Prima pagină » Anunturi » De ce ignora procurorii DNA sesizarile facute de Corpul de control al primului ministru?

De ce ignora procurorii DNA sesizarile facute de Corpul de control al primului ministru?

Start here

stop coruptiei

De ce ignora procurorii DNA sesizarile facute de Corpul de control al primului ministru?

Premierul Victor Ponta a declarat ca, in urma unor controale efectuate de Corpul de control al primului ministru, incepand de anul trecut, au fost facute zeci de plangeri penale la DNA, pe cazuri suspecte de coruptie.

Nu s-a primit nici un raspuns cu privire la sesizarile Guvenului la Hidroelectrica, la Posta Romana, la Casa Nationala de Sanatate, la Oltchim, etc.

De ce nu se autosesizeaza DNA?

De ce procurorii DNA nu au ca prioritati combaterea coruptiei economice, combaterea criminalitatii financiare, a evaziunii fiscale.

Procurorilor de la DNA nu le plac dosarele economice?!

„Procurorii sunt incarcati din partea membrilor Executivului cu multe sesizari care nu au relevanta penala” a declarat „mai mult ca perfectul” Daniel Morar, „cel mai bun procuror” din Romania, singurul care merita sa fie numit procuror general, preferatul lui basescu traian si al lui Mark Gitenstein, fostului ambasador al SUA in Romania.

In rest nimic nou. Trebuie numiti Procurorul General, procurorul sef al DNA, presedinte al ICCJ, toti adjunctii lor, toti sefii de sectie,  iar basescu ii vrea „independenti” integrii si credibili. Ce intelege demisul basescu prin procurori independenti, integrii si credibili stim. Bine ca nu poate sa il cloneze pe Daniel Morar.


26 Comentarii

  1. Dar statul de ce nu se constituie el parte civila si sa-i cheme in judecata ptr prejudicul adus? De ce sta STATL la mana unui DNA? pai eu asa stiu, ca daca m-ai prejudiciat, ma constitui parte civiula si te dau in judecata. Proces simplu, civil, si gata.
    Dar este mai interesant jocul de-a baba oarba, „noi vrem, dar nu ne lasa aia mari si rai sa ne jucam aici”

    • incognito spune:

      Domnule Vanturiva Danilet

      Cine va aude (sau va citeste) si nu stie, zice ca asa e, ca dvs.
      Dar cine e STATUL? Cine reprezinta statul in instanta? Nu cumva tocmai DNA si Parchetul? Stiti bine ca nu e „simplu, civil si gata”.

      De ce faceti asta? Nici asta nu e simplu. Cel putin de explicat, dar am sa incerc.

      La modul general – aveti misiunea sa prostiti pe unii pe aici.

      1) Unii, putini, din ce in ce mai putini, spun: „Auzi dom’le ce zice? Asa o fi… Stie asta ceva!”, situatie care, daca nu s-ar intampla minim, v-ar multumi maxim.

      2) Altii, multi, din ce ince mai multi, zic: „Da-l dracu’ de prost ca bate campii, nu stie ce vorbeste.”, situatie in care n-aveti decat satisfactia ca macar nu v-a luat nimeni cu „Huooo!” pentru incercarea nerusinata de a-i minti.
      Parerea mea o stiti, nu e asta. Mitomania este o boala de care, de cele mai multe ori, vinovate sunt conjuncturile (meteo,socio, etc).

      3) Putini dar in crestere, dintre care fac si eu parte, dar care – spre deosebire de mine – ei doar admira gratia si profesionalismul cu care bateti campii, isi spun in sine: „Nu-i porst tipul dar, se vede, are clasa, face admirabil pe prostul.
      Pe mine nu ma rabda inima sa nu v-o spun verde, in fata.

      P.S.
      Mai e cazul sa va aduc aminte ca pentru scoaterea de sub influenta nefasta a basedintelui si independenta Parchetului si DNA-ulului se dau lupte grele intre slugile lui Rasul Posteriorului basedantial, infiltrate in magistratura si majoritatea covarsitoare a magistratilor care doresc sa-si faca treaba fara ingerinte politice?

