul fapt ca in momentul deschiderii procedurii de faliment al societatii SC MAECLO SRL, CEC BANK SA a fost singurul creditor care a fost informat oficial de acest lucru si care ar fi putut sa îl opreasca pe Stanescu in goana nebuna dupa distrugerea patrimoniului CEC Bank SA
    Insa Barbu Mariana, fiind „unsa” de dl Stanescu Vasile si-a neglijat in mod grosolan atributiunile de serviciu si
    – Nu a depus opozitie in cele 7 zile premergatoare deschiderii procedurii generale a societatii MAECLO SRL
    – Nu a trimis nici un reprezentant al CEC Bank in instanta (in cardasie cu Directorul Ciocarlan, aceasta fiind o atributiune a dansului, fiind director directia Contencios
    – Nu are nici un interes in a opri acest jaf, initiat de Stanescu Vasile si Dorin Dobrisan, la care si dansa si-a adus o mare participatiune crescand potentialul pierderii bancii cu peste 20 de miliarde de lei vechi
    Nu numai atât, dar banca noastra, prin cardasia celor doi directori, Mariana Barbu si Ciocarlan, CEC BANK nu si-a trimis nici macar un reprezentant si nu a mentionat nici macar pentru un moment ca NU ar fi de acord cu intrarea societatii MAECLO in faliment si posibilitatea pierderii a peste 40 (patruzeci) de miliarde de lei?
    Intelegem deci ca cei doi directori ai CEC BANK SUNT de ACORD cu falimentul clientilor lor din moment ce noi nu am vazut nici un gest care sa ateste contrarul?
    Daca in Romania bugetarilor simpli li-i se taie salariile iar bugetarilor de lux cu salarii nesimtite, cum sunt Mariana Barbu, Dorinel Dobrisan, Claudiu Ciocarlan si altora nu li-i se face nimic, atunci noi vom merge pana la capat, pana la Presedintele Romaniei si pana la CEDO!
    Daca nu vom gasi dreptate in aceasta tara, atunci sa ?titi ca toata EUROPA va auzi de acesti tâlhari care au pagubit si pagubesc in continuare statul si poporul, Barbu Mariana, Dobrisan Dorel si Claudiu Ciocarlan!
    Daca nu s-a facut acest lucru, si anume anchetarea Marianei Barbu si a lui Stanescu Vasile, care din surse neoficiale ar fi sustinut de catre însusi Radu Sterian GHETEA si Vicepres. CEC BANK Mirela IOVU, asa cum se zvoneste, insemna ca nu se vrea, deoarece ar cadea si alte capete importante!
    DAR! Pana aici! De la jaf si nepasare, s-a ajuns la CRIMA!
    Este banca noastra, a romanilor, si nu vom permite ca aceasta banca sa fie urmatorul BANCOREX, oricat ar vrea unii si altii, chiar multi din conducerea acestei banci!
    Nu numai atata, dar acesti oameni si aceste fapte pun intr-o lumina urata si falsa pe toti lucratorii cinstiti si onesti ai CEC BANK SA!
    De aceea suntem decisi sa continuam pana la final demascarea acestor tâlhari, impostori si jefuitori ai avutiei nationale, a statului Roman, a viitorului acestei tari si a noastra a tuturor!
    Semneaza:
    Un grup de oameni de bine din cadrul CEC Bank Râmnicu Vâlcea

  34. Lozinca PDL=USL=aceeasi mizerie este o manipulare băsistă. Lozinca „PDL si USL fura prin rotatie!” este o lozincă pro-băsistă. Cine ține cu Băsescu și vrea să rămână veșnic președinte, să le strige liniștit la proteste. Restul…citiți mai multe despre ele aici:

    http://ceicunoi.wordpress.com/2012/02/07/noua-lozinca-din-piata-universitatii-pdl-si-usl-fura-prin-rotatie-pol16/

    Claudiu Crăciun într-adevăr a strigat aceste lozinci, dimpreună cu vreo 80% din cei care erau în piață. Au prins la public :). Fiecare e liber să creadă ce vrea. Dacă strigă chestii de genul ăsta, nu înseamnă obligatoriu că este băsist sau e trimis de cineva. Sunt unii care le strigă din convingere. Poate Claudiu Crăciun e unul dintre ei. Învățați că oamenii sunt diferiți și nu inventați scenarii complicate acolo unde nu e cazul. Într-adevăr este o prostie să se strige așa ceva în piață ACUM. Însă trebuie să respectăm opiniile celorlalți, chiar dacă nu ne convin. Motivele pentru care așa ceva nu trebuie strigat în piață, mai ales ACUM, le-am explicat la linkul de mai sus. Okidoki. Emi.

