10/10/2010 – Revolta Ciuruitilor

Manifestatia Miscarii Violet in Piata Universitatii si-n toata tara

Maine 10/10/2010 la ora 10 sunteti cu toti asteptati la fantana de la Universitate pentru a participa la un miting impotriva regimului Basescu Traian.

CINE SIMTE CA ASA NU SE MAI POATE

ESTE ASTEPTAT SA VINA IMPREUNA CU NOI

HAI CA SE POATE PRIETENI!

IMPREUNA SUNTEM PUTERNICI!

PUTEREA LOR STA IN FRICA SI IN LIPSA NOSTRA DE REACTIE!

Noi pieptul gol, tu arma-n maini…
Scrasnind din dinti vrei sa-nghitim?
Nu tu, ci noi suntem stapani!
Ne-ai ciuruit? Te ciuruim!

Salariile taiate nu te-au deranjat?
Posturile inghetate nu te-au afectat?
Pensiile ciuntite te-au ocolit?
Concedierile nu te-au lovit?

Vreau sa ii anunt si pe prietenii mei: Rox, ALM, Brankardierul, Olimpiu, AliosaAna Usca, Caius, Basarica, Dispecer Blogosfera, Elisa, Gebelezis, HAI CA SE POATE!, Vania, Ioan Sorin Usca, Marcus, Plano 10, Natasa, Orfiv, Supravietuitor, Transildania, World of Solitaire, Starea Natiunii, Ziarul lui IpuRazvan, KinR,   Societate, Teo, Mirela, Motanul filozof, Sibilla, Pro Atitudine, Anca Florea, Bibliotecarul, Chat Noir, Epistole pentru Zeus, Gara pentru noi, Augustin, Brad Dan, Horatiu Buzatu, Mario Ovidiu Oprea,

44 de gânduri despre „10/10/2010 – Revolta Ciuruitilor

  1. Prieteni !mai cititi motivele pentru care a fost ucis Mihai Eminescu in vremea lui pentru ca azi acelasi fenomen ni se intampla dar din cauza mediei suntem condamnati sa nu mai stim nimic.Nu trebuie uitat kakatul de Tismaneanu si acolitul lui Pulevici care au spus ca Eminescu e cadavrul din debaraua Romaniei si ca in Europa nu putem intra in Europa si sa ne integram in pretentiile lor.Eu nu ii fac agenti pe astia 2,eu ii condamn la fel ca si alti romani la care se inchide gura pe zi ce trece.
    Mai zic televiziunile ceva despre Eminescu?nimik!parca a disparut din istoria noastra.
    pana si nemtii au cadavre in debara dar nu le ascund invocand tot felul de „nerozii”,acu’ 4-5 ani am fost la Frankfurt si am stat 6 zile pentru niste treburi a unui prieten,cat ala umbla sa-si rezolve problemele m-am apucat si eu de baut bere si de vizitat centrul istoric.Cine a fost acolo stie despre ce e vorba,sunt multe case memoriale ale mai nu stiu cui,dar cel mai cunoscut pentru mine era Goethe asa ca m-am hotarat sa vizitez si eu casa memoriala.Nu pot sa spun decat ca am stat 2 zile la coada cu nr. de ordine.Ce sa va spun ca nemtzalai batrani,tzarani de ai lor,arabi,palestinieni bancheri si mi-e greu sa ii enumar pe toti care isi tradau meseria si nivelul de trai statea sa intre in muzeu.Adika nemtii au voie si romanii nu?trebuie sa ne opunem indoctrinarii la care suntem supusi zi de zi,vor sa faca din noi vite de biciuit si de ce ?nu stiu clar raspunsul dar inca de atunci simteam ca Eminescu o sa se incerce a fi omorat a 2 oara.
    si uite ,un exemplu:il mai tineti minte pe Lorin Fortuna care ne ofusca in fiecare zi cu Eminescu ca fiind modelul,idolul natiei Romanesti?nu a disparut cumva la alegerile nr. 2 in care pdl a castigat cu arbitrii?
    La un semn Eminescu nu mai era ce trebuia sa fie ptr. romani,ptr. romani Voda NAITRAI devenea omul care trebuia sa ne calauzeasca in viitor!?atunci cine tradeaza?eu.tu.noi….!?