      • Iarasi debordati de pseudo-cultura. Incercati sa folositi cumva NET-ul ala mai cu folos, chiar daca va vine greu. Si vedeti dvs cine reprezinta statul in cazuri litigioase de natura economica. Incercati sa nu mai mergeti dupa ureche, oricat de corect ati canta dvs din punct de vedere al liniei melodice.
        va este teama cumva ca incet-incet va „citesc” si altii?? Pai singur demosntrati de ce sunteti in stare. Va astept la o cafea. Nu va faceti griji, platesc eu. Am ajuns deja in AFI. Ce baieti de treaba si guvernantii astia, au facut o autostrada „togmnai” ca sa ajung eu la Buc in 2 ore. Normal ca nu m-au oprit „colegii” de la circulatie, ca doar sunt cu legitimatie din Modrogan side la Ccotroceni, nu-i asa???🙂🙂🙂
        Va promit ca nici n-am sa dau importanta la ce este in jurul meu. Eu am ajuns.🙂

      • In sfarsit suntem de acord intr-o privinta si anume, iar imi permit sa citez din cugetarile dvs, „Mitomania este o boala de care, de cele mai multe ori, vinovate sunt conjuncturile (meteo,socio, etc).” Din cate ati demonstrat prin expunerile dvs alambicate, de un superb om politic al zileleor nostre, se pare ca „conjucturile socio” v-au cam nedreptatit pe dvs, nu pe mine, deci aveti un factor perturbator in comportament. Toti cei care se afla de cealalata parte a liniei care va demarca zona „socio” sunt automat duamani si nu merita nici-o consideratie, pentru ca fie sunt securisti, fie basisti. Atunci, asa cum v-am ami explicat, intrati in area comportamentului ujman descris de Freud. Va proiectati toate neajunsurile si frustrarile asupra celorlalti. Cine nu este ca dumneavoastra nu trebuie sa existe. Dumneavoastra sunteti tipul de om, care traieste intr-un apartament prea mare ca sa-si permita sa-l mai intretina, are o masina pe care nu-si mai permite s-o intretina, si ar vrea sa traiasca la un alt nivel, dar nu-i permite in primul rand pregatirea. Repet, daca aveati ceva de oferit acestei economii de piata (precare chiar) din Romania,. nu va plangeati acum de mila.
        Domnule Incognito, pentru ca tot va plac proverbele; „VULPEA CAND NU AJUNGE LA STRUGURI, SPUNE CA SUNT ACRII” Si pentru ca tot am fost intrebat ce am vrut sa spun cu alte doua proverbe, ma repet, poate o sa pricepeti si dvs intr-un final:
        „HOTUL STRIGA PRIMUL HOTUL” si „HOTULUI DE HOT I-E FRICA”
        Pentru a va eloimna orice urma de confuzie, nu spun ca sunteti HOT, ci ca poentru a abate atentia de la cine sunteti cu adevarat, intotdeauna ati aratat cu degetul spre altii, ca sa nu se prinda lumea,🙂🙂
        Unde sunteti? Uite, sa va dau un indiciu, chiar acum o sa raspund la telefon.

      • Inca ceva domnule „necunoscut”. Daca nu aveti bunavointa si nici interesul de a schimba cu mine doua vorbe si a-mi demosntra mitomania mea proverbisala, puteti sa mergeti in parcarea subterana. Vedeti ca o sa gasiti o Toyota Land Cruiser V8, alba, cu nr de CT. Nu cred ca vor fi doua la fel, asa ca o s-o descoperiti usor. Scrie intr-o parte „60th aniversary” Poate va este mai usor, mai la indemana, va caracterizeza mai bine, sa-mi scrieti pe masina ce aveti de spus. Numai sa nu ma acuzati dupa aceea ca in culmea nesimtirii mele v-am lasat vopsea pe cheie.

        • incognito spune:

          Domnule Vanturica Danilet

          Nu stiu cum se face dar in ultimul timp ajung sa deschid computerul tot mai rar si tot mai tarziu, asa ca tot spatiul de comentariu pa acest blog devine un minunat ocean pacific, demn de dorinta dvs de zbenguiala de culoare porcotalie dar de miasma cacanie (ca sa ne pastram si cu mirosul in acelas spectru cromatic).

