Se spune ca justitia trebuie sa fie oarba. Dar cu auzul cum sta?

justitiaSe spune ca justitia trebuie sa fie oarba. Dar cu auzul cum sta?

In realitate in Romania justitia nu este oarba. Are o gaura in esarfa care ii acopera ochii, pentru ca sa il vada mai bine pe chiombul care ii da orine. Esarfa simbolizeaza imaprtialitatea fata de oamenii pe care ii judeca. Justitia ar trebui sa fie si oarba si surda. Sa nu auda nici o opinie a individului  care a ajuns prin minciuna si frauda in functia de presedinte al Romaniei.

Nu toti reprezentantii justitiei din Romania”stau bine cu vederea si cu auzul” doar cei santajabili si santajati, cei fara coloana vertebrala, cei care se simt obligati sa il rasplateasca pe cel care i-a numit in functie. justitia 2

15 gânduri despre „Se spune ca justitia trebuie sa fie oarba. Dar cu auzul cum sta?

  1. Eu am impresia ca Justitia a ajuns instrumentul de control al SUA asupra Romaniei, in regimul Obama. Pentru ca e clar ca ei doresc sa controleze politic Romania si nu prea ai cum sa faci lucrul asta in conditii de libertate si democratie. Si atunci apare Justitia ca un instrument ce poate fi foarte eficient cateodata, daca la randul sau aceasta institutie raspunde prompt semnalelor de comanda din exterior si populatia este intimidata „sa nu miste in front”, cum se spune. Asta e o metoda de a controla o tara saraca precum Romania. Nu spun ca cea mai buna. Dar este si o metoda de a impune un anumit tip de regim politic.

    1. @olimpiu65
      iar ai intrat in faza aia? …. eu nu te-am blocat pe blogul meu asa cum am auzit ca se intampla cu cititorii blogului meu pe un blog liberal – monarhist – crinist

      1. Roxana cred ca este monarhista-crinista-liberala…. Blogul ei insa din pacate nu mai este deloc asa .Nu din vina gazdei din cate cred eu, vazand ce se intampla acolo.

        Ma rog, mie oricum imi place sa citesc acel blog. Pe langa ca in general imi place ce scrie gazda, mai este si un grup ciudat de indivizi(nu foarte multi,dar foarte activi) ale caror postari ar trebui cumva arhivate pentru posteritate, deoarece vezi rar de tot astfel de „teorii” lipsite de orice logica, dar pline de o agresivitate profunda.

        Deci pacat de acel blog, insa cativa „suporteri” se pare ca au mereu grija sa-l strice. Nu stiu daca din prostie , basism camuflat sau cine stie ce interese, dar asta se intampla din pacate.

    2. Nici pe aici nu scap de tine mai basitule camuflat ?… :). Ma rog, aici este o placere sa te intalnesc deoarece nu te mai tine gazda in brate si pot sa-ti arat cu calm si elegant ce aiureli spui :). Nu stiu insa daca merita osteneala, dar cine stie, cand ma prinzi mai plictisit , poate ma voi ocupa si de tine si de enormitatile pe care le sustii cand te joci fara talent de-a monarhistul antibasist.

  2. Draga Theodora
    Ai pus o intrebare , raspunsul ti-l poate da chiar si fostul PM , Adrian Nastase
    Domnul @ ALM ti-a scris : ” Da drumul la comentarii ” si sa stii chiar daca nu mai postezi comentarii , blogul tau o sa AIBA o dinamica pozitiva.
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

    P.S. Domnul @ ALM , sa stiti ca si eu am fost scos „afara” de pe blogul lu’ R. Iordache , asta-i soarta noastra a celor ce nu avem „pisici” .
    Sa fiti iubit …
    Cu stima Emil

    1. Domnu’ Vulcanescu,

      Eu v-am promis ca mai vorbesc cu dumneavoastra si iata ca ma tin de cuvant. Are si nu are dreptate domnul ALM…

