13 ianuarie 2012 – 13 ianuarie 2013 – Un an de la inceputul protestelor in Piata Universitatii din Bucuresti

miting Universitate ianuarie 2012

Maine 13 ianuarie 2013 se implineste un an de la inceputul protestelor in Piata Universitatii din Bucuresti.

In 13 ianuarie 2012, bucureștenii au participat la prima manifestatie de solidaritate cu doctorul Raed Arafat si impotriva dictatorului Basescu. Manifestatia spontana din 13 ianuarie 2012 a culminat cu un mars si un protest la Palatul Cotroceni.

La un an de la protestele din Piata Universitatii romanii au reusit sa il mentina in functie pe doctorul Raed Arafat, au provocat demiterea guvernul Boc, au provocat demiterea (prin motiune de cenzura) guvernului Ungureanu si printr-un vot masiv pro USL au hotarat pierderea alegerilor locale si a alegerilor parlamentare de catre PDL.

Din pacate Basescu Traian este inca la Palatul Cotroceni desi 7.4 milioane de romani au votat pentru demiterea lui.

Basescu a ramas presedintele Romaniei cu ajutorul liderilor din UE, cu sprijinul departamentului de stat al SUA, a judecatorilor de la CCR care prin incalcarea Constitutiei si a legii CCR au decis invalidarea referendumului din 29 iulie, cu concursul liderilor UDMR care nu a indemnat cetatenii romani de nationalitate maghiara sa merga la vot si sa voteze pentru demiterea lui Basescu si bineinteles cu acordul unora din serviciile speciale din Romania.

Va readuc aminte ca:

CCR nu are atributia nici constitutionala nici legala, nici sa suspende un presedinte, nici sa il puna in functie, adica sa decida ca Basescu sa isi reia atributiile.

Daca referendumul nu a fost valabil, conditia juridica a lui Traian Basescu este cea din 28 iulie, presedinte suspendat

Daca referendumul nu a fost valabil, hotararea Parlamentului este in vigoare, Parlamentul nu si-a anulat hotararea, Basescu Traian este presedinte suspendat. El nu poate sa isi exercite functia fiind suspendat.

Doar Parlamentul este cel care poate da o hotarare fie sa constate ca a fost demis fie sa constate ca isi reia functia.

Votul valabil exprimat, confirmat de catre Biroul Electoral Central ca legal exprimat, reprezinta vointa poporului exercitata prin referendum.

Voturile noastre nu pot fi furate prin incalcarea ordinii constitutionale si a prevederilor legale.

Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului roman suveran.

Traian Basescu si-a reluat atributiile de presedinte, reinstalandu-se la Palatul Cotroceni fara a avea dreptul constitutional si legal sa faca acest lucru.

Traian Basescu poate fi acuzat de “uzurpare de suveranitate” prin incalcarea prevederilor art.2 alin.2 din Constitutie si a Hotararii nr.33/2012 a Parlamentului, care “statuează faptul că Traian Basescu este suspendat din functia de presedinte începand cu data de 6 iulie 2012.

“Poporul a decis, Basescu e demis”

“Poporul roman este suveran”

Despre protestele din Piata Universitatii:

Miting Bucuresti, 14 ianuarie, ora 14, la Piata Universitatii

Miting Bucuresti, 15 ianuarie 2012, ora 14 in Piata Universitatii, jandarmii ne astepta, sa nu ii dezamagim – Rugam jandarmeria sa nu mai provoace, sa nu mai instige la violenta – Vrea Basescu sa provoace declararea starii de necesitate?

Miting Bucuresti, 16 ianuarie 2012, ora 14 in Piata Universitatii – Diversiune sau incompetenta? – Cine sunt cei care au provocat violentele din Piata Unirii? – De ce nu ies cei nemultumiti in strada?

