17 gânduri despre „Programul de guvernare al Cabinetului Ponta

  1. Se vor gasi destui carcotasi care sa comenteze negativ acest program. Va trebui sa admitem ca mai sunt si alte modalitati de a conduce treburile statului si mai ales ca poporul s-a saturat de masuri luate la apelul de dimineata. Va mai amintiti cred cate locuri de munca aparusera dupa modificare legiaslatiei in domeniu? Totul a fost o mare minciuna.
    Acum cand li s-au inchis robinetele vechii conducatori se dau loviti si incearca sa ne prosteasca.

  2. Da, suna frumos! Sper sa se si indeplineasca… Personal insa, simt cum mi se strecoara indoiala-n suflet. E un sentiment groaznic pe care-l am de vreo doua zile. Sper sa nu fie intemeiat.
    Cat despre sondaje, cred ca mi-am exprimat deja parerea de vreo cateva ori. Nu am DELOC incredere in ele.
    A, citesc pe burtiera antenei 3: „Sectia maghiara a UMF, suspendata”. Semn bun!… 🙂

    1. @Thommas Anderson
      Te inteleg … am ajuns sa ne indoim de tot .. am ajuns sa nu mai avem incredre si speranta
      Da … Sectia in maghiara a UMF se suspenda … ceea ce trebuie sa se intample s-a intamplat 🙂
      Poate nu vor reusi sa faca tot ce si-au propus dar o parte tot vor face

  3. Stimata doamna
    Nu este vorba de intoarcere pe blog. Va cer o favoare. Fiind probabil cel mai citit blog vreau
    sa cer o mana ajutor

    SCANDALUL ICR NY REINCEPE !

    PRESEDENTELE ROMANIEI
    ULTIMATUM OFICIAL
    Domnule Basescu
    Ma numesc Robert Horvath Deva
    Sunt de meserie cineast. Absolvent IATC Bucuresti – Cinematografie.
    Nu am renuntat la cetatenia romana si nu o voi face niciodata .
    Impreuna cu sotia mea Kiyoko reprezint media Japoneza in SUA.
    Sunt Presedintele DEVARTES FILM INTERNATIONA cu studiouri in New York
    Si Tokyo.
    Eu sunt artistul care prin chemarea politiei americane am deslantuit deacum
    prea cunoscutul scandal ICR New York si o voi face din nou cat de curand daca
    conditiile ultimatului meu nu sunt indeplinite.
    http://devanewyork.blogspot.com/2010/01/expozitia-patapievici-deschisa-dupa-doi.html
    CONDITIILE MELE SUNT URMATOARE
    -INCHIDEREA EXPOZITIEI SI VOPSIREA IN ALB A PERETII GALERIEI ICR NEW YORK
    – SCHIMBAREA IMEDIATA A CONDUCERII ICR PATAPIEVICI CAT SI ECHIPEI DIN NEW YORK
    In caz contrar voi chema din nou politia, atentiona FBI si voi adresa un protest Departamentului de stat SUA etc……
    Confirmati primirea si numarul de inregistrare.
    Robert Horvath Deva
    Cineast
    Urmariti ROBERT HORVATH DEVA BLOG TEXTUL COMPLET

  4. Pe zi ce trece, faţa adevărată a dezastrului în care se află România devine tot mai hâdă. Băsescu şi acoliţii lui se dovedesc a fi pioni într-un plan de pârjolire a ţării.

    Discuţiile purtate de Florin Georgescu şi Ponta cu FMI se lovesc de foamea bogătaşilor străini pentru ce a mai rămas din rezervele naturale ale României. Poate acum, cei cât de cât informaţi, vor înţelege pentru ce Ceauşescu a rupt relaţiile cu FMI şi scăzut dramatic nivelul de trai al populaţiei pentru plata datoriilor. FMI nu este o bancă ci o unealtă de spoliere a ţărilor în nevoie, de înrobire la dispoziţia capitalurilor străine.

    Există posibilitatea ca să nu mai primim bani de la FMI. În această situaţie, multe puncte din programul de guvernare vor rămâne fără susţinere! Ar mai fi soluţia China, dar mă îndoiesc că vom fi lăsaţi de diverşi „licurici”. Dacă ar fi după mine, m-aş duce în genunchi la cancelarul Germaniei. Să ne dea bani şi asistenţă în toate domeniile.

    Mă lasă rece diversele comentarii vis-a-vis de miniştrii propuşi de Ponta. Poate să vină şi Maica Thereza, cea fără de păcate, că mare brânză nu poate face. Băsescu a bătut palma cu „diavolii” Lumii şi ne-a pecetluit soarta. Ne-a îndatorat fără şansa de a putea achita datoriile fără să ne vindem cu totul …

    1. @ALM
      Mie mi se pare foarte buna solutia China
      Da, il trimitem pe domnul Andrei Marga in Germania … offff
      Sa il dam pe Basescu diavolilor.
      Am scris acum un articol nou .. sunt curioasa ce parere aveti

  5. Stimata doamna
    Spre informarea dumneavoastra
    Publicati daca credeti…
    Multumes. Ganduri de bine .

    ZIARISTUL ROBERT HORVATH ARE O AUDIENTA LA DIRECTORUL FMI.
    SUBIECTUL DISUSCUTIEI – BANII LUI CEAUSESCU. CEA MAI MARE EXCROCHERIE
    FINANCIARA DIN ISTORIE. BANII FURATI DE DAN VOICULESU APARTIN STATULUI ROMAN !

    FMI
    International Monetary Fund, 700 19th Street, N.W., Washington, D.C. 20431
    email: publicaffairs@imf.org
    Doama Director Cristine Legarde
    Ma numesc Kiyoko Horvath si sunt jurnalist de investigatii.
    Reprezint impreuna cu sotul meu media japoneza la ONU.
    Sunt vicepresedintele Devartes Film Internationa Tpkyo New York
    Va rog sa-mi acordati o audienta.
    Subiectul Romania. Conspiratie politica la toate nivelele statului pentru
    a impiedica preluarea de catre statului Roman a banilor lui Nicolae
    Ceausescu. Asistam la cea mai mare excrocherie din istorie.
    Cateva miliarde de dolari au fost transferati catre Dan Voiculescu , fost general in serviciul secret Ceausescu si contabilul personal al acestuia.
    Actualmente din banii furati a reusit sa creieze un imperiu financiar urias.
    Este Vice Presedintele Senatului Romaniei.
    Trimit spre atentia dumneavostra cercetarile si concluzia investigatorilor canadieni care la invitatia guvernului roman au studiat acest caz.
    Mentionez ca sotul meu cetatean american originar din Romania a atentionat guvernul Romaniei dar nu a primit nici un raspuns mai bine de un an. Romania dupa cum bine stiti este intr-o situatie economica dificila.
    Recuperarea acestor bani poate ameliora situatia. Trimit in avans toata documentatia necesara. Sper ca reprezentantii FMI sa participe la aceasta intalnire.
    Va multumesc anticipat.

    1. @rhorvath
      De ce nu ii trimiti tu informarile astea direct lui Basescu?
      Asa ii mai faci si pe cei de la servicii sa caute … oamenii aia au alte lucruri mai importante de facut … scrie direct la presedintie.

  6. @ Theodora
    Aici la NY trimit consulatului si ambasadei.Deasemenea direct prim Email . Nu am primit niciodata vre-un
    raspuns…….Multumesc mult pentru pubkicare.

Lasă un comentariu