A fost descoperit stramosul lui Boc – Dinozaurul „Balaurul Bondoc”

balaurul bondoc o noua specie de dinozaur descoperita pe teritoriul Romaniei

O echipa de cercetatori romano-americani a descoperit cu surprindere ca, dinozaurul numit „Balaurul Bondoc„, care a trait in urma cu 70 – 80 de milioane de ani pe teritoriul tarii noastre, a facut parte in perioada adolescentei din subspecia „Tineretus utecistus” dar la maturitate a reusit sa se adapteze perfect conditiilor din Era Capitalista si a intrat in familia politica „Papagalus Popularus Populistus Pedelistus

Dinozarul Bondoc traia in preajma pradatorilor din familia „Basescus Tiranus”, avea capacitatea de a repeta identic, ca un papagal, parerile pradatorului pe care il slujea, executa toate ordinele, nu avea idei personale pentru ca nu il ajuta capul si era responsabil direct cu igiena corporala a pradatorului pe langa care traia.

Cercetarile continua.

O echipă româno-americană a identificat o nouă specie de dinozaur pe care a denumit-o „Balaurul Bondoc”. Resturile fosilizate ale animalului au fost descoperite cu mai bine de zece ani în urmă, în apropiere de Sebeş, dar nu au fost asamblate decât acum într-un schelet aproape complet.

29 de gânduri despre „A fost descoperit stramosul lui Boc – Dinozaurul „Balaurul Bondoc”

  1. OOOOO! Draga Dora
    Dar te-ai aruncat tare in literatura. Pamflet SF!
    Pai! Daca tot… Pot sa incerc si eu? Uite, la mine nu e nimic SF. Poate e ceva, asa, pe departe, SFLS, la personajele mele, dar, eu le-am luat din realitatea zilnica, fara sa le cer wassermanu’ si le-am alegorizat putin.

    Putoare la Casa Poporului
    (de la casa popoului)

    Poporului îi bîntuie prin Casă
    MP (abreviat: Miscarea Puturoasă).
    N-avea alternativă de miros (nici pic),
    Ştiind – Mişcării – cine îi e bunic.

    Mă-ntreb însă cine stătut-a lui bunicu capră
    De azi ne, încă, mîngîie Cel Necurat pe soartă,
    Căci cea ce fost-a la înregistrat bastardul
    Între progeniturile-i legitime e avant-gardul.

    Bastard zic!: Deh, Joiana BăSS, nu-i maritată.
    A-nregistrat bastardul, ea dîndu-se tot fată.
    Fătă fătuca un partid “în iesle” (un… “Hristos”?),
    Să fie el urmaş urmaşei urmaşului de BăSS?

    Că nou-născutul e fructul din păcat
    A fost de ursitoare, prea bine, demonstrat:
    EBA (-n slavonă B e V) cu măru-n rît
    (Sfădită părinteşte, de şarpele cel slut),

    Toţi dracii din adîncuri (de apă sau uscat)
    Şi alţii… Nici fulg de inger, însă, nu s-a-ncumetat
    Să-şi ciufulească puful, să-l umple de miros,
    În prăbuşirea clară a tot ce-nseamnă Băss.

  2. Draga Theodora
    De Balaurul „Boc-doc” , nu mai aud desi sunt NORDIST vorba lui Marian , lasa-l in amaru’ lui ca nu stie ce prune are in traista !
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

  3. Asta este viata ,,Tineretus utecistus” este o ramura a lui ,,Partidus comunistus” care s-a transformat prin halirea lui ,,Tineretus utecistus” in ,,Fesenistus” care apoi a crescut si a facut mai multi pui printre care ,,Pedelistus”,,,Pesedistus”.Cum doi pui nu prea pot trai in acelasi cuib a inceput lupta ca in povestea aceea biblica cu Cain si Abel.
    Treaba aici este ca nu stim inca cine pe cine a omorat,inca.
    ,,Basescu Tiranus” echilibreaza balanta si tine cu ,,Pedelistus”iar ,,Pesedistus” s-a insurat cu ,,Penelistas” si din dragostea lor s-a nascut Uselistas.
    Concluzie:Toti se trag dintr-o singura familie adica din mariajul dintre Securistas si Comunistus.
    P.S. Comentariul asta o sa ajunga, sigur, la spam cum a mai ajuns un altul.

    1. @dorian65
      Ar trebui să înţelegem că toţi avem rădăcini securisto-comuniste, cu excepţia dvs? Şi care ar fi problema? Nu cred că rădăcinile contează prea mult. Ca dovadă, în decursul timpului, eu am avut când origine „nesănătoasă”, când „sănătoasă”, când „nesănătoasă”, când „sănătoasă”. Acum sunt „nesănătos” rău! Dar educaţia, cea care te face lingău sau îţi dă fermitate, aia chiar contează!