Miting Bucuresti, 17 ianuarie 2012, ora 14 in Piata Universitatii – Cand disperarea si foamea vor invinge frica – Raed Arafat se intoarce in functia de subsecretar de stat la ministerul Sanatatii

Miting Bucuresti, 18 ianuarie 2012, Piata Universitatii – In atentia liderilor USL: Mai multe partide incearca sa confiste miscarile de protest – Nu ramaneti fara reactie

Miting Bucuresti, 19 ianuarie 2012, Piata Universitatii – Miting USL, Bucuresti, 19 ianuarie 2012 Arcul de Triumf – Piata Victoriei

Miting Bucuresti, 20 ianuarie 2012, Piata Universitatii – despre Jandarmeria Romana si manipularile din Piata Universitatii

Miting Bucuresti, 21 ianuarie 2012, Piata Universitatii – De ce nu inteleg serviciile de informatii ca in Piata Universitatii sunt oameni care doresc schimbarea? Care serviciu de informatii ii revendica pe domnii din urmatoarele fotografii si inregistrari video?

Nu sunt coincidente – Cei care, in Piata Universitatii, afiseaza pancarte impotriva USL si contesta intreaga clasa poltica sunt oamenii PDL-ului – Mircea Toma isi rasplateste sponsorii

Miting Bucuresti, 24 ianuarie 2012, Piata Universitatii – Miting SCMD, Sanatate, Invatamant si Transporturi, Piata Victoriei Bucuresti, 24 ianuarie 2012

Romania sub ger si viscol, protestele din Bucuresti, Piata Universitatii si din celelalte orase din tara continua

PIATA UNIVERSITATII ARE NEVOIE DE VOI – NU LASATI SPERANTA SA INGHETE

Romanii care protesteaza in Piata Universitatii si in celelalte orase din tara NU negociaza – Protestatarii cer Demisia lui Basescu si Alegeri anticipate – Constitutia se poate modifica de noul Parlament ales – Lazaroiu: Basescu, dispus sa demisioneze daca Opozitia este de acord cu modificarea Constitutiei

Bloggeri liberali in Piata Universitatii

Cand vad cati protestatari sunt in Piata Universitatii ma intreb daca nu cumva romanii s-au obisnuit atat de mult sa fie furati incat nu mai reactioneaza atunci cand li se intampla

Despre reactiile romanilor dupa referendmul de demitere din functia de presedinte a lui Basescu:

Plimbarea de la ora 18:00 – Mersul pe jos imbunatateste starea de spirit si activeaza capacitatea de socializare – Sa ne plimbam impreuna in jurul Palatului Cotroceni in fiecare zi la ora 18:00

Daca ei pot poti si tu! – Cei pentru care DEMNITATEA nu este un simplu cuvant din DEX se plimba zilnic in jurul Palatului Cotroceni – Cititi cele 2 documente depuse ieri la Parlamentul Romaniei de senatorul PNL Ioan Ghise

Judecătorii CCR au decis invalidarea referendumului în virtutea unor „opinii”

Dragii mei frati romani, invatati sa va aparati demnitatea si votul

De ce un om care nu are calitatea oficiala de presedinte in exercitiu, se duce la Cotroceni prin abuz de putere si uzurpare de calitati oficiale, mimeaza functia de presedinte si semneaza acte in numele Romaniei?

Senatorul PNL Ioan Ghişe: Parlamentul este de obligat sa restabileasca ordinea de drept in Romania

Puterea lor sta in teama noastra si in lipsa noastra de reactie

Poporul roman este suveran. Daca sunteti de aceeasi parere va asteptam sa va plimbati impreuna cu noi, in fiecare zi de la ora 18, in jurul Palatului Cotroceni. Noi suntem poporul, nu stati in casa daca va pasa. Libertatea de exprimare este un drept fundamental al omului si o componenta esentiala a unei societati democratice.

27 de gânduri despre „13 ianuarie 2012 – 13 ianuarie 2013 – Un an de la inceputul protestelor in Piata Universitatii din Bucuresti

  1. Oare se poate să postezi articole mai „scurte” ? Io-s de acord cu ce spui, da’ dacă postezi un roman şi „căcălău” de linkuri, crezi că am răbdare să le citesc?
    Două fraze ajung! De-oi vrea romane, oi citi Asimov!
    Scuză-mă!
    Banzai!

      1. Ştiu că n-ai mai postat de-o vreme, că-s „abonat”. Nu prea comentez io, da-mi place cum „combaţi”.
        Şi romanele îmi plac. Seria „Fundatia” îi preferata mea. Urmează „Dune” a lui Herbert. Da’ io tot cu novelele…
        „Sîrşitul eternităţii”… îi de căpătîi. Asta m-o făcut SF-ist 😀
        Ca să nu mai zic de Clarke,care o fost inginer ca mine. În aceeaşi branşă. Telecomunicaţii. Cacu-mă-n sateliţii lui! 😆
        Banzai!