          Asa se face ca Buzduganul aruncat de dvs timp de trei zile si trei nopti si infipt adanc ieri dimineata in AFI a trecut de mine neobservat.

          Oricum, n-as fi onorat invitatia dvs. fiindca nu va consider un tip de incredere, datorita manifestarilor mitomaniace. Doar nu credeati ca o sa alerg repede, inaintea transportorului dvs. blidat, cu camasa descheiata si strigand „Trage, ma!”

          A propos, eu nu consider Toyota Land Cruiser V8 o masina decenta ci o masina de neam prost (aici, in Romania) cu venituri suspect de indecente.

          Stiu ca ati fi vrut dvs sa schimbati cu mine vreo doua vorbe dar, daca pe blog va pot spune (sigur, protejat ata cat se poate de cyberspatiu) „Leaga fa cateua ca ti-o rup” – asa cum probabil se mai aude inca prin cherhanale cand vreun marinar, imbibat cu Krepkaia, este luat din capul strazii de consoarta, cu gura – cand „cateaua” e montata pe transpotor si e de calibrul 14, parca e bine sa fiu prudent (chiar las, daca asa iti place) si sa nu ma expun aiurea.

          In alta ordine de idei, dat fiind fapul ca nu mai reusesc sa raspund promt calomniilor si insultelor dvs. ci numai atunci cand acestea sunt deja depasite de o noua postare, am s-o rog pe Dora sa-mi permita sa va dau replica pe pagina curenta, facand – desigur – trimitere sau citand pasajul incriminat.

          Sper ca zilele acestea sa pot ajunge la zi cu tot ceea ce va datorez.

          Succes la Congres si sa va traiasca Gainusa.

          P.S. Va promit niste povestiri nostime cu gainuse de marinari si äviatoti care m-au facut sa ma pricep si la galinacee. Doamne ce le-am mai cocosat.

      • hait! a mai trecut cineva in recunoastere pe langa mine?? he he he. ca prea s-a uitat lung si gales inspre mine, dar mi-a evitat privirea. astept comentariile he he he.

        • Theodora spune:

          @Rica Venturiano
          Stai linistit … nu te urmareste nimeni … de ce nu anunti din timp ca ne inviti la cafea? …. daca faci anuntul cu o jumatate de ora inainte cine crezi ca are timp sa ajunga la intalnire? … mda, poate ti-a fost frica ca vom veni prea multi la intalnire si te costa prea mult cafeaua 😀

        • Theo,🙂🙂 ia vezi tu, ca doar e blogul tau, de cand am spus ca „vineri sunt in Buc”

          Rica Venturiano | martie 18, 2013 la 5:37 pm | Răspunde
          Dle Incognito,
          Vineri sunt in Bucuresti. Unde va convine sa ne vedem? Vreti sa vin eu la dvs, sau ne vedem pe teren neutru? Ma descurc in Bucuresti, chiar daca nu mai este exact orasul in care am copilarit.

          Dupa care chiar ieri i-amm postat necunoscutului un raspuns in limba rusa, atat de raga dpmniei sale, dar nu l-ai lasat sa treaca.

        • Theodora spune:

          @Rica Venturiano
          Chiar nu inteleg despre ce raspuns in limbva rusa vorbesti … pur si simplu nu a fost … nici macar in Spam nu a ajuns

        • si am mai zis:
          Rica Venturiano | martie 22, 2013 la 10:19 am | Răspunde
          @ Incognito
          In jurul orei 14, voi fi in AFI PALACE, in Food Court, langa patinoar. Sunt imbracat in pantalon de culoare inchisa, de stofa, sacou gri, camasa si cravata, Voi avea pe masa langa cafea, un exemplar din Gazeta Sporturilor si voi fi ocupat sa stau pe net, chiar pe site-ul lui Theo.
          Singur, si voi sta pana in jur de ora 15.
          adica eu din C-ta ajung in 2 ore (si un pic) si voi din Buc nu ajungeti? La AFI? Ma lasi?
          Theo, imi cer scuze tie in primul rand. Eu stiu o vorba din batrani, „Doar prietenii ti-i alegi, deci daca sunt buni, prosti sau rai, e doar vina ta. Nemurile nu ai cum sa ti le alegi. asa ca de sunt bune sau proaste, asta este”