    1. @Emi
      Bine … sa respectam opiniile altora … da, suntem diferiti …. dar am voie sa ma revolt cand acest Claudiu Craciun este promovat ca liderul Pietii? … eu zic ca am voie … tu ce parere ai? … am voie sa ma revolt cand acest tanar incearca sa se urce cu picioarele pe spinarile celor care ingheata in Piata ca sa ajunga el politician sau cine stie ce?

      1. da, ai voie sa te revolti, ca oricine altcineva. Dar faptul ca este adus la televizor si ~promovat~ cum zici tu, nu este obligatoriu pentru ca cineva il baga la inaintare „a la teoria conspiratiei”, ci se poate intampla pentru ca e un baiat pe care il duce un pic capu’, a vorbit parlamentarilor europeni, si discursul lui a fost placut de multa lume, stie sa vorbeasca, si a fost disponibil sa prezinte care este OPINIA lui legat de ce se intampla in piata etc. Eu n-am nicio treaba cu el, nu il cunosc, dar sa nu facem presupuneri banuieli preconceptii bazate pe simplu fapt ca il invita niste televizuni sa vorbeasca. El nu se considera liderul celor din piata, din ce-mi aduc eu aminte a zis de mai multe ori ca piata nu are nevoie de un lider. Si chiar daca ar ajunge sa organizeze o formatiune politica noua, si sa fie liderul ei…e obligatoriu „facatura” cuiva? Poate asta a vrut el personal, și cu prietenii lui. Fiecare poate alcatui o formațiune politică, un partid eventual, vine cși-și prezintă ideile public, și dacă lumii îi convine va vota, dacă nu, nu. Nu mi se pare că se urcă pe spatele celor din piață. Aproape toată lumea strigă împreuna cu le toate lozincile (mai puțin cea cu PDL USL, cu care nu sunt nici eu de acord), și totul e ok. Oricine poate aduce o portavoce in piața, și oricine poate fi un astfel de ”semi-lider nedeclarat” al pietei.

        1. @Emi
          Da, este un tanar inteligent, a avut un discurs interesant … doar ca eu nu cred in coincidente

          Toti liderii PD-L care au facut declaratii au tinut sa sublinieze ca romanii sunt nemultumiti de toti politicienii, nu doar de cei care sunt acum la putere si toti au facut apel la Opozitie sa nu politizeze aceste proteste.

          vezi aici:

          https://theodora0303.wordpress.com/2012/01/22/nu-sunt-coincidente-cei-care-in-piata-universitatii-afiseaza-pancarte-impotriva-usl-si-contesta-intreaga-clasa-poltica-sunt-oamenii-pdl-ului-mircea-toma-isi-rasplateste-sponsorii/

          Nu este o coincidenta ca Elena Udrea vorbeste despre asta:

          “”Protestele sunt absolut fireşti. E un protest împotriva actualei guvernări, e firesc, acest Guvern a luat măsuri de austeritate, dar este un protest la adresa politicienilor din ultimii 20 de ani. Nu vorbim de politicieni născuţi ieri, ci de lideri care au fost la guvernare în ultimii 20 de ani. Este nepermisă şi nu ajută la nimic încercarea Opoziţiei de a politiza, de a-şi atrage avantaje din nemulţumirile exprimate ale oamenilor”

          Nu este o coinicidenta ca Emil Boc declara asa:

          “Cel putin in Bucuresti, foarte multe accente ale protestelor sunt antisistem, adica oamenii, pe buna dreptate, au nemultumiri legate de intreaga clasa politica din ultimii 20 de ani. Si acest lucru se poate observa din declaratiile lor, din formele de proteste pe care le au in special in Bucuresti. Si in aceste conditii pentru guvernanti, categoric, dar si pentru intreaga clasa politica, e un semn ca e nevoie de un alt tip si mod de a face politica care sa tina mult mai mult cont de ceea ce gandeste, spune si face cetateanul.”