        1. Draga Theodora
          ” Prietenul ” nostru din Sibiu ii SF-ist .
          Nu te lua dupa IEL ! ! !
          Sa fii iubita …
          Cu stima Emil

    1. @Rica Venturiano Onorabile vizionand filmul acesta mi-am spus a milioana oara ca-mi pare rau c-am fost acolo { am fost ” golan ” recunosc !} si tot a milioana oara plus unu ca….NU-MI PARE RAU !!!

      1. Mie nu-mi pare rau ca am fost si sunt „Golan”, dupa definitia comunistilor. Ma doare insa ca s-a uitat si ca astazi, vinovatii de atunci sunt „salvatorii” de azi, In viziunea unora, care au uitat sau erau prea mici ca sa afle. Repet, TOTI O APA SI-UN PAMANT. Ne-o dovedesc, fara deosebire, dupa fiecare votare. Cu ce ne este mai bine? Am schimbat niste hoti cu altii, si tot asa de la 90 incoace. Cand se vor destepta romanii? Ca de: „va fi mai bine” m-am cam saturat.
        Sa fiti iubiti si sa ne vedem cu bine la vara, care scapa, 😀

  2. Tu citesti ce postezi pe blog? De unde iei tu datele? De unde ai scos ca:
    „printr-un vot masiv pro USL au hotarat pierderea alegerilor locale si a alegerilor parlamentare de catre PDL.”
    Iata ce s-a declarat dupa alegeri:
    „Prezenta la vot la nivel national, din datele centralizate de BEC pana luni, ora 17.00 este de 41,76%.”
    Din acest 41,76% USL a obtinut USL: 60,7%. Unde este „MASIVUL”vot pro USL???
    Sincer, cu fiecare zi, cu fiecare post si cu fiecare aberatie imi demosntrezi ca ai o idee fixa si atat.
    Ce crunta si ce dura iti va fi trezirea.

      1. Multumesc de urare, dar cred ca e mai nimerita sa fie facuta altora.
        Poate va explicati voi, pro-usl-istii, cum vine chestia asta cu IMUNITATEA SPORITA, CU REORGANIZAREA TARII PE REGIUNI CU PARLAMENTE SI PRESEDINTI PROPRII SI cu PRESEDINTE ALES DE PARLAMENT, ca mie imi da cu virgula si tot imi iese ca am cazut din lac in putz.
        Dar „SA NE LUMINEZE DUMNEZEU” NU??

  3. Teodora au fost cumva alegeri prezidentiale si eu nu am aflat?
    Ce am aflat eu este ca se va modifica constitutia si presedintele va fi o maimuta fara atributii.Scuza-ma ar fi trebuit sa fiu mai elegant o papusica a primului ministru si a parlamentului si am mai inteles ca nu mai trebuie sa ma duc la vot ca va fi ales de ,,iubitii mei parlamentari”.

  4. trista realitate ni-l arata pe ciclop la Cotroceni manevrand incontinuare parte din justitie, serviciile si cateva trusturi media.
    dar avem un guvern condus de un prim ministru care a semnat un document ,,important” de coabitare cu cel demis de popor si cat pe ce sa-i aduca en-gros pe udmristi la masa bucatelor, a reusit doar pe bucati.asta e viata mergem inainte si mai sensibilizam cate un ministru care mai face putina ordine printre cei cu represiunea de acum un an!!!