      Daca n-ar fi controlul asupra postarilor, probabil ca ar aparea injuracii care ar face atmosfera …irespirabila. Se intampla prin multe locuri din nefericire! Poate controlul asta nu este varianta cea mai rea, desi recunosc cinstit ca nici mie nu-mi place asteptarea 🙂

      1. Am dreptate fiindcă am scris altceva! Nu am cerut ca moderarea să fie desfiinţată ci doar sacrificarea a câtorva minute zilnic pentru a lăsa să treacă mesajele care îndeplinesc condiţiile blogului …

        1. @ALM,

          Da, aveti dreptate si v-am inteles gresit!

          Moderarea este intr-adevar absolut necesara. Se poate face insa in diverse moduri, iar dupa mine modul cel mai convenabil este cel in care sunt lasate libere postarile, iar moderarea (acele minute zilnice) , sa insemne doar stergerea postarilor care contin injurii, nu ca acum aprobarea lor inainte de a fi postate pe blog. Este modul cel mai convenabil din punctul meu de vedere, deoarece nu-mi place sa astept 🙂 , insa recunosc ca nu este unul ideal si ca ar putea duce la probleme mult mai mari decat simpla asteptare de acum.

          Nu am insa experienta unui blog, iar gazda noastra este clar ca stie mai bine decat mine cum si ce trebuie sa faca, precum si cat timp are la dispozitie pentru astfel de lucruri.

    2. Domnule Vulcănescu, dna Roxana a suferit câteva mutaţii politico-hormonale. Nu m-am supărat fiindcă ştiu că vârsta nu iartă. Dar am luat hotărârea să o scutesc de o prezenţă dezagreabilă, cu atât mai mult cu cât ar fi trebuit, fie să aplaud împotriva voinţei mele, fie să scriu în aşa fel încât băsiştii să nu „ia foc”. Ştiu că sunt vremuri tulburi, că ar trebui să fiu mai diplomat, dar mi-e greu să port ochelari de cal.
      Din punctul meu de vedere, conceptul USL trebuia să fie soluţia benefică pentru România. Din păcate, pe malurile Dâmboviţei se dovedeşte o soluţie utopică. Pentru aşa ceva mai trebuie măcar şi nişte urme de coloană vertebrală şi, chiar dacă liderii USL-ului îşi arogă verticalitatea, realitatea ne arată că oportunismul se manifestă la cote maxime. Nimeni nu ia cerut lui Ponta să coabiteze cu Băsescu pentru ca să mai luam câţiva lei la pensii, ca să reîntregească salariile şi apoi să caute bani şi în piatră seacă. S-a dovedit că nu a folosit la nimic. Nimeni nu ia cerut lui Antonescu să se retragă într-un turn de fildeş, de unde să emită critici împotriva partenerilor şi să închidă ochii la coabitarea nesemnată cu PDL-ul. Nimeni nu a cerut majorităţii parlamentare să cadă într-un „dolce far niente” şi să continue cu seria de legi proaste sau contestabile la CCR. Toţi simpatizanţii am vrut ALTCEVA!!!
      Ce folos că au anulat impozitarea pensiilor mici pentru contribuţia la „sănătate”, când, acum, a trebuit să reconsidere contabil întreg sistemul sanitar. Au redus TVA-ul la unele produse de panificaţie , cu efecte insignifiante în buzunarele cetăţenilor, fiind obligaţi să găsească alte surse de impozitare sau accizare care, nu numai că anulează „economia” la pâine dar reduce accesul la proteinele de calitate prin costuri crescute indirect. Şi lista poate continua. Nu au excelat nici politic şi nici economic!

      Întrebarea, care o poate ridica oricine cu capul pe umeri, ar fi „care ar fi alternativa”? Există alternativă? După părerea mea, acum şi în următoarele decenii, NU! Cât se mai poate fura, NU! Vom vota, care vom mai vota, mereu răul cel mai mic, în final constatând că răul este peren …

Lasă un comentariu