        • Theodora spune:

          @Rica Venturiano
          hai mai … faci din astea … zi mai bine ca nu vrei sa te intalnesti cu noi😀

        • Cu noi? Cu tine si cu Incognito? N-are curajul sa vina singur?🙂🙂🙂
          Pe bune, uite eu sunt in AFI, imi termin cafeaua si in 10-15 minute maxim o iau spre aeroport sa astept pe cineva.
          Eu am vrut sa dau curs invitatiei lui Incognito, ca vroia sa stie cum poate sa „aiba onoarea” sa ma intalneasca. I-am spus cum, unde cand, si s-a dat ranit, in stilu’i caracterisc.
          Cu tine o sa ma intalnesc daca pierd pariul. Vrei asa? Sau daca pierd, vrei sa ma intalnesc cu altcineva?🙂🙂🙂
          Si pana ne vom intalni „feistufeis” am sa lucrez la o „declaratie de dragoste” sa nu mai fie suparat incognito ca „n-am fost in stare sa-ti fac nici macar o declaratie de dragoste”. Te pomenesti ca o fi gelos „mangafaua”??
          Gata hai ca plec. Sperr sa n-am rotile sparte TOATE. Cu doua ma descurc, dar la mai multe am probleme, he he he.

        • incognito spune:

          Domnule Vanturica Danilet

          Daca v-oti fi uitat la ei cum va uitati la matrozi, cat timp erati departe de uscat si de gainuse, le inteleg privirile galese.

          Sfiiciunea s-ar putea sa le fi venit din pestanta (pana la prestatia) dvs. de ofiter superior.

  2. FLASH spune:

    CONFORM CONSTITUTIEI,CHIORU BETIV NU POATE REFUZA DE 2 ORI PROPUNEREA LA DNA SI PARCHET A CELOR DE LA USL.
    DECI USL,PUTEA DIN 2 OCTOMBRIE 2012 SA TRANSEZE TREABA.
    ACUMA USL DACA II PROPUNE LA DNA SI PARCHET PE VOICULESCU SI NASTASE,CHIORU BETIV NU II POATE REFUZA.
    DECI,USL ESTE DE VINA PENTRU SITUATIE.
    USL PUTEA AVEA JUSTITIA DE MULT,DAR NU VREA.
    NU INTELEG DE CE,CINEVA TREBUIE SA INTRA LA PUSCARIE.
    VAD CA USL,VREA CA USLISTI SA INTRE LA PUSCARIE,VEZI CAZU MISCHIE,URMEAZA VOICU,NASTASE,BECALI,VOICULESCU,DRAGNEA,FENECHIU ETC.
    ROMANII NU I-AU VRUT PE CEI DE LA USL LA PUSCARIE,DAR DACA CEI DE LA USL NU FAC NIMICA, ASTA II REZULTATU.

    • Avem un Guvern legal constituit si legitim (din decembrie), avem majoritate parlamentara aleasa demmocratic, legal, constitutional, coalitia de guvernamant are toate parghiile la indemana. Ca doar nu vor sa reediteze scrisoare a III-a, si „intreg aliotmanul sa se impiedice de-un ciot”
      Ce-i opreste sa faca curat? Luati frate pe faras TOTI, absolut TOTI, fara sa se tina cont de culoarea in care sunt vopsiti (cum spunea cineva) si pusi sa dea socoteala. Pe ceausescu l-au putut judeca si executa in 2 zile. Acum nu pot cerceta si judeca CU LEGEA IN MANA IN 3 LUNI? Pai asta trebuia sa fie prioritatea numarul UNU, ca si asa Schengen-ul nu i-a interesat.
      Dar ce te faci, ca daca ii iei pe TOTI, cam ramai fara parlametari, deci alte alegeri, alta cheltuiala, nu??