  5. Daca ai avea posibilitatea sa recitesti comentariile din saptamana aceeia exact acum un an….Draga prietena, anul trecut mi-am ” sarbatorit ” 59 de ani de viata in expozii de petarde si de grenade cu gaz .Pentru ce ? Pentru ca USL-asii sau mai precis mintile luminate ce conduc acea trica de partide sa ajunga la ” coabitare ” cu Basescu ? Pai eu si …toti aia din Ianuarie 2012, aia de inghetam ca prostii si raguseam strigand ca fraierii lozinci anti-PDL, anti-Basescu credeam ca ne-am facut intelesi : n-am strigat nici traiasca PSD , nici traiasca PNL nici Conservatorii , cu atat mai putin n-am strigat ca dorim uniunea cu „partidul ” lui Oprea si cu atat mai putin n-am strigat ca vrem …”coabitarea ” ! Am strigat JOS BASESCU ! Iar azi …Basescu este inca la Cotroceni .Datorita mie ? Cred ca mai repede datorita acelor lideri ai USL-asilor ce n-au inteles NIMIC din ce se intampla acolo ! Iar pentru ca tot se dicuta mai nu stiu cand despre ” deturnarea ideilor revolutiei ” pai pot spune cu certitudine azi , ca cerintele noastre ale celor ce am infruntat gerul , viscolul , lapovita, si loviturile sau injuraturile jandarmilor , au fost deturnate de acei lideri USLE care repet n-au inteles nimic din ce s-a petrrecut acolo .

  6. Sa fiu scuzat poate ca n-am tastat corespunzator si este probabil mai greu de inteles comentariul insa… nesimtirea si mai ales tradarea ma umplu de nervi !

  7. -Sunt Traian-fara-de-tara/Dar cu sprijin din afara. Am fost primul intre romani si am ajuns ultimul intre români. Mi se mai spune si Zeus de la numele mai-marelui peste zei, dar de fapt sunt un marunt zeu al ierbii, un d’herbe-deu, care a avansat prin iuteala de mana si nebagare de seama. Asa ca voi ramane in istorie alaturi de ilustri inaintasi, cum au fost lacusta, papura, despot, laiota, ciubar s.a. M-am obisnuit sa fiu mereu ca la an-vers, adica altfel de cum ar trebui, si probabil ca la sfarsitul de obste tot sucit voi fi gasit. Am avut mari emotii odata cu trecerea din al treisprezecelea in al paisprezecelea back-tun al calendarului mayas si dupa ce am ajuns cu emotii la 15 jaguar, pardon januar, voi face din nou treispe-paispe pe parcursul ultimilor doi ani de mandat. Românii au fost mandri cand au auzit de o asa numita misiune spirituala a tarii lor, dar nu si-au imaginat ca vor fi ispititi cu promisiunea rezolvarii tuturor problemelor lor; asa ca m-au votat, apoi intr-o culme a erorilor m-au reales si mai tarziu reconfirmat prin referendum, desi ramasesem seful baietilor rai, dupa ce O-sama a murit iar O-bama a primit premiul Nobel pentru pace. I-am trimis pe procurori sa ancheteze prin sate, desi ar fi trebuit sa-i trimit sa recupereze elementele vandute la straini: pamant, apa, metal(fier, aur, argint, cupru), lemn, sare s.a. si vor mai rataci o vreme prin nameti inainte de a ma ancheta si pe mine, dar numai dupa ce voi reusi sa vand si …elementarele, electroni, protoni, neutroni etc.
    -Marea nu m-a primit, am incercat si anul trecut cu salupa. Românii nu ma mai vor, m-am intors vara trecuta la popor, dar am fost suspendat pentru a doua oara. Televiziunile nu ma mai vor nici ele; la ora la care eu prezint zilnic starea natiunii, Ra-mona prezinta starea vremii pentru urmatoarele trei zile. Nici pamantul nu ma mai rabda si se cutremura pe unde trec; de-abia am reusit sa ma scot cu elicopterul din Vale si Depresiuni. Se pare ca singurul loc sigur care mi-a ramas e …in aer, asa cum le-am spus si unor nem-mer-nici(cum deja am aratat) de la un trust cu apucaturi bis-antene, pardon bizantine, care m-au intrebat de meniul ultimului revelion petrecut in aer-liber. Ia manati din bice mai si pocniti din zurgalai; sau cam asa ceva, ca am lipsit si de la lectia asta…

    1. Traienele este bine ca totusi ai un sprijin.In istorie vei ramane, depinde cine scrie istoria .Istoria este scrisa de invingatori dar si invingatorii vor fi invinsi.
      In rest numai de bine!

  8. sa ne mobilizam si sa-l demitem pe acest criminal, basescu traian, care are inca tentaculele intinsa in toate institutiile de stat din tzara…….

Lasă un comentariu