          Nu este o coincidenta ca prtatorul de cuvant al PD-L, Sever Voinescu COTOI declara asa:

          “Am constatat si ca partidele din Opozitie incearca sa se lipeasca pe acest fenomen social – au incercat ele insele anul trecut sa provoace aceste manifestari – n-au reusit, din pacate e o lipsa de incredere generalizata la nivelul clasei politice. Acum incearca sa profite, au anuntat ca se vor alatura, chiar sa le amplifice. Apelul e la calm, facem apel la colegii din Opozitie sa nu supraliciteze aceste proteste“

    2. @ Emi
      Mi se pare ca te contrazici putin in comentariul tau: la inceput spui ca cine striga asemenea lozinci este basist sau probasist, ca apoi sa spui, referindu-te la C.Craciun , ca daca cineva striga asa ceva nu este obligatoriu basist sau trimis de cineva. Hmm, mie chiar imi suna a contradictie.
      Ai mai spus ceva:”Au prins la public”. Pai tocmai aici este clenciul, specimene de acest fel devin formatori de opinie, ceea ce este foarte periculos, cum la fel de periculoase sunt si vorbele amantei prezidentiale: „toti politicienii sunt la fel”. Patachina stie foarte bine insa ca nu toti sunt la fel.
      Am vazut link-ul propus de tine, foarte pertinenta analiza.

      1. In linkul pe care l-am pus am explicat de ce, cei care striga oricare din cele doua lozinci fac un serviciu PDLului si lui Basescu. Am explicat si acolo ca printre cei care striga aceste lozinci se afla si basistii oficiali, eventual platiti, membrii de partid PDL, manipulatori, deturnatori de protest etc etc etc, DAR SI cei care striga asta pentru ca chiar cred in ea, chiar sunt saturati de intreaga clasa politica, in mod sincer, si atunci striga aceste lozinci. Indiferent daca sunt platiti de PDL, sau activisti/membri PDL, sau cred sincer ca toti politicienii sunt la fel, strigand acele lozinci toti fac ceva pro-basist. Deci sunt doua tipuri de oameni care apreciaza aceste lozinci, dar faptul ca le striga duc la acelasi lucru, si anume un avantaj pentru basescu, deci toti cei care striga aceste lozinci ajung in acest fel, cu sau fara voia lor, sa fie pro-basisti. Cam la asta ma referisem eu acolo, poate nu m-am exprimat foarte bine, poate nu am explicat nici acum indeajuns de clar. 🙂 Oh well.

        1. @ Emilian
          Multumesc pentru precizari,acum am inteles si, intr-adevar nu mi se mai pare o contradictie.
          Scuze ca iti raspund asa tarziu, dar in ultimile zile nu am avut timp sa mai intru pe blogul Theodorei, sper sa mai revii la acest topic si sa-mi citesti comentariul.

  35. ma gandii io sa mai revin oleaca asupra articolului si a comentariilor legate de el. Şi ma incotii şi îmi scuturai oleaca neuronu sa vad de iese ceva. Şi iesi o intrebare intrebacioasa. Anume ca :Daca ficioru asta CRaciun, un profesoras si el acolo, poate chiar bun, îi rau şi baga bete-n roate si strica cursu si-i prea promovat da domnuca aia de-o cheama Cristiana Dorobantu şi-i profesoara de educatie fizica , daca bine tan io minte, şi-i promovata de tate posturile tv ce vina are? Aia îi clar apolitica, adica nu are nici o treaba cu politica pe simplu fapt ca se agata in stiinta cand vine vorba de termeni politici.NU-s lideri ai romanilor sau ai Pietii, îs doar niste soli, ca sa zac asa, niste oameni care povestesc cam ce se intampla acolo pentru aia de nu-s acolo si nu au nici posibilitatea sa ajunga. Poate ca respectivu Craciun îi bagat la inaintare da domnuca de care zic io îmi pare afara de indoiala pt ca are un discurs total articulat dar si total apolitic.
    zamolxe

    1. @quadratus
      Profesoara de sport se pare ca a facut niste declarartii aiurea … nu stiu cat de apolitica este .. spunea ceva ca toate paridele sunt …. adica exact ce a spus basescu, boc, udrea si voinescu cotoi … chiar nu vezi asemanarea? … chiar nu mirosi manipularea?
      Niste soli??
      Iti spun eu ce este … este un tip pe care unii inceraca cu disperarea sa il promoveze ….. este foarte URAT ce incearca sa faca … sa se urce cu picioarele pe umerii celo care incgheata in piata ... cum au facut unii la Revolutie …. La Revolutie unii au murit si altii care au stat in casa sau au iesit un pic sa ii vada lumea au ajuns mari lideri … politicieni, etc … oamenii asta imi provoaca dezgust

      1. Faptul că la revoluție unii au murit și alții au profitat și au băgat capul în poză și au ieșit mari smecheri, nu înseamnă obligatoriu că asta se întâmplă și acum. Sunt foarte mulți oameni care sunt sincer săturați de TOATĂ clasa politică actuală, și ar vrea un partid nou, ceva, în care să aibă mai multă încredere. Care este problema dacă apare un nou partid, condus de oricine? Vom discuta despre el, vedem ce vor, ce zic, votam sau nu. Destul de simplu. Atunci când oamenii zic chestii de genul ”toate partidele sunt la fel” sau ”toată clasa politică este compromisă” nu înseamnă obligatoriu că sunt băsiști. Faptul că profesoara acea a zis chestii dastea, nu o face băsistă sub acoperire care incearca sa manipuleze. Poate din convingere spune toate acele lucruri pentru că chiar le crede sincer. Sunt destui in aceasta situatie, nu este corect să ii judecam gresit. Okidoki.