    1. @brankardierul
      Tismaneanu si Patapievici (cred ca la el te referi) nu fac parte dintre preferatii mei.
      As putea sa s[un ca DIMPOTRIVA.
      EMINESCU ESTE LUCEAFARUL POEZIEI ROMANESTI iar cei doi sunt niste lingai si PUPINBASISTI.

    2. Eminescu nu va disparea. Nu are cum. Asa cum nici poezia nu va disparea. Numai ca nici poezia si nici Eminescu nu sunt marmelada pe paine, iar comunistii asta facusera din ei (sau ele). Poezia ar trebui sa fie clipa ce separa munca diurna de odihna nocturna iar Eminescu clipa duminicala ce separa doua saptamani de munca intre ele. Partea proasta e ca nu mai avem cum sa stim ce e poezia si eminescu daca intre timp – din cauza unora – am cam uitat ce inseamna munca. Poate – cel putin pentru o perioada ar trebui sa intelegem ca munca noastra ar trebui sa insemne LICHIDAREA acelora din cauza carora acum (si ii adun aici si pe cei doi rahati, ca epigoni nu sunt)ni-e munca doar abstractiune.

  2. @ Theo,
    O invitatie , indiferent la ce, este trimisă cu mult timp inainte ca omul să-si planifice riguros activitătile ! Sună frumos „ Hai să ne-ntâlnim la km.0 pe 10/10/010/10.00 ” dar nu se poate că-i prea târziu !
    Strofele din „ revolta ciuruitilor” ar putea fi completate cu altele că să iasă un adevărat pamflet. Eu adaug doar incă o strofă:
    Minciuna ajunsă-n rang inalt
    Pe care tu mereu o preaslăvești
    Nu crezi că face-un mare salt
    Intrând si-n parlamentul ce il umilești ?
    lăsând si pe ceilalti prieteni ai tăi să adauge câte ceva si-o să vezi ce o să iasă !

    1. @ALIOSA
      Ai dreptate Aliosa.
      Eu mi-am adus aminte azi noapte.
      Trebuia sa pun articolul pe blog cu 12 ore inainte.
      Scuze!
      Oricum nu am fost singura care a scris despre manifestare.

    2. @ Theo,
      Nu trebuie să-ti ceri scuze că nu ai pentru ce ! Nu erai obligată să postezi nici cu 12 ore inainte nici când ai postat ! Era obligatia celor ce-au organizat această manifestatie ! Din câte inteleg de la Alm, se pare că nu s-a prea inghesuit lumea să anunte manifestatia . De ce oare ? Am lansat provocarea ca cele două strofe postate imediat după video-clip să fie completate de cei care-ti vizitau blogu dar, se pare că astăzi nu nu sunt in formă , n-au inspiratie sau poate n-au inteles că ele ( versurile ),nu se referă la tine ci la personajul ce ne face zile fripte tuturor zi de zi si ceas de ceas .

  3. Afara e frig si umezeala. Am stat si am „cujetat” daca sa ies, sau sa nu ies, la aceasta manifestatie. M-am uitat pe televiziuni, poate vreuna anunta anunta ca se va transmite ceva. Liniste si pace. Afara de blogul dvs, n-am vazut vreo referire pe saiturile „oficiale”. Nici pe blogurile lui Nastase, Ciutacu, Alexa, Basarica si pe unde mai haladuiesc. Aoleu, daca este o teapa? Nu se poate, Theodora nu face chestii d’astea.

    Buuun! E o manifestatie care va prezenta interes doar pentru Jandarmerie si Servicii. Adica un nimic! Si pentru asta sa ies din casa si sa risc o viroza? Nu merita, pentru ca stau prost cu lichiditatile. Abea am platit peste 200 de Ron pentru niste medicamente „gratuite” si „compensate”!

    Asa ca, precum unui vechi indemn, am mai pus o haina pe mine, si m-am asezat mai bine in scaunul din fata PC-ului, cu eterna cana de cafea si pipele „de serviciu” langa mine. Ca d-aia e mai frig in camera care a fost candva biroul meu: trebuie sa tin o fereastra intredeschisa.