  4. D-00 Aspirant 006,5
    Sunteti cam confuz sau doar vreti sa ne confuzati. Eu ce trebuie sa inteleg din aceasta „lucrare” a dvs.? Ca puii sunt in cuib si cuibul e pe ramura si ramura-n copac?… Dar puii sunt pui de planta, de copac cu ramuri, sau pui de-o ciorba? Eu credeam ca macar instruit sunteti daca educatie… NEXAM!
    Ar fi fost pacat, ZAU, ca acest „comentariu” sa ajunga in spam. Pai, cine este cel mai indreptatit sa arate cum sunteti daca nu dvs.?
    Concluzie: Dati inainte, cu curaj, ca pionierii. Cu pionierii n-are nimeni nimic.

    1. @Incognito
      Este drept ca nu le am cu chestiile astea cu ,,us” sau ,,os” in coada sau arbori genealogici, gerintonlogici sau cu pomicultura de acest gen.
      Instruit nu sunt ca nu am fost in trupele de securitate ci de fiecare data mi s-a parut armata ca cea mai proasta inventie a omenirii si pe cei care ataca si vor bunul altuia nemuncit de ei niste aminale mari si cu creir de dinozar.
      Hai sa iti spun un secret, sti ca dinamovistii isi spun caini si ca vor ramane caini pana la moarte,eu de la infiintarea PNL am votat cu PNL pentru ca am crezut in ei cu toate ca am fost nascut in comunism si educat in comunism.
      Cand m-am jurat sa nu mai votez acest partid de cand era Tariceanu prim ministru ,sti chestia aceea cu pensiile parlamentarilor.
      Imi pare rau ca atac PNL acum dar este dreptul meu sa critic pe Penelopa de Romania si sper ca se va gasi un barbat sa readuca acest partid la valorile liberalismului.
      Prefer sa spun ca sunt o jigodie liberala de rit vechi si refuz sa fiu o javra de rit nou.
      PNL a fost intoxicat de comunisti oportunisti si pentru asta nu ii condamn pe comunisti ca este dreptul lor de a dezbina ,chiar ii apreciez dar sunt revoltat de prostia liderilor PNL.Te rog sa nu te gandesti la dl Campeanu sau altii din vechea garda pentru care am respect si cred ca as fi jignit total daca ai scrie ceva anapoda contra lor ca as reactina precum dumneta cu foarte multe epitete nepotrivite.
      In rest trebuie sa recunostem ca USL,PDL isi au radacinile din PCR si PNL este intoxicat cu membrii fosti comunisti si explicatia aceea pe care mi-ai scris-o de cum a devenit PNL de stanga am considerat-o o dejectie ca Romania nu a avut niciodata,dupa revolutie,un excedent financiar venit dintr-o economie stabila si capabila sa produca marfa vandabila in excedent.
      Economia Romanie a fost distrusa de taxe aberante(vezi ca Base vroia sa puna taxa de drum si la biciclete ca ministru la transporturi,alt idiot in functie)capusare a inteprinderilor in ideea ca orice serviciu este purtator de TVA si aduce bani la buget,furtul din banii de investiti si alte tertipuri.
      Criza aceasta va reaseza economia. Cum? Vom vedea.
      Sa iti dea Dumnezeu zile multe ca sa vedem ce va mai fi.
      Sanatate!
      PS Niciodata nu am scris un comentariu atat de lung si rog sa ma scuze cititorii!Daca l-o citi.

      1. Nuuuu, e clar doriane, ca pentru mintile inguste esti ba(s)ist, 😉
        Aidoma mie, care „imi permit” sa critic actualul PNL, ceea ce inseamna ca apartanenta mea CU CARNET (nr mic, ca era pe la inceputuri) este o minciuna, pentru ca unii sunt atat de obisnuiti cu minciunile incat au inceput sa le creada pe ale lor, si cum „hotul striga hotul” primul, ii acuza pe cielalti de minciuna ca sa abata atentia de fapt DE LA ALE LOR.
        Daca nu ai comenta tu, sau eu, sau altii care sunt de alta parare ca individul in cauza, ce ar mai avea respectivul de comentat? NIMIC!! Pana acum, daca te uiti in history, ai sa vezi ca TOATE comentariile sale au fost atacuri la adresa unuia sau altuia. N-am vazut o idee altceva. Variatiuni pe aceeasi tema, dar cantate fals.
        Asta ca tot spera gazda noastra ca dialogul ne va putea scoate din mocirla. DIALOGUL, nu delatiunile sau injuriile. Cine poate, ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere, nu-i asa??

Lasă un comentariu