  3. Am intrat si eu din curiozitate pe site-ul Guvernului Romaniei, Si am vazut cat de „ocoupat” este cu probleme de mare si acut interes pentru cetatenii tarii. Normal, toate se fac in ordine, incet, ca doar nu le poti fafce peste noapte. Asa ca intai sa aprobam niste steme de judete, numarul biletelor la bai ptr pensioanari, etc, etc/
    Fiti invitatii mei si rasfoiti. Si eu sunt ala care dezinformeaza, he he he. Ei uite ca acum vin si INFORMEZ PE SURSE,🙂🙂🙂
    http://www.gov.ro

  4. Si poate imi explica si mie cineva cum sa demiti un om pe motiv de lipsa de profesionalism dar sa-l angajezi consilier?
    „Fostul şef al ANSVSA a ajuns consilierul premierului Ponta. Mihai Ţurcanu, criticat pentru „lipsă de profesionalism” în scandalul alimentar”
    Deci, intai Ponta se ia de seful ANSVSA:
    „Victor Ponta anunţase că şefii ANSVSA vor fi schimbaţi din funcţie. Ponta a precizat că lipsa de comunicare a şefilor ANSVSA riscă să inducă panică în rândul producătorilor şi populaţiei”
    Ca apoi, dupa demitere:
    „Fostul şef al ANSVSA, Mihai Ţurcanu, va deveni consilierul lui Victor Ponta la Palatul Victoria, a anunţat, marţi, şeful Guvernului.
    Ponta a precizat că Ţurcanu îl va consilia „pe domeniul la care se pricepe cel mai bine”.
    Adica? Mie-mi suna cam „falsh”, a doaga.

  5. Marian spune:

    Dar Victor Ponta in calitate de Prim Ministru al Romaniei avand un Ministru al „Justitiei” …propus de USL-asi…el ce mama dracului pazeste ? Am mai afirmat acest lucru ; daca eram in locul lui Ponta, avand si sprijinul a 7,4 milioane de prosti adusi la capatul rabdarii…la ora asta Basescu si tot neamul sau erau deja condamnati la macar….3000 de ani de puscarie si ma durea fix in…basca de ce ar fi macanit frau Merkel sau linge blide ala portughez numit Barrosso !!! A avut 7,4 milioane de voturi si …s-a sters cu ele la popou , asta a facut domnul Ponta !Adica ce nu vorbea si el…prin 2011-2012 despre hotiile facute de Videanu , Berceanu , Udrea si altii….inclusiv de la ei , de la USL-asi ?A uitat ? Ei bine , eu n-am uitat si alta data …sa mai astepte votul meu !Mai bine-l votez pe Putin ca ala stiu precis ce hram poarta !

  6. […] Un articol deosebit de interesant! Se arata ca: […]

  7. multidaprosti spune:

    dupa un sondaj de opinie si-au dat seama ca………..

  8. @ Incognito
    In jurul orei 14, voi fi in AFI PALACE, in Food Court, langa patinoar. Sunt imbracat in pantalon de culoare inchisa, de stofa, sacou gri, camasa si cravata, Voi avea pe masa langa cafea, un exemplar din Gazeta Sporturilor si voi fi ocupat sa stau pe net, chiar pe site-ul lui Theo.
    Singur, si voi sta pana in jur de ora 15.
    Asa cum am zis, aveti libertatea sa faceti ce vreti. Nu cred ca si acolo va e frica de „intre blocuri”. Nu vin insotit de BUG Mafia si nici de altcineva.
    Acum v-am lasat ca plec la drum.

  9. incognito spune:

    Nu cred o iota din ce spuneti. Poate doar faptul ca individul ce m-ar astepta acolo va avea sacou gri, camasa si cravata, ceafa tunsa scurt si lata, si la spate, sub cureaua de la pantaloni, asortat la V8, un mic basitor cu bilute de cauciuc.
    Zau! Prefer mecla dvs., de Danilet, cu mustacioara si melon. Nici nu stiti cat vi se potriveste…

Lasă un răspuns

