Daca e asa de buna de ce vrea sa o imparta cu noi?

Elena Udrea

Basescu Traian: Elena Udrea este buna pentru Romania!

Elena Udrea este foarte buna sa cheltuie bani, banii tarii desigur pe o gramada de prostii: terenuri de fotbal in panta, parcuri in paduri sau in plin camp, sali de sport in comune unde mai locuiesc doar persoane de varsta a treia, patinoare de 5 ori mai scumpe decat in Ungaria, bazine de inot in localitati fara apa curenta, telegondole care vin de nicaieri si ajung niciunde, in zone pustii fara turisti, etc. Dar fara indoiala cea mai importanta calitate a lu’ Nuti este ca stie sa il maseze pe Basescu in zona lombara, acolo unde si-a facut operatia de hernie de disc.

Daca este atat de buna de ce nu o ia acasa, de ce nu o ia nevasta, de ce nu ii face o droaie de copii, de ce nu ii face cadouri scumpe din banii lui, nu din banii tarii, de ce nu o inchide intr-un palat de clestar, ca sa nu o inchidem noi la Târgşor?

Ce are cu noi? Vrea sa distruga de tot Romania? Am suferit destul in ultimii zece ani in care Basescu Traian a fost presedintele Romaniei. Cum a ajuns presedinte stim cu totii. Prin furt si minciuna a ajuns. A mintit si a furat voturi si in 2004 si in 2009. Sa ne aducem aminte de voturile de la Paris, recordul mondial imposibil de egalat si depasit de 1 vot la 5 secunde, vot rezolvat de Theodor Baconschi. 

„Am convingerea ca Elena Udrea este buna pentru România” Basescu Traian

26 de gânduri despre „Daca e asa de buna de ce vrea sa o imparta cu noi?

  1. Nutzi +Victor-Viorel=love and friendship forever. Doamne fereste sa ajung sa aleg intre ei doi!
    iar tu Theo te inseli, Incognito nu avea simtul umorului si de aceea nici nu mai apare , era un taliban inrait, liberalii au mai multi glumeti..vezi Orban trubadurul!!!
    va veni ziua in care veti regreta sustinerea pt Ponta si mi-e tema ca nu e foarte departe dar totusi prea tarziu

      1. acolo sunt statistici ale institutiilor europene nu povesti romanesti basiste sau neocomuniste!!!
        uneori imi doresc sa ajunga Ponta presedinte, dar nu se va intampla asa pt ca masa tacuta va inclina in alta parte balanta, iar privitorilor la maciuca tv le va ramane ratingul si ,,activismul”!!!

        1. Uite draga Theo ca si eu sunt un prost care o sa voteze dreapta si am sa imi mut curul vreo 250Km numai de-al dracului.
          Nu am plecat in China sa-l caut pe Ponta precum ,,marele” ministru al apararii.
          Megalomanismul stangi pe banii dreptei se va incheia,cred,prin nationalizare ca la cate taxe s-au pus si cu o economie in regres si taierea investitilor si dat pomeni la primari nu merge.
          Daca tot se mai pupa fundul estului, sincer sa fiu nu ii doare nici in partile moi de noi pe toti atat din est cat si din vest pentru ca prim mistretul este duplicitar.
          Stiu ca nu o sa postezi acest comentariu dar este bine ca-l citesti si la o viitoare intalnire cu el poate ii soptesti sa nu mai aibe un comportament duplicitar.

        2. @dorian65
          nu inteleg care este problema ta cu China 🙂 adica de ces a fim noi prostii Europei? In chia se duce si Merkel de cateva ori pe an. Si Franta are contracte mari cu China dar noi nu avem voie ca nu vor dreptacii basisti …. dar basescu prin fiica-sa Ioana de ce primeste bani de la rusi? „e” buni banii rusilor cand intra in buzunarul lui basescu … nu mai „e” bani de la comunisti? 😀

        3. @Theo
          In China ,spui,ca se duce si Merkel si etc dar nu se duce ministrul aparari al Germaniei in China si,cred,sti bine ca relatiile chino-japoneze sunt tensionate si inclusiv relatiile chino-americane.
          Sti foarte bine ca suntem stat membru NATO.
          Nu ma am spus ca nu trebuie sa avem relatii economice bilaterale cu China dar intarirea relatiilor economice romano-chineze nu se face prin intermediul ministrului aparari.

        4. @Theodora
          Cui?Noi sa vindem arme la chinezi!?Fi serioasa! Au chinezii o industrie de armament destul de dezvoltata poate invers sa cumparam armament de la ei ieftin si sa-l facem scump,vezi cazul ,,Microsoft”.

        5. @Theodora
          Am sesizat-o dar intrebarile tot raman.
          -Ce a cautat ministrul aparari in China?
          -De ce nu a plecat o delegatie economica in China?
          -In ce directie este orientata politica externa a Romaniei cu acest guvern?Etc.,etc……
          Nu numai eu sunt confuz mai sunt si alti .De la revolutie pana in acest moment nu poti sa faci o predictie economica de dezvoltare ca iti este stricata de inventatele taxe de peste noapte.
          Ar mai fi multe de spus dar ma opresc aici.