        1. @Emi
          Nu este nici o problema ca apare un nou partid.
          Ar fi CORECT ca tanarul Craciun sa spuna ADEVARUL.
          A facut parte … sau inca mai face parte din partidul verde care este sustinut financiar de …. cauta pe net.
          Craciun pretinde ca s-a rupt de partid pe 19 ianuarie cand Cernea s-a aliat mitingului organziat de USL.
          Sigur ca este dreptul lui … citeste aici:
          https://theodora0303.wordpress.com/2012/01/22/nu-sunt-coincidente-cei-care-in-piata-universitatii-afiseaza-pancarte-impotriva-usl-si-contesta-intreaga-clasa-poltica-sunt-oamenii-pdl-ului-mircea-toma-isi-rasplateste-sponsorii/

        2. Da, sintem satui de toata clasa politica dar pe moment nu avem cum porni cu un nou partid deci trebuie sa folosim acum usl, asta daca vrem sa scapam de maroniu. Oricum daca nu ne vom reforma noi insine sa devenim mai putin nesimtiti, mai atenti la ce ne inconjoara, mai empatici si mai coezivi, atunci degeaba schimbam oriciti lideri, toti vor ajunge la fel, vor profita de somnul si neimplicarea noastre si ne vor calca pe cap, atit. Asa ca important este sa-l debarcam pe base, eventual sa-i oferim o excursie dus la tirgoviste, apoi sa stam cu ochi de vultur pe urmatorii guvernanti/parlamentari si cum au gresit sa-i azvirlim direct din scaune, asumarea sa fie asumare, ti-ai asumat un cacat apoi il si maninci. Nu ca stai sa vezi ca primii 4 ani n-am putut dar promit pe viitor, lasa pe viitor vor incerca altii si nu trebuie sa asteptam ca milogii pina la urmatorul mandat, cind ai gresit atunci sa fii dat jos, judecat daca ai incalcat legea si azvirlit ca un mar stricat. Atunci sa vedem ce clasa de politicieni vom crea in tara asta si ce plus valoare, nu jaful si distrugerea tarii pina la un nivel practic de neconceput odinioara!

  36. Credeti ca ajunge vreunul sa fie promovata fara sa faca parte din „schema”?! S-au invatat minte din ’89, acu’ n-o sa mai parvina vreun Dan Iosif sau vreun Bebe Ivanovici… Resursele sunt limitate, planeta e tot mai suprapopulata, trebuie sa stranga si firimiturile doar pentru ei si musita lor 😉

  37. Claudiu Craciun face jocurile MAFIEI UNIVERSITARE in frunte cu STEFAN GHEORGHIU portocaliu denumita SNSPA care a sustinut REGIMUL BASESCU si se teme ca noul REGIM ii va baga in puscarie asa ca l-au scos in fatza pe TAMPITELUL ala ca sa confiste PIATZA UNIVERSITATII si sa arate rolul pozitiv al mediului universitar,asta pentru a-si salva in continuare FABRICILE de DIPLOME masterale,doctorale si de LICENTA.La SNSPA doctoratele se iau prin metoda COPY PASTE si se dau de catre MAFIOTI celor care ii pupa in fund si ii ling.Idioptul asta modera grupuri YAHOO despre STUDII EUROPENE(bineinteles inchise) si st-a aranjat sa se duca la Bruxelles si m-a dat afara inca din 23007 pentru convingerile ANTIBASISTE.Nu-mi vine sa cred ca HANDICAPATUL asta vorbeste in numele Pietii Universitatii.Cat desprte el si altii de teapa lui sunt intermediarii SPAGII dintre cei care vor LICENTA MOCA si maharii universitari.Sa nu uit ca cei din SNSPA de unde activeaza sustin minoritatea LGBT.

  38. Comploturi reversibile, ireversibile, de susu in jos de jos in sus, de la stanga la dreapta, in crucis si-n curmezis. Nu v-ati saturat fratilor sa va credeti destepti cand nu sunteti?

Lasă un comentariu