La multi ani doamnei profesor doctor Monica Pop!

Astazi este ziua doamnei profesor doctor Monica Pop, Manager General al Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice Bucuresti.

La multi ani doamna profesor doctor Monica Pop!

 

15 gânduri despre „La multi ani doamnei profesor doctor Monica Pop!

  1. Şi eu îi urez LA MULŢI ANI ! doamnei profesor doctor Monica Pop, Manager General al Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice Bucuresti. Să fie sănătoasă şi veselă ! Dar, oare, vede aceste urări ?…

  2. la multi ani si multa sanatate sa dea DUMNEZEU! si acum iertati ma dca indraznesc prea mult dar sunt programata cu copilul de 2 anisori la operatia de cataracta in spitalul dvs la dn.ul dr Mihai Pop si mi a spus sa vin cu analizele copilului ca este sanatos.am venit aici la noi in slatina la medic si mi a zis ca daca nu am o lista cu ce analize sa i faca nu are ce mi face .asa ca va rog sa mi spuneti ce analize sa i faca la copil ca altfel nu pot ajunge cu nici o analiza ca nu stie medicul nostru.

  3. buna ziua ,am ofata de 15 ani are miopie 3.25 la ambii ochi se poate sa-mi spuneti si mie ce fel de lentile are nevoie si daca se poate opera si la ce varsta .as mai vrea sa stiu cat de inaintata este aceasta miopie si cat de mult ar mai creste pana la cati ani .Vamultumuesc frumos

      1. buna seara,ma numesc ioan,in urma cu opt luni am avut un accident grav in urma caruia am ramas cu paralizie la ochi .asta insemnind ca la ochiul sting nu se inchideau pleoapele iar la ochiul drept am strabism paralitic .din septembrie 2012fac tratament neurologic .in momentul acesta ochiul drept si-a revenit dar cel sting nu asta insemnind strabism paralitic. va rog din suflet sa-mi spuneti daca isi mai revine ochiul sau trebuie sa fac vreo operatie.va multumesc si va doresc multa sanatate.

Lasă un comentariu