        6. @Theodora
          Am observat ca mi-ai cenzurat comentariul dar eu unul nu am o parere deloc buna despre clasa politica si mai folosesc expresii ca cele taiate de tine .
          Acele expresii sunt ca niste constatari,ca niste alinturi pentru ei ca daca le spun ca sa le fie rusine nu o sa le fie rusine in veci pentru ca au sunca pe obraz mai groassa decat bazna.

    1. @Alexandru Popescu
      nuuuu 🙂 pentru Coreea de Nord este foarte bun basescu traian, are tendinte dicatoriale, a colaborat cu securitatea ca altfel nu avea cum sa ajunga sef la agentia economica de la Anvers … este perfect ptr Coreea de Nord

  2. Despre cei doi care o sustin pe Nutzica(protejata lui tanti Petruta si a Printisorului)
    PAPAGALUL LUI PANFIL

    – Să vezi ce am păţit. Am mers până la Cluj să-mi cumpăr un papagal, povesteşte Panfil.
    – De ce tocmai la Cluj ?
    – Am auzit eu, că acolo ar fi tatăl papagalilor. Am văzut unul prăpădit, mic, chel.
    – Cum, chel ?
    – Aşa, cu mutră de primar. Zic : „Mă, ce mutră de primar are ăsta.” Dar vânzătorul zice : „Domnule, dacă îl luaţi pe ăsta, n-o să vă pară rău. E vorbitor. Vorbeşte propoziţii întregi.” „Mă, zic, dacă-i aşa vorbăreţ, îl iau. Numai să nu fie bârfitor”. Zice : „Nu vă temeţi, că nu-i.” „Aş vrea, mai ales, să fie discret. Să nu mă pârască la nevastă, dacă vede că mai fac şi eu câte o treabă.” „Nu te pârăşte, domnule, fii liniştit. Ăsta e discret. Uite, l-ai şi jicnit cu o asemenea bănuială. Uite cum s-a bosumflat.” „Dar, aş vrea, ca dacă o vede pe nevastă-mea că face câte o trebuşoară, să-mi spună.” „Îţi spune, d-le, fii sigur. Cum să nu-ţi spună ?” „Păi cum, că ai zis că e discret ?” „Ei, păi nici chiar atât de discret nu e !”
    Acestea fiind zise, m-a convins. L-am luat. De cum am ajuns acasă, a început : „Stăpâne, sluga ta ! Stăpâne, sluga ta !”. Mai târziu zice : „Eu sunt Poc ! Eu sunt Poc !”. Eu am zis : „Puteai să îţi alegi şi tu un nume mai frumos : un Popescu, Ionescu, Codreanu, Văcăroiu, Roman. Dar dacă aşa vrei tu, să te cheme Poc, treaba ta. Dacă vrei să te faci de râs, e problema ta”. Apoi zice : „Tu eşti Păse ! Tu eşti Păse !” „Eu Păse ?! Păse eşti tu, măi măgarule ! Eşti un măgar de papagal ! Eu sunt Panfil ! Aşa să ştii ! Eu sunt om serios, măi papagalule !”. Dar papagalul : „Tu eşti Păse ! Eu sunt Poc ! Tu, primar ! Eu, primar !”
    Atunci am avut o bănuială, anume că papagalul meu zice « p » în loc de « b ». Aşa că l-am testat : „Mă, băiatule, ia zi : Baba” El : „Papa”. Spune : „Bălării”, el : „Pălării”. Zi : „Baba are bălării.”, el : „Papa are pălării.” „Zi : „băcănie”, el : „păcănie”.
    „Mă, papagalule, zic eu, eu sunt Panfil, iar tu eşti papagalul meu ! Repetă după mine : « Tu eşti Panfil, eu sunt papagalul lui Panfil ». Şi am tot repetat asta, timp de două săptămâni.
    – Cine a repetat, tu sau papagalul ?
    – Amândoi. După aceea papagalul a început să zică : „Tu eşti Păse, eu sunt papagalul lui Păse”. Asta e tot ce am reuşit. Măcar acum nu mai zicea că e Poc. Dar minunea a ţinut numai două zile. După care a început : „Eu sunt papagalul lui Păse ! Eu sunt Poc ! Eu sunt Poc ! Eu sunt papagalul lui Păse ! Eu sunt Poc ! Eu sunt Poc !”
    – Are şi papagalul tău dreptate.
    – Doar în parte. El nu e papagalul lui Păse.
    – Da, dar Poc… Poc e !
    Acesta este un pamflet. Orice asemănare cu papagali reali, pardon, cu persoane reale, este pur întâmplătoare.
    (Schiţă extrasă din volumul „Ţara păcălelilor”, autor Gabriela Morar).

    1. @KKK
      stai linitit este doar o mizerie pusa la cale de DNA. Ponta nu mai era in 2004 seful de control al guvernului cum minte martorul strans cu usa de DNA 😀
      Sunt atat de prosti astia ca iti vine sa ii scuipi … PTIU PTIU PTIU sa nu le fie de deochi 😀

Lasă un comentariu