    1. @ALM
      Sigur ca nu fac asa ceva.
      Manifestatia a fpst organizata de MISCAREA VIOLETA si la ea au paricipat cei din clubul bloggerilor liberali si cei care citesc aceste bloguri.
      Au fost anunturi si pe Facebook.
      Asa a fost….. au fost cei de la jandarmerie si cei de la servicii

    2. A fost numai o propunere de manifestare. Ca „No basescu day!” sau stingerea luminilor la o anumita ora a unei seri. Stiam ca asa va iesi pentru ca nici nu s-a cerut altceva decat sa fim acolo cat mai multi la un momentdat. Nu chiraiala, nu lozinci! Nu s-a cerut o autorizare pentru o actiune organizata fiindca nici n-afost vorba de vreo organizare. Afost numai un stigat (mai mult soptit), o chemare la protest. Unii ar zice ca totul a fost un fas. N-a fost nici atat. Afost si a ramas o crampa.

      http://oferta-kinr.blogspot.com/

      1. Interesant! Si atunci cine a mobilizat Jandarmeria si Serviciile? Uite ca n-a fost un fâs! Spaima este mare daca Internetul se monitorizeaza „la greu”! Cred ca trebuie zilnic astfel de manifestari, macar sa n-apuce jandarmii sa faca burta 🙂 !

        1. @ALM”
          Uite ca n-a fost un fas”. A fost si este -cum spun eu – o crampa. Ei, bine, se pare ca Guvernul – in speta: internele – fiind in criza, primeste la cutie (cea cu Duodigest) numai pastile de o singura culoare (cele pentru balonare).
          Fas?…
          Nu!
          Doar crampa.
          …Ce ramane!…

          P.S. …sa inteleg ca tocmai propunerea de manifestare „I”-a mobilizat… OK! Atunci, pe rand, sa le dam alarma pana la epuizare (evident, a lor) si demobilizare iar „10.10.2010.” sa fie „inceput”. Propuneti o frecventa?

    1. Las-o mai tata! Boc zicea de 12.12.12.12.12.12!
      12 decembrie 2012 ora 12, 12 minute, 12 secunde si 12 sutimi. Doamne, mare e gradina Ta si multi prosti i-au sarit gardu’!

    1. Ai de grija mai raspoponitule! Mai bine popeste-te la loc (adica potoleste-te si pocaieste-te) ca nu mai e mult si dovlecii porcesti ca tine vor fi razbeliti (in dublu sens: razbel si jupuire „in live & on life”).

    1. @DANIELA
      MA BUCUR DIN SUFLET CA TE-AM CUNOSCUT DANIELA.
      ESTI UN OM DEOSEBIT. ESTI O LUPTATOARE.
      AI VAZUT SU TU CATI OAMENI AU IESIT. 😦
      Iti spun sincer m-am speriat putin cand am vazut masinile.
      Nu aveam bani sa platesc nici o amenda.

      1. theo pune niste fotografii!in media nimeni nu a zis nimik de voi,media nu vrea sa piarda din punctajul castigat ptr. cei care il au comandat la ei.Noi credem ca astia ne-ar baga in seama daca prin absurd am rasturna puterea?mi-a placut Patriciu cand si-a pus intrebarea in direct ca e tare curios cine v-a prelua puterea de la cei care o sa reuseasca sa o rastoarne!buna ,nu!

        1. @brankardierul
          Prietene, cred ca ti-am spus ca nu am aparat de fotografiat si nici de filmat 😦
          O sa preaiu fotografii de la ceilati care au facut poze.
          Am inteles ce a vrut sa spuna Patriciu…. intr-un fel este normal sa se gandeasca asa…. nu vezi ca de astia nu mai scapam?

        1. @DANIELA
          Sigur ca da… si asta este foarte important.
          Ati vazut ce oameni exceptionali sunt cei care au participat?
          Eu sunt pur si simplu cucerita de ei.
          Asta este unul din marele avantaje ale creearii blogului.
          Am avut ocazia sa cunosc cateva persoane MINUNATE.

  4. Este de necrezut o tara bogata in resurse naturale sa ajunga sa fie intr-o situatie de privare finaciara Nationala.Trebuie sa fie demascati hoti care fura si nu fac nimic ca sa ajute sa fie bani pentru toti care au muncit si ceilalti care nu au nimic ca sa traiasca.

Lasă